Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bongattu Aydemir Kampin M-rullaportaissa n. klo. 8:43. Tervehdin ja huusin nimeään! IRL
Pyyhin Netikettiin..
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

miksei kukaan ole bongannu mua? :roll:
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

RolloTomasi kirjoitti:miksei kukaan ole bongannu mua? :roll:
Älä välitä, ei muakaan :paijaa:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vinkki: mulla nuo bongaukset on oikeastaan aina mystisesti liittyneet siihen että ensin on soiteltu ja sovittu että mennään jonnekin samaan paikkaan samaan aikaan. Ja TADAA! siellä on voinut sitten bongata kityihmisiä. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Hyvin pitkältä (bussista) kurkattuna aivan Elpan näköinen tyttö bongattu ylittämästä katua Hämeentien ja Mäkelänkadun risteyksessä.
Väärin bongattu, sori! En ole jalkaisin siellä päin liikkunut pitkään aikaan. Joku ihan täysin mun näköinen (raukka parka!) nainen on töissä Helsingin Stockmannilla.. pelottavaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Vinkki: mulla nuo bongaukset on oikeastaan aina mystisesti liittyneet siihen että ensin on soiteltu ja sovittu että mennään jonnekin samaan paikkaan samaan aikaan. Ja TADAA! siellä on voinut sitten bongata kityihmisiä. ;)
Pöh. Oon mä bongannut kaduilta ja kaupoista ja Kansaneläkelaitoksista ilman soitteluitakin.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Elppis kirjoitti:Väärin bongattu, sori!
Höh :evil:

Mutta voisin kyllä mieluusti bongata sut joku päivä?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kiekaus bongattu Hakiksen kulmilla. Olin kohtelias ja esittäydyin, jos K. ei olisi muistanutkaan.

t.Nowa
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustanikki kirjoitti:Kiekaus bongattu Hakiksen kulmilla. Olin kohtelias ja esittäydyin, jos K. ei olisi muistanutkaan.

t.Nowa
Hei mäkin näin sut. :wink: Hakiksen kulmilla kuulostaa vähän... denalta. Olin matkalla yliopistolle tapaamaan prohvessoriani ja ihan selvin päin.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yhden hengen tiedustelupartiomme havaitsi eilen kello 17:55 Kaisaniemen bussipysäkkien kohdalla professoritapaamisestaan palaavan Keikauksen. :sir:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Väärin bongattu, sori!
Höh :evil:

Mutta voisin kyllä mieluusti bongata sut joku päivä?
Sä voit bongata mut puhelimen ääreltä päivittäin *winkwink* ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Epämääräisesti nimimerkki Suvista muistuttava naiseläjä Satakunnankadulla tiistaina 2.5. Saattoi olla myös hikikrapulan aiheuttaman harhanäky.
RuNkkuTonttu

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

killkill kirjoitti:Epämääräisesti nimimerkki Suvista muistuttava naiseläjä Satakunnankadulla tiistaina 2.5. Saattoi olla myös hikikrapulan aiheuttaman harhanäky.
Tai sitten näit vain hyvät tissit?!?
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Tai sitten näit vain hyvät tissit?!?
Ei täysin poissuljettu vaihtoehto tuokaan. Merkittäköön silti pöytäkirjoihin vastalause siitä, että minua ollaan leimaamassa likaiseksi tirkistelijäksi. Kyllä kaupungilla liikkuessani katsastan kasvojaKIN :D
RuNkkuTonttu

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

killkill kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tai sitten näit vain hyvät tissit?!?
Ei täysin poissuljettu vaihtoehto tuokaan. Merkittäköön silti pöytäkirjoihin vastalause siitä, että minua ollaan leimaamassa likaiseksi tirkistelijäksi. Kyllä kaupungilla liikkuessani katsastan kasvojaKIN :D
On myös kohteliasta katsoa naista edes kerran silmiin, kun juttelet hänen kanssaan.

mutta se on näin keväisin niin vaikeaa...
Viimeksi muokannut RuNkkuTonttu, 04.05.2006 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Terassilla etenkin naiset yrittävät harhauttaa meitä pukeutumisellaan, mutta oluen ystävää ei noin vaan viedä. Katsokaa nyt tuota oluttuopin vaahtoa. Lähes täydellinen, vaikkakin olin tilannut lasituopin..

Kuva
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Vinkki: mulla nuo bongaukset on oikeastaan aina mystisesti liittyneet siihen että ensin on soiteltu ja sovittu että mennään jonnekin samaan paikkaan samaan aikaan. Ja TADAA! siellä on voinut sitten bongata kityihmisiä. ;)
Pöh. Oon mä bongannut kaduilta ja kaupoista ja Kansaneläkelaitoksista ilman soitteluitakin.
Totta! Perkele, unohdin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:miksei kukaan ole bongannu mua? :roll:
Älä välitä, ei muakaan :paijaa:
Oon mä sut bongannu!
Mut siitä on kyl aikaa ;)
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RuNkkuTonttu kirjoitti: On myös kohteliasta katsoa naista edes kerran silmiin, kun juttelet hänen kanssaan.
Jos Luoja olisi halunnut meidän katsovan naista silmiin, Hän olisi sijoittanut ne johonkin nännien paikkeille. :P
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:Harhanäky hyvinkin.
Näin se dementia etenee. Ensi viikolla alan sättiä teitä sanoen, kuinka kamalia olette ja kuinka paljon mukavammin kaikki MINUN NUORUUDESSANI oli [ikäänkuin niistä kiljupöhnäisistä vuosista mitään muistaisin] :mrgreen:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:[ikäänkuin niistä kiljupöhnäisistä vuosista mitään muistaisin] :mrgreen:
Tell me about it :roll:
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Tell me about it :roll:
Kilju on vedestä, hiivasta ja sokerista valmistettu mieto alkoholijuoma, joka nautitaan suodattamattona. Valmis tuote on yleensä laksatiivista ja kammottavan pahan makuista. Juoman tärkeimmät funktiot ovat kuitenkin a) edullinen ja nopea valmistaa b) nopea juovuttava vaikutus :mrgreen:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tell me about it :roll:
Kilju on vedestä, hiivasta ja sokerista valmistettu mieto alkoholijuoma, joka nautitaan suodattamattona. Valmis tuote on yleensä laksatiivista ja kammottavan pahan makuista. Juoman tärkeimmät funktiot ovat kuitenkin a) edullinen ja nopea valmistaa b) nopea juovuttava vaikutus :mrgreen:
Voi kuule, mie tiiän.
Ja voihan yök. Miten sitä pystyki teininä juomaan? Piti vaan nenästä kiinni :D
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tell me about it :roll:
Kilju on vedestä, hiivasta ja sokerista valmistettu mieto alkoholijuoma, joka nautitaan suodattamattona. Valmis tuote on yleensä laksatiivista ja kammottavan pahan makuista. Juoman tärkeimmät funktiot ovat kuitenkin a) edullinen ja nopea valmistaa b) nopea juovuttava vaikutus :mrgreen:
Voi kuule, mie tiiän.
Ja voihan yök. Miten sitä pystyki teininä juomaan? Piti vaan nenästä kiinni :D
Ette vaan osanneet. Olen minä ihan ok makuistakin kiljua juonut (hyvänmakuistahan ei kiljusta VOI saada).
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
killkill kirjoitti: Kilju on vedestä, hiivasta ja sokerista valmistettu mieto alkoholijuoma, joka nautitaan suodattamattona. Valmis tuote on yleensä laksatiivista ja kammottavan pahan makuista. Juoman tärkeimmät funktiot ovat kuitenkin a) edullinen ja nopea valmistaa b) nopea juovuttava vaikutus :mrgreen:
Voi kuule, mie tiiän.
Ja voihan yök. Miten sitä pystyki teininä juomaan? Piti vaan nenästä kiinni :D
Kyllähän sitä nyt juomaan pysty(y). Miinuspuolena hommassa vaan on, että kiljukrapulaa kamalampaa olotilaa saa hakemalla hakea ja siltikään tuskin löytää.
Hirvee päänsärky, maha möyryää ja suuhun nousee eltaantuneen hiivan makuisia ratiohöyryjä. Ihanata. :laatta:
-nimim. Abivalmistelijaisissa kiljutynnörin ääreen leiriytynyt.
Vastaa Viestiin