bliss kirjoitti:Hetken mietin että mikä hitto on vyönalle

Ei Yaris paljoa naurattaisi joo, mutta mitä epäilet tuosta "kuosin" vaihdosta kun auto vaihtuu?Tix kirjoitti:Farmarivolvo on farmarivolvo. Ja kaikki farmarit ovat puoliksi farmarivolvoja. Paitis farmarivolvot, jotka ovat 130% farmarivolvoja.
En ole nähnyt yhtään hyvännäköistä farmaria. Muutama jollain tapaa hyvännäköinen hatchback sentään löytyy, mutta ainoa farmariautoa pahempi mieleen tuleva pahempi vaihtoehto on Toyota Yaris. Yaris on perheellisen keski-ikäisen noutajanulkoiluttajarouvan kauppakassi. Yaris asuu farmarivolvon kanssa. Yaris on kastraatio.
Ryhtyisin ihan mielelläni henkisesti wanhaksi, eläväksi kuolleeksi... tämän kanssa. Nuuuuuuh!Tix kirjoitti:Farmariauton hankkija on henkisesti wanha, maahan tallottu käytännöllisyyden alttarille uhrautuva elävä kuollut.
Meinaatko, että toi on enempi nuuh kuin sama peli ilman farmariperää?bliss kirjoitti:Ryhtyisin ihan mielelläni henkisesti wanhaksi, eläväksi kuolleeksi... tämän kanssa. Nuuuuuuh!Tix kirjoitti:Farmariauton hankkija on henkisesti wanha, maahan tallottu käytännöllisyyden alttarille uhrautuva elävä kuollut.
Eihän tässä siitä ollut kyseTix kirjoitti: Meinaatko, että toi on enempi nuuh kuin sama peli ilman farmariperää?
Saa sitä mieltä toki olla. Mulle tulee tosta autosta mieleen viiskymppinen kauniaislainen myyntipäällikkö, joka vie Fjanttea käsipallotreeneihin ja käy Slussenin kanssa metsällä. Usch.bliss kirjoitti:Esitin vaan, että [mun mielestä] kaikki farmariautot eivät ole rumia eläkeläiskulkuneuvoja.
Come to the dark side, Tix.Tix kirjoitti:Saa sitä mieltä toki olla. Mulle tulee tosta autosta mieleen viiskymppinen kauniaislainen myyntipäällikkö, joka vie Fjanttea käsipallotreeneihin ja käy Slussenin kanssa metsällä. Usch.
Kuvailit just minut parin vuoden päästäTix kirjoitti:Mulle tulee tosta autosta mieleen viiskymppinen kauniaislainen myyntipäällikkö, joka vie Fjanttea käsipallotreeneihin ja käy Slussenin kanssa metsällä. Usch.
You won't get me alive.exPertti kirjoitti:Come to the dark side, Tix.Tix kirjoitti:Saa sitä mieltä toki olla. Mulle tulee tosta autosta mieleen viiskymppinen kauniaislainen myyntipäällikkö, joka vie Fjanttea käsipallotreeneihin ja käy Slussenin kanssa metsällä. Usch.
Hei nyt. Vittu. Oikeasti. Mikä sulla on näiden Lada Nivan näköisten tamagotchimasochistimukamaastureiden kanssa?exPertti kirjoitti:http://www.gmc.com/yukonhybrid/index.jsp
Jos GM on pystyssä vuodenvaihteen yli ja taivaasta tippuisi rahaa (toivoNpa minä paljon yhdessä lauseessa) voisin ostaa hyvin ympäristöä suojelevan Hybridin. Tuo uusi Yukon on miltei hienompi kuin Escalade.
Eikä ollut. Sun tarjokkisi oli minun silmissäni ihan samannäköinen kuin suunnilleen kaikki muutkin saman kokoluokan autot, mutta Bluntlyn esittämän auton ulkonäössä oli todellakin jotain vähän erilaista ja jännää.Geetzu kirjoitti:No mun esittämä oli ihan yhtä hieno eikä kukaan yhtyny! PÖH!
Te ette kyllä ymmärrä yhtään mitään, tyypillisiä mukavisuaalisia miehiä!Frederik Krueger kirjoitti:...
Siis oikeesti! Kun selasin tuon auton profiilikuvia, minulla tuli mieleen lähinnä isoleukainen virtahepo.exPertti kirjoitti: http://www.gmc.com/yukonhybrid/index.jsp
Jos GM on pystyssä vuodenvaihteen yli ja taivaasta tippuisi rahaa (toivoNpa minä paljon yhdessä lauseessa) voisin ostaa hyvin ympäristöä suojelevan Hybridin. Tuo uusi Yukon on miltei hienompi kuin Escalade.
No huh mitä sontaa. Sulla on selkeästi keski-iän kriisi 15 vuotta etuajassa.Tix kirjoitti: Sinä et tajua. Farmariauto symboloi keski-ikäisyyttä, perheellisyyttä, kultaista noutajaa ja rivarinpätkää enemmän kuin nuo kaikki yhteensä. Farmariauton hankkija on henkisesti wanha, maahan tallottu käytännöllisyyden alttarille uhrautuva elävä kuollut. Farmariauton ostaminen olisi kuin luovuttaisi molemmat munuaisensa!!!
Ihan päinvastoin, poikaseni.Tix kirjoitti: Sinä et tajua. Farmariauto symboloi keski-ikäisyyttä, perheellisyyttä, kultaista noutajaa ja rivarinpätkää enemmän kuin nuo kaikki yhteensä. Farmariauton hankkija on henkisesti wanha, maahan tallottu käytännöllisyyden alttarille uhrautuva elävä kuollut. Farmariauton ostaminen olisi kuin luovuttaisi molemmat munuaisensa!!!
Eikös kaikki tavis-sedanit ole ihan samanlaisia? Tuntemani Ferrari- ja Porsche-kuskit ainakin pitävät 2 litraista 3/5-sarjan bemarin sedania vihoviimeisenä aivokuolleisuuden merkkinä = Ei kulje, ei ole tilaa ja ei ole halpa.Tix kirjoitti:Sinä et tajua. Farmariauto symboloi keski-ikäisyyttä, perheellisyyttä, kultaista noutajaa ja rivarinpätkää enemmän kuin nuo kaikki yhteensä. Farmariauton hankkija on henkisesti wanha, maahan tallottu käytännöllisyyden alttarille uhrautuva elävä kuollut. Farmariauton ostaminen olisi kuin luovuttaisi molemmat munuaisensa!!!
Gat kirjoitti:[
Miinuksena farmariautoratkaisuun ne pellet, joilla on farkku koiran kuljettamista varten siellä takana ja verkko välissä. Kerran kokeiltiin ja pirun tylsäähän koiralla siellä oli. Coolimpi takapenkillä ihmisten kanssa, mahdollisesti pää ulkona korvat lepattaen.
Jaajaa.masa kirjoitti:Gat kirjoitti:[
Miinuksena farmariautoratkaisuun ne pellet, joilla on farkku koiran kuljettamista varten siellä takana ja verkko välissä. Kerran kokeiltiin ja pirun tylsäähän koiralla siellä oli. Coolimpi takapenkillä ihmisten kanssa, mahdollisesti pää ulkona korvat lepattaen.
Muah. Taitaa sinunkin koirakokemuksesi tästä päätellen sijoittua parkkipaikan ja asunnnon välimaastoon tai sitten autosi on yhtä sikaisessa kunnossa kuin omat kalsarisi, jos koiran takapenkin sotkeminen ei haittaa, ei vaikka se olisi pellolla rampatessaan oikaissut lietepellon poikki.
Lisämiinupisteitä saat koiran "turvavöiden" käyttämättä jättämisestä.
Mitä luulet, kuinka pitkälle brittimaasturisi etupenkkien välistä saksanseisojan kokonen koira lentää äkkipysäyksen tullen? Siis tuulilasi kaulassaan ja kuskin pää suussaan?
Näin yleensä kouluttamattomilla koirilla on joo. Meillä on farkun takapaksissa häkki jonne koira juoksee heti kun luukun avaa, eikä vingu yhtään.Gat kirjoitti:Meitin (RIP) saksanseisoja ainakin vinkui ja kiukutteli sen kerran kun takakonttiin joutui.
Ai niin, annas kun arvaan, koiraa ei päästetä sohvalle ollenkaan, vaikka (arvaan) pesette sen tassut ellei koko turkin aina ulkoa tullessa?