Mutku ei mul oo varaa.Savannah kirjoitti:Uteliaisuudella on hintansa ja joskus se hinta kohoaa niinkin korkeaksi, että täytyy kurkata tekniikka & nörtteily- ketjuakin *taputtaa äidillisesti päähän*prosessi kirjoitti:Kaikkia ihme ketjuja säki pakotat mua lukemaan, ku en voi olla stalkkaamatta sua. Mut oot sä taitava, et oo enää mun pikkusisko, vaan äiti.Savannah kirjoitti:Saan ensi viikolla WiinPelkään jääväni konsolipelikoukkuun.
Viimeksi ostetut/pelatut pelit
Säästä.prosessi kirjoitti:Mutku ei mul oo varaa.Savannah kirjoitti:Uteliaisuudella on hintansa ja joskus se hinta kohoaa niinkin korkeaksi, että täytyy kurkata tekniikka & nörtteily- ketjuakin *taputtaa äidillisesti päähän*prosessi kirjoitti: Kaikkia ihme ketjuja säki pakotat mua lukemaan, ku en voi olla stalkkaamatta sua. Mut oot sä taitava, et oo enää mun pikkusisko, vaan äiti.
-
- Kitisijä
- Viestit: 7640
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Itsellenikin Far Cry oli noista se nautittavampi kokemus. Ei paljoa, mutta kuitenkin.Googlebot kirjoitti:Kuulun niihin harvinaisuuksiin jotka tykkäsivät FarCry:sta enemmän kuin esim. Half-life 2:sta.
HL2 episode 2 alleviivasi Far Cryn voimaa ulkotilojen käsittelyssä. Far Cryn nerous oli siinä, että ongelman pystyi ampumaan pois lukemattomin tavoin: Hummerilla päälle, kilometrista snaippaaminen ja puskista väijyminen olivat kaikki ihan yhtä toimivia ratkaisuja. Radiot piti ampua tohjoksi ja hälyttimien lähellä hiippailevat olivat tappolistalla ensimmäisiä. Far Cryssa tappaminen oli se gravity gun.
Far Cryn 'kruunasi' murhaavaksi yltyvä vaikeusaste. Välillä meinasi itku tulla ja vaikeimmalla tasolla en koskaan päässyt läpi siitä surullisen kuuluisasta pylväshallista. Far Cryssa hälytykset olisivat saaneet eskaloitua ajan mittaan ihan kunnolla aina täydelliseen mahdottomuuteen asti. Peliin olisi tullut uutta potkua kun hälytyksen jälkeen olisi ollut kiire päästä eteenpäin ennen maahanlaskudivisioonan saapumista.
Episode 2 tuli muuten pelattua läpi. Oli kovin köykäinen paketti. Ei pärjännyt Episode 1:selle lopun petraamisesta huolimatta. Tyhjää täytettä oli ihan liikaa ja unohtumattomia kohtauksia ei juuri lainkaan. Hunterit olivat kivoja, murkkutunnelit ihan pepusta. Kaikki avoimet tilat olivat tylsiä, ihan kuin Oblivionia ja Far Cryta ei koskaan olisi ollutkaan.
Portal oli episode 2:sta innovatiivisempi. Tuohon konseptiin kun yhdistäisi vielä hieman räiskintää, niin avot. Turhan helppo Portal oli ehdottomasti.
Crysis demo latautui päivän aikana, joten kohta nähdään kelpaako 'ikäloppu' 7900GT enää mihinkään.
-
- Kitisijä
- Viestit: 7640
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Crysis ei tarvitse DX10:ä näyttääkseen hyvältä. Kovalla raudalla optimoitu Crysis pyörii kaikilla herkuilla XP:llä paremmin kuin Vistalla.
Lisää aiheesta sisältäen ohjeet configgien puukottamiseen:
http://www.crysis-online.com/forum/inde ... ic=11837.0
Lisää aiheesta sisältäen ohjeet configgien puukottamiseen:
http://www.crysis-online.com/forum/inde ... ic=11837.0
Tulin taas ylipuhutuksi johonkin tällaiseen. Tutkailen juuri olisiko tästä mihinkään.
http://www.vilecity.com/
http://www.vilecity.com/
Miten tutkailit, kun ei ne etusivun linkit tunnu toimivan? Vain rekisteröityminen onnistuu? (En kokeillut).Savannah kirjoitti:Tulin taas ylipuhutuksi johonkin tällaiseen. Tutkailen juuri olisiko tästä mihinkään.
http://www.vilecity.com/
Nyt on tullut muutama viikko kaluttua PS3:n pelejä ja demoja. Paketin mukana tulivat Resistance: Fall of Man ja Motorstorm, joista jälkimmäistä varsinkin odotin innolla. Mutta kun silmäkarkkiin ehti tottua, huomasi ettei sitäkään yhtä parin kierroksen kisaa enempää jaksa tahkota. Resistancen fps-meininki ei ole koskaan ollut sydäntäni lähellä, joten varttitunnin jälkeen jäi sekin hyllyyn.
Suureksi ihmetyksekseni kaikista peleistä koukutti eniten Virtua Tennis 3:n demo. Niin paljon, että piti ihan kokoversio käydä ostamassa, käytettynä tosin. On se vaan hassua, uudet vermeet ja laitokset pitää hankkia että pääsee pelaamaan periaatteessa sitä kaikkein ensimmäisen todella suositun videopelin (Pong) päivitettyä versiota. Mutta hitsi, että koukuttaa kyllä.
Formulat kävin myös ostamassa ja kylläpähän nyt on graffat sun muut sillä tasolla, että kunnolla imeytyy mukaan. PS2:n formuloita muutaman kisan tahkosin aiemmin, mutta nyt tuo maiseman piirto ja yksityiskohtaisuus on sillä tasolla että kamerakulman voi siirtää ihan tien pintaan ja auton keulaan, niin ettei itse autoa näy ollenkaan. Vauhti tuntuu sieltä ihan eri tavalla. Vroomvroom, pari iltaa sitten ajelin montakymmentä kierrosta harjotuksia ja jäin silti 5-7 sekuntia kärkiajoista. Itse kisan alussa pyörähdin pari kertaa ja olin jo kierroksen melkein kärkeä jäljessä. Ei oo helppoo!
Suureksi ihmetyksekseni kaikista peleistä koukutti eniten Virtua Tennis 3:n demo. Niin paljon, että piti ihan kokoversio käydä ostamassa, käytettynä tosin. On se vaan hassua, uudet vermeet ja laitokset pitää hankkia että pääsee pelaamaan periaatteessa sitä kaikkein ensimmäisen todella suositun videopelin (Pong) päivitettyä versiota. Mutta hitsi, että koukuttaa kyllä.
Formulat kävin myös ostamassa ja kylläpähän nyt on graffat sun muut sillä tasolla, että kunnolla imeytyy mukaan. PS2:n formuloita muutaman kisan tahkosin aiemmin, mutta nyt tuo maiseman piirto ja yksityiskohtaisuus on sillä tasolla että kamerakulman voi siirtää ihan tien pintaan ja auton keulaan, niin ettei itse autoa näy ollenkaan. Vauhti tuntuu sieltä ihan eri tavalla. Vroomvroom, pari iltaa sitten ajelin montakymmentä kierrosta harjotuksia ja jäin silti 5-7 sekuntia kärkiajoista. Itse kisan alussa pyörähdin pari kertaa ja olin jo kierroksen melkein kärkeä jäljessä. Ei oo helppoo!
Ei mikään ihmekään jos ajat "naama kiinni maassa". Eihän sieltä näe horisonttia ja tulevia mutkia pätkääkään, vaikka olisi millainen piirto televisiossa. Varsinkaan jos aletaan taipua yhtään alamäkeen. Toivottavasti pelissä on hyvä cockpit-kuvakulma, sillä eihän todellinen simulaatiofriikki muuta suostu käyttämäänkään.bedlam kirjoitti:PS2:n formuloita muutaman kisan tahkosin aiemmin, mutta nyt tuo maiseman piirto ja yksityiskohtaisuus on sillä tasolla että kamerakulman voi siirtää ihan tien pintaan ja auton keulaan, niin ettei itse autoa näy ollenkaan. Vauhti tuntuu sieltä ihan eri tavalla. Vroomvroom, pari iltaa sitten ajelin montakymmentä kierrosta harjotuksia ja jäin silti 5-7 sekuntia kärkiajoista.
Loggasin sisään. Vaikuttaa kohtuullisen suppealta idealta, mutta kaverit pauhaavat kuorossa, että mitä pidemmälle pelaa niin sen enemmän saa resursseja käyttöön. Hemmetin nörtit, pelataan sitten.Bhven kirjoitti:Miten tutkailit, kun ei ne etusivun linkit tunnu toimivan? Vain rekisteröityminen onnistuu? (En kokeillut).Savannah kirjoitti:Tulin taas ylipuhutuksi johonkin tällaiseen. Tutkailen juuri olisiko tästä mihinkään.
http://www.vilecity.com/
On siinä ns. cockpit-kuvakulma, mutta se on ylempänä kuin kuskin pää oikeasti olisi. Luultavasti tuo kuvakulma missä autoa ei näy vastaa oikeaa tilannetta paremmin. Joka tapauksessa sillä on mukavin pelata.Herra Manala kirjoitti:Ei mikään ihmekään jos ajat "naama kiinni maassa". Eihän sieltä näe horisonttia ja tulevia mutkia pätkääkään, vaikka olisi millainen piirto televisiossa. Varsinkaan jos aletaan taipua yhtään alamäkeen. Toivottavasti pelissä on hyvä cockpit-kuvakulma, sillä eihän todellinen simulaatiofriikki muuta suostu käyttämäänkään.bedlam kirjoitti:PS2:n formuloita muutaman kisan tahkosin aiemmin, mutta nyt tuo maiseman piirto ja yksityiskohtaisuus on sillä tasolla että kamerakulman voi siirtää ihan tien pintaan ja auton keulaan, niin ettei itse autoa näy ollenkaan. Vauhti tuntuu sieltä ihan eri tavalla. Vroomvroom, pari iltaa sitten ajelin montakymmentä kierrosta harjotuksia ja jäin silti 5-7 sekuntia kärkiajoista.
Eikä kauas horisonttiin tarvi formuloissa nähdäkään. Hyvän ajan saaminen edellyttää kuitenkin sitä, että tiedät millilleen miten rata menee ja millä sekunnilla pitää valmistautua käännökseen.
Tässä videossa näkyy ne kuvakulmat, ekana tulee se mitä tarkotin. Eihän se nyt ihan maassa kiinni olekaan, mutta tuntui aluksi siltä kun on tuohon ylempään tottunut.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jlbihf3YRNg[/youtube]
Hmmh? Mun mielestä toi -15 sekunnin kohdalla ennen videon loppua ollut kuvakulma kyllä näytti ihan autenttiselta ja oikealla korkeudella olevalta. Äänet vaikutti ihan kivoilta poislukien se kolarointi, johon tuntui että oli otettu irralliseksi jäävä törmäysäänisample jostain 80-luvun amigapelistä.bedlam kirjoitti:On siinä ns. cockpit-kuvakulma, mutta se on ylempänä kuin kuskin pää oikeasti olisi.
Ai niin joo, oli siinä tollanenkin kuvakulma ihan ratin takaa. Mutta itse diggaan enemmän sitä videon alussa olevaa kamerakulmaa silti. Tuntuu hölmöltä pelata niin, että edessä on oikea ratti ja sen takana ruudussa vielä toinen ratti.Herra Manala kirjoitti:Hmmh? Mun mielestä toi -15 sekunnin kohdalla ennen videon loppua ollut kuvakulma kyllä näytti ihan autenttiselta ja oikealla korkeudella olevalta. Äänet vaikutti ihan kivoilta poislukien se kolarointi, johon tuntui että oli otettu irralliseksi jäävä törmäysäänisample jostain 80-luvun amigapelistä.bedlam kirjoitti:On siinä ns. cockpit-kuvakulma, mutta se on ylempänä kuin kuskin pää oikeasti olisi.
Mulla on tarkoituksena noita formuloita pelatessani saada irti mahdollisimman aito fiilis ja vauhdin tunne. Jos sun mielestä parempi fiilis saadaan näkemällä neljä kättä ja kaksi rattia, niin siinäpä sitten. Mun mielestä se on paljon paskempi kuvakulma fiiliksen sekä pelattavuuden kannalta.Herra Manala kirjoitti:Ihme asiat sua häiritsee. Mua häiritsee enemmän se ettei mun sohva tunnu kiihtyvän minnekään vaikka kuinka painaa kaasua. Noh, eipähän onneksi tarvitse sivuttaistukeakaan mutkissa...bedlam kirjoitti:Tuntuu hölmöltä pelata niin, että edessä on oikea ratti ja sen takana ruudussa vielä toinen ratti.
ProEvolution Soccer 2008 ostettu eilen. Mentiin Citymarkettiin ja kysyin mieheltä että ostetaanko nyt se peli vai ei.. Toinen oli kuin pikkupoika, ei kuulemma ollut uskaltanut edes ajatella että olisin antanut sitä ostaa kun sen parissa menee aina pitkiä aikoja telkkarin edessä pelatessa. Duh, kyllä nyt miehellä pitää uusin peli olla!
The great club outshines the individual, always and forever.
No en mä ainakaan jää tuijottamaan omia käsiäni ja sitä lelurattia siinä edessä.bedlam kirjoitti:Mulla on tarkoituksena noita formuloita pelatessani saada irti mahdollisimman aito fiilis ja vauhdin tunne. Jos sun mielestä parempi fiilis saadaan näkemällä neljä kättä ja kaksi rattia, niin siinäpä sitten. Mun mielestä se on paljon paskempi kuvakulma fiiliksen sekä pelattavuuden kannalta.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
---
Pelasin viimeksi Descent 3:sta. Taidan olla tulossa vanhaksi, sillä pelaaminen vaan tuntui jotenkin vaikeelta kaikkien mahdollisten pitchien, rollien, XYZ-strafejen ja muiden kanssa. Ja mulla oli sentään hiiri apuna toisessa käpälässä huitomassa pitch-controllia. Descent 1:n aikoihin hakkasin peliä sentään vielä pelkästään näppikseltä kaikkine kontrolleineen ja olin ainakin jonkin sortin epävirallinen suomenmestari näppikseltä kyseistä peliä on-linenä hakaten. En ossoo! Kaek on vaekeeta! Mikä tiki!
Mutta mun mielestä pelattavuus ja vauhdin tunne ovat parhaimmillaan sieltä auton nokasta. Ja noihan ne tärkeimmät pointit ovat kuiteskin koko pelissä, ainakin mulle.Herra Manala kirjoitti:No en mä ainakaan jää tuijottamaan omia käsiäni ja sitä lelurattia siinä edessä.Kyllä se jotenkin musta vaan näyttää fiksummalta että siellä ruudussa näkyy se mitä PITÄISI nähdä edessään, eli se ratti ja kädet kääntämässä sitä, vaikkei ne oikeita olisikaan. Kun ei se autokaan ole oikea. Eikä se rata. Eikä mikään muukaan, kun se on vaan peli. :-p
Okei, pitäiskö lopettaa jo aiheesta. Demotestejä: Mike Pattonin tähdittämää The Darkness-pelin demoa testasin. Hieno tunnelma oli, varsinkin yöllä pikkupienessä. Conan vaikutti surkeimmalle ps3-pelille toistaiseksi ja The Simpsons ihastutti huumorillaan mutta raivostutti pelattavuudellaan.