Tarjoushaukkailu

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Vesper kirjoitti:Kuka jaksaa katsoa samaa takkia viisi vuotta?
Not my problem. Katselen ko. riepua sen ajan kun ojennan sen narikka-apinalle ja sama takaperin, muuten olen kiinnostunut lähinnä siitä, miltä näytän ja kuulostan alastomana.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Kuka jaksaa katsoa samaa takkia viisi vuotta?
Riippuu takista. Olen yrittänyt ostaa noita klassikkotakkeja joitten ikää on vaikea arvioida. Mm. se Fjällravenin takkini on ollut tuotannossa vuodesta 1974.

Tänä talvena ostamaani Mcmurdoa olen hakenut lähinnä mustana (kai sitä on -80 luvusta asti tehty) ja kirkkaan sinisen ostaminen oli iso kynnys. Olen kyllä käytettyäni innostunut sinisestä tosi paljon, myyvät vielä niitä viimeisiä kappaleita naurettavaan 99,90e hintaan. Hyvä etten toista hae. kirkkaan värin ainut potentiaalinen ongelma on se, että jos siihen tulee joku hankala tahra ja muutenkin kuluminen voi näkyä siinä paremmin. North Face on siitä hieno merkki, että siitä mallivuoden näkee käytännössä vain takissa olevasta valkoisesta neliönmallisesta lapusta.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kuka jaksaa katsoa samaa takkia viisi vuotta?
Riippuu takista. Olen yrittänyt ostaa noita klassikkotakkeja joitten ikää on vaikea arvioida. Mm. se Fjällravenin takkini on ollut tuotannossa vuodesta 1974.

Tänä talvena ostamaani Mcmurdoa olen hakenut lähinnä mustana (kai sitä on -80 luvusta asti tehty) ja kirkkaan sinisen ostaminen oli iso kynnys. Olen kyllä käytettyäni innostunut sinisestä tosi paljon, myyvät vielä niitä viimeisiä kappaleita naurettavaan 99,90e hintaan. Hyvä etten toista hae. kirkkaan värin ainut potentiaalinen ongelma on se, että jos siihen tulee joku hankala tahra ja muutenkin kuluminen voi näkyä siinä paremmin. North Face on siitä hieno merkki, että siitä mallivuoden näkee käytännössä vain takissa olevasta valkoisesta neliönmallisesta lapusta.
En nyt tarkoitanut sitä, mitä naapurit ajattelee samassa takissa vuosikausia kulkemisesta, vaan ihan omasta kyllästymisestä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja elco »

Tää on nyt varmaan sama asia kun Mies tarvitsee välillä uuden Auton.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Tää on nyt varmaan sama asia kun Mies tarvitsee välillä uuden Auton.
Ja Nainen. Auto täyttää loppuvuodesta 4, en jaksais enää samaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:En nyt tarkoitanut sitä, mitä naapurit ajattelee samassa takissa vuosikausia kulkemisesta, vaan ihan omasta kyllästymisestä.
En minäkään. Koetin sanoa, että olen ollut kiinnostunut historian valossa paremmin aikaa kestävistä ratkaisuista. Eihän nainenkaan meikkaa kuin itsensä vuoksi. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Varmaan riippuu tosi paljon omasta mausta ja tyylistä. Mulla kans jos on joku hyvä ja kestävä juttu, niin silloinhan se toimii vuodesta toiseen. Tällä hetkellä käytössä on kuus erilaista talvi+välikausitakkia(loka-huhti), yks vetelee aika lailla viimeisiään, siis alkaa olla jo sen verran kulumaa ettei ihan täytä virallisempaa vaatimustasoa. Kaikki aion käyttää ns. loppuun. Varmaan jos vain yksi takki olis, niin kyllästyis, ja tuskin Suomen oloissa yksi takki palveleekaan lämpötilan vaihdellessa talven aikana. Mutta ei mua nuo ulkonäöllisesti kyllästytä, suht klassisia ovat kaikki.

Monissa vaatteissa enemmänkin harmittaa se, jos se on hyvä ja sitä ei enää löydä mistään, klassisempia onneksi löytää eivätkä mallit hirveenä muutu. Vähän erilainen ei ole välttis ollenkaan yhtä hyvä.
Prepare for the worstest.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ juu en minäkään ole yhden talvitakin varassa. Perussiistitakki (musta puolipitkä kepeällä toppauksella), 'lumityötakki', mcmurdo ja jättipaksu fjällraven. Näistä mcmurdo alkoi syömään kaikilta muilta käyttöaikaa hyvin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:Yleistä pohdintaa.

Olen "tarjoushaukkaillut" vuosia jo. Olen varsinkin kevään viimeisissä aleissa ollut hakemassa usein talvivaatteita seuraavaa talvea varten. Tämä kevät on ihan ihmeellinen.
Mä oon huomannut saman. Omaa kokoa (S, kengissä 39) on ollut hyvin tyrkyllä. On kuitenkin yleisimpiä mahdollisia, yleensä alerekissä roikkuu vain äärikokoja (XS tai XL).

Halvat lennot on sen sijaan hävinneet maan päältä. Siis sellaiset överihalvat, joita vielä vuosi-pari takaperin tarjosi useampi lafka. Luonto kiittää.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ koskarin intersportissa oli tänään upeita Roxyn lyhyt- ja pitkähihaisia paitoja s-koossa. wink wink, kympin kpl.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Eksyin osoitteeseen www.brandos.fi

Siellä oli yläreunassa "viimeiset parit -50%". Yllättävän hyviä sattui omalle koolle. Mm. Keen'sit jotka eivät ole ikinä -50%.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.stadium.fi/urheilu/retkeily- ... UR4uqvkvt0

Bluntlyn kestävät kengät 239e-> 100e (Vantaalla kaikkia kokoja)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Helsingissä kestävempiä kenkiä halvemmalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ juu eiköhän noita muissakin pk-seudun myymälöissä ole. Mutta olivat kyllä jämäkät, tuli olo jalkaan laittaessa että näillä voisi mennä valloittamaan maailman. Hyvin maiharimaiset mutteivat silti sotilaalliset.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Huomisesta alkaen Nescafen kapselikeittimet Gigantissa jopa -50%.

Esim. Mekaaninen peruskeitin 44,50, automaattiset 83-89,50e
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sellon Kivassa kaupassa oli loppuunmyynti, joten tyhjensin paikan partakoneenteristä (-30%) ja wc-raikastimen patruunoista (-50%). Lisäksi ostin semmoisen hakattavan sipulinhienontimen, mutta desimittoja en löyttänyt kuten myös sopiva kukkaruukku jäi saamatta.

Vastapäisessä urheilukaupassa oli myös loppuunmyynti kuten myös Sony centerissä (lupailivat max. 90% alennuksia).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eilen kolahti luukkuun Stadiumin kuvasto, ja ensimmäinen mielikuva oli Pertti runkkaamassa kuvasto kourassa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Saako tälle edes nauraa? :stfu:



Itseasiassa mä oon pohtinut, että jos ulkoistaisin mun uusien kuorihousujen hakemisen Pertille. Menis varmaan tuossa sivussa kätevästi. Mulla on nyt jotkut peakin perushousut, mukavan kapeat, mustat, goretexiä. Ihan huiput, mutta loppuun käytetyt. Lahkeet on ihan repaleiset ja koira pureskellut kiinnityssoljen. S-koko on varmaan hyvä, joskus ne tykkää tuumista, silloin 27.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Eilen kolahti luukkuun Stadiumin kuvasto, ja ensimmäinen mielikuva oli Pertti runkkaamassa kuvasto kourassa.
Nyt munkin on sitten pakko ajatella perdee kulli kourassa. Kiitos vaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

No nyt selvisi miksei meillä ole tullut koko kuvastoa. :)
Came here for school, graduated to the high life
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Eilen kolahti luukkuun Stadiumin kuvasto, ja ensimmäinen mielikuva oli Pertti runkkaamassa kuvasto kourassa.
Nehän oli normihintaisia?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sivustahuutaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Eilen kolahti luukkuun Stadiumin kuvasto, ja ensimmäinen mielikuva oli Pertti runkkaamassa kuvasto kourassa.
Nehän oli normihintaisia?
Voi ei. Olis pitänyt vilkaista.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Eilen kolahti luukkuun Stadiumin kuvasto, ja ensimmäinen mielikuva oli Pertti runkkaamassa kuvasto kourassa.
En nyt muista mikä tuon xSpeden avatarin näyttelijän nimi on, mutta pelkään, että siivotessani mainospostia tänään ovelta lyö ruma visio ko. näyttelijästä vasten kasvoja.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^^ Olin kyllä melkein kovana kun yksi päivä tässä löysin kaupasta omaa kokoa olevia matalavartisia gtx-vaelluskenkiä toinen malli -60%, toinen -70%. En edes ostanut kumpiakaan...

^ Sehän on Pertti Mäkimaa, eikös?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:^ Sehän on Pertti Mäkimaa, eikös?
Joka näyttelee Jukka Puotilaa?
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin