Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Herttua »

:lol:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tulen jos IHAN VARMASTI saan Kitinämisulta kiihkeää penetratiivista seksiä. Minä penetroijana. Päätelkää siitä tulenko.

(Lievennys: tulen jos näen vähintään kolme Kitinämisua NAKUNA, arpokaa itse ketkä)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hei! Missä on Koffin puisto? Minä en tiedä kuin Sinebrychoffin taidemuseon :D Jos perjantaina saan oikein massiivisen palkan (lomakorvaukset + kuuden viikon tili + paljon ylityökorvauksia), niin voisin vaikka pyörähtää päiväksi Tsadiin ja samalla vaikka tapaamaan runkkareita! Illalla pitäisi kuitenkin takaisin Turkkuseen palata, kun sunnuntaina on työvuoro.

EDIT: Etsin käsiini kartan - onko se siis juuri jossain siinä taidemuseon kupeessa? Ihan Nosturin lähellä?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Justiinsa se puisto siellä museon takana ja Nosturin lähistöllä. Kutosen ratikka tuo keskustasta perille.

Kiva kun tulet!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jos olisin niin saatanan tyhmä että junalta sinne raahautuisin, niin olisiko keskustan lähistöllä mahdollista majoituspaikkaa? Tosiaan kuvittelin viikko sitten, että miitti olisi TÄNÄ viikonloppuna ja siitä syystä peruin aikeeni. Nyt tämä on taas pienenpienessä harkinnassa.
Viimeksi muokannut bedlam, 11.06.2006 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita kirjoitti:Justiinsa se puisto siellä museon takana ja Nosturin lähistöllä. Kutosen ratikka tuo keskustasta perille.

Kiva kun tulet!
Kiva jos tulen :D Eipä se toisaalta kauhean kalliiksi tule, kun opiskelijakortilla saa halvan junalipun, mutta kun toisaalta olen aina vähän alkuarka. Ja varsinkin kun ei tunne ketään, niin ei ole mitään tukipylvästä :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ElanorRaven kirjoitti:Kiva jos tulen :D Eipä se toisaalta kauhean kalliiksi tule, kun opiskelijakortilla saa halvan junalipun, mutta kun toisaalta olen aina vähän alkuarka. Ja varsinkin kun ei tunne ketään, niin ei ole mitään tukipylvästä :D
Ei tarvii arastella, kukaan ei ole koskaan jäänyt ulkopuoliseksi tai tullut huonosti kohdelluksi. Pakota Sudenhenki mukaan, niin on edes eAviomies mukana ja tukena. Enkä minäkään ole ihan vieras, kun olen kerran jutellut sun kans mesessä :wink:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Kiva jos tulen :D Eipä se toisaalta kauhean kalliiksi tule, kun opiskelijakortilla saa halvan junalipun, mutta kun toisaalta olen aina vähän alkuarka. Ja varsinkin kun ei tunne ketään, niin ei ole mitään tukipylvästä :D
Ei tarvii arastella, kukaan ei ole koskaan jäänyt ulkopuoliseksi tai tullut huonosti kohdelluksi. Pakota Sudenhenki mukaan, niin on edes eAviomies mukana ja tukena. Enkä minäkään ole ihan vieras, kun olen kerran jutellut sun kans mesessä :wink:
No pistän vakavasti harkintaan :) Lopullisesti lyön lukkoon vasta perjantaina, kun näen, millaisen tilin saan. Olisi se kivaa teitä tavata!
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voisin piruuttani lähteä autoilemaan ja testata kuinka nopeasti Tampere-Helsinki-Tampere pätkän voi ajaa. Kait sen nyt saatana 45min/suunta pääsee?
RuNkkuTonttu

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Lupauduin muuttamaan kavereitani juuri tuona päivänä. En kehdannut kieltäytyä kutsusta vedoten epämääräiseen nettimiittiin. Pidän tämän elämäni täysin erossa oikeasta...

Mutta pysyn kuitenkin epävarmoissa, sillä eihän sitä ikinä tiedä miten sieltä pääsee livahtamaan. Tekisi mieli taas tututstua uusiin ihmisiin...
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:Voisin piruuttani lähteä autoilemaan ja testata kuinka nopeasti Tampere-Helsinki-Tampere pätkän voi ajaa. Kait sen nyt saatana 45min/suunta pääsee?
Koukkaahan samalla Turusta minut nappaamaan, eihän siihen sitten mene kuin vartti enemmän? :wink:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

En tule. Ehkä ajelen pikkujouluihin sitten jos ia lähtee kaveriksi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Jos tulen, niin majotun sitten jonkun luo.
Mielummin lähellä keskustaa, koska en aio maksaa taksista.
Olen hyvätapainen ja sisäsiisti. Syön ja juon mitä tahansa.
En anna pesää.

Tarjous josta ei voi kieltäytyä. No ei niin hyvä kuin Gattacan, mutta kuitenkin.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

1108 kirjoitti:Voisin piruuttani lähteä autoilemaan ja testata kuinka nopeasti Tampere-Helsinki-Tampere pätkän voi ajaa. Kait sen nyt saatana 45min/suunta pääsee?
Minkä vitun takia sä polkupyörällä sitä suunnittelet ajavas pöljä.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kauheaa korskahtelua täällä havaittavissa!

Kysehän on siitä että hellejakso tullee jatkumaan jussiin asti!

Hyvär jussit, kohta..

Voi Martha martha mä en asu lähellä keskustan pesiä..

Meni siihen mullakin reilu tunti tampereelle..

kilometrit kaskimäärin siis 130 tai jotai..
Pyyhin Netikettiin..
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt näin tarkemmin ajateltuna, ei minnuu kiinnostakkaan. Mie taiankin jäädä kottiin.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

MarthaFocker kirjoitti:En anna pesää.
Harmi.
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Sinkkumatti kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:En anna pesää.
Harmi.
Joo. Sit pitää enää päättää, että esitänkö vaikeasti tavoiteltavaa vaiko vaikeasti haluttavaa.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

En tule. Äitin työleiri veti pitemmän korren, valitan.
Kirjoitan tätä alasti
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hei noniin, kertokaas onko siellä keskustan lähistöllä mitään mahdollista nukkumapaikkaa? Lattia passaa mainiosti, mutta kahvia olisi kiva saada kupillinen aamulla. Koko reissun pohtiminen alkaa vasta sitten, kun jonkinlainen todennäköisyys yöpaikkaan olisi olemassa.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Viesti Kirjoittaja ak »

MarthaFocker kirjoitti:Joo. Sit pitää enää päättää, että esitänkö vaikeasti tavoiteltavaa vaiko vaikeasti haluttavaa.
Molempi parempi.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä jahkaan vieläkin tota...
Jos tulen, on melkees pakko tulla ipanan kanssa, kun hoitajaa ei ole :?

Meillä olis myös yks ylimääräinen sänky ihan erillisessä huoneessa, ja aamukahviakin saattais saada oikein voileipien kera, mutta sijainti ei o lähelläkään keskustaa :D
eps

Viesti Kirjoittaja eps »

bedlam kirjoitti:Hei noniin, kertokaas onko siellä keskustan lähistöllä mitään mahdollista nukkumapaikkaa? Lattia passaa mainiosti, mutta kahvia olisi kiva saada kupillinen aamulla. Koko reissun pohtiminen alkaa vasta sitten, kun jonkinlainen todennäköisyys yöpaikkaan olisi olemassa.
Kuis monta kilometriä olisi sellainen maksimietäisyys? Tänne on 8km bilepaikasta, mutta yöpymään mahtuu kyllä tarvittaessa.

e.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

bedlam kirjoitti:Hei noniin, kertokaas onko siellä keskustan lähistöllä mitään mahdollista nukkumapaikkaa? Lattia passaa mainiosti, mutta kahvia olisi kiva saada kupillinen aamulla.
Sijainti miittipaikasta: 3.9 km,matka taittuu joko kävellen tai julkisilla(metro,bussi,ratikka).
Nukkumapaikka on kehiteltävissä.
Kahvia löytyy,hyvänä päivänä myös pullaa.
Ei allergiavaaraa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

MarthaFocker kirjoitti:esitänkö vaikeasti tavoiteltavaa
= Nousuhumalassa oleva Martta..
vaiko vaikeasti haluttavaa.
= Sammunut Martta?
Vastaa Viestiin