Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Ai? Mä ymmärsin tuon jutun niin, että on hyvinkin mahdollista että lapset on koheltaneet jotain metsässä, johon yksi on jonkun surullisen sattumuksen seurauksena kuollut. Tästä näkökulmasta iltapäivälehden jutun lukemisesta sijaistraumatisoituminen ja kepeästä läpänheitosta pahastuminen ovat hienoista ylireagointia.
En oo jaksanut lukea noita juttuja, mutta mä olen ollut siinä (virheellisessä?) käsityksessä, että kyseessä on selvä henkirikos.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:*kimppahali*

Psst.. tuleekohan Vesper mukaan..
Haluat vain että grouphug muuttuisi kirjaimella senkin sika, sika, sika. Että pääsisit pettämään minua urpsun kanssa. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti: Ainakin minä olin melkoisen järkyttynyt Kiinassa tapahtuneesta yliajosta.
Just. Vanhemmat kauhistelee ihmisten välinpitämättömyyttä, kun kukaan ei pysähdy auttamaan 2 vuotiasta. Itsellään oli ilmeisesti parempaa tekemistä kuin omasta lapsestaan huolehtiminen.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:Just. Vanhemmat kauhistelee ihmisten välinpitämättömyyttä, kun kukaan ei pysähdy auttamaan 2 vuotiasta. Itsellään oli ilmeisesti parempaa tekemistä kuin omasta lapsestaan huolehtiminen.
Odotin tällaista kommentointia jo edellisen jutun kohdalla. Missä olivat vanhemmat kun eivät vahtineet jälkikasvuaan hirviömäisten ihmisten varalle!!!1!
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:*kimppahali*
Että pääsisit pettämään minua urpsun kanssa. :)
Mustasukkaisuusdraamaa poikien kesken?
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:*kimppahali*
Että pääsisit pettämään minua urpsun kanssa. :)
Mustasukkaisuusdraamaa poikien kesken?
Crying game soi juuri ja urpsu polttaa vaatteitaan suihkussa, luulen.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Just. Vanhemmat kauhistelee ihmisten välinpitämättömyyttä, kun kukaan ei pysähdy auttamaan 2 vuotiasta. Itsellään oli ilmeisesti parempaa tekemistä kuin omasta lapsestaan huolehtiminen.
Kauhistelin myös samalla kiinalaisten polkupyörien parkkeerausta ja polkupyöristä syntyvää saastetta. Seuraavaksi ajattelin kauhistella kiinalaisten kulkukoirien elinoloja, ja syömäpuikoista syntyviä jätevuoria.
Viimeksi muokannut masa, 19.10.2011 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tsuk, tsuk, Daven ja Pertin juna se puskuttaa kohti pimeää tunnelia.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Riemumieli kirjoitti:Tsuk, tsuk, Daven ja Pertin juna se puskuttaa kohti pimeää tunnelia.
Riemis lyö tahtia ryhmysauvallaan taustalla. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Missä olivat vanhemmat kun eivät vahtineet jälkikasvuaan hirviömäisten ihmisten varalle!!!1!
Njet. Enemmänkin mitä hittoa 2 vuotias tekee maantien laidalla ilman vanhempiaan. Ilmeisesti vanhemmat ei ole olleet edes lähellä, kun eivät itse ole saapuneet lastaan auttamaan. Sitten vielä hurskastellaan ihmisten välinpitämättömyydestä. Ei nyt tullut ainakaan multa sympatiapisteitä näille vanhemmille.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aina tarvitaan päällysmies ja sori, piti sanoa puksuttaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Aina tarvitaan päällysmies ja sori, piti sanoa puksuttaa.
Yhdeällä kädellä kirjoittaessa tulee typoja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Teen sen kyllä iorbockilaisittain eli ongelmana huono kymmensormijärjestelmä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No ei se kymmensormijärjestelmä nyt niin huono ole, jos bockilaisittain samalla kirjoittaessa tulee yksi typo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.

*kimppahali*

Psst.. tuleekohan Vesper mukaan..
No mä en ainakaan tule. Toisaalta, mäpäs en mitenkään pilkannutkaan Patzia toisin kuin te siat.

Olen vähän sitä mieltä, että odottamalla saavansa ansioidensa mukaan todennäköisin lopputulema on, että joutuu ainakin odottelemaan. Ideaalisti noin käy ja varmaan jollekin käy ja varmaan itse vähän turhankin paljon ajan omaa "etuani" duunissa. Olen vähän enemmän sitä mieltä, että lasikatto on pitkälti naisten omaa aikaansaannosta, koska he ennemmin odottelevat ansioiden mukaan palkitsemista kuin ajavat asiaansa.

Tämä kaikki siis kaikella rakkaudella ja kannustaen, että uraplääniä tekemään ja Toteuttamaan, junou.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No jaa, suora näköyhteys näyttöön, kun ei juurikaan tarvitse kumartua, joten jäljenkin tulisi olla mallikelpoista ainakin juuri ennen onnellista päätöstä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:No jaa, suora näköyhteys näyttöön, kun ei juurikaan tarvitse kumartua.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.

*kimppahali*

Psst.. tuleekohan Vesper mukaan..
No mä en ainakaan tule. Toisaalta, mäpäs en mitenkään pilkannutkaan Patzia toisin kuin te siat.

Olen vähän sitä mieltä, että odottamalla saavansa ansioidensa mukaan todennäköisin lopputulema on, että joutuu ainakin odottelemaan. Ideaalisti noin käy ja varmaan jollekin käy ja varmaan itse vähän turhankin paljon ajan omaa "etuani" duunissa. Olen vähän enemmän sitä mieltä, että lasikatto on pitkälti naisten omaa aikaansaannosta, koska he ennemmin odottelevat ansioiden mukaan palkitsemista kuin ajavat asiaansa.

Tämä kaikki siis kaikella rakkaudella ja kannustaen, että uraplääniä tekemään ja Toteuttamaan, junou.
Elco näyttää paremman puolensa. Hyvä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:N
Mä jopa pidin tämän päivän aivopieruistani netti-etiketin kannalta kyseenalaisempana aiempaa naureskeluani Vesperin työelämäsaavutusten ympärillä - kaikenlaiset vähättelijät ja nollaajat toisten loistavien saavutusten parissa ovat todella lannistavia urpoja. Uskalsin jutun kuitenkin laittaa juuri Vesperin kohdalla, koska Vesperin kyvykkyys, aikaansaavuus ja ansiokkuus ovat kai niin ilmeisiä, että juttu ei toivottavasti vakavastiotettavaksi vähättelyksi kenenkään silmissä asettunut. Epävarmuus kuitenkin iski, joten lisätään vielä tähän varmuuden vuoksi onnittelut Vesperille hienosta saavutuksesta ja vakuutus siitä, että ymmärsin toki jutun juonen heti ensimmäisistä viestistä.
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.
No syystäkin! Siinä missä mä korkeintaan vähän piruilin, ja senkin vain silleen nokkelasti Elcon juttua jatkaen (jolloin ainakin puolet piruilusta kohdistui vielä Mieheyttä korostavaan Elcoon), sä olit sellainen koulukiusaava jankkaaja - sun olisi pitänyt jättää se siihen mitali-linkkiin, loppu oli liikaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:N
Mä jopa pidin tämän päivän aivopieruistani netti-etiketin kannalta kyseenalaisempana aiempaa naureskeluani Vesperin työelämäsaavutusten ympärillä - kaikenlaiset vähättelijät ja nollaajat toisten loistavien saavutusten parissa ovat todella lannistavia urpoja. Uskalsin jutun kuitenkin laittaa juuri Vesperin kohdalla, koska Vesperin kyvykkyys, aikaansaavuus ja ansiokkuus ovat kai niin ilmeisiä, että juttu ei toivottavasti vakavastiotettavaksi vähättelyksi kenenkään silmissä asettunut. Epävarmuus kuitenkin iski, joten lisätään vielä tähän varmuuden vuoksi onnittelut Vesperille hienosta saavutuksesta ja vakuutus siitä, että ymmärsin toki jutun juonen heti ensimmäisistä viestistä.
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.
No syystäkin! Siinä missä mä korkeintaan vähän piruilin, ja senkin vain silleen nokkelasti Elcon juttua jatkaen (jolloin ainakin puolet piruilusta kohdistui vielä Mieheyttä korostavaan Elcoon), sä olit sellainen koulukiusaava jankkaaja - sun olisi pitänyt jättää se siihen mitali-linkkiin, loppu oli liikaa.
:oops:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.

*kimppahali*

Psst.. tuleekohan Vesper mukaan..
No mä en ainakaan tule. Toisaalta, mäpäs en mitenkään pilkannutkaan Patzia toisin kuin te siat.

Olen vähän sitä mieltä, että odottamalla saavansa ansioidensa mukaan todennäköisin lopputulema on, että joutuu ainakin odottelemaan. Ideaalisti noin käy ja varmaan jollekin käy ja varmaan itse vähän turhankin paljon ajan omaa "etuani" duunissa. Olen vähän enemmän sitä mieltä, että lasikatto on pitkälti naisten omaa aikaansaannosta, koska he ennemmin odottelevat ansioiden mukaan palkitsemista kuin ajavat asiaansa.

Tämä kaikki siis kaikella rakkaudella ja kannustaen, että uraplääniä tekemään ja Toteuttamaan, junou.
Sitten on ne jotka ruikuttaa ettei niitä kuunnella koska ne on naisia. Ei, niitä ei kuunnella koska niillä ei tunnu olevan mitään sanottavaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:N
Mä jopa pidin tämän päivän aivopieruistani netti-etiketin kannalta kyseenalaisempana aiempaa naureskeluani Vesperin työelämäsaavutusten ympärillä - kaikenlaiset vähättelijät ja nollaajat toisten loistavien saavutusten parissa ovat todella lannistavia urpoja. Uskalsin jutun kuitenkin laittaa juuri Vesperin kohdalla, koska Vesperin kyvykkyys, aikaansaavuus ja ansiokkuus ovat kai niin ilmeisiä, että juttu ei toivottavasti vakavastiotettavaksi vähättelyksi kenenkään silmissä asettunut. Epävarmuus kuitenkin iski, joten lisätään vielä tähän varmuuden vuoksi onnittelut Vesperille hienosta saavutuksesta ja vakuutus siitä, että ymmärsin toki jutun juonen heti ensimmäisistä viestistä.
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.

*kimppahali*

Psst.. tuleekohan Vesper mukaan..
Tottakai!

Ja jos oikeen tarkkaan luitte, saatoitte ehkä huomata hivenen itseironiaakin siellä NaisJohtajuuden seassa...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Hanki lapsi niin pääset tynnyriisi.
Anteeksi että sotkeudun soppaanne, mutta jos olen jotain tässä maailmassa oppinut, niin juuri tämän tyyppiset kommentit pitäisi jättää heittämättä. Siis kun tässä nyt kerran näistä hyvän maun rajoilla olevista läpistä puhutaan.

Ja tähän vielä tarkennus: en kohdistanut kommenttiani kehenkään, tämä oli yleistys.
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Hanki lapsi niin pääset tynnyriisi.
Anteeksi että sotkeudun soppaanne, mutta jos olen jotain tässä maailmassa oppinut, niin juuri tämän tyyppiset kommentit pitäisi jättää heittämättä. Siis kun tässä nyt kerran näistä hyvän maun rajoilla olevista läpistä puhutaan.

Ja tähän vielä tarkennus: en kohdistanut kommenttiani kehenkään, tämä oli yleistys.
Häh? Nyt ei kyllä poreile opastuksesi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Häh? Nyt ei kyllä poreile opastuksesi.
No kun kaikki ei voi saada lapsia. Ja osalle se on todella kova paikka.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin