Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ruokaa!

Kitinän co-kirjoittajat ovat alkaneet viime aikoina ottaa päähän. Tähän voisi tietysti kommentoida että älä ota pulttia.

Rautakaupan myyjä: Hei sinä siellä! Älä ota sitä pulttia, myymälävaras!

Homeboy: Haista #¤%&, puotipuksu! :evil:

No... tässä nyt oli jonkinlainen välipala.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Voi Zeb-hyryinen!!! Mitä minä ajattelen, se tuskin sinulle sen kummempaa merkitsee, mutta ajattelen sinua lämmöllä ja haluan kuitenkin toivottaa sulle hyvää oloa..
Kiits! Kyllä se vähän helpottaa.
Hienoa!! Se toimi sitten niinkuin piti! Tämä mun ketju onkin aito ja ainoa luvallinen väriterapia-paikka!

Ja taas hyvän jatkon toitotukset sinulle Zebhyr!! :)

SA
Stadinsellainen
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Ruokaa!

Kitinän co-kirjoittajat ovat alkaneet viime aikoina ottaa päähän. Tähän voisi tietysti kommentoida että älä ota pulttia.

Rautakaupan myyjä: Hei sinä siellä! Älä ota sitä pulttia, myymälävaras!

Homeboy: Haista #¤%&, puotipuksu! :evil:

No... tässä nyt oli jonkinlainen välipala.
Kuule Homie. Se oli erittäin tärkeä välipala, koska itse olin unohtanut antaa palstalapselleni muonaa eli kirjoituksen! Kiitos sinulla JÄLLEEN KERRAN!

Mitenkäs ne co-kirjoittajat ovat nyt viisastelleet? Näin ainakin epäasiallista materiaalia Homieen nähden aiemmin. Siitä kiellän ottamasta pulttia. Missä ketjussa on nyt ollut päähän ottavia kirjoittajia. meinaan, luen ne sitten. Olen varma, että oot oikeassa, heh!! Minäkin ärsyynnyn, vaikka ei saisi kyllä! Siksi mulla on hengähdyspaikkani...Tämä oma palstalapseni, joka jo täytti pari kuukautta ja on kovin pulska lapsi. Sukupuolta en vieläkään tiedä, tällä kun ei ole niitä vehkeitä sen kummemmin mistä tarkistaa.

Oho, taisi mennä setä Topeliuksen satujen puolelle, heh!

Mutta hauska pulttihomma sulta.

Minä en mee pultteja kasaamaan nyt vaan ihan proosallisesti avaamaan eräälle henkilölle yskänlääkepullon, kun hän ei saa sitä auki ja myöhemmin illalla katson tätä beautya!!! Mitä sanot?

Kuva

Vai onko tämä ruotslainen Lucia kauniimpi? Häntä ei nähdä senaatintorilla!

Kuva

Kysyy SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kyl määä olen sitä mieltä ihan sata nolla et suomalainen tyttö on tällä kertaa söpöisin!!

Oikea blondi Lucia-neito! Minulla on vaikeuksia ajatella, että tumma tyttö olisi Lucia!!! Onko muilla?

Tumma tyttö sopii moniin muihin paikkoihin, kuten Paula-tytöksi tai salaisiin sänkykamreihin tai johtajien palleille joskus. Oho, siis palli on myös tuoli, you know!

Blondit on blondeja. Ne kuuluu meille Pohjoisnapalaisille!!

Vaikka SA tykkää kovasti tummista. Heissä säteilee seksisähköä runsaasti. Mutta kun pitäisi sitä kotipullaakin paistaa niin sitten blondin lämpö...

Ja kotisängyn kotiseksi blondin seurassa on niin turvallista!!

Saatan kirjoittaa tällaista, koska palstalapseni on vielä niin pikkuinen, ettei ymmärrä kuitenkaan! Mutta väreistä ja kuvista se tykkää!

SA (ja SAL)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

SA

Ei noista co-kirjoittajista sen enempää. Aina välillähän ne ottaa päähän.

Olen samaa mieltä kanssasi, että tuo blondi on söpömpi. 8)

Tuo Lucia-juhlahan taitaa olla joku ruotsalaisten ja suomenruotsalaisten juttu, vai mitä? Muistan, että joskus 1978 katsottiin Lucia-kulkuetta äitimuorin kanssa Vaasassa. Mokkeri-sarjakuvassakin vietettiin kerran Lucia-juhlaa varuskunnassa. Sehän on alkuperältään ruotsalainen sarjis, kuvaa rauhanaikaista sotilaselämää humoristisesti Masin tapaan.

*juo kaakaota*

Nenänvalkaisukausi jatkuu. On sellaiset fiilikset, ettei yhtään huvitakaan ottaa. Mahdolliset Kitinä-pikkarit saattavat kyllä aiheuttaa kiusauksen... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:SA

Ei noista co-kirjoittajista sen enempää. Aina välillähän ne ottaa päähän.

Olen samaa mieltä kanssasi, että tuo blondi on söpömpi. 8)

Tuo Lucia-juhlahan taitaa olla joku ruotsalaisten ja suomenruotsalaisten juttu, vai mitä? Muistan, että joskus 1978 katsottiin Lucia-kulkuetta äitimuorin kanssa Vaasassa. Mokkeri-sarjakuvassakin vietettiin kerran Lucia-juhlaa varuskunnassa. Sehän on alkuperältään ruotsalainen sarjis, kuvaa rauhanaikaista sotilaselämää humoristisesti Masin tapaan.

*juo kaakaota*

Nenänvalkaisukausi jatkuu. On sellaiset fiilikset, ettei yhtään huvitakaan ottaa. Mahdolliset Kitinä-pikkarit saattavat kyllä aiheuttaa kiusauksen... :roll:
Tere Homie hombre!!

Se on palstavekarani iltaruoan aika!

Olin Lucia-juhlassa, mutta sairaus-sattumuksien (ei omani) vuoksi paljon vähemmän kuin etukäteen luulin.

Luciatyttö oli todella söpö. Silmä suorastaan ylilepäsi tuollaisessa.
Joo, se on suomenruotsalainen juhla, mutta yhtä suurta perhettähän me kaikki viismiljoonaa härmän immeistä, metsäjääjuntteja, ollaan, oli kieli mikä tahansa!

Kuinkas valkoinen se nenä jo on??
Laita tämmöinen, niin on aina tarvittaessa valkoinen vaikka tulisikin kuppia kumottua!!

Kuva

Homieterkuin

Stadin nidatS Arska aksrA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Aamiaista palstalapselle...(päivän tärkein ateria btw)

No ei se nenu vielä niin kovin valkoinen ole. Mutta fiilikset on kyllä sellaiset että röpöttäminen (Juho Juntusen käyttämä ilmaus) ei huvita yhtään. Viikonloppuna ois edessä pakastimen sulattaminen, mikä on ikävää ja rasittavaakin puuhaa. :(

Eipä tässä muuta...täältä tähän.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Aamiaista palstalapselle...(päivän tärkein ateria btw)

No ei se nenu vielä niin kovin valkoinen ole. Mutta fiilikset on kyllä sellaiset että röpöttäminen (Juho Juntusen käyttämä ilmaus) ei huvita yhtään. Viikonloppuna ois edessä pakastimen sulattaminen, mikä on ikävää ja rasittavaakin puuhaa. :(

Eipä tässä muuta...täältä tähän.
Olisin rynnännyt ekaksi tähän antamaan palstalleni aamupalan, ellet sinä Homie, olisi jos ystävällisesti sitä tehnyt.

Kiitoksia siis. :D Tämä minun jutsku nyt on jo jopa aikainen lounas!

Pakastinta juuri itseltänikin ajattelin sulattaa, mutta ajattelin siirtää sen siihen aikaan josko tulee miinus viisitoista niin kuskaan tavarat parvekkeelle!!

Mut sehän homma sopii sulla. Jos nenä on vähänkin punainen niin eiköhän se kalpene pakkasjäässä!!!

Viikon viimoinen päevä. Muutamia rästiinjääneitä asioita on! Kirjeen/joulukortin teko eräälle on kestänyt ja kestänyt...ja sitten pitäis kaivaa vanhat hopeamarkat ja jääsärkijävitoset kätköistä ja ennen vuoden loppua muuttaa euroiksi. Meinaan, koska olen keräilijäluonne, niitä on sillee purkeissa.

Se siinä! Rouskis vain kuuluu kun palstavekarani syödä mussuttaa!

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Evening Dinner!

Minulla oli tänään melkoisen jännittävää. Vaikka en osaa ENÄÄ niin oikeasti jännittää niin kovasti mitään (elämän hyviä asioita siis), niin nyt minulla oli. Jääköön se tähän nyt.

Olen elävänä, rehtinä ja itsetuntoisena. Tai olin vielä kun tulin Kitinään, hehheh! Ja varmuuden vuoksi olkoon tämä palstalapseni ruoanjako-postaus tämän päivän viimeinen, ettei itsetunno alennu täällä! Menen sitten hautomaan päivää elämää parempaan nojatuoliini!

GEETZ-OSIO

Kun Geetz sanoi "nähneensä" minut S-Marketissa, joka osoittautui uutisankaksi niin tänään minä näinkin Geetzin. Tai siis viereeni Saaren bussiin tuli eräs mustiin nahkasaappaisiin pukeutunut nuorehko kauniskasvoinen lady, joka hymyili niin kauniisti istuessaan viereeni, että tunsin soluni jokaikisen tumakkeen värisseen. Mutta se tuoksu. Se tuoksu oli hienostunut. Mies tunsi siinä kalliin parfyymin tuoksun. Kallis parfyymi ei siis "haise" eikä tuoksu imelältä eikä etovan ylivoimakkaalta vaan se tuntuu samaan aikaan hienostuneen miedolta ja silti voimakkaana.
Tälle naiselle ei olisi kelvannut halpa yrttivesi.
Ja kyllä. Mieleen tuli, että siinä oli Geetz. Nainen nimittäin hehkui myös seksuaalista voimaa ihan tekemättä mitään!
Mennessäni likaista katukäytävää, toki itsekin ehkä hieman ylisiistinä, mietin kuinka tämä nainen oli bussissa eikä Ferrarissa. Mutta en valita.
En varsinkaan kun sain :idea: n!! Geetz sanoi käyttävänsä julkisia!!
Mikset sanonut, Geetz, mitään??? Minä tosin en ehtinytkään piiloutua kun tulit äkkiarvaamatta viereeni.

Mutta nyt kaikki on jo hyvin ja illalla tullessani ratikassa, oli niin sanottu kotimainen kotoisuus saada opiskelijakolli viereen Alepan kassin kanssa aukinaisina likaisine urheilukenkineen ja finnisine naamoineen! Poika oli kyllä kiva ja ystävällinen kun päästi minut pysäkilläni pois. Tämä oli ihan riittävää, ettei nyt liian makeaa mahan täydeltä!

SA
Ai, anteeksi, unohdinko esitellä itseni. Olen Stadinarska. Jollette sitä jo arvanneetkin.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

[quote="Stadinarska"][/quote]

Voi kulta! :D

Kuljin eilenkin kaduillasi, tummanruskeissa saappaissa, mutta en noussut vaunujen kera bussiin vaan kuntoilin useamman kilometrin Punavuoreen asti! Ja täytyy sekin myöntää, kultarakas, että käytin hyvin hyvin hyvin halpaa tuoksua.

:oops:

(So? Kiss me... Käy nuuskasemassa Anttilan tapaisen halpispuljun puolella niin tiedät!)

Kuva
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Nyt ei ahista!

Huomatkaa harmoninen värimaailma.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Voi kulta! :D

Kuljin eilenkin kaduillasi, tummanruskeissa saappaissa, mutta en noussut vaunujen kera bussiin vaan kuntoilin useamman kilometrin Punavuoreen asti! Ja täytyy sekin myöntää, kultarakas, että käytin hyvin hyvin hyvin halpaa tuoksua.

:oops:

(So? Kiss me... Käy nuuskasemassa Anttilan tapaisen halpispuljun puolella niin tiedät!)

Kuva
Murunen kultsunen Geetz'nen !!

Ilmankos eilen olikin ilmassa taas Geetztuoksua. Mutta jotenkin olin sillä mielellä, että erehdyin tarkassa aistissani!
Ai tummanruskeat saapikkaat? Ihan ihqt varmaan nekin! Nyt tarkkailuun vaan vaunut ja ruskeus ja ...

JA LÄHTI Anttilaan hajuvesitiskille! Mitähän mahtaa halpisnaiset ajatella siellä kun nuuhkin? Saan homppelin maineen.

Mutta mitä en tekisi Geetz-eteesi, murunen, ruskoinen!!

Joo, paree sulle, että kuljetat reippaana maassa vaunuja. Bussit rämisee ja niihin tulee uusia vaunuja ja vanhempia ja sitten syntyy pyörintää. Vellit ja puurot menee sekaisin. Lapset saattaa vaihtua. Huomaat vielä kotona, että sulla on valkoiset saapikkaat, mutta tummanruskea lapsi!! Heh. Kävele vaan!

PussKiss You!

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:Nyt ei ahista!

Huomatkaa harmoninen värimaailma.
Olette, arvon frouva Zeb Hyr, juuri oikeassa terapialähteessä. Stadinarskan hellittelypisteessä ja nyt on vuorossa Zebhyrinen. Eli tulepa tähän hetkeksi levolle Stadinarskan hellyyteen!

Otamme tänään teille ns. tasapainottavan hoidon. Koska olette itse löytäneet väriterapiamme mahdollisuuden Stadinarskan omassa ketjussa, ja osanneet soveltaa sitä kiitettävästi, teemme nyt yksin teitä varten jouluisen rauhanterapian.

Hyvvää ettei aahistaa Zebiiä, kulkuusten kilikatus vaen kuuluu Kebiiä!

Ja joulupusu kaupan päälle!

SA
puolisalainen naisten pikahellyyshoito Oy
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Maittavalla aamuaterialla!! Terveisemme! :P

Kuulimme tuossa radiosta, että joillekin kirjoittajille kirjoittaminen on helpompaa kuin ajattelu ja pysähdyin miettimään! Mutta sittemmin mietin mitä minä ajattelin. Ajattelin vain sitä mitä ajattelisin. Menin sekaisin siinä mitä mietinkään ja sitten ajattelin sitä, että en muistanut sitä enää ja sitten mietin että ehkä en mietikään enää.
Nyt olemme 8)

SA ja SAPL
Stadinarska ja Stadinarskan palstalapsi
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää iltaa rakkaat lukijani ja te jotka luette mutta eivät lue.

Ilta-aika on alkanut silloin kun ilta alkoi ja yö alkaapi yön alkaessa. Tällaista olen täällä hundeerannut vaikken ookkaa Turuust!!

Päivä on ollut varsin selkeä. Aamulla siivoilin hieman linnani kun Mustis vieraili täällä etelän mailla! Hän oli varsin mustismainen, enkä huomanna mitään savolaisuutta hänessä. Ja reippaana hauskan- ja terveennäköisenä poksahdusta odottava! Hän oli "vanha kunnon Mustis", ja niinhän asiat tulee ollakin. Koetin olla hyvä kaakaoseuralainen. Tuntui varsin erityiseltä, kun Mustis kuitenkin oli periaatteessa Tuplamustis!! Olin kovin tällainen :D toki kun Mustis oli täällä.

Myöhemmin luin Hesaria. Se on toki huomionarvoista, te mahdolliset maalaiset, koska Sunnuntaihesarissa on luettavaa kuin keskiverto-romaanissa.
Ja tulihan jääkiekkoa katsottua sivusilmällä. Kuinka Ruotsi saattoi olla noin mu...siis heikko(??)

Nyt illalla vain elän. Eiköhän se nyt riitä. (Hengitin palleahengitystä syvään, joten hyvin elän).

En ole syyllinen ja sillä sipuli! (Nils Gustafsson,Bodom, legendaarinen ilmaus)


SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lounasaika...

Nenänvalkaisuaika meni pieleen. Univelkojen vuoksi nukuin lauantaina viiteen (!) asti iltapäivällä. Jotta saisin vuorokausirytmin tas kondikseen menin Alkoon ostamaan vodkaa. Vedin lärvit...sunnuntaina heräsin aikaisin.

Sunnuntaina sitten pakastimen sulatus, joka oli ikävää puuhaa. Tästä lähtien täytyy hoitaa ko. duuni kahden-kolmen kuukauden välein.

Ja nyt...

Homie lähtee syömään
ehkä myös kokkia lyömään... :kele: :mrgreen: :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Lounasaika...

Nenänvalkaisuaika meni pieleen. Univelkojen vuoksi nukuin lauantaina viiteen (!) asti iltapäivällä. Jotta saisin vuorokausirytmin tas kondikseen menin Alkoon ostamaan vodkaa. Vedin lärvit...sunnuntaina heräsin aikaisin.

Sunnuntaina sitten pakastimen sulatus, joka oli ikävää puuhaa. Tästä lähtien täytyy hoitaa ko. duuni kahden-kolmen kuukauden välein.

Ja nyt...

Homie lähtee syömään
ehkä myös kokkia lyömään... :kele: :mrgreen: :napu:
Kiitos hyväsydäminen Homie!

Olen kyllä ihmetellyt miksi kummassa sinua ajatellaan joksikin vuoden m:ksi. Mielestäni ja se on ihan fakta että huumorillakin on rajansa ja ihmettelen aikuisen oikeasti vuoden m:kin-ketjun aikas tyhmiä juttuja. Ei niinq kelpaa kaikki huumoriksi. Mutta ota sinä sellainen huumorilla niinkuin tietenkin otatkin. Ihan kamalaa, jos tuollaiset mielipiteet olisi oikeasti jopa ajateltuja mielipiteitä. Hirveän tyly ja kylmä ihminen voisi oikeasti ajatella noin kuin muutamat kirjoitukset ovat. Minä sairastuisin sellaisen vaikutuspiirissä!

SAPL (Stadinarskan palstalapsen) puolesta myös kiitos lounaasta. Minä itse en päässyt kuin vasta nyt olemaan aloillani Kitinässä!

Vastaan vielä sun juttuusi, Homie!! Oliivinvihreällä!!

Lounasaika...

Nenänvalkaisuaika meni pieleen. Univelkojen vuoksi nukuin lauantaina viiteen (!) asti iltapäivällä. Jotta saisin vuorokausirytmin tas kondikseen menin Alkoon ostamaan vodkaa. Vedin lärvit...sunnuntaina heräsin aikaisin.

Huh, mutta keinot nämäkin sallittuja vapassa maassamme, hehheh!
En haluaisi olla tyhmäntosikko enkä pappi, mutta jatka kuitenkin maltillista nenänvalkaisua aina sopivissa kohdin! Jos jostain löydät taululiitua, valkaise sillä nenä ja mene Stockammille. Eiköhän sieltä löydy nauravaa seuraa sitten, että tuut ikäänkuin ilmaiseen känniin, hih.


Sunnuntaina sitten pakastimen sulatus, joka oli ikävää puuhaa. Tästä lähtien täytyy hoitaa ko. duuni kahden-kolmen kuukauden välein.

No joo, miksei...? Miksi se pakastin NOIN tärkeä on!! Mitä ihmettä sulla on pakastimessa? Gulp.

Ja nyt...

Homie lähtee syömään
ehkä myös kokkia lyömään..

Kokin lyöminen johtaa putkayöhön. Putkassa on kova peti ja siellä haisee manalalta ja on ikävä olla lukkojen takana.

Jätä asia syömiseen ja mene kodin pehmeyteen ja vapauteen. Stadinarskan lämmin suositus!!



SA & SAL
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ruokaa lapselle...ettekö te nyt perkele näe, että vesseli on taas nälkäinen?!

Kiitän SA:ta kauniista sanoista.

Mikäs tässä, huonosti nukuttu yö takana, oon vähän sippi... :draama:

Nenänvalkaisuprojekti siirtyy siis tammikuulle, koska sen olisi tarkoitus kestää vähintään kaksi viikkoa ja jouluna ja uudenvuodenaattona haluan kuitenkin vetää kännit. Loogista.

Vitsi:

- Tähän pöytään ei tarjoilla enää.
- Tuokaa sitten sellainen pöytä johon tarjoillaan!

Pakastimessani on ruokaa. Yleensä. Nyt se on tosin tyhjä. Sulattaminenhan perustuu siihen, että silloin se kuluttaa vähemmän sähköä.

En lyönyt kokkia. Itse asiassa en edes tavannut ketään kokkia. Laitoin mikroon jotain einestä ja laitoin sitten "tuulensuojaan."

Täältä tähän.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Homeboy65 kirjoitti:Kiitän SA:ta kauniista sanoista...
Olette ihan homoja, molemmat! (Ihan kivoja homoja kuitenkin.)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Ruokaa lapselle...ettekö te nyt perkele näe, että vesseli on taas nälkäinen?!

Kiitän SA:ta kauniista sanoista.

Mikäs tässä, huonosti nukuttu yö takana, oon vähän sippi... :draama:

Nenänvalkaisuprojekti siirtyy siis tammikuulle, koska sen olisi tarkoitus kestää vähintään kaksi viikkoa ja jouluna ja uudenvuodenaattona haluan kuitenkin vetää kännit. Loogista.

Vitsi:

- Tähän pöytään ei tarjoilla enää.
- Tuokaa sitten sellainen pöytä johon tarjoillaan!

Pakastimessani on ruokaa. Yleensä. Nyt se on tosin tyhjä. Sulattaminenhan perustuu siihen, että silloin se kuluttaa vähemmän sähköä.

En lyönyt kokkia. Itse asiassa en edes tavannut ketään kokkia. Laitoin mikroon jotain einestä ja laitoin sitten "tuulensuojaan."

Täältä tähän.
Wastaukset!

Ruokaa lapselle...ettekö te nyt perkele näe, että vesseli on taas nälkäinen?!

Noniin, olihan se nälkäinen! Ja mä surkea vanhempi kun en ees ruokaa anna aamulla! Kiits Homie!

Kiitän SA:ta kauniista sanoista.

Pitäähän nyt jonkun sanoa järjen sanoja!

Mikäs tässä, huonosti nukuttu yö takana, oon vähän sippi... :draama:

Kuka sua valvotti. Homegirl? Minkälainen on homegirl? Onko sitä?

Nenänvalkaisuprojekti siirtyy siis tammikuulle, koska sen olisi tarkoitus kestää vähintään kaksi viikkoa ja jouluna ja uudenvuodenaattona haluan kuitenkin vetää kännit. Loogista.

Täytyypi myöntää!

Vitsi:

- Tähän pöytään ei tarjoilla enää.
- Tuokaa sitten sellainen pöytä johon tarjoillaan!

Nauroin kyllä. Olen kuullut sen aiemmin mutta naurua riittää silti!

Pakastimessani on ruokaa. Yleensä. Nyt se on tosin tyhjä. Sulattaminenhan perustuu siihen, että silloin se kuluttaa vähemmän sähköä.

Nojoo. Mut eikai siin juur kauheesti säästä. Eiks se oo tärkeämpi et on uudenmallinen pakastin ja et tiivisteet kondiksessa.
Onhan se EGO Looginen työ!


En lyönyt kokkia. Itse asiassa en edes tavannut ketään kokkia. Laitoin mikroon jotain einestä ja laitoin sitten "tuulensuojaan."

No, se oli Homieta säästävä ratkaisu!
Tämä oli nyt sitten lounas!! ROUSKIS kuuluu vain!


Täältä tähän.

Tämä selvä

Arskis :P
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Kiitän SA:ta kauniista sanoista...
Olette ihan homoja, molemmat! (Ihan kivoja homoja kuitenkin.)
Oi Zebhyr, hyyryläiseni! Älä hyvä tyttö ole huolestunut! Olen toki hetero.

Tässä siitä todiste! (Halaan kylkiluut poikki meiltä molemmilta samalla ajatellen tuhmia!)

Muuten kumpi meistä on Suomi ja kumpi Neuvostoliitto?
Meinaan kun olemme välirauhassa.

SA
Sarskis Arskis Rouskis
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joulupöytää ja joulun mietteitä by Stadinarska Oy

Niin, siirsin jutun tuolta joulupöytä-osiosta tänne. Oma palstalapsenikin tarvitsi muonaa!

Joo, aika ehdotonta joulutyyliä teillä on, jotka skriivasitte!
Eipä silti, minä kuulun aikalailla samaan kaavaan. En kyllä joka jouluaatto suinkaan ole ollut omien vanhempien kanssa, vaan muittenkin, mutta enimmäkseen omien vanhempien. Minulla on ollut onni elämässäni, etten ole joutunut tai saanut kokea uusperhettä. Mutta toisen osapuolen, tyttöystävän vanhemmilla olen ollut ns. vuorojouluin silloin kun oli parisuhde.

EIKÄ liene yllätys, että ruokalistakin on aikalailla samanlainen kuin muilla.

Kinkku, perinteinen ja sit savupalveakin juur minulle, osin poispilatulle, rosollia,salaattia, graavilohi, smetana, perunaakin taitaa aina olla, en ikinä kyllä syö koska on laatikoita, joista imelletty perunalaatikko on herkkuani, samoin lanttuloora. Porkkanalatikko maistuu usein pahvilta. Sitten on ...SITTEN ON TURSKAA, JOHON EN KOSKE MILLÄÄN RUUMIINOSALLA, ettäs tiiätte! Tarkoitan lipeäkalaa. Hirveän ello haju vie halut! Mätiäkin on voileivälle muistaakseni. Ja älkää vain kysykö, onko siellä muualla kuin vanhempien pöydässä jotain muuta. Emmää muista!
Minulle Joulu edustaa rauhallista oloa hyvän musan ja vanhan Aku Ankka-ohjelman kanssa. Ja joulukirkko mikäli mahdollista. Ja kynttilät.
Arska ei silloin liiemmin analysoi mitään.
Lapsia on ollut perhepiirin takia jouluinakin toki ja ovathan he kivoja. Sellainen viaton onni on kaunista katseltavaa, jonka lapselta voi saada. Lapsia ei aivan kuitenkaan voi käsittää vain "lapset"-sanan alla koska heissäkin on niin kovin erilaista ainesta. Itse olen aina tottunut hyvinkasvatettuihin kuuliaisiin lapsiin. Usein kyllä olen hyvin epävarma, kestäisinkö kaikkia lapsia, joita näen busseissa ja kaupoissa yms. paikoissa. Heillä on joillain kasvatuksessa totaalisia ongelmia, noin simppelisti sanottuna. No, kun kouluissakin on sellainen kuri, mitä nyt on, niin seuraukset ovat näkyvissä! Mutta kyllä minun oloani tekee kauniimmaksi lapsellinen lapsi, joka ei riehu jotenkin tuskaisena riehumisen vuoksi ja ilman mitään kuria!
Jos nyt lapsista puhutaan, niin minä olen mielessäni epävarma, kuinka itse ikinä pystyisin kasvattamaan lapsestani pärjäävää itsetuntoista, kun ympäristö kiusaamisineen ja kurittomuuksineen ja pahoine aktiviteetteineen voi pilata lapsen. Ja varsinkin väärä seura!!! On se hurja haaste! Enkä ole leikkiin ryhtynytkään! Se on tosin sattumaa aikalailla.

Parasta ja ihaninta on, kun kerta on sinkku, niin voi jos voi ilman huolia sammutta lamput ja kuunnella hyvistä stereoista "Lumen Valoa" (keskiaikaista joulumusiikkia). Minulle akut tulee tällaisesta täyteen.
TOISAALTA olen harrastusten takia ollut pari kolme joulua poissa maastakin, mutta kyllä oli kotoikävä silloin kaamea, ja varsinkin äidille koetin korvata poissaoloni sitten myöhemmin läsnäololla. Hän nähkääs pitää minusta. Jos kerron, että minulla on "ystäviä", tarkoitan, että minulla on yksi ystävä, äiti!! Hehheh. No nyt oli vähän kevennys!

Tietenkin olisi kiva ja toivottavaa, jos kommentoisitte juttuani. En sitä itsekään saa aikaan ilman vaivaa vaikka olenkin nopeahko kirjoittaja!! Missä mahdollisesti annoin jotain uutta ajateltavaa, vai olinko joissain ärsyttävä kenties?

STT
Stadinarskan TurskaTiedote :)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Frukost

Banaania, leipää, kinkkua, viili, juustoa, meloninpala, maitoa, turskaöljytabletti, vitamiinituiske.

Sillä lähdetään!

SA ja SAPL
Perusarska ja palstalapsi
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voimat meni tyystin kun olin useassa vieraissa (ketjuissa)

Iltapala sit vain "kotona"!!

SA
Patterit finito!!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Äkkiä syötetään palstapoikani tai -tyttöni.
SEKIN pitäisi jo pikkuhiljaa päättää, kumpaa sukupuolta taa palstani on!!! Onks teil ehdotuksii!!

Nyt kuitenkin pikamääräyksellä meen katsomaan jääkiekko-ottelua, mutta älkää hiiskuko Geetzulle mitään...mä taas oon petturi, vaikka kannatan HIFKiä...
En varmuuden vuoksi kerro menenkö Espooseen vai Ilmalaan....
Pitää katsoa ja haistella...

Mutta pitäähän mun nyt vakoilla muitakin joukkueita!!

Oli tässä illallista kerrakseen. Olkaa immeiset immeisiksi. Vastaan mahdollisiin kysymyksiin illalla jos minulle suodaan illaksi mahdollisuus tulla kotiin, heh.
... ken tietää hän saakoon elää...


SA
titteliä ei nyt tarvita
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin