Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Mä en varmaan voi edes ajatustasolla paneskella enää koska liityin juuri "Selibaatti 2010" -ryhmään :P
Saitko alennusta vanhana jäsenenä? (pun intended)
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tein virheen ja menin katsomaan ko. naisengalleriaa. Lerpahdus.

Vantaa-look
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:Vantaa-look
Äläs nyt. Tyttö kertoi olevansa opiskelija, eli selkeästi fiksumpaa sorttia. Ikääkin oli vasta 32.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kiva kroppa oli tuossa kuvassa, mutta valitettavasti menee white trash kategoriaan. Tyylittömyys, tyylittömyys. Mut panisin, ei panonainen kolojaan niin kriittisesti valitse.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Onhan vartalo upea, mutta miksi sitä pitää tosiaan esitellä niin tyylittömästi.

Tekisi kuin minä, jolla on huono vartalo ja tyylitön pukeutuminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:Onhan vartalo upea, mutta miksi sitä pitää tosiaan esitellä niin tyylittömästi.

Tekisi kuin minä, jolla on huono vartalo ja tyylitön pukeutuminen.
Ehkä jotkut tykkää tosta "likaisuudesta" ?
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Onhan vartalo upea, mutta miksi sitä pitää tosiaan esitellä niin tyylittömästi.

Tekisi kuin minä, jolla on huono vartalo ja tyylitön pukeutuminen.
Ehkä jotkut tykkää tosta "likaisuudesta" ?
No varmasti tykkää, voi että kun muistelee millasiin keikistelyihin ja rekvisiittaan on elämänsä aikana pukeutunut miesten iloksi.

:)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti:Tyttö kertoi olevansa opiskelija, eli selkeästi fiksumpaa sorttia.
Eihän tässä naimisiin olla menossa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Tyttö kertoi olevansa opiskelija, eli selkeästi fiksumpaa sorttia.
Eihän tässä naimisiin olla menossa.
Höh! Jos ei kelpaa lasten äidiksi, niin turha ruveta hikipäässä rehkimään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Höh! Jos ei kelpaa lasten äidiksi, niin turha ruveta hikipäässä rehkimään.
Pullantuoksu voi olla myös jäykistyneen kyrvän jättämä juustokatku noiden superpullien välissä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Tein virheen ja menin katsomaan ko. naisengalleriaa. Lerpahdus.
Takaapäin on aina optio.

Tosin silloin noi kerrosvärjätyt Vantaa-look -hiukset hyppää silmille. Äh, ei tätä voi voittaa, pakko jättää panematta.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^Toivoin harkittua aikuisviihdesegmenttisijoitusta, mutta empaattisena pelkään käkikellon olevan sekaisin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä voisin kuvitella laittavani nettiin alastonkuviani, tosin ilman kasvoja. Olen sen verran paljastelunhaluinen ihminen. Se tulee esiin normielämässäkin. Kehuja tjmv. en odottaisi vaan ne kiksit tulee nimenomaan siitä paljastelusta. Kommentteja ym. en todennäköisesti edes lukisi.

Vaikea selittää, ne tietää joilla taipumusta kikseillä näistä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Kyseisen oloiset naiset saavat allekirjoittaneen hämmennyksen valtaan.

Varmaan kyseessä voi olla fiksu ja varmaan hyvällä itsetunnolla varustettu nainen, mutta mitä tarkoitusta palvelee omien alastonkuvien levittely netissä? Joko ei ole minkäänlaisia, kunnianhimoisia tulevaisuudensuunnitelmia, tai sitten ei yksinkertaisesti välitä pätkääkään siitä, millaisen kuvan antaa itsestään - muille kuin netissä tumputtajille. Lisäksi yleensä tämäntyyppiset paljastelijat ovat joko a) rumia, b) tyylittömiä tai c) molempia, ja kompensoivat puutteitaan kerjäämällä kehuja netissä. Kyseinen nainen on kuitenkin kaunis ja hyväkroppainen, terveellä ja taviksella tavalla. Liekö tavoitteena ura aikuisviihteen maailmassa, vai mikä moiseen ekshibitionismiin ajaa? Olen ymmälläni.
No siis. Kyllä mäkin sitten kun mulla on hottiskroppa, laitan tietty alastonkuvat nettiin. Se on muuten vähän sama kuin tekisi paljon töitä ja ostaisi sitten saatanan kalliin Jaguarin, ilman että laittaa siitä ensimmäistäkään kuvaa esille. Hulluutta.

Kuvatekstiin laitan "Mwhahaha, et ollu saamassa".
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:^Toivoin harkittua aikuisviihdesegmenttisijoitusta, mutta empaattisena pelkään käkikellon olevan sekaisin.
Kyvyttömyys ja hyväksynnän hakeminen tuntuvat johtavan noihin kuviin yli 20-vuotiaiden kohdalla. Ilmeisesti ainoa saatavissa oleva positiivinen palaute on "on muuten hyvä perse!".

Miehillä ei muuten ole tuotakaan vaihtoehtoa, eli kyvyttömät miehet tarvitsisivat jonkinlaista kohdistettua Kelan tukea.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:hyväkroppainen, terveellä ja taviksella tavalla.
No jos silarit ovat tervettä tavista

http://galleria.city.fi/kuvagalleria/ku ... _large.jpg

Huom kuvan käsiraudat. Olisiko ammatinharjoittaja?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:Mä voisin kuvitella laittavani nettiin alastonkuviani, tosin ilman kasvoja.
Kitinän palvelimella on varmasti vielä tilaa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti: Miehillä ei muuten ole tuotakaan vaihtoehtoa.
:?:

Kyllähän håttismiehetkin saavat netissä(kin) naisilta "panisin" kommentteja.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:Kyllähän håttismiehetkin saavat netissä(kin) naisilta "panisin" kommentteja.
Pitää vain olla n-potenssiin hotimpi kuin naisen.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä voisin kuvitella laittavani nettiin alastonkuviani, tosin ilman kasvoja.
Kitinän palvelimella on varmasti vielä tilaa.
Höpö, höpö. En koe täällä olevani niin anonyymi että lättäisin tänne minkäänlaista eroottista matskua.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Olen kyllä samoilla linjoilla Suvisen kanssa siinä, että ammattilaisella olisi laadukkaammat leikkikalut kaapissaan. Silareiksi en usko.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti: Käsiraudat, varsinkaan Tiimarin pörröiset leluversiot, eivät välttämättä kerro ammatinharjoittamisesta :)
Ei niitä kunnialliset naiset käytä :paavi:
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP ja Suvinen: meinaatteko tosiaan, että luomutissit voivat olla linkittämäni kuvan tapaiset ilmapallot, katsokaa naisen oikeaa tissiä (kuvassa vasemmalla).

Arpiahan ei tuosta kuvakulmasta näy. Viillot tehdään kainaloihin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Käsiraudat, varsinkaan Tiimarin pörröiset leluversiot, eivät välttämättä kerro ammatinharjoittamisesta :)
Ei niitä kunnialliset naiset käytä :paavi:
Älä höpäjä taas.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Jos Cityn tissinvilauttelijoista pitäisi jotakuta panna, niin nanukka on vahva vaihtoehto. Onnistuu jopa olemaan melko tyylikäs monissa kuvissaan ja on selkeästi puhdas exhibba.

Kuva[/url]
Vastaa Viestiin