Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

slerghma kirjoitti: Miten noista pääsisi eroon?
Varaa aika hyvälle ihotautilääkärille.
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slerghma kirjoitti: Herra paratkoon. Jopa kolme finniä samanaikaisesti? Lasketko samaan syssyyn mustapäät/ihomadot/miksi niitä muualla kutsutaankin? Nimimerkillä teinivuosista lähtien näppyjä laskukelvoton määrä.
Hyi hitto, ei mulla mitään tuollaisia ole. 8)

..Ja kirjoitukseni käsitit hieman väärin, olin järkyttynyt kymmenten pienten ja vähän isompienkin näppylöiden vallatessa naamani KOSKA minulla ei ollut koskaan aikaisemmin ollut yli kolmea näppyä samanaikaisesti kasvoissa.
Hermeliini

Viesti Kirjoittaja Hermeliini »

Niska on niin kipeä että kohta tulee itku, lämmin jyväpussikaan ei auta :?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joka lihasta särkee. Urheilu ja työnteko ei vaan sovi mulle. Tai mä niille. Perkeleen relaksantitkin loppu.
Missä on diileri-Patz kun sitä kaivataan....
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

slerghma kirjoitti:Tuosta ehkä voisikin kysyä. Miten noista pääsisi eroon? Lähinnä mustapäitä naama täynnä, tyhmempikin arvaa, ettei ole kamalan kivan näköistä. Kaupasta on kaikenlaista perustököttiä ostettu, on kokeiltu fyysistä poistoa (lähinnä pakosta, itse en mokomasta hommasta tykkää, menee ihokin araksi) ja sitten kerran jopa ultraäänihässäköitä. Pysyvästi eivät ole poistuneet koskaan, vähentyneet kylläkin nyt parin viime vuoden aikana. Roaccutan-kuurin sivuvaikutuksista en perustais.
On niitä kevyempiä aineitakin kuin Roaccutan, joista voi lähteä liikkeelle. Itse menin yläasteella koulun terveydenhoitajalle, jota kautta pääsin ihotautilääkärille. Ensin sain isotretinoiinia ulkoisessa muodossa, siis voiteena (Avitcid, muistaakseni). Kun se ei tehonnut, sain puolen vuoden antibioottikuurin (tetrasykliini). Sekään ei purrut ihan toivotulla tavalla, joten vaihtoehdoiksi jäi Roaccutan ja e-pillerit. E-pillereitä menin pyytämään, ja ne lopulta purivat. Sinulle tuskin tulee e-pillerit kysymykseen, mutta suosittelen kumminkin menemään lääkärin pakeille, monelle kuulemma auttaa pelkästään ulkoinen hoito!
eps

Viesti Kirjoittaja eps »

Taisin murtaa varpaani eilen treeneissä. Sattuu niin perkeleesti (au)!

e.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hampaita särkee taas ihan kamalasti :cry:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
slerghma kirjoitti:Tuosta ehkä voisikin kysyä. Miten noista pääsisi eroon? Lähinnä mustapäitä naama täynnä, tyhmempikin arvaa, ettei ole kamalan kivan näköistä. Kaupasta on kaikenlaista perustököttiä ostettu, on kokeiltu fyysistä poistoa (lähinnä pakosta, itse en mokomasta hommasta tykkää, menee ihokin araksi) ja sitten kerran jopa ultraäänihässäköitä. Pysyvästi eivät ole poistuneet koskaan, vähentyneet kylläkin nyt parin viime vuoden aikana. Roaccutan-kuurin sivuvaikutuksista en perustais.
On niitä kevyempiä aineitakin kuin Roaccutan, joista voi lähteä liikkeelle. Itse menin yläasteella koulun terveydenhoitajalle, jota kautta pääsin ihotautilääkärille. Ensin sain isotretinoiinia ulkoisessa muodossa, siis voiteena (Avitcid, muistaakseni). Kun se ei tehonnut, sain puolen vuoden antibioottikuurin (tetrasykliini). Sekään ei purrut ihan toivotulla tavalla, joten vaihtoehdoiksi jäi Roaccutan ja e-pillerit. E-pillereitä menin pyytämään, ja ne lopulta purivat. Sinulle tuskin tulee e-pillerit kysymykseen, mutta suosittelen kumminkin menemään lääkärin pakeille, monelle kuulemma auttaa pelkästään ulkoinen hoito!
Joo, on kevyempiä aineita ja hoitomuotoja. Suosittelen, että luet tuossa allekirjoituksessani olevalta nettisivulta kohdan Battle Plan for Blemishes, sieltä löytyy hyvät ja helpot ohjeet näppylöiden hoitoon. Ensimmäinen asia, joka tulee mieleen, on benzoyl peroxide, jota pitäisi sivellä näppysten päälle, katoaa tulehdus. Tuota ainetta saa apteekista. Kosteusvoidetta sinun ei tarvitse käyttää, koska sinulla on kaiken järjen mukaan tarpeeksi kosteutta ihossa omastakin takaa ja nuo voiteet usein vain pahentavat näppylöitä. Ihosi sinun pitäisi pestä jollakin sellaisella pesunesteellä, jossa ei ole mitään hoitavia ainesosia, jotka voivat tukkia ihohuokoset. Tällainen pesuaine on esim. Body Shopin Passion Fruit Cleansing Gel, jonka sopivuuden akneihoille olen tarkistanut tuolta nettisivustolta. Näppylöitä voi puristaa, kunhan tekee sen puhtain välinein eikä purista niin että iho menee rikki ja desinfioi ihon tuolla benzoyl perozidella sen jälkeen. Ihon suojaaminen auringolta on myös suotavaa, mutta lue lisää siitä ja muista jutuista tuolta sivulta...
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ikenet kipeinä poskihampaan takaa... Olisko syynä viisaudenhammas? :?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Vituttaa ja päässä soi joku gospelbiisi.

Varpaaseen sattuu ja ahistaa. Ai niin ja on mulla edelleen se keuhkoputkentulehduskin. Ja nuha ja Flunssa ja kaikki mahdolliset.
(Seitsemän eri mielisairautta ja lisäkives, perkeleeeeh)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Keikaus kirjoitti: Asiatekstiä.
Spank you. Halusin vain ilmoittaa, että tuo linkkisi osoite sisältää yhden ylimääräisen pisteen, minkä johdosta suoralla klikkauksella sinne sivulle ei pääse.
Pikku-Akka

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Nuhaisen tuhruinen olo. Mä luulin, että tämä tauti olis sivuuttanut meikäläisen, mutta ei.. Yritän silti vielä sinnitellä. Jos se tauti vaikka luulis että oon liian kova pala napattavaksi!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:Älkää sanoko, että mene lääkäriin. Se määrää kipulääkkeitä joita en voi mahani takia syödä. Tai sanoo että no katsotaan nyt vielä vähän aikaa.
Pyydä suoraan Dolan- tai Lyrica-lääkitystä hermokipuun?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:Selkää särkenyt jo viikon putkeen. Särkylääkettä, kävelyä, uintia, lepoa. Mikään ei auta. Istuminen sattuu.

En ole varma onko särky lihaksissa vai sisuskaluissa; kipu muhii tuolla ristiselän tienoilla. Vuosia sitten sain noidannuolen, ei tuntunut tältä.
Käveleminen on tönkköä istumisesta puhumattakaan, en taivu nostelemaan tavaroita lattialta, pitää kyykistyä. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan.

Älkää sanoko, että mene lääkäriin. Se määrää kipulääkkeitä joita en voi mahani takia syödä. Tai sanoo että no katsotaan nyt vielä vähän aikaa.
Mäkään en viitsinyt mennä (kovan) selkäsäryn takia lääkäriin viime vuonna ---> munuaistulehdus ---> tiputukseen. Tulehdusarvot lähempänä kahtasataa.. Kolme päivää sairaalassa (tosin siihen liittyi kyllä melkein 40ast kuume.. luulin että mulla on vaan flunssa ja noidannuoli) :roll:
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kurkussa muhii jonkun sortin tulehdus, vasemmanpuoleinen imusolmuke turvoksissa ja kipeä. (nyt tosin jo paranemaan päin)
Iskin pe-iltana vasemman nimettömäni sormenpää edellä vaatelootan kulmaan, tulos: kyseisen sormen nivelet edelleen kipeät ja turvoksissa. Murtumia ei sentään onneksi ollut.
Nighthawk

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

"Vaivani": Havahduin tänään siihen, ettei kahvi enää maistu hyvältä. Ja kun vähän mietiskelin, niin huomasin, ettei se itse asiassa ole maistunut pitkään aikaan. Oon siis viime aikoina näköjään juonut sitä tavan mukaan sekä estääkseni riippuvuuden aiheuttamat neg. vaikutukset. Ihme, ennen kahvin juonti tuntui nautinnolta.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti:"Vaivani": Havahduin tänään siihen, ettei kahvi enää maistu hyvältä. Ja kun vähän mietiskelin, niin huomasin, ettei se itse asiassa ole maistunut pitkään aikaan. Oon siis viime aikoina näköjään juonut sitä tavan mukaan sekä estääkseni riippuvuuden aiheuttamat neg. vaikutukset. Ihme, ennen kahvin juonti tuntui nautinnolta.
Nyt kannattanee sitten lopettaa kaffen litkiminen. Varsinkin jos unettomuudestakin olet joutunut kärsimään.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

mua alkoi heti nyt masentaa ja ahdistaa kun mies lähti risteilylle.
jäin yksin ja on tylsää.
tuli heti olo että jotain pitäisi tehdä kun ulkona on kirkasta ja koirat haluaa lenkille ja sellaista. mutta sitten toisaalta olen saikulla, joten ei pitäisi lähteä repimään mitään mihinkään suuntaan, että huomenna olisi jo työkuntoinen.

ja tekee mieli lisää kahvia, vaikkei se äsken maistunutkaan hyvältä.
:roll:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Nighthawk

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt kannattanee sitten lopettaa kaffen litkiminen. Varsinkin jos unettomuudestakin olet joutunut kärsimään.
Ei todellakaan mikään huono idea, varsinkin kun tuota närästystä on aina välillä ollut havaittavissa. En vaan tiedä, mitä sitä sitten tilaisi kun tapaa kavereitaan kahviloissa. Tee on laimeaa ja vesi vielä laimeampaa, olutta / viiniä ei viitsi arkena ottaa eikä niitäkään jostain syystä ole tehnyt hetkeen mieli. Taidan kohta flipata!! :nuts:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nyt kannattanee sitten lopettaa kaffen litkiminen. Varsinkin jos unettomuudestakin olet joutunut kärsimään.
Ei todellakaan mikään huono idea, varsinkin kun tuota närästystä on aina välillä ollut havaittavissa. En vaan tiedä, mitä sitä sitten tilaisi kun tapaa kavereitaan kahviloissa. Tee on laimeaa ja vesi vielä laimeampaa, olutta / viiniä ei viitsi arkena ottaa eikä niitäkään jostain syystä ole tehnyt hetkeen mieli.
Mun on pakko myöntää, etten ole koskaan maistanut kofeiinitonta kahvia: miltähän se maistuisi? Tilaa mehua tai limsaa, ei se sen kummempaa ole :D
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nighthawk kirjoitti: En vaan tiedä, mitä sitä sitten tilaisi kun tapaa kavereitaan kahviloissa. Tee on laimeaa ja vesi vielä laimeampaa, olutta / viiniä ei viitsi arkena ottaa eikä niitäkään jostain syystä ole tehnyt hetkeen mieli.
Älä flippaa, juo vaikka kaakaota.
Nighthawk

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

ninnithequeen kirjoitti: Mun on pakko myöntää, etten ole koskaan maistanut kofeiinitonta kahvia: miltähän se maistuisi? Tilaa mehua tai limsaa, ei se sen kummempaa ole :D
Kofeiiniton kahvi kuulostaa järkyttävältä.

Juu, limut sekä kidin kaakaon oon unohtanu tyystin, kiitos muistutuksesta teitille! Pommacia / kaakaota tästä eteenpäin. :D
Viimeksi muokannut Nighthawk, 05.04.2006 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nighthawk kirjoitti: Juu, limut oon unohtanu tyystin, kiitos muistutuksesta! Pommacia tästä eteenpäin. :D
Eiku kaakaota :evil:

mulla on joku inttämissyndrooma tänään
Nighthawk

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kid kirjoitti:

Eiku kaakaota :evil:

mulla on joku inttämissyndrooma tänään
Mä oon hidas !
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

över höser... jos pumppaisi täysillä tämän päivän saattaisi oksentaa hyvässä lykyssä... Ei kehtaa ihan Kalle Palanderiksi ruveta... Kaverihan yrjösi kuulemma joskus radan varteen... :lol:
Vastaa Viestiin