Geep.
Jyväskylään? Onhan siellä yksi Sihteeriopiston pystytisuhuora ja Suvinenkin

mutta että ihan baareja joissa me "ikäihmiset" uskallamme olla? Tämä Varkaus tosiaan taitaa olla yöeläämältään vain parikymppisille amiksille ja pissiksille. tai enhän minä lähiöpubeihin ole jaksanut lähteä kun keskustassa asun. Täällä mua kerran baarissa puhutteli (tietysti jo pokattu) nainen, joka mua kehui että kas kun näkee muitakin vanhempia ihmisiä kuin hän itse, hän on jo 32

Ja toisen kerran naapuripöydässä joku nainen kailotti kavereilleen: "Minä olen kamalan vanha akka! Kaikkein vanhin täällä! Syntynytkin seitsemänkymmentäluvulla, ajatelkaas sitä!"

Joten taisi kolmekytvee Suvinenkin olla Varkauden yökerhon vanhin nainen täällä, aika loppuu
Muuten nettipersoonani on alusta lähtien ollut tahallisen masokistisen exhibitioiva kurjuuksistani ja sanamuodoiltaan liioitteleva elintavoistani ja mieltymyksistäni. Joka ei niin avoimesti itseään netissä häpäise, tekee toki paremman vaikutelman.
Ja tsiljoonannen kerran: Jos minä linkitän tänne parikymppisten psytytisumisujen kuvia, koska ovat minusta viehättäviä.. sillä ei ole koskaan ollut tekemistä tosielämän "vaatimusteni" kanssa. Olen treffannut jotain olisko 11-12 naista, ja niin yhtään en ole valikoinut iän tai ulkonäön mukaan. Jotain plus miinus kolmekymmentä (yksi kai 37)vee useimmat taisivat olla, taviksia ja kenties rumiakin, kunnes neljä tai viisi vuotta sitten lopetin sen yrittämisen.
Mutta sallikaa nyt se raja, että alle menopaussin. Ja koska olen niin laiha luikero, tosi paksut naiset tuntuvat minusta eri lajilta ja minä varmaan heistä, suosivat nallekarhumaisia miehiä.