Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Mjaha. Näin jotain unta moista päivällä että oltiin iiiiisolla porukalla anniskeluravintola Iltakoulussa ja säin karmeet sähärit ja käänsin ympäri niin keikkuhan se sieltä ryntäsi sisään ja syliin ja porukka katsoi hoo-moilasena että mitä vittua.

Ihan kun oltas parempiakin tuttuja.

(itsesensuuri siivosi loppuosan unesta)

edit:

Jaaha, näytti jatko-osan yöllä. Avainsanat seitsemän polvissa etenevät seitsemän universumin klusterit, demigod-McJ, jumalpuoliso exclusive, metro Hellsingistä Kuopion kautta Rovaniemelle, fissio- ja fuusioreaktorit, valonnopeutta nopeammat (tää tuli kyllä selvästi Douglas Adamisilta) ja lopullisena totuutena Jumalan esimiehen kanssa keskustelu.

Tästä saisi kirjan.
Kirjoitan tätä alasti
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Näin unta, jossa minulle selvisi, että yannara kuuluu johonkin konemuusikoiden salaseuraan, jota johtaa Niilo Paasivirta. Päätin hänen avullaan selvittää erään loistavan muusikon henkilöllisyyden, mutta Paasivirta paljasti yrityksemme ja alkoi uhkailla meitä, joten päätimme paeta kamalaa kostoa vuorille. Jouduin vielä pakomatkan aikana korjaamaan toisen kenkäni pikaliimalla, jotta en nilkuttaisi liian hitaasti.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

Huima käväisi unessani kehumassa kuinka tumma tukka sopii mulle. Taidan mennä ostamaan hiusväriä...
...
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Viime yönä näin unta että oltiin keksitty uusi heliumin korvaava aine, kevyt kaasu, jota pystyi pakkaamaan tavallisiin aerosolipulloihin, ja jolla oli turvallista täyttää ilmapalloja ja tehdä mikkihiiripuhetta. Totta kai oli heti pakko ostaa yksi sellainen lähikaupasta ja siteerata kaasuäänellä Esko Ahoa.

Normaalia heliumiahan ei voi myydä aerosolipulloissa, sillä se on niin pieniatomista että se vuotaa suoraan ohuiden metalliseinien läpi. Siksi sitä voidaan myydä vain raskaissa kaasupulloissa. Tämä unen keksintö oli joku myrkytön hiilivety-ihmeseos joka laajeni huoneenlämmössä niin harvaksi että vaikka se olikin molekyylipainoltaan paljon raskaampaa kuin helium, se ikäänkuin täytti ilmapallon tyhjiöllä pitäen sen kuitenkin paineessa, jolloin siitä tuli kevyt (vähän niin kuin kuumailmapallo ilman kuumuutta). Kyllä, tiedän että tämä on termodynaaminen mahdottomuus, mutta unessahan kaikki on mahdollista.

Tässäkään unessa ei ollut kyllä yhtään kityläisijää mukana. Kuten sanoin, raportoin toki heti kun sellaisen unen näen.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 30.06.2006 9:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Yksi aivan ihqu Kitinä-vakkarityttö tuli unessa. Monta kertaa.

:apuva:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:....tuli.... unessa. Monta kertaa.

:apuva:

Keep dreamin' lov ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin viime yönä unta Lapitiista ja Dumarista.
Tai siis että näin heistä valokuvia.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:Mä näin viime yönä unta Lapitiista ja Dumarista.
Tai siis että näin heistä valokuvia.
09:31:42 [Lapitii] ooh, oltiix me samas unes?
09:31:47 [ninnidamamah] joo <3
09:31:52 [Lapitii] aevan ehanata!!
09:32:12 [Lapitii] oltiix me niinq tosi kauniita siinä kuvassa?
09:32:32 [Lapitii] mix meistä oli kuvia?
09:32:45 [ninnidamamah] en mie tiiä
09:32:49 [ninnidamamah] se oli unta :D
09:33:01 [Lapitii] no sit varmaan oltiin kauniita =)

Toissa yön unessa 1108:lla ja tontulla oli joku tiukkasävyinen keskustelu, aihetta en muista.... Ja Melnais vouhotti raittiin elämän ihanuudesta.

Viime yönä:
09:30:02 [Lapitii] ai niin, nyt oli unessa slam
09:30:16 [Lapitii] se ei pystynyt kirjottaan sanaakaan kun oli selvinpäin
09:30:31 [Lapitii] sit joku totes et nyt siitä ei tykkää enää ku mgandhi
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ugh. Näin pitkän kityilettömättöpittömyysputken jälkeen aivan vammaista unta.
Superior riisuuntui alasti vähän väliä jossain tapahtumassa ja selitti asiaa sillä, ettei voinut päättää, mitä piti päällään. No, hetken nakuilun jälkeen havaittiin, että Superior kantoi pippeliä jalkojensa välissä.
Hän selitti asian siten, että oli mies kahlittuna naisen ruumiiseen ja todistukseksi irroitti pippelin, joka osoittautui dildoksi.
Tästä suivaantuneena rynnistimme isolla porukalla eduskuntatalolle raitiovaunulla, jossa järjestimme suuren mielenosoituksen naisten ruumiissa olevien miesten puolesta. Itse Tarja Halosen piti tulla ottamaan mielenosoitus vastaan, mutta ei näkynyt.
Hetken päästä Hermine tuli onnittelemaan hyvin onnistunutta mielenilmausta ja sitten oltiinkin jo jossain supermarketissa, jossa oli kitymiitti.
Jatkoa en muista aivan tarkkaan.

Sori.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:Itse Tarja Halosen piti tulla ottamaan mielenosoitus vastaan, mutta ei näkynyt.
Anteeksi, olin estynyt tulemasta.

Minä taas näin unta, että olin Geetsun kanssa jossain ja Geetsu oli aivan mahdoton. Manipuloiva, pelottava ja vaikeasti käsiteltävä kuin ankerias. Yritin jotenkin mukautua ja olla kiltti ja luoda yhteisymmärrystä välillemme, mutta emme tainneet päästä sinne asti unen loppuessa. Siinä unessa taisi olla jokin hieno eroottinen viritys, koska joko Geetsu oli mun päällä tai mä sen. Päällä olija piti alla olevan käsiä paikoillaan.

Näin Elppiksestäkin jotain unta, mutta en kyllä muista mitä.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mylwin kirjoitti:No, hetken nakuilun jälkeen havaittiin, että Superior kantoi pippeliä jalkojensa välissä.
Hän selitti asian siten, että oli mies kahlittuna naisen ruumiiseen ja todistukseksi irroitti pippelin, joka osoittautui dildoksi.
Oliko se se pieni vaaleanpunainen vai iso sininen? Se pieni vaaleanpunainen on mun. Pyytäisin ystävällisesti palauttamaan. Pissaaminen on hankalaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ok, tää on aika pitkä. Oisko viikko sitten nähty uni.

Kityläinen A oli ollut autokolarissa ja hävisi sen jälkeen palstalta. Hirmuista spekulaatiota siitä, oliko hän kuollut, teholla vai mitä. Syylliseksi kolariin selvisi erään videon perusteella kityläinen B, joka nuorukaisena oli kuulunut pahamaineiseen jengiin. Jengi oli kuvannut snuff-videon siitä kun he ampuivat jotain heppua päähän, execution-style, junous. En muista miten tämä liittyi autokolariin, mutta syyllinen saatiin selville, ja hän oli "tappanut ennenkin". Videolla jengi esiintyi balaclavat päässä ja heillä oli mustat paidat, joissa luki kissan kokoisin kirjaimin henkilö B:n kitynikki. Tyypin täytyi siis olla jengin pomo.

No, minun sitten piti lähteä sairaalasta kysymään oliko henkilö A teholla, kuollut vai kotiutettu. Sairaalassa törmäsin hänen äitiinsä, joka kertoi henkilön olevan hengissä ja kotona toipilaana. Äiti mainitsi että he olivat ostaneet puoliksi nahkaisen kahdenistuttavan tv-nojatuolin, kun A:llakin on se jalka kipeänä. Maksoivat kumpikin 250e osuudestaan. Siinä sitten katsovat yhdessä Tunteita ja tuoksuja(ehkä viimeinen sarja mitä voin kuvitella ko. henkilön seuraavan :D), kun henkilökin oli sairaslomalla. Huojentuneena lähdin sairaalasta ja päätin heti tulla kertomaan iloiset uutiset palstalle.

Bussipysäkillä huomasin henkilön äidin ja 4 pikkusiskoa, olivat menossa samaan suuntaan kuin minäkin. Pikkusiskoilla oli kaikilla valkoinen tukka, pisamia ja mietin yhdestä että tuolla on samanlainen nenä kuin henkilö A:lla. Pikkusiskot roikkuivat bussin tangossa ja kieppuivat penkeillä. Olivat aika metkoja mutta myös äänekkäitä. Kaksipiippuinen juttu tuommoinen pikkusiskolauma, tosin olin niistä hieman kateellinen.

Henkilön äiti kertoi että ostivat miehensä kanssa kaupungisosasta X talon ja remontoivat sitä parhaillaan. Hän kysyi, haluaisinko tulla katsomaan taloa. Mikä ettei, ihanan tuttavallista, ajattelin. Eteisessä riisuin kenkiäni ja kälätin pikkusiskolauman keskellä kun äiti sanoi että henkilö A on tuolla isänsä kanssa maalaamassa parhaillaan. Olin et iiks, ei se varmaan tykkää että tällä lailla tunkeilen sen vanhempien asuntoon. Toivoin että ääneni sekottui pikkusiskojen hihitykseen ja sanoin että minun täytyykin nyt pikaisesti poistua paikalta. Lähdin juoksemaan kohti bussipysäkkiä.

Pikkusiskolauma sai minut kiinni ja pyysi odottamaan entistä kanssakityilijää, joka linkuttikin minua kohti toinen jalka tönkkönä, ilmeisesti kipsattuna. Henkilöllä oli kokovalkoinen verryttelyasu(!) ja valkoiset lenkkarit. En tiennyt oliko hän vihainen vai iloinen minun ilmestymisestäni, mutta päätin etten jää ottamaan selvää ja pinkaisin pakoon. Sen pituinen se.
------
Unessa oli hassua se, että muistin sen hyvin tarkasti herättyäni ja olin very much huvittunut ja hieman järkyttynyt alitajuntani öisestä purkauksesta.

.. jaksaakohan kukaan lukee loppuun asti? Tarkasti nähtyä unta ei vaan voi kirjoittaa ilman yksityiskohtia ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

näinpä taas viime yönä fiksuja unia. oltiin jossain miitissä, jossa huima ilmoitti olevansa 50v, mutta säilyneensä nuoren näköisenä. tämän jälkeen paikalle saapui kolme metriä pitkiä koripalloilijoita, jotka lolita varasi kaikki itselleen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

par-sky kirjoitti:tämän jälkeen paikalle saapui kolme metriä pitkiä koripalloilijoita, jotka lolita varasi kaikki itselleen.
Luonnollisesti! Pitkät miehet on varattu pitkille naisille, joten teletapit näpit irti!
Viimeksi muokannut Lolita, 10.07.2006 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Lolita kirjoitti:Luonnollisesti! Pitkät miehet on varattu pitkille naislle, joten teletapit näpit irti!
Pahus.
Kirjoitan tätä alasti
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:--
Kivaa olla unissa ihan mahdoton! Oikeesti oon mukautuvainen, eroottisesti oisin ollut toki allasi. Mmh. Täytyy lueskella kityä iltalukemisena, jotta näkee taas näitä unia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:--
Kivaa olla unissa ihan mahdoton! Oikeesti oon mukautuvainen, eroottisesti oisin ollut toki allasi. Mmh. Täytyy lueskella kityä iltalukemisena, jotta näkee taas näitä unia.
Sä olit taas mun unessa!! Tällä kertaa ihan kiltti. Oltiin ratikassa ja mä esittelin sulle hienon idean eli sen, että raitiovaunu voisi olla liikkuva alusvaatekauppa. Sitä ennen taisin nähdä jonkun pelottavan pätkän jostain slummista, jossa oli surkeita lapsia ja äitejä, mutta en kyllä muista, olitko sinä jo siellä. Jotenkin siihen uneen liittyivät ulosteet. Unen selitykset löytyvät päivän tapahtumista eli kävin rintsikkaostoksilla ja siskoni kertoi, että hän oli töissään joutunut pyyhkimään jonkun lapsen kakkapyllyn.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus ei juma noita sun unia :rofl:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Keikaus ei juma noita sun unia :rofl:
No ei nuo vielä mitään. Kerranhan näin sellaista unta, että muutuin kollikissaksi ja rupesin panemaan kaverin kissaa. Kun kerroin unesta kissan läsnäollessa, se karttoi mua viikon.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, ja sitten ne lukuisat unet, joissa mulla on ollut kyrpä.. Ja olen tuntenut, kun se seisoo. Jännä fiilis. En ole kyllä ihan vähään aikaan nähnyt, ties mikä sukupuoli-identiteetin käännös on nyt meneillään.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:D :D :D Outo akka.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca oli epäsuorasti mun unessa. Lähettelin joillekin yliopiston tyypeille jotain todistuspyyntöjä, jossa oli joku tämmöinen lause: "Näin ollen toivon Keikaukselle pystytisumaisia, onnellisia ja menestyksekkäitä opiskeluja." Mua vähän nolotti jälkeenpäin, kun ajattelin, että ehkä tuo todistuspyyntö ei ollut se oikea paikka tuon kaltaiselle huumorille.

Sitten näin unta poliiseista, mutta kyseessä ei kyllä ollut Nypsykkä. Taisin kyllä unessa olla Tampereella. Matkustin maijassa ja söin hampparia jossain hampparipaikassa tumman ja vaalean mukavan poliisin kanssa. Maijassa oli joku laitapuolen kulkija, joka vietiin putkaan. Yhdessä vaiheessa maija oli pysäköitynä ja toinen poliisi meni kaivelemaan edessä olevan auton tavaratilaa. Auto lähtikin liikkeelle ja poliisi hyppäsi kyydistä pois.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miks kity tisut ei mun unissa pysy..

Oikeesti näin painajaista, jossa Infon vanhin täti esti mua tekemästä yhtä juttua koneella ja jouduin vaan seuraamaan kuinka se sähläsi..
Aluksi oli joku kiva ratkaisu johonkin mahdotomaan ongelmaan mutta kun sitten meni tuollaiseksi..

Tää oli eka uni kahteen vuoteen josta muistan mitään..
Edellisessä juoksentelin Exäni kanssa kukkaniitulla ja paneskelimme useasti nautinnollisesti..seurustellessani näin unia lähinnä toisista maisista..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:No, hetken nakuilun jälkeen havaittiin, että Superior kantoi pippeliä jalkojensa välissä.
Hän selitti asian siten, että oli mies kahlittuna naisen ruumiiseen ja todistukseksi irroitti pippelin, joka osoittautui dildoksi.
Oliko se se pieni vaaleanpunainen vai iso sininen? Se pieni vaaleanpunainen on mun. Pyytäisin ystävällisesti palauttamaan. Pissaaminen on hankalaa.
Pieni ja porkkananvärinen. Vähennä sitä rehujen syömistä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin cardicista (yllättävä kohde, kieltämättä) seksiunta. Keikaus paljastaa kaiken Miitti-osastolla Linnanmäelle 15.7. -ketjussa!
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin