Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti:Tota tota. Missä kohtaa olen heittänyt HB:lle mitään siitä, että käski G-miestä hoitoon? Monesko kerta on kun tämän kirjoitan sulle?
Sähän alkuperäisessä ketjussa totesit, että porukalla ei mene hissi ylimpään kerrokseen, eikä G mitään terapiaa tarvitse, ja seuraavaksi aloitat ketjun, jossa viittaat HB:n psykoiluun. Mistä mä tiedän, mitä lausetta tai näkemystä sä siinä tarkoitat? Eli sun mielestä HB:lla oli täysi oikeus vetää palko sieraimeen Gattacalle, mutta impulsiivinen vastausmuoto oli urpo? Susta ota selvää vanha erkkikään.
Ja kyllä sun pitää olla ihan vitun yksinkertainen jos et muka tajua mitä vittuilemista tossa "tukkia suun", "miks et sä kysy miten mä voin?" jne shitissä on.
Ymmärrän varsin hyvinkin. Kaikestahan saa vittuilun aihetta jos jaksaa kaivaa. Hellbellin kimpoaminen ei mun mielestä poikkea muitten ihmisten kimpoilusta gattacalle mitenkään. Linkitetään vaikka siihen ketjuun, jossa G länkytti martalle tarpeeksi pitkään että siltä paloi hihat aivan totaalisesti, ja aivan oikeutetusti. Marttakin yritti jeesiä G-miestä, ja vastine oli jotakuinkin samaa osastoa.
Paitsi että HB on vaan leimattu huomionhakuiseksi psykohuoraksi ja muita ei.
Ja ympäri. Siinä oikeastaan sievässä paketissa meidän kahden antimme tästä ketjusta, lukuun ottamatta ime munaa-kohtia.
Eipä tuosta paljon jää palstahistoriaan helmiä luettavaksi. Luuletko sä talidomidi, että jaksaisin vääntää tästäkään asiasta jos en pitäis sua täysipäisenä? Jos pitäisin sua retardina niin olisin ohittanut koko ketjun.
Mylwinin mielestä internetissä voi joutua kuuntelemaan.
Nyt en taas tajua. Ei intternetissä mitään tarvitse kuunnella, sitä varten on se ignorenappi ja koneenkin saa irti seinästä.
Edelleen, kun se tuska sieltä intternetistä alkaa tulemaan näytön sille puolelle niin ei muuta kuin The Ring koneeseen, flippaat flipperi lopullisesti.
Sen takia varmaan JohannaNN, fawkes ja monet muut ovatkin siirtyneet paremmille palstalaitumille. En mä laske tuollaisesta asiasta kilahtamista miksikään skitsoiluksi, ja mua kummastuttaa että sä pidät.
Vittu vie, jos joka kerta kun joku vetää pultit tällä palstalla pitäisi hakeutua hoitoon niin eihän tänne kirjoittaisi enää kukaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Tuota tuota, != on tietääkseni "erisuuri kuin" :)
Hb<Fåå
Onko HB fyysisesti vai henkisesti pienempi kuin Fåwkes?
m(hb)<m(fåå)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

NuoriDaavid kirjoitti:m(hb)<m(fåå)
½mv^2.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mylwin kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:m(hb)<m(fåå)
½mv^2.
Tarkoitatko, että jos pienempimassainen hb liikkuu riittävän suurella nopeudella, niin se voi saavuttaa yhtäsuuren tai suuremman liike-energian, kuin suurempimassainen fåå?

Kannattaa kuitenkin muistaa:

E=mc^2
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ootte selkeesti viettäneet huban kitinä-illan samalla kun meitsi lomaillut ja nauttinut lätkäfinaalista perheen kesken... Olin jo jaksamassa tätä ketjua alusta loppuun, mutta seuraava pätkä nosti vitutuksen maksimitasolle ja paukautin nyrkkini melkein läpi uudenkarhean tonnin flättini.
HellBell kirjoitti:Katos kun sinäkään et Crowbar käsitä sitä alkeellisinta ajatusta siinä hommassa että Geetzun tuleminen neuvomaan mua Gattacaan kohdistuvassa sanomisessani oli loukkaavaa ja sen jatkaminen vielä häneltä.
Se että Geetzu on aina jaksanut nuolla sua.. Joo, toimii.

Mutta mä en olekaan koulutusalistuksen läpikäynyt narttunen.
Hely on norannut mut jo varmasti ja palstan poliisi + lakimies on hyvin selvästi enemmän Helyn kuin Geetzun "puolella" ajatuksiltaan, joten seuraavaa on muokattu noin kymmenesti syytteen pelossa, juotu 2 kuppia kahvia ja haisteltu naapurin partsilta vartti tupakkaa (lakko ihan jees yhä, hyvä minä), niin ja kysytty vielä tutun lakimiehen mielipidettä... Joten, ei muuta sanottavaa enää aiheesta kuin tämä:

Vittu sä et ämmä kävelis jos jossain paukoisit tota kuraa naamalleni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetzu kirjoitti:Vittu sä et ämmä kävelis jos jossain paukoisit tota kuraa naamalleni.
Lisää!

Ugabuga ugabuga!
The great club outshines the individual, always and forever.
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:Vittu sä et ämmä kävelis jos jossain paukoisit tota kuraa naamalleni.
Ihanaa ePerseilyä tyyliin "kenelläkään ei ole elämän realiteetit lainkaan hakusessa, kun aletaan flaidaamaan keskustelupalstalla"
Laitan popkornit tulelle :D
Kuva

(kuvanluku-taidottomille: "cats" "fighting" == "catfighting")
Viimeksi muokannut Sheetlord, 14.05.2007 11:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Geetzu kirjoitti: Vittu sä et ämmä kävelis jos jossain paukoisit tota kuraa naamalleni.
Mutta miten lamaannuttaisit vihollisen? Teleskooppipampun iskulla ristiselkään? Hyppykiertopotkulla polvilumpioon? Lapinleu'ulla akillesjänteeseen?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Katos kun sinäkään et Crowbar käsitä sitä alkeellisinta ajatusta siinä hommassa että Geetzun tuleminen neuvomaan mua Gattacaan kohdistuvassa sanomisessani oli loukkaavaa ja sen jatkaminen vielä häneltä.
Se että Geetzu on aina jaksanut nuolla sua.. Joo, toimii.

Mutta mä en olekaan koulutusalistuksen läpikäynyt narttunen.
...

Vittu sä et ämmä kävelis jos jossain paukoisit tota kuraa naamalleni.
Catfight!

Siis onko tuolla tuollaistakin paskaa? Olen kyllä joissakin muissakin yhteyksissä nähnyt tällaisen repeämisen palstakuoresta todellisen luonteen puolelle HB:llä.

Hmm, ehkäpä koetan etsiä asiayhteyden ennen liiallista sohva-analyysiä.
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Geetzu kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Katos kun sinäkään et Crowbar käsitä sitä alkeellisinta ajatusta siinä hommassa että Geetzun tuleminen neuvomaan mua Gattacaan kohdistuvassa sanomisessani oli loukkaavaa ja sen jatkaminen vielä häneltä.
Se että Geetzu on aina jaksanut nuolla sua.. Joo, toimii.

Mutta mä en olekaan koulutusalistuksen läpikäynyt narttunen.
Vittu sä et ämmä kävelis jos jossain paukoisit tota kuraa naamalleni.
Kyllä voi olla nainen naiselle JULMA. Ei teillä ole miesapinat mitään jakoa tässä.

Ei tätä koko kauraa jaksa hullukaan selata läpi, jos ei ole ollut alusta asti mukana (not). Vaikuttaa silti äkkiseltään siltä, että ihan klassista meininkiä; toisen miehen on helpompi samaistua jopa Gattacan harhaiseen eRapeen, kuin pumpulin herkän Helykän ajatusmaailmaan; etenkin kun osoittautuu, että jopa pumpulista voi ruoska heilahtaa, kun sietokyky ylittyy.

Menkää kaikki sormelle tai kädelle siitä, niin rauhoitutte vähän.
William Munny

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Mylwin kirjoitti:Hellbellin kimpoaminen ei mun mielestä poikkea muitten ihmisten kimpoilusta gattacalle mitenkään. Linkitetään vaikka siihen ketjuun, jossa G länkytti martalle tarpeeksi pitkään että siltä paloi hihat aivan totaalisesti, ja aivan oikeutetusti. Marttakin yritti jeesiä G-miestä, ja vastine oli jotakuinkin samaa osastoa.
Tämä tässäkin episodissa ehkä eniten ihmetyttää. Miksi antaa yhtään mitään vastineita häiriköijän suuntaan, kun vuosia kestäneen häiriköintikäyttäytymisen pohjalta voi helposti vetää johtopäätökset, että joka tapauksessa polttaa näppinsä? ”Jätä minut rauhaan” on tässä tapauksessa sama asia, kuin heittäisi vettä myllyyn jonka toivoo pysähtyvän. Tämäkin paskanheitto olisi jäänyt näkemättä jos Hely olisi kääntänyt selän Gattacan suuntaan jo ajat sitten. Ja tämä ei ollut syytös, silkka havainto.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Storia kirjoitti: Ei tätä koko kauraa jaksa hullukaan selata läpi, jos ei ole ollut alusta asti mukana
Joo, ei tarvitsekaan. Kaikki oleellinen on tämän ketjun aloitusviestissä (Mylwinin kohdalla voi vetää viivan yli kun se voi oikeasti sekoittaa pakkaa liikaa).

Suosittelen myös katsastamaan elcon sekoilut tästä ketjusta. Sitä sattui ja minä sain pisteet. Matsi oli ihan hyvä, mutta elco ei kestänyt, eikä olisi kestänyt edes viiksiensä kanssa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Yritän tietosesti pitää viestihistoriani niin siistin selkeänä, että jokainen voi sieltä helposti kaivaa osallistumiseni tähän settiin. Suurin osa varmasti tulkitsee nämä pari viestiä totally flippauksena, mutta noup... Kyllä väitän olevani hieman tukevammin jaloillani kuin ms Panettelija, jolla taitaa muuten olla palstan paras muisti (tästä en ole varma, koska en muista itse mitään niistä jutuista, joita väittää minun sanoneen ja joilla siis loukanneen herkkis-psyykettä tässä neljän vuoden aikana), ja joka käsittämättömästi parissa minuutissa viime viikon puolella repi ne vanhat setit esiin. Ihan vain siitä yhdestä älähdyksestäni:

"Mä taas en näe Gattacaa yhtään sellasena kuin sä, enkä ainakaan sitä paukuttelis täällä julkisena. Noh, erilaisia olemme kaikki ja silleen."
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

kipeä ukkeli kirjoitti:trendilesbo
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

kipeä ukkeli kirjoitti:Jatkaa mirrit kiitos!
Piikkarit ja rakennekynnet, hiukset sliipattuna nutturalle...

Jooh... Eniten kai tässä vituttaa Helyn jakautunut persoonallisuus ja se, että ei tosiaan kohtele toisia niin kuin toivoo itseään kohdeltavan. Minua syyttää vittumaisuudesta ja ilkeilystä - olin missanut stoorit almost-kuolemastaan enkä osannut jakaa empatiaa ihan siitä syystä - mutta joka vtun viestiin tunkee vihjauksia tyylillä "koulutusalistuksen läpikäynyt narttunen" "Crowbarin nuolija" "exhibbailulla huomiota hakeva" jne etc osv.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Gattaca kirjoitti:Täälläkin on monta niin monessa ajattelutavassaan minulle tyystin vastenmielistä yksilöä, että en suinkaan rupea kansankotia leikkimään heidän kanssaan. Kai minulta puuttuu tuo laumavaisto, mutta minusta maailma jossa tärkein asia on sosiaalisuus ja siihen opettelu, on kuollut ja SISÄLLYKSETÖN. Kaikki muka niin ihkuja, tykätääntykätään... mutta kun ei käy, silloin ei jää jäljelle kuin harmaata biomassaa.
Jos sosiaalisuus eli muiden ihmisten kanssa toimeentuleminen on sinulle yhdentekevää, miksi vinkua jos saat negatiivisia viboja osaksesi? Tahtomattasi sinäkin opettelet jatkuvasti sosiaalisuutta, esim. jälleen kerran "käsittämällä" että ehkä törkyjutut eivät vetoakaan läheskään kaikkiin naisiin, paitsi jos haluaa ärsyttää heitä. Tuolla ei ole yhtikäs mitään tekemistä sen kanssa että pitäisi muka tykätä kaikista.

Crowbar tuossa aiemmin sekoili jotain ettei sinuun muka suhtauduttaisi ihmisenä tällä palstalla. Päinvastoin, sinuunhan suhtaudutaan juuri sellaisena (asosiaalisena) palstahenkilönä millaisen kuvan annat itsestäsi ulospäin. Joistakin puheistasi (esim. yllä) voisi luulla sinun haluavankin tuntevan olosi ulkopuoliseksi muista ihmisistä, vaikka toisaalta epäilen taustalla olevan samanlaista ristiriitaista uhoa kuin yhden kerran rakkaudessaan pettyneen julistus "En rakastu enää koskaan!". Välillä tunnut hakevan muilta hyväksyntää (esimerkkinä nämä aiemmat viestisi jossa todistelet etteivät sinuun kohdistetut ahdistelusyytökset pidä paikkaansa), mutta samalla häpeilet riippuvaisuuttasi muista ihmisistä.

Muista vielä se ettei sosiaalisia suhteita eri ihmisiin voi luoda kirurgisen tarkasti. Negatiivinen suhtautuminen johonkin ihmiseen saattaa vaikuttaa ihan jonkun muun ihmisen suhtautumiseen sinuun, vaikka kuinka haluaisit pitää ihqu-välit jälkimmäiseen ja vihata ensimmäistä. Tämänkin joutuu opettelemaan. Ilmeisesti Crowbarikin on kanssasi samalla sosiaalisen oppimisen tiellä kun ihmetteli niin kovasti miksi Mylwin valittaa hänelle, vaikka Crowbarin alkuperäinen vittuilu ei sinänsä liittynyt mitenkään Mylwiniin.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Aivan.

G-mies aina julistaa, miten hän ei halua olla harmaan biomassan kanssa missään tekemisissä, mutta toisaalta kuluttaa paljon palsta-aikaa biomassan parissa.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Storia kirjoitti:Gattacan harhaiseen eRapeen
Mua ainakin vituttaa Gattacan puolesta, sehän on moneen otteeseen yrittänyt tehdä selväksi ettei tahtonut aiheuttaa mielipahaa.
Raukka kuvitteli jotain olematonta ja sitten vielä syytetään seksuaalisesta ahdistelusta.
SE oli seksuaalista ahdistelua kun humalainen setä tuli kourimaan mua haarovälistä keskellä stadia kun olin kolmetoista.
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Hellu kirjoitti:
Storia kirjoitti:Gattacan harhaiseen eRapeen
Mua ainakin vituttaa Gattacan puolesta, sehän on moneen otteeseen yrittänyt tehdä selväksi ettei tahtonut aiheuttaa mielipahaa.
Raukka kuvitteli jotain olematonta ja sitten vielä syytetään seksuaalisesta ahdistelusta.
.
Kröhöm. Joko olet lukenut liian vähän aikaa näitä juttuja tai sitten voit varmaan antaa sille pillua? Gattacan anteeksipyyntö kun on osastoa "ihan sama" tai "whatever", koska sama ralli alkaa viimeistään seuraavan sixpackin jälkeen uudelleen. Tässä en itse ole nähnyt mitään muutosta nyt kolmeen vuoteen. Onhan se tietysti ihanaa, että aina löytyy uusia ja reippaita "valistajia", jotka jaksavat uskoa vielä, jotta pienen pieni valo ja hyvyyden pilkahdus sieltä jostain syvyyksistä täytyy kurkistaa...
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sehän on niin, että on ihan ok heittää rivoakin läppää tisuista sun muusta niin kauan kuin se kohteelle sopii. Tässäkin casessa läppä mimmin puolelta osittain jatkuvaa, jopa oma-aloitteista paikoin, mutta sitten kun riittää niin kuuluu riittää toisellekin. Ei on ei ja kaikki ein jälkeinen on ahdistelua.

Lutkat osaa tän pelin. Pienimmätkin.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Viesti Kirjoittaja cardic »

hahaha, eehele, paivassa 9 sivua roskaa (ainaki uskon niin koska eka ja vika sivu on sita itteensa). hyvin jaksaa, jaksaa jatkaa.
jatkakaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Storia kirjoitti:Kröhöm. Joko olet lukenut liian vähän aikaa näitä juttuja tai sitten voit varmaan antaa sille pillua? Gattacan anteeksipyyntö kun on osastoa "ihan sama" tai "whatever", koska sama ralli alkaa viimeistään seuraavan sixpackin jälkeen uudelleen. Tässä en itse ole nähnyt mitään muutosta nyt kolmeen vuoteen. Onhan se tietysti ihanaa, että aina löytyy uusia ja reippaita "valistajia", jotka jaksavat uskoa vielä, jotta pienen pieni valo ja hyvyyden pilkahdus sieltä jostain syvyyksistä täytyy kurkistaa...
Mutta kun ei ole pakko lukea, eikä varsinkaan reagoida niihin viesteihin.
En tosiaan usko että äijä ihan läpeensä paha on vaikka typerää läppää heittääkin, tollanen eRape- paska on ihan vitusti loukkaavampaa ku HellBellille heittämänsä pikkutuhmat läpät.
Vaikka olis jatkunutkin aikojen alusta saakka, niin on mun käsityksen mukaan myös tää Gattacan polkeminenkin.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hellu kirjoitti:Vaikka olis jatkunutkin aikojen alusta saakka, niin on mun käsityksen mukaan myös tää Gattacan polkeminenkin.
Tämä on kai sellainen klassinen muna kana ongelma? :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ette te voineet hyytyä vielä! Mulla olis just nyt ruokis ja ehtisin lukea tätä ketjua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin