Eisaatana.RP kirjoitti:Tänään voisin humpsia vaihteeksi Joutsenen kanssa. Pienet luritukset ja örinät samalla, olisi multimaxiorgasmit taattu:
Mä oon ollu iltapäivävahtimassa tota kun se oli ekaluokkalainen.
Se oli vaan söötti suurisilmäinen pikkupoikaRP kirjoitti:Näkikö siitä jo silloin jotta tullee mahdoton hottisbliss kirjoitti:Älä töllisteleRP kirjoitti:^
Mä olin sen serkkulikan bestis silloin kauan sitte, me vuoronperään vahdittiin tota pari tuntia iltapäivisin vuoden verran.Oon kade!
Katsoin.Kai Nalo kirjoitti:Katso se kuva jota kommentoin.Mayah kirjoitti: Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho.
Katsoin.Katso sen naamaa ja sitä pakkelin määrää.
Hyvältä kyllä, eläväiseltä ei.Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä
Kiitos kysymästä, nautin äsken ruisleipää juustolla. Maitoa päälle., niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?
Itse asiassa sinä missasit minun pointtini. Minä puhuin järkyttävän paksusta kittimäärästä naamassa ja överiksi vedetystä meikistä. Juuri tuo toi mieleeni veden alta löydetyn ruumiiin.Mayah kirjoitti:En tiedä, missasitko mun pointin, mutta tarkoitus oli sanoa, että Ditalla ei ole mitään tarkoitustakaan näyttää miltään eläväiseltä tai luonnolliselta. Hänen tyylinsä kun on sellainen. Se on sitten ihan makuasia, että pitääkö k.o. tyylistä vai ei.
En tiedä mitä yritit Koulliaksen avulla selventää, hieman oudon näköinen neitonen, luultavasti antaisin, jos kemiat kohtaisivat.EveryWoman kirjoitti:Lähdekritiikkiä, toveri hyvä, lähdekritiikkiä! Esim. Mirella Koulliaksen rinnanympärys on sama kuin hänen lantionympäryksensä.Clay kirjoitti:No mutta!! Koko yön noita kokoja selasin, ja aika paljon tuota vartalonympärystä tunnuttiin ilmoittavan.. paljon enemmän kuin rinnanympärystä! Tämä on hämmentävää, niin paljon erikokoisia tissejä.
Jos minulla olisi homoseksuaalisia tunteita, mitä minulla ei tietenkään ole, niin Queenista pitäisin pantavimpana Brian Mayta (sentään tähtitieteen proffa nykyään ja videoissa näytti Tolkienin satuhahmolta) tai sitten Roger Tayloria, joka oli niiiin seksy takatukka hulmuten ainakin "Radio Gaga"- videossa, jonka Queenin mielestäni parhaan biisin taisi itse kirjoittaakin.nastamuumio kirjoitti:Panisin nuorta Freddie Mercurya, mutta se tuskin panis mua.
Kyllä mä sen pointin ymmärsin ihan täysin. Tarkoituksena vaan oli selittää, että MIKSI sitä pakkelia on niin paljon. Överiksi vedetty meikki kuuluu joskus asiaan...Kai Nalo kirjoitti:Itse asiassa sinä missasit minun pointtini. Minä puhuin järkyttävän paksusta kittimäärästä naamassa ja överiksi vedetystä meikistä. Juuri tuo toi mieleeni veden alta löydetyn ruumiiin.Mayah kirjoitti:En tiedä, missasitko mun pointin, mutta tarkoitus oli sanoa, että Ditalla ei ole mitään tarkoitustakaan näyttää miltään eläväiseltä tai luonnolliselta. Hänen tyylinsä kun on sellainen. Se on sitten ihan makuasia, että pitääkö k.o. tyylistä vai ei.
Muissa kuvissa hän näyttää paljon paremmalta, eikä kasvoissa itsessään ole todellakaan mitään vikaa. Ainoastaan järkyttävän paksussa ja kalpeassa kittimäärässä.