Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla särkee oikeeta kantapäätä. Lisäksi henkisenä oireena puutuminen siihen, että samaan aikaan osaa ja ei osaa.
Prepare for the worstest.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Päätä särkee. Enpä ole pitkään aikaan kärsinyt ko vaivasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hieman huono olo tulee kun vatsatyypillä on ollut jo puolisen tuntia hikka. Sen verran iso se liike, että alkaa kuvottamaan pidemmän päälle :roll:

Selkä kipeä - väsyttää kokoajan (laiskakohan mä vaan oon?).

Onneksi illaksi on jotain piristettä, makaisin varmaan koko päivän.
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Alavasenta poskihammasta viiltää aina kylmässä. Oliskohan reikää tulossa tai jotain muuta? Tsaijai, enpä oo näköjään hammaslankaillu tarpeeks usein....
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jokin on painanut mieltä. Ei nyt niin KAUHEESTI mut kuitenkii. Minussa ja viulussani alkaa olla yhteistä se, että olen kiristymään viulunkielen tasolle silloin tällöin. Ai olenko muille kärttyinen? En ole. Niin pitkälle ei ole mennyt. Se on pitkällä vielä että tiuskisin toisille.
Onneksi on lievää, mutta hassua, että kuitenkin jotenkin selvää mielen painantaa.
Syyksi epäilen eri tapahtumien liian suurta yllätyksellisyyden mahdollisuutta. Tämän asian aika korjaa pian. Minä en inhoa yllätyksiä, mutta ne vievät aina energiaa enemmän.
Ystävättärestäni tämä lievä alakulo ei johdu, koska hän on koulutuksessa aika pitkällä. Ei se ikävääkään ole, koska se ei sitä nyt ole...

SA

P.S Jos joku voisi antaa mulle hymiön, kivan niin se voisi auttaa lievään kireyteeni ja varmaan sen tekeekin...
Siis rakastaa ei tarvii kunhan killaa (hyväksyy)! :)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Stadinarska kirjoitti: P.S Jos joku voisi antaa mulle hymiön, kivan niin se voisi auttaa lievään kireyteeni ja varmaan sen tekeekin...
Siis rakastaa ei tarvii kunhan killaa (hyväksyy)! :)
:boohoo: Tässä pieni sympatiahymppä ihan täydestä sydämestä, kireyteen kannattaa kokeilla kävelyä siniseksi hiipuvassa illassa jossain missä linnut vielä laulavat. Ja kielojenkeruuta.

Omaan vaivaan tuo ei auttanut. Peukalossa on yhä jännetupintulehdus eivätkä viikon sairasloma, kipulääkekuuri, kylmähoidot ja rasituksen välttäminen ole auttaneet. Kai se tippuu kohta pois. Lisää lomaa uskoisin, valitettavasti raajarajoitteisena eivät edisty työt äkillisestä lisäajasta huolimatta vanhassa eivätkä uudessa kodissa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Mahtavaa, hartiat alkaa olla niin jumissa, että kramppaa ja kädet alkaa täristä välillä kun pitää kantaa jotain .. tai vaikka syödä. Kaipaan hartiahierontaa.

Toinen ongelma on tuo leikattu polvi, tuntuu kuin joku olisi tunkenut jonnekin tuonne jotain ylimäräästä, polvi ei tunnu liikkuvan normaalisti, vaan tuntuu ihan kuin se vääntyisin vasemmalle. Siihen myös sattuu ja se on lukossa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:Mahtavaa, hartiat alkaa olla niin jumissa...Kaipaan hartiahierontaa.
Kuulostaa siltä että punttisalia sinä tarvit. Mutta eihän se hierontakaan varmaan pahaa tee. Ainaki se tuntuu mukavalta :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Melnais kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: P.S Jos joku voisi antaa mulle hymiön, kivan niin se voisi auttaa lievään kireyteeni ja varmaan sen tekeekin...
Siis rakastaa ei tarvii kunhan killaa (hyväksyy)! :)
:boohoo: Tässä pieni sympatiahymppä ihan täydestä sydämestä, kireyteen kannattaa kokeilla kävelyä siniseksi hiipuvassa illassa jossain missä linnut vielä laulavat. Ja kielojenkeruuta.

Omaan vaivaan tuo ei auttanut. Peukalossa on yhä jännetupintulehdus eivätkä viikon sairasloma, kipulääkekuuri, kylmähoidot ja rasituksen välttäminen ole auttaneet. Kai se tippuu kohta pois. Lisää lomaa uskoisin, valitettavasti raajarajoitteisena eivät edisty työt äkillisestä lisäajasta huolimatta vanhassa eivätkä uudessa kodissa.
Oi kiitos Melnais!! . Aivan ihana olet. kiitos :h: + :oops:

Tuntui tietenkin hyvältä. Minulla ei ole mitään fyysistä ongelmaa edes nyt, paitsi ehkä hieman kankeutta alaselässä johtuen ehkä muutaman päivän liikkumattomuudesta. Tänään hieman tekemisten paine laskenut ja jokseenkin hyvä olo. Jokin asia vain tuolla vintissä tekee hieman levottoman olon. Minä luulen, että se johtuu ehkä tapahtuminen hetkellisestä paljoudesta. Vaikka se asia korjaantuu, koska en pidä epäjärjestyksestä niin etten hallitse kokonaisuutta.
Ihminen on tällainen, täys psykofyysinen kokonaisuus....sitä se on.
Toivoa sopii, ettei milloinkaan saisi pahempaa alakuloa, koska se on varmasti rasittavaa. Nyt tämä minun juttuni taitaa olla vain stressin mukanaantuomaa väsymystä....
Mutta voi että oli kivaa saada myötätuntoa, kiitos!

Stadinarska
Arskalainen lievästi mietteliäs
.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Oksettaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tän siitä saa kun on korkea kipukynnys ja matala särkykynnys. Ensin ei satu ollenkaan, sit vituttaa niin pirusti.

Vein partsille pyykkejä kuivamaan, kun vasen jalka osui partsin ovenkulmaan, kirosin nopeasti ja jatkoin pyykkien kuljettamista. Nooh.. matkasin kauppaan ja pikkuhiljaa alkoi särkeä vasempaan jalkaan ulkosyrjälle.. matka kotiin oli mielenkiintoinen, ei kärsinyt paljon jalalla astua. Tulin kotiin, otin sukan pois ja VOILA! Vasemman jalan pikkuvarvas on luultavasti murtunut. Ihan kierossa, turvonnut ja hauskan värinen. Jesh - katotaan, jos huomenna näyttää vielä tolta, niin pitänee käydä tk:ssa teippauttamassa :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Mua tehtäessä on tainnut lorahtaa aimo annos kusta sekaan, ekaksi oli polvi niin kipeä, ettei liikkumisesta meinannut tulla mitään.. nyt on alaselkä niin pistoksissa, että isä sai äsken nostaa mut ylös tältä tuolilta, mahtavaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rakkaat Kitinän immeiset, se on mojonen, ilmoittaa SA!

Mä olen melkolailla ristiriitaisessa olossa. Väsynyt ja samaan aikaan itseni puolesta kevääseen tyytyväinen. Eikö se riitä.

Pää särkee ja samalla tiedän että eräät pitää minusta kovastikin.
Muutamat eivät välitä tuon taivaallista.
Se on elämätä.

Onko se sitten se tärkein asia että pidetään? Siitähän sitä peistä taitetaan. No ei tietenkään ole. Minäkin pidän monista vastapainona.
Minä pidän teistäkin monista. Miksen pitäisi.

Stadinarska
mietteissään ja hieman pää tyhjänä
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pikkuvarvas on suurella todennäköisyydellä murtunut. En jaksa mennä lekuriin varmistamaan asiaa, kun ei ne sille mitään kuitenkaan tee. Olen arestissa, kun edes kenkää en voi laittaa jalkaan (enkä sukkaa, sillä se painaa). Lisäksi hyttyset ovat syöneet sääreni paukamille, joita (sääriä) olen angsteissani raapinut papiljontilla (en suosittele - jälki on aika pahaa).
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kreitsu kirjoitti:Lisäksi hyttyset ovat syöneet sääreni paukamille, joita (sääriä) olen angsteissani raapinut papiljontilla (en suosittele - jälki on aika pahaa).
Kahvikuppi puree. Ainakin heti piston jälkeen. Laske kuuma kahvikuppi (tai muu kuuma esine, joka ei kuitenkaan polta ihoa heti) piston päälle ja paina niin kauan kuin ilkeät. Hyttysen syljen allergisoivat ainesosat hajoavat kuumuudessa eikä paukamaa synny.

En ole kokeillut tuota jälkihoitona kuiteskaan.

Lähde: Tiede - Arkisto
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NegaDuck kirjoitti: Kahvikuppi puree. Ainakin heti piston jälkeen. Laske kuuma kahvikuppi (tai muu kuuma esine, joka ei kuitenkaan polta ihoa heti) piston päälle ja paina niin kauan kuin ilkeät. Hyttysen syljen allergisoivat ainesosat hajoavat kuumuudessa eikä paukamaa synny.

En ole kokeillut tuota jälkihoitona kuiteskaan.

Lähde: Tiede - Arkisto
Kiitos, Ankka. Vähän myöhässä tosiaan tuli, kun pistot ovat jo vanhoja. Enää ne eivät kutise, mutta minulla on jäljet edelleen säärissä. Toivottavasti lähtevät joskus. Varvas on kohtalaisen kookas edelleen. Nyyh.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 19:25

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kreitsu kirjoitti:Pikkuvarvas on suurella todennäköisyydellä murtunut. En jaksa mennä lekuriin varmistamaan asiaa, kun ei ne sille mitään kuitenkaan tee.
Eikä sille edes voi, ellei ole kyseessä pottuvarvas. Hae urheiluteippiä ja länttää mokoma naapuriinsa kiinni. Monesti on itsellä mennyt varpaita tohjoksi treenatessa ja aina siitä on tuolla teipillä ja tahattomalla irvistelyllä selvitty.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mulla taitaa olla joku angiinan tapainen nielutulehdus. Kolmatta päivää kovassa kuumeessa ja syöminen/juominen sattuu niin saatanasti kurkkuun. Eilen illalla meinasin rokkitähtityyliin tukehtua omaan oksennukseeni kun heräsin sohvalta köhimään, ja jokaisella rykäisyllä suuhun tuli iljettävä oksennuksenmaku joka puolestaan laukaisi aina yökkäysrefleksin. Siinä sitten pitkän aikaa vuorotellen ryin kurkkuani ja yökkäilin.

Ehkä se tästä, katsotaan nouseeko kuume taas huippulukemiin illaksi. Viime yönä ainakin vielä tärisin horkassa ja kylvin kylmässä hiessä kahden peiton alla.

Se hyvä tässä on että on hyvä tekosyy syödä kermajäätelöä, koska kuumetoipilas tarvitsee paljon energiaa. Ostin lakritsi- ja nougat-jäätelöä litran paketit.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kolmatta päivää erittäin kuumeinen olo, mittari pysähtyy 37. Joka paikkaa särkee, silmät vuotaa ja päätä särkee. Tiedä sitten johtuuko taas tuosta unettomuudesta että kroppa ei jaksais toimia täydellä teholla..
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Unettomuus jatkuu. Voihan vittu että ihminen osaa olla väsynyt. Mä haluan nukkua, mää en jaksa enää. Mikä avuksi? Nappeja en syö.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Stinky kirjoitti:Unettomuus jatkuu. Voihan vittu että ihminen osaa olla väsynyt. Mä haluan nukkua, mää en jaksa enää. Mikä avuksi? Nappeja en syö.
Saisitkohan sää reseptin melatoniiniin? Ei ole varsinaisesti "nappeja" :)
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Unettomuus jatkuu. Voihan vittu että ihminen osaa olla väsynyt. Mä haluan nukkua, mää en jaksa enää. Mikä avuksi? Nappeja en syö.
Saisitkohan sää reseptin melatoniiniin? Ei ole varsinaisesti "nappeja" :)
Lääkärin kautta siis? Voisinpa vaikka mennäkkin. Kohta rupee keinot loppumaan ja mistään ei tuu tässä pöhnässä mitään. Ihan zombi-olo :(
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Stinky kirjoitti: Lääkärin kautta siis? Voisinpa vaikka mennäkkin. Kohta rupee keinot loppumaan ja mistään ei tuu tässä pöhnässä mitään. Ihan zombi-olo :(
Joo. Oli aika törkyisen kalliita (60 €?), mutta mulla ainakin toimi loistavasti. Ja sanoin lääkärille, että en halua varsinaisia nukahtamislääkkeitä. :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Meinasin pyörtyä äsken.. Menin erehdyksessä syömään ruisleivän yhtäkkiä pitkästä aikaa (eilen en pystynyt syömään juuri mitään kun oksetti ja särki ja migreeni aamusta iltaan, ihan ku pahimpia krapuloita --> päivystysreissu --> kaikki tärkeimmät oli kuitenkin ok) niin tuli yhtäkkiä äärimmäisen paha olo ja oksetti ja silmissä musteni ja kylmä hiki, sain raahauduttua sängylle just ja just ja rojahdin siihen. Pitäisköhän tota rautaakin hankkia ku hb 110.. :roll: (mutku pelkään ummetusta yli kaiken!) Onneks pääsin heti huomenna neuv.lääkärille, kiva th täällä. Ja onneks saan olla nyt ainakin 2pv kotona, ku ei meinaa tolpillaan pysyä.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Onneksi toi on ohimenevää (loppuu viimeistään sitten kun... ;) )
Vastaa Viestiin