Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: Niinhän se taisi mennäkin. Amaryllix vain taisi narista ihan kaikesta muusta mahdollisesta. Kuten kalojensa väitetystä epätuoreudesta.
Aladobix se oli juu. Tuo Amaryllix kuulostaa ihan AarneAnkalta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:^^^ olisit mallikansalainen pohjoiskoreaan. Otat kyseenalaistamatta vastaan kaiken minkä propakandakoneisto tuottaa. Sinä senkin gerbiili-fysiatri.
Mun mielestä se vaan on tragikoomista, että täällä puusepät, lääkärit, ekonomit ja tietokonemiehet suureen ääneen esittävät varmoja kantoja asiasta, josta eivät tiedä yhtään mitään.

Yleisesti ottaen on niin, että jos ihmisellä on ehdottoman varma mielipide jostain hyvin monimutkaisesta asiasta, niin todennäköisin selitys sille on, että hän ei tiedä siitä mitään. "Sellainen ehdoton varmuus, jonka vain täydellinen tietämättömyys voi tuoda".

Onko sulla ihan oikeasti puuseppä datanomina kauhean paljon kanttia sanoa, että susta ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on yhtä todennäköinen kuin taivaan putoaminen?

Kuten niin monta kertaa aiemminkin: katson, mitä parhaat asiantuntijat sanovat. He eivät ole erehtymättäömiä. Heillä kuitenkin muita todennäköisemmin on oikea käsitys.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:puuseppä datanomina
En ole puuseppä datanomi, senkin Aladobix.
NuoriDaavid kirjoitti: Kuten niin monta kertaa aiemminkin: katson, mitä parhaat asiantuntijat sanovat.
Sellaista se on kun elää elämäänsä propangandan orjana.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Niin, musiikkia ND:lle.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ivnxAIQrLsw[/youtube]
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:puuseppä datanomina
En ole puuseppä datanomi.
Eikös sulla ole puusepän koulutus? Vai viittaatko siihen, että sulla ei ole tietonepuolelle ammatillista koulutusta?

Kysyn tätä mustaa kirjaani varten.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Eikös sulla ole puusepän koulutus?

Kysyn tätä mustaa kirjaani varten.

Ei todellakaan ole.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Eikös sulla ole puusepän koulutus?

Kysyn tätä mustaa kirjaani varten.

Ei todellakaan ole.

Sanotko, että sulla ei ole puusepän koulutusta? Kun mun mielestäni sä kerroit että sulla on ja teit sen hienon hyllynkin.

Et ehkä käyttänyt sanaa "puuseppä", jos se on oleellista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Sanotko, että sulla ei ole puusepän koulutusta? Kun mun mielestäni sä kerroit että sulla on ja teit sen hienon hyllynkin.
Häh. Minkä vitun hyllyn?

Mul-la ei o-le puu-se-pän kou-lu-tus-ta.

Poreileeko?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Sanotko, että sulla ei ole puusepän koulutusta? Kun mun mielestäni sä kerroit että sulla on ja teit sen hienon hyllynkin.
Häh. Minkä vitun hyllyn?

Mul-la ei o-le puu-se-pän kou-lu-tus-ta.

Poreileeko?
Nyt mun aivoissa on joku paha virhekytkentä.

Mulla on muistikuva siitä, että teit jonkun hienon hyllyn, josta sulla oli kuva galtsussa. Samoin mulla on muistikuva, että kerroit, että sulla on puualan koulutus, mutta et ole tehnyt niitä hommia.

Olenko mä nähnyt unta?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 14.12.2011 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Nyt mun aivoissa on joku paha virhekytkentä.
Agree.



Toi vai?

http://kitina.net/pictures/8238.jpg
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Nyt mun aivoissa on joku paha virhekytkentä.
Agree.



Toi vai?

http://kitina.net/pictures/8238.jpg
Ei :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Et kai masa kiusaa mua? Onko ihan oikeasti niin, että joskus muutama vuosi sitten et olisi tehnyt hyllykköä ja laittanut siitä kuvaa galtsuun?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:aittanut siitä kuvaa galtsuun?
Olen mä vissiin 5 vuotta sitten remontissa tehnyt jonkun tv-tason, mutta en kyllä muista laittaneeni siitä mitään kuvia tänne.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

"Kranaatein ja konekiväärillä varustettuna" Millaiset aselait Belgiassa oikein on?

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/jouk ... 76830.html
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:aittanut siitä kuvaa galtsuun?
Olen mä vissiin 5 vuotta sitten remontissa tehnyt jonkun tv-tason, mutta en kyllä muista laittaneeni siitä mitään kuvia tänne.
Jes!

Se se oli! Laitoit sä siitä kuvan! Se oli fiksun näköinen. Säikähdin jo, että miten mä voin muistaa näin väärin.

Mites se koulutus? Eikö sulla ole minkäänlaista puuntyöstöalan koulutusta?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 14.12.2011 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mites se koulutus? Eikö sulla ole minkäänlaista puuntyöstöalan koulutusta?
EI EI EI EEIEIEIEEIIEEIIIEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


saatana
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti:
Ja kai tässä on vielä jokin kasvatusfilosofinen erimielisyys. Pidän kovasti vieraana tätä erityisesti kai RP:n ja So Hardin markkinoimaa kasvatusihannetta, että lapsi pitää opettaa pitämään puolensa vaikka väkivaltaisesti, ettei joudu hyväksikäytetyksi, kynnysmatoksi tai mitä lie. Minä en jotenkin osaa pitää tällaista kynnysmatoksi alistumista kovin suurena uhkana vaan näen asian pikemmminkin niin päin, että öykkäröintiin vastaaminen puolia pitävällä vastaöykkäröinnillä kalvaa omaa arvokkuutta: sivuun vetäytyminen ei ole alistumista vaan sivistynyttä kieltäytymistä laskeutua white trashin tasolle. Siinä menee arvokkuus öykkäriltä, ei siltä, joka ei siihen peliin mukaan lähde.
"Siinä menee arvokkuus öykkäriltä." Huh. Luuletkos että lasta/teini-ikäistä kusipäätä tuollainen abstraktio liikuttaa mitenkään? :roll:
Ei se että puolustautuu ja antaa potut pottuina tarkoita sitä että "laskeutuu white trashin tasolle."

Jos maa A hyökkää maan B:n kimppuun ja maa B puolustautuu oletko sitä mieltä että he ovat moraalisesti yhtä alhaisella tasolla? Vikaa on niin sysissä kuin sepissä?
Näitä analogioita voisi lisätä, mutta eiköhän tuo riitä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mites se koulutus? Eikö sulla ole minkäänlaista puuntyöstöalan koulutusta?
EI EI EI EEIEIEIEEIIEEIIIEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


saatana
:) Ehkä se hieno tv-taso sitten poropeukalon aivoissa synnytti mielikuvan siitä, että sulla on alan koulutusta.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 14.12.2011 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti:Näitä analogioita voisi lisätä, mutta eiköhän tuo riitä.
Totta tosiaan riittää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Näitä analogioita voisi lisätä, mutta eiköhän tuo riitä.
Totta tosiaan riittää.
Jos kuitenkin yksi vielä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Ehkä se hieno tv-taso sitten poropeukalon aivoissa synnytti mielikuvan siitä, että sulla on alan koulutusta.
Mä olen ollut myös kova poika panemaan, mutta ei mulla ole siihenkään alan koulutusta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Näitä analogioita voisi lisätä, mutta eiköhän tuo riitä.
Totta tosiaan riittää.
Muuta sanottavaa ei sitten ole?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Näitä analogioita voisi lisätä, mutta eiköhän tuo riitä.
Totta tosiaan riittää.
Muuta sanottavaa ei sitten ole?
Ei mulla kyllä tuohon kontribuutioon tosiaan taida olla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ehkä se hieno tv-taso sitten poropeukalon aivoissa synnytti mielikuvan siitä, että sulla on alan koulutusta.
Mä olen ollut myös kova poika panemaan, mutta ei mulla ole siihenkään alan koulutusta.
En usko ilman kuvia!

Mutta nyt tähän täytyy saada selvyys; minkälainen koulutus sulla on?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta nyt tähän täytyy saada selvyys; minkälainen koulutus sulla on?
No eikös hän juuri kirjoittanut, että on itseoppinut panomies?
Vastaa Viestiin