Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

RP kirjoitti:Tänään voisin humpsia vaihteeksi Joutsenen kanssa. Pienet luritukset ja örinät samalla, olisi multimaxiorgasmit taattu:

Kuva
Eisaatana.
Mä oon ollu iltapäivävahtimassa tota kun se oli ekaluokkalainen.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^ :shock:
bliss

RP kirjoitti:^ :shock:
Älä töllistele :D
Mä olin sen serkkulikan bestis silloin kauan sitte, me vuoronperään vahdittiin tota pari tuntia iltapäivisin vuoden verran.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti:
Mä olin sen serkkulikan bestis silloin kauan sitte, me vuoronperään vahdittiin tota pari tuntia iltapäivisin vuoden verran.
Näkikö siitä jo silloin jotta tullee mahdoton hottis :) Oon kade!
bliss

RP kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Näkikö siitä jo silloin jotta tullee mahdoton hottis :) Oon kade!
Se oli vaan söötti suurisilmäinen pikkupoika :)

Eikä kandee olla kade, se tarkoittaa ainoastaan sitä, että oon _ihan_vitun_vanha_
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti: Eikä kandee olla kade, se tarkoittaa ainoastaan sitä, että oon _ihan_vitun_vanha_
Siis fug! Toi on syntynyt 1975.

Eli sä oot... mitä... niinku.. yli 30?

Elääks niin vanhaks?
bliss

huima kirjoitti: Elääks niin vanhaks?
Ei.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kuka toi on?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Amorphiksen laulaja.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

nowaysis kirjoitti:Ootko sä omasta mielestäs isotissinen? :shock:
Tai oonko mä omasta mielestäni hoikka..? :oops:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai Nalo kirjoitti:Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä
Eläväiseltä ei, hyvältä kyllä. Mutta hei Dead girls are easy.
Kai Nalo kirjoitti:niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?
Eilisiä katkarapuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mayah
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Kai Nalo kirjoitti:
Mayah kirjoitti: Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho.
Katso se kuva jota kommentoin.
Katsoin.
Katso sen naamaa ja sitä pakkelin määrää.
Katsoin.
Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä
Hyvältä kyllä, eläväiseltä ei.
, niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?
Kiitos kysymästä, nautin äsken ruisleipää juustolla. Maitoa päälle.

En tiedä, missasitko mun pointin, mutta tarkoitus oli sanoa, että Ditalla ei ole mitään tarkoitustakaan näyttää miltään eläväiseltä tai luonnolliselta. Hänen tyylinsä kun on sellainen. Se on sitten ihan makuasia, että pitääkö k.o. tyylistä vai ei.

Noissa muissa kuvissa Ditalla ei ollut niin paljon meikkiä, ja kieltämättä se näytti mun silmissä niissä hieman paremmalta. Poskipunakin voi joskus tehdä ihmeitä :P
Mayah
Elämätön Kitisijä

Ah, en sitten ollut lukenut Bluntlyn viestiä ensin. My bad, vähän tuli sitten toistoa.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Mayah kirjoitti:En tiedä, missasitko mun pointin, mutta tarkoitus oli sanoa, että Ditalla ei ole mitään tarkoitustakaan näyttää miltään eläväiseltä tai luonnolliselta. Hänen tyylinsä kun on sellainen. Se on sitten ihan makuasia, että pitääkö k.o. tyylistä vai ei.
Itse asiassa sinä missasit minun pointtini. Minä puhuin järkyttävän paksusta kittimäärästä naamassa ja överiksi vedetystä meikistä. Juuri tuo toi mieleeni veden alta löydetyn ruumiiin.

Muissa kuvissa hän näyttää paljon paremmalta, eikä kasvoissa itsessään ole todellakaan mitään vikaa. Ainoastaan järkyttävän paksussa ja kalpeassa kittimäärässä.
nastamuumio

Joo, Dita on ihan nätti, mutta jos mä panisin naista, haluaisin panna naista, en meikkikasaa.
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:No mutta!! Koko yön noita kokoja selasin, ja aika paljon tuota vartalonympärystä tunnuttiin ilmoittavan.. paljon enemmän kuin rinnanympärystä! Tämä on hämmentävää, niin paljon erikokoisia tissejä.
Lähdekritiikkiä, toveri hyvä, lähdekritiikkiä! Esim. Mirella Koulliaksen rinnanympärys on sama kuin hänen lantionympäryksensä.
En tiedä mitä yritit Koulliaksen avulla selventää, hieman oudon näköinen neitonen, luultavasti antaisin, jos kemiat kohtaisivat.

Aden Bianco

Kuva

BMI 19,4
Mitat 34D-26-37
Nyt penikseni on fantastinen!
nastamuumio

Panisin nuorta Freddie Mercurya, mutta se tuskin panis mua.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

nastamuumio kirjoitti:Panisin nuorta Freddie Mercurya, mutta se tuskin panis mua.
Nekrofiili!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:Panisin nuorta Freddie Mercurya, mutta se tuskin panis mua.
Ilman kumia vai kumin kanssa?
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Sikäli kun en ole asiaa väärin tulkinnut, Freddie Mercury ei ollut nuorena Freddie Mercury vaan Farrokh Bulsara.
Kirjoitan tätä alasti
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jos minulla olisi homoseksuaalisia tunteita, mitä minulla ei tietenkään ole, niin Queenista pitäisin pantavimpana Brian Mayta (sentään tähtitieteen proffa nykyään ja videoissa näytti Tolkienin satuhahmolta) tai sitten Roger Tayloria, joka oli niiiin seksy takatukka hulmuten ainakin "Radio Gaga"- videossa, jonka Queenin mielestäni parhaan biisin taisi itse kirjoittaakin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^ :lol:
nastamuumio

Manaaja kirjoitti:
Ilman kumia vai kumin kanssa?
Panisin henkisesti, en fyysisesti. Taas niin huomannut, ettei fyysinen paneminen oo mun juttu.
Mayah
Elämätön Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:
Mayah kirjoitti:En tiedä, missasitko mun pointin, mutta tarkoitus oli sanoa, että Ditalla ei ole mitään tarkoitustakaan näyttää miltään eläväiseltä tai luonnolliselta. Hänen tyylinsä kun on sellainen. Se on sitten ihan makuasia, että pitääkö k.o. tyylistä vai ei.
Itse asiassa sinä missasit minun pointtini. Minä puhuin järkyttävän paksusta kittimäärästä naamassa ja överiksi vedetystä meikistä. Juuri tuo toi mieleeni veden alta löydetyn ruumiiin.

Muissa kuvissa hän näyttää paljon paremmalta, eikä kasvoissa itsessään ole todellakaan mitään vikaa. Ainoastaan järkyttävän paksussa ja kalpeassa kittimäärässä.
Kyllä mä sen pointin ymmärsin ihan täysin. Tarkoituksena vaan oli selittää, että MIKSI sitä pakkelia on niin paljon. Överiksi vedetty meikki kuuluu joskus asiaan...

Eihän geishatkaan ole mitään luonnollisen näköisiä eikä heidän kuulukaan olla. Geisha ei olisi geisha ilman sitä vitivalkoista pohjameikkiä :P
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jos mä en olisi 130%, mitä mä tietenkin olen, niin mä panisin mielummin vanhempaa.

Kuva
Vastaa Viestiin