Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

Bluntly kirjoitti:
Kaippa sitten etsin alitajuisesti niin dominoivaa naista, jolla löytyy pallia tuommoisiin tempauksiin.
No oli miten oli niin silti mä uskon, että suurin este joidenkin pariutumista haluavien pariutumiselle on se sokeus niille mahdollisuuksille ja tilanteille.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

alja kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Vähän niinku esim. Remontti-Reiska tai Kikka, kai. Sekoseksuaali taas on vähän sellainen joka ei tiedä mitä pitäisi minnekin laittaa ja missä vaiheessa. "You can really hurt yourself if you don't know what you are doing."
Kummaksi on meno mennyt jos remontti-reiskan ja kikan kaltaisille ihmisille on pitänyt ihan oma terminsäkin antaa :roll: .
allekirjoittanut esittää eriävän mielipiteensä. kai se retroseksuaali on joku metroseksuaalin vanhempi versio.
http://www.iltalehti.fi/osastot/suhteet ... 8_su.shtml



:google:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

Bluntly kirjoitti: Ei meikäläinen mitään pieniä vinkkejä huomaa, halolla päähän vain.
No aika selvästi Na tuolla myöhemmin vetää kunnolla pesäpallomailalla otsalohkoosi, mutta ei vaan mene perille. :grr: Nyt äkkiä hyvä mies muuttamaan niitä JOSseja KUNniksi. :wink:
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

Meik kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Ei meikäläinen mitään pieniä vinkkejä huomaa, halolla päähän vain.
No aika selvästi Na tuolla myöhemmin vetää kunnolla pesäpallomailalla otsalohkoosi, mutta ei vaan mene perille. :grr: Nyt äkkiä hyvä mies muuttamaan niitä JOSseja KUNniksi. :wink:
Ei ei ei ei ei ei!! Ei ne JOSsit muutu miksikään toivottavasti ikinä. Nyt puhutaan ihan yleisesti. :lol:
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Na kirjoitti:No oli miten oli niin silti mä uskon, että suurin este joidenkin pariutumista haluavien pariutumiselle on se sokeus niille mahdollisuuksille ja tilanteille.
Ha! Helppo sun sanoa, kun et ole koskaan ollut mun housuissa....




...ainakaan vielä. 8)

Ps. myyn puujalkavitsejä kuutiohintaan ja toimin halvalla myös taustakirjoittajana ammattitaidottomille esiintyjille.
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kauanko tämä jumalasta paasaminen jatkuu täällä vielä?

Kertokaa kun se on loppunut, niin palailen takaisin. Ehkä kitykin taas herää lopettamisen jälkeen... :twisted:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:Kauanko tämä jumalasta paasaminen jatkuu täällä vielä?

Kertokaa kun se on loppunut, niin palailen takaisin. Ehkä kitykin taas herää lopettamisen jälkeen... :twisted:
Millon te uskotte, ettei kaikkia topikkeja tarvitse lukea?
:twisted:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

Na kirjoitti: Ei ne JOSsit muutu miksikään toivottavasti ikinä. Nyt puhutaan ihan yleisesti. :lol:
:Seliselihymiö:

Tää on Bluntly ihan selkee homma :twisted:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

SingleMalt kirjoitti:Kauanko tämä jumalasta paasaminen jatkuu täällä vielä?
Hitto mä oon taitava. Mä en oo nähnyt vielä yhtään jeesustelutekstiä ja ihmettelinkin marttakerhon avautumista asiasta. Tiesin, että mulla on valikoiva kuulo, mutta vielä samanmoinen lukemisen taito. Jeah!
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)

Huutaminen ja vauhkoominen EI auta. *kokeiltu on*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kittys kirjoitti:Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)

Huutaminen ja vauhkoominen EI auta. *kokeiltu on*
Kokeile huitoa isommalla ja ennenkaikkea raskaammalla esineellä, väsyt aika pian.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Bluntly kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)

Huutaminen ja vauhkoominen EI auta. *kokeiltu on*
Kokeile huitoa isommalla ja ennenkaikkea raskaammalla esineellä, väsyt aika pian.
Sohvalla? :shock:

*lysähtää lattialle ja poraa*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos syynä on mies, hakkaa hänellä sitä sohtaa, tai seinää, tai naapurin kaalimaata.

Jos joku muu on syynä on joku muu, kokeile veristä pihviä sieniperunoilla ja tulisilla retiiseillä, auttaa aina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kittys kirjoitti:Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)

Huutaminen ja vauhkoominen EI auta. *kokeiltu on*
Aloita joku fyysisesti raskas harrastus huomaat että kiukku katoaa ja saat väsytettyä itsesi siinä harrastuksessa sen jälkeen tulee hyvä mieli ja tunne kun on saanut jotain tehtyä kiukulla.
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Bluntly kirjoitti:Jos syynä on mies, hakkaa hänellä sitä sohtaa, tai seinää, tai naapurin kaalimaata.

Jos joku muu on syynä on joku muu, kokeile veristä pihviä sieniperunoilla ja tulisilla retiiseillä, auttaa aina.
Mä luukutan..
Me kohtaisimme aina silloin kun on tärkeää
Se ettei kukaan häiritse tai pääse käskemään.
Me antaisimme toisillemme hiljaisuuteen syyn.
Niin sinä ostat aikaa siis ja minä sitä myyn...
:paijaa: :igor: :komp:
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mulli75 kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)

Huutaminen ja vauhkoominen EI auta. *kokeiltu on*
Aloita joku fyysisesti raskas harrastus huomaat että kiukku katoaa ja saat väsytettyä itsesi siinä harrastuksessa sen jälkeen tulee hyvä mieli ja tunne kun on saanut jotain tehtyä kiukulla.
Tuossa on säkki ja hanskat. Niitä mä oon paukuttanu.
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mulli75 kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)

Huutaminen ja vauhkoominen EI auta. *kokeiltu on*
Aloita joku fyysisesti raskas harrastus huomaat että kiukku katoaa ja saat väsytettyä itsesi siinä harrastuksessa sen jälkeen tulee hyvä mieli ja tunne kun on saanut jotain tehtyä kiukulla.
On mulla tuossa hanskat ja säkki. Paremmin sais purkauduttua, kun ois joku jota hakata ja joku joka vähä hakkaa takas. Nousee muuten paineet suht korkeelle ainakin mulla, kun sattuu..

Edit: sekoileeko kity vai mun kone? :shock:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikä se on se joku Joulukanava radiossa? Se mistä tulee vaan joulumusiikkia nyt tän kuun? Joku asiakas duunis väitti että Novan vierestä, no eip löytyny :D

Ketuttaa ko en löydä :(
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
Gina

Viesti Kirjoittaja Gina »

Turbohaltija kirjoitti:Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
Tanssii ne. Mä olen todistanut sellaista tapahtumaa.
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
Tanssii ne. Mä olen todistanut sellaista tapahtumaa.
Jotkut hyvinkin kovana...
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
Tanssii ne. Mä olen todistanut sellaista tapahtumaa.
Jotkut hyvinkin kovana...
Auts. Elävänä tuli mieleen yläasteen limudiskot. :h: Siis näin jälkeenpäin ajateltuna. Silloin se oli lähinnä. :shock: :oops:

vitsi mä tykkään näistä hymiöistä!
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Turbohaltija kirjoitti:Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
Saavat seuraa muutenkin? Huono yleistys, mutta itsellä ns. flaksi moninkertaistuu, jos tanssin korkeassa humalatilassa (tanssitaidottomana). Omituinen luonnonilmiö.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

Exsat kirjoitti: Jotkut hyvinkin kovana...
On se nykyjunnuilla helppoa, kun voi vaan tokaista, että mulla on niin vanha känny taskussa, että se vähän painaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Turbohaltija kirjoitti:Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
Kityurpo olen, mutta en kova kundi. Siltikään en tanssi, ei vain sovellu mielelle, kropalle tai iuulensuunnalle.

Viime uusivuosi sai riittää tälle vuosituhannelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin