Päivän uutiskatsaus
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Riemumieli
- Kitisijä
Joku siinä eukkoa kuitenkin ahdisti eli kyse oli jostain muusta kuin kepillä jään tökkimisestä ja kun tuomiokin tuli, niin rikostunnusmerkistö täyttyi.NuoriDaavid kirjoitti:No mutta kelatkaa nyt koko juttua: ootte naisen kanssa, jonka kanssa ootte pannut ennenkin. Sitten kannetaan nainen alastomana kylpyyn ja kylvetään yhdessä. Sitten nainen menee sohvalle makaamaan. Otatte sen jalat syliinne. Kyllä mun mielestä on ihan moraalinen velvoisuus kokeilla sormella, mitä tapahtuu.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Kyllä tuon jutun perustella jätkä laski homman vähän väärin. Jos sitä pusua ei yrittämälläkään saa, niin kannattaa pitää ne sormet omassa käytössä. Suomalaisen kulttuuritaustan perusteella pitäisi ymmärtää, että yhteinen alasti oleilu ei automaattisesti tarkoita panemishalukkuutta.NuoriDaavid kirjoitti:Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Olisko se edelleen ymmärrettävä, jos kyseessä olisi neitsyt teinityttö ja sormien sijasta pulssia olisi koetettu peniksellä?NuoriDaavid kirjoitti:Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No tottakai laski väärin. Eihän se muija muuten olisi vetänyt hernettä nenään. Mutta mitä tulee alasti yhdessä kylpemiseen, niin kamoon! Totta munassa se 99%:ssa tapauksista tarkoittaa panemishalukkuutta, jos tuossa tilanteessa ryhdytään samassa ammeessa kylpemään.sivustahuutaja kirjoitti:Kyllä tuon jutun perustella jätkä laski homman vähän väärin. Jos sitä pusua ei yrittämälläkään saa, niin kannattaa pitää ne sormet omassa käytössä. Suomalaisen kulttuuritaustan perusteella pitäisi ymmärtää, että yhteinen alasti oleilu ei automaattisesti tarkoita panemishalukkuutta.NuoriDaavid kirjoitti:Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No mutta kun ei ollut.So Hard kirjoitti:Olisko se edelleen ymmärrettävä, jos kyseessä olisi neitsyt teinityttö ja sormien sijasta pulssia olisi koetettu peniksellä?NuoriDaavid kirjoitti:Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
No mun mielestä ns. normaali mies, jos siis haluaa koittaa että irtoaako, niin olisi aloittanut vaikka sitten hieromalla niitä jalkoja yms. ja katsomalla saako vastakaikua. Oikeasti, hiukan vaikeuksia ymmärtää miksi ne sormen työntämiset pimppaan toisen nukkuessa, kun selkeästi mixed signalsia tullut koko illan, on se ensimmäinen ajatus tässä heruttelussa.
Kyseessä ei kuitenkaan mikään pariskunta, joissa nuo lämmittelyjen säännöt voi olla hieman erilaiset, riippuen toki ihmisestä.
Kyseessä ei kuitenkaan mikään pariskunta, joissa nuo lämmittelyjen säännöt voi olla hieman erilaiset, riippuen toki ihmisestä.
Tuosta voi käänteisesti lukea, että ei olisi ollut ymmärrettävä. Tuomarin ja lain kannalta on ihan sama, että oliko vai eikö ollut. Vähän tässä haisee sellainen "mitäs lutkailit alasti, luovuit samalla itsemäärämisoikeudestasi" -ajattelu nyt. Oon mäkin aika monen mimmin kanssa ollut alasti jossain paljussa tms. ilman että olisin samalla antanut minkäänmoista lupaa tarttua vehkeisiin.NuoriDaavid kirjoitti:No mutta kun ei ollut.So Hard kirjoitti:Olisko se edelleen ymmärrettävä, jos kyseessä olisi neitsyt teinityttö ja sormien sijasta pulssia olisi koetettu peniksellä?NuoriDaavid kirjoitti:Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Tuo pulssin kokeilu on kyllä ehkä tyhmin selitys mitä olen koskaan kuullut. Jo siitä yksinään joutaisi linnaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei liene indeksitapauksen kannalta oleellista, mutta keskustelun vuoksi: mun käsittääkseni lain kannalta on eroa laittaako pimpsaan ilman lupaa peeniksen vai sormen? Eikös väkisinmakaaminen nimenomaan edellytä, että genitaalit koskettavat toisiaan? Muuten on seksuaalinen hyväksikäyttö tms?So Hard kirjoitti:Tuosta voi käänteisesti lukea, että ei olisi ollut ymmärrettävä. Tuomarin ja lain kannalta on ihan sama, että oliko vai eikö ollut.NuoriDaavid kirjoitti:No mutta kun ei ollut.So Hard kirjoitti: Olisko se edelleen ymmärrettävä, jos kyseessä olisi neitsyt teinityttö ja sormien sijasta pulssia olisi koetettu peniksellä?
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti:
Ei ole kyllä veljekset kuin ilvekset 
Presidentinvirkaan halutaan yläikäraja Kuubassa

Presidentinvirkaan halutaan yläikäraja Kuubassa
Elisa News kirjoitti:Presidentti Raul Castro esittää, että presidentin virkakaudet rajattaisiin kahteen. Yhden virkakauden pituudeksi Castro esittää viittä vuotta.
Raul Castro nousi valtaan vuonna 2008, kun hänen veljensä Fidel väistyi terveysongelmien vuoksi. Fidel Castro johti Kuubaa yhtäjaksoisesti 49 vuotta.
- On todella noloa, ettemme ole saaneet tätä ongelmaa ratkaistua puolessa vuosisadassa, Raul Castro sanoi hiljattain.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti:
Mitähän Kityn tekstien analyysi paljastaisi 
New research may be able to discover tweeting psychopaths

New research may be able to discover tweeting psychopaths
CBS kirjoitti:According to the study's abstract, psychopaths often use cause-and-effect descriptors like "because" and "since." They tend to focus on material needs like money, food and drinks. There are fewer references to family or religion.
There was a higher frequency of "uh" and "um," which indicates that emotional events are difficult for them to describe. Finally, they tend to talk in the past tense, which indicates psychological detachment from an incident.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Asiaa huutaa kitinägallupia.sivustahuutaja kirjoitti:Eikä tarkoita. Jos vaihdat kylvyn tilalle saunan niin tajuat kuinka urpoa on ruveta sormettamaan kun toinen koisaa saunan jälkeen.NuoriDaavid kirjoitti:Totta munassa se 99%:ssa tapauksista tarkoittaa panemishalukkuutta, jos tuossa tilanteessa ryhdytään samassa ammeessa kylpemään.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen