Ketä sitten panisisit?
No mutta!! Koko yön noita kokoja selasin, ja aika paljon tuota vartalonympärystä tunnuttiin ilmoittavan.. paljon enemmän kuin rinnanympärystä! Tämä on hämmentävää, niin paljon erikokoisia tissejä.EveryWoman kirjoitti:Rinnanympärys on mitta, joka mitataan rintojen päältä. Se mitta, joka mitataan rintojen alta, on oikealta nimeltään vartalonympärys. Sanoin tuossa "rinnanympärys rintojen alta", jotta tulisin paremmin ymmärretyksi. Vartalonympärys tuskin on niin yleisesti käytössä, että voisin olettaa ihmisten tietävän, mitä se tarkoittaa.Clay kirjoitti:Ymmärsin kokoajan, että puhuit rinnanympäryksestä, joka tietääkseni mitataan rintojen alta?EveryWoman kirjoitti:32D on rintaliivikoko. Siinä 32 tarkoittaa rinnanympärystä rintojen alta. Ympärysmitta rintojen päältä (josta kuppikoko antaa osviittaa) on tällä daamilla paljon suurempi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Sonja Kailassaari on kuulemma jossain aamu-tv:ssä. Min morgon FST5:ssä ma–pe klo 6.45. No eniveis repesin tästä haastattelusta:
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/1135251961534
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/1135251961534
Eikö ole liioiteltua, että suomenruotsalaisilla on oma tv-kanava, kun Afrikassa nähdään nälkää?
-
- Kitisijä
Lähdekritiikkiä, toveri hyvä, lähdekritiikkiä! Esim. Mirella Koulliaksen rinnanympärys on sama kuin hänen lantionympäryksensä.Clay kirjoitti:No mutta!! Koko yön noita kokoja selasin, ja aika paljon tuota vartalonympärystä tunnuttiin ilmoittavan.. paljon enemmän kuin rinnanympärystä! Tämä on hämmentävää, niin paljon erikokoisia tissejä.

Rintaliivien koko on varmaan helpommin selvitettävissä kuin rinnanympärys, joka täytyy mitata mittanauhalla. Lisäksi rinnanympärysmitta ei suoraan kerro kuppikoosta, joka kuitenkin monen mielestä on se olennaisin naisen rintoja koskeva mittatieto. Kuppikoko kertoo enemmän siitä, miltä rinnat näyttävät, vaikka sekään ei ole mikään absoluuttinen mitta. Siksi niitä liivikokoja varmaan viljellään tämmöisten eroottiseen nautintoon tarkoitettujen kuvien yhteydessä.
Näyttää porkkanalta. Ei hyvä. Hanna-Maria Seppäläkin on ihan sievä ja sporttis mutta jos on hartiat ko ladon ovet niin ei se kovin naiselliselta näytä. Paitsi jos perse on vielä leveempiEveryWoman kirjoitti:Lähdekritiikkiä, toveri hyvä, lähdekritiikkiä! Esim. Mirella Koulliaksen rinnanympärys on sama kuin hänen lantionympäryksensä.Clay kirjoitti:No mutta!! Koko yön noita kokoja selasin, ja aika paljon tuota vartalonympärystä tunnuttiin ilmoittavan.. paljon enemmän kuin rinnanympärystä! Tämä on hämmentävää, niin paljon erikokoisia tissejä.

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Nokitan.Clay kirjoitti:Kauheata kun joutuu tämmöiseen materiaaliin perehtymään.
esim.
http://fapit.net/imgs/1143/trees.jpg
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 05.02.2010 16:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho. Samoin kuin verenpunaiset huulet ja tummat kulmat.Kai Nalo kirjoitti:Mayah kirjoitti:Dita on kyllä ihana.
Naama näyttää siltä kuin se ois maannut viimeisen vuorokauden veden alla.
Dumikselle sama.
Sitäpaitsi vaalea iho on kaunis. Ainakin minun silmissäni. En pidä kauniina sellaista ihoa josta näkee, että solariumiin on hommattu kausikortti tai suihkurusketuksessa on käyty muutaman viikon välein. Ditalla on oma persoonallinen tyylinsä

Samaa mieltä. Mä en ymmärrä miks naiset juoksee solkussa, kun ne tekee mun mielestä omalle viehättävyydelleen siellä vain hallaa. Vaalea ja kuulas iho on pop, jos nyt ei ihan kalmankalpea kumminkaan.Mayah kirjoitti:Sitäpaitsi vaalea iho on kaunis. Ainakin minun silmissäni. En pidä kauniina sellaista ihoa josta näkee, että solariumiin on hommattu kausikortti tai suihkurusketuksessa on käyty muutaman viikon välein. Ditalla on oma persoonallinen tyylinsä
Ylimenneen solkkurusketuksen ja oranssin purkista tulleen lisäksi on luonnollinen päivetys( ok, solkku tai arska) ja hyvin tehty tekorusketus. IMO suurimmalla osalla ihmisistä kasvojen piirteet tulevat enemmän edukseen esiin ruskettuneena. Selluloidikaan ei näy ruskeammalla iholla kuten valkoisella
Aiemmasta aiheesta, itse tunnen tasan yhden isotissisen ja hoikan naisen. Mulla oli D-kupit jonkin aikaa synnytyksen jälkeen. Olo oli kuin Pamelalla, onneksi normalisoituivat ajallaan.
Sonja K. oli söpis!

Aiemmasta aiheesta, itse tunnen tasan yhden isotissisen ja hoikan naisen. Mulla oli D-kupit jonkin aikaa synnytyksen jälkeen. Olo oli kuin Pamelalla, onneksi normalisoituivat ajallaan.
Sonja K. oli söpis!
Prepare for the worstest.
Huoh. Kitinä on siitä typerä mesta, että täällä pitää aina nuppineulalla merkata kohta josta puhuu.Mayah kirjoitti: Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho.
Katso se kuva jota kommentoin. Katso sen naamaa ja sitä pakkelin määrää. Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä, niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?