Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Laiska. Haluat muiden tekevän likaiset työt. Nautit vain työn hedelmistä. Ketku.
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:32D on rintaliivikoko. Siinä 32 tarkoittaa rinnanympärystä rintojen alta. Ympärysmitta rintojen päältä (josta kuppikoko antaa osviittaa) on tällä daamilla paljon suurempi.
Ymmärsin kokoajan, että puhuit rinnanympäryksestä, joka tietääkseni mitataan rintojen alta?
Rinnanympärys on mitta, joka mitataan rintojen päältä. Se mitta, joka mitataan rintojen alta, on oikealta nimeltään vartalonympärys. Sanoin tuossa "rinnanympärys rintojen alta", jotta tulisin paremmin ymmärretyksi. Vartalonympärys tuskin on niin yleisesti käytössä, että voisin olettaa ihmisten tietävän, mitä se tarkoittaa.
No mutta!! Koko yön noita kokoja selasin, ja aika paljon tuota vartalonympärystä tunnuttiin ilmoittavan.. paljon enemmän kuin rinnanympärystä! Tämä on hämmentävää, niin paljon erikokoisia tissejä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Work like a captain, play like a pirate.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ No ihan hyvältähän toi noissa kuvissa näyttää. Kommenttini tarkoitti alunperin sitä kovin kalpeaa ja kuolleen näköistä lookkia.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

uih, dita on ihana.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ei (siitä typerästä bubbleroom tai jotain mainoksesta tuttu) Katariinakaan pahannäköinen ole.

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Kai Nalo

exPertti kirjoitti:Ei (siitä typerästä bubbleroom tai jotain mainoksesta tuttu) Katariinakaan pahannäköinen ole.

Olen iskenyt silmäni samaan. Melkoisen herkullinen kroppa neidolla.

No, eikös toi ole joku svärjemissi?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Sonja Kailassaari on kuulemma jossain aamu-tv:ssä. Min morgon FST5:ssä ma–pe klo 6.45. No eniveis repesin tästä haastattelusta:

http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/1135251961534
Eikö ole liioiteltua, että suomenruotsalaisilla on oma tv-kanava, kun Afrikassa nähdään nälkää?
exPertti
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Olen iskenyt silmäni samaan. Melkoisen herkullinen kroppa neidolla.

No, eikös toi ole joku svärjemissi?
No kroppapa se. Minusta sopi mainiosti tähän tissikeskusteluun. satutuomistotasoinen kroppa. Katarina Wigander.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:No mutta!! Koko yön noita kokoja selasin, ja aika paljon tuota vartalonympärystä tunnuttiin ilmoittavan.. paljon enemmän kuin rinnanympärystä! Tämä on hämmentävää, niin paljon erikokoisia tissejä.
Lähdekritiikkiä, toveri hyvä, lähdekritiikkiä! Esim. Mirella Koulliaksen rinnanympärys on sama kuin hänen lantionympäryksensä.

Kuva

Rintaliivien koko on varmaan helpommin selvitettävissä kuin rinnanympärys, joka täytyy mitata mittanauhalla. Lisäksi rinnanympärysmitta ei suoraan kerro kuppikoosta, joka kuitenkin monen mielestä on se olennaisin naisen rintoja koskeva mittatieto. Kuppikoko kertoo enemmän siitä, miltä rinnat näyttävät, vaikka sekään ei ole mikään absoluuttinen mitta. Siksi niitä liivikokoja varmaan viljellään tämmöisten eroottiseen nautintoon tarkoitettujen kuvien yhteydessä.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:No mutta!! Koko yön noita kokoja selasin, ja aika paljon tuota vartalonympärystä tunnuttiin ilmoittavan.. paljon enemmän kuin rinnanympärystä! Tämä on hämmentävää, niin paljon erikokoisia tissejä.
Lähdekritiikkiä, toveri hyvä, lähdekritiikkiä! Esim. Mirella Koulliaksen rinnanympärys on sama kuin hänen lantionympäryksensä.

Kuva
Näyttää porkkanalta. Ei hyvä. Hanna-Maria Seppäläkin on ihan sievä ja sporttis mutta jos on hartiat ko ladon ovet niin ei se kovin naiselliselta näytä. Paitsi jos perse on vielä leveempi :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kiira alkaa päästä vauhtiin:

Kuva

http://fox.nncdn.com/nn/0/787/955/s_544461.png

Perun aiemmat puheeni

:kontrolli:
Kai Nalo

NuoriD kirjoitti:Kiira alkaa päästä vauhtiin:

Eli se alkaa näyttämään jo kuustoistavuotiaalta viistoistavuotiaan sijaan?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriD kirjoitti:Kiira alkaa päästä vauhtiin
Hirvee tukka! Minusta näyttää paljon nätimmälle näissä luonnollisemmissa kuvissa:

Kuva
Kai Nalo

Clay kirjoitti:Kauheata kun joutuu tämmöiseen materiaaliin perehtymään.

esim.
Nokitan.

http://fapit.net/imgs/1143/trees.jpg
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 05.02.2010 16:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exPertti
Kitisijä

Jatketaan aiheesta.

Kuva
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti:Eli se alkaa näyttämään jo kuustoistavuotiaalta viistoistavuotiaan sijaan?
Toi naama tossa kuvassa vois olla mitä vaan 18-40 vuoden väliltä.
exPertti
Kitisijä

Tämä sopii viikon lopetukseksi. Aussien Janina.

Kuva
Mayah
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Kai Nalo kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Dita on kyllä ihana.

Naama näyttää siltä kuin se ois maannut viimeisen vuorokauden veden alla.
Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho. Samoin kuin verenpunaiset huulet ja tummat kulmat.

Dumikselle sama.

Sitäpaitsi vaalea iho on kaunis. Ainakin minun silmissäni. En pidä kauniina sellaista ihoa josta näkee, että solariumiin on hommattu kausikortti tai suihkurusketuksessa on käyty muutaman viikon välein. Ditalla on oma persoonallinen tyylinsä 8)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:Sitäpaitsi vaalea iho on kaunis. Ainakin minun silmissäni. En pidä kauniina sellaista ihoa josta näkee, että solariumiin on hommattu kausikortti tai suihkurusketuksessa on käyty muutaman viikon välein. Ditalla on oma persoonallinen tyylinsä 8)
Samaa mieltä. Mä en ymmärrä miks naiset juoksee solkussa, kun ne tekee mun mielestä omalle viehättävyydelleen siellä vain hallaa. Vaalea ja kuulas iho on pop, jos nyt ei ihan kalmankalpea kumminkaan.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylimenneen solkkurusketuksen ja oranssin purkista tulleen lisäksi on luonnollinen päivetys( ok, solkku tai arska) ja hyvin tehty tekorusketus. IMO suurimmalla osalla ihmisistä kasvojen piirteet tulevat enemmän edukseen esiin ruskettuneena. Selluloidikaan ei näy ruskeammalla iholla kuten valkoisella ;-)

Aiemmasta aiheesta, itse tunnen tasan yhden isotissisen ja hoikan naisen. Mulla oli D-kupit jonkin aikaa synnytyksen jälkeen. Olo oli kuin Pamelalla, onneksi normalisoituivat ajallaan.

Sonja K. oli söpis!
Prepare for the worstest.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

nowaysis kirjoitti:Aiemmasta aiheesta, itse tunnen tasan yhden isotissisen ja hoikan naisen.
:yo:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ootko sä omasta mielestäs isotissinen? :shock:
Prepare for the worstest.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänään voisin humpsia vaihteeksi Joutsenen kanssa. Pienet luritukset ja örinät samalla, olisi multimaxiorgasmit taattu:

Kuva
Kai Nalo

Mayah kirjoitti: Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho.
Huoh. Kitinä on siitä typerä mesta, että täällä pitää aina nuppineulalla merkata kohta josta puhuu.

Katso se kuva jota kommentoin. Katso sen naamaa ja sitä pakkelin määrää. Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä, niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?
Vastaa Viestiin