Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:Eikö mulla muutama päivä sitten ollut sinusta joku salaliitto elcon kanssa sua vastaan?
Ehei siihen mitään salaliittoja tarvita. Kyllä se on aika selvää, että sinä olet kyydissä ihan ilman salaliittojakin pukeltamassa kiukkuasi, joka valitettavasti vaikuttaa aika paljon "asiaargumenttiesi" faktasisältöön. Siksi sinua on kovin vaikea ottaa tosissaan.

Tai sitten ihan jo startissa sen anonyymiteetin kanssa rohkeana rintamanaisena, kuten keskusteluhistoriasi ensimmäinen viestikin osoittaa.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 26.08.2008 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Aamulla maitokahvia.

Lounaalla tonnikalapastaa, porkkana- ja lantturaastetta, kiinankaalia, tomaattia, vähän salaattikastiketta, pari meloninpalaa, 2 lasia rasvatonta maitoa ja pala jotain jyväleipää margariinilla.

Iltapäivällä 2 kotimaista omenaa ja pari palaa Tobleronea, maitokahvia.

Illemmalla 2 ruisleipää margariinilla ja savujuustolla, tomaatti, kotimainen omena, lasi rasvatonta maitoa.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:Tai sitten ihan jo startissa sen anonyymiteetin kanssa rohkeana rintamanaisena, kuten keskusteluhistoriasi ensimmäinen viestikin osoittaa.
Älä pälli viitsi väittää että olisin täällä palstalla ollut yhtään sen anonyymimpi kuin ennenkään. En vain pidä sinusta yhtään enempää kuin vanhalla nimimerkilläkään. Eikö muuten olekin kivampi harrastaa sitä arkeologiaa kun on vähemmän paskaa tongittavana? Sussa olisi vankkaa ainesta 7 päivää -lehteen.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:Älä pälli viitsi väittää että olisin täällä palstalla ollut yhtään sen anonyymimpi kuin ennenkään.
Ainakin se on sinulla tuntunut toimivan mainiona marttyyriruikutuskorttina.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamiainen: 2dl mustikoita, 1.5dl rasvatonta maitojuomaa, 1dl mysliä, 22g FitLine PowerCoctail sekoitettuna 3dl vettä

Välillä 5dl vettä

Lounas: 2 dl rasvatonta maitojuomaa, paistettuja silakoita, 2 pientä perunaa, yli puolilautasellista salaateja yms (salaatti, tomaatti, porkkanaraaste, lantturaaste), 1.5 dl marjakiisseliä

Välillä 5dl vettä ja asiakkaan aiheuttamaan vitutukseen automaattikaakaota 1 annos

Päivällinen: 4 ruileivänsiivua, 120g graavilohta, 4 isohkoa tomaattia, 1.5dl karpalomehua ja 2 dl vettä

Iltapalaksi: 2dl mustikoita, 1dl suomuuraimia, hyppysellinen sokeria, 2dl vettä ja 1 kaura-puolukka välipalakeksi (<- makean nälkään)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Enpä osaa sinun lisäksesi mainita juuri moisia "ton on pakko olla henkilökohtaisuus, flippaan" -tyyppejä, joten en niiden määrän vähentymiseenkään voi siten juuri antaa puoltavaa mielipidettä.
Osaat varmasti mainita, oothan sä täällä muitakin haukkunut flippereiksi, mutta se ei vaan palvele tarkoitusperiäsi just nyt.
Oma tyylisihän on taas sen kaltainen, että tulet aina takavasemmalta ilmoittamaan henkilökohtaisen mielipiteesi puolipassiivisessa muodossa "porukka on sitä mieltä, että sä oot aika tyhmä" tai "sulla tuntuu olevan tapana" sellaisena mukaobjektiivisena yleisenä totuutena junou, ja sitten perään heität ne "mutta don't shoot the messenger apua apua apua!" -juttusi. Ei se sekään kuule ihan toimi.
Joo. Aina. Ja voihan hitsinpimpeli mun olis näköjään kannattanut sanoa silloin "minun mielestäni" ettet olisi voinut takertua tohon ja väittää sanomaani "puolipassiiviseksi mukaobjektiiviseksi yleiseksi totuudeksi", johon kukaan tällä palstalla ei tietenkään yhdy. Ammuit sanansaattajan sit kuitenkin. Ei suhun mikään toimi. *turhautuu*
Viimeksi muokannut NegaDuck, 26.08.2008 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aamulla kotona kahvetta pari kuppia, multivitamiiniporetabu

Aamulla töessä ruisleipää jolla metukkaa, juustoo ja salaattii

Lounas: tummaa makaroonia ja broilerisuikaletta, samanlainen leipä, vettä

Välipalana rahkajogurttipurkki

Palautusjuoma

Illallisena lämpimät ruisleivät, tonnikalaa, tomaattia, juustoo ja mausteita sekä munakas (3 munaa+maitoa) maitolasin kera
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Good point, back on topic.

Aamu: Mysliä lisärusinoilla
Lounas: Dr. Oetker pakastepizza jossa "50% vähemmän rasvaa", 4 tomaattia
Iltapäivän välipala: herapirtelö
Ilta: ne toisessa ketjussa mainitsemani 2 siideriä ja 2 salmaripaukkua

Tänään ei nälättänyt kauheesti, mutta enhän mä kyllä liikkunutkaan pal yhtään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamiainen: 2dl mustikoita, 0.7dl jugurttia, 0.8 dl rasvatonta maitojuomaa, 1dl mysliä, 22g FitLine PowerCoctail sekoitettuna 3dl vettä

Välillä 5dl vettä

Lounas: 2 dl rasvatonta maitojuomaa, vajaa puoli lautasellista jotain pastajuttua, yli puolilautasellista salaateja yms, 2 dl rahkaa ja marjakiisseliä

Välillä 5dl vettä

Päivällinen: kuituleipäpala, 220g lohifile grilistä, kesäkurpitsaa grillistä ja 3 isohkoa tomaattia, 1.5dl karpalomehua ja 2 dl vettä

Iltapalaksi: 1dl mustikoita, 0.5 dl rasvatonta maitojuomaa, 2dl vettä ja 1 dl karpalomehua. Paussi metsämarjakeksi
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En ole syönyt mitään. Meni ruokahalu tuota aiempaa tappelua seuratessani.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Mulla taas valitettavasti ei.

Aamulla maitokahvia

Lounaalla pitaleipä, jonka sisällä suspektin näköistä lihaa, jääsalaattia, tomaattia, etikkakurkkua, jalapenoja, sipulia, rkl majoneesia ja ehkä kahvikupillinen salsaa; lisäksi porkkanaraastetta ja 2 lasia rasvatonta maitoa.

Iltapäivällä maitokahvia ja viipale suklaakuivakakkua.

Illalla puolikas kurkku, porkkana ja 6 hedelmäkarkkia.

Edit: Ja lisätään vielä tomaatti ja lisää hedelmäkarkkeja.
Viimeksi muokannut Quinevere, 28.08.2008 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lounas: salaatti, hernekeitto, pannari mansikkahillon kera
Päivällinen: vihannes, papu, jauheliha -sörsseliä
Välipala!: lintsiburger, ranskalaiset ja light cokis
Illallinen: smoothie, jossa maitoa, jogurttia, avokado, mansikoita, seesamsiemeniä ja neljää eri pähkinää
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chap kirjoitti:Aamupala: munakas, jossa kaksi kananmunaa, tomaatti ja puolikas sipuli
...
Aiemmin sanottua:
[i]Kityurpot kysyvät ja vastaavat-[/i] ketjussa Chap kirjoitti:Itse asiassa munakas ei käy, pitäisi olla jotain joka ei sisällä kananmunaa.
:mrgreen:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dave! Tarkistapa onko sun muistikirja vielä tallessa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:
Chap kirjoitti:Aamupala: munakas, jossa kaksi kananmunaa, tomaatti ja puolikas sipuli
...
Aiemmin sanottua:
[i]Kityurpot kysyvät ja vastaavat-[/i] ketjussa Chap kirjoitti:Itse asiassa munakas ei käy, pitäisi olla jotain joka ei sisällä kananmunaa.
:mrgreen:
En kysynyt itseni puolesta.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lounas: papu-vihannes-jauheliha-sörsseliä
Päivällinen: friteerattua banaania ja jäätelöä
Illallinen: smoothie, jossa banaania, kiivi-hedelmää, mustikka, mansikkaa, maitoa, seesamsiemeniä ja viittä eri pähkinää
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aamupala: kahvia, vitamiinitabujuoma

Aamupala2: ruisleivät, kinkkua, tomaattia, juustoo, kahvi

Lounas: tonnikalapasta, ylläoleva leipä, vettä

Palautusjuoma

Iltapala: ruisleivät, päällä tonnikalalaa, tomaattia, 3 paistettuu munaa ja juustoo + vettä
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aamupala: 250g kaurapuuroa (1/3 vehnäleseitä, 2/3 kaurahiutaleita)

Päivällinen: Paistettua lohta (300g) kokojyvävihannesriisillä.

Illallinen: 30g olutsalami.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Aamulla: Maitokahvia.

Lounaalla: Kalapataa sitruunakastikkeessa, 4 uutta perunaa (pieniä), lantturaastetta, kiinankaalia, kurkkupaloja, mandariininpaloja, ruisleipäviipale margariinilla, 2 lasia rasvatonta maitoa.

Iltapäivällä: Aschanin omenaleivos. Maitokahvia.

Illalla: puolikas kurkku ja tomaatti. Lisätään vielä puolikas paprika.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jeah, työpäivä pulkassa. Tänään olen kiinnittänyt aivan erityistä huomiota syömisiini. Olen katsonut syötävää elintarviketta ja pistänyt sen sitten suuhuni.

Aamiainen: 250gr paistijauheliha-pasta-tomaatti-paprikamössöä

Lounas: Kylmä lihapiirakka (100g).

Päivällinen: Iskender Kebab (550g).
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla: 2 dl mustikoita, 1 dl maitoa, 1 broilerin grillattu rintafile

Lounas: uunilohta 150g, iso peruna, paljon salaatteja, 2 dl maitoa, 1,5 dl marjarahkaa

Iltapäivällä: kuppi maitokahvia ja pala kermakakkua, 2dl vettä

Päivällinen: 2 broilerin grillattua rintafilettä, ruispalan molemmat puolet, 3 isoa tomaattia, 1 dl karpalomehua, 6 dl vettä

Matkalla maalle
: 5 dl karpalomehua, 1/2-osa pussia hedelmäaakkosia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

Quinevere kirjoitti:2 lasia rasvatonta maitoa
Quinevere kirjoitti:2 lasia rasvatonta maitoa
Quinevere kirjoitti:2 lasia rasvatonta maitoa
Eikö lääkäritäti tiedä, että maitorasva on ihan terveellistä?
Nyt penikseni on fantastinen!
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aamiainen jäi väliin.

Brunssiksi söin mäkkäristä mukaanotetun "Shanghai Beef" -hampurilaisen. Uskomattoman pahanmakuinen sellainen. Raakaa paprikaa, tuorekurkkua ja sipulia välissä uitettuna ällömakeaan sweet & sour -kastikkeeseen. Tämä olisi saattanut toimia jotenkin kanapihvin kanssa, mutta naudanlihahampurilaisena tämä oli aivan totaalisen ala-arvoinen esitys. Haluaisinpa nähdä senkin tyypin joka on keksinyt tuollaisen kuningasidean yhteyttää imelletyt wokkivihannekset pullamössöburgeriin. Pthyi!

Päivälliseksi tuli syötyä 270 grammaa vihannes-paistijauhelihamössöä.

Illalliseksi lohi-kananmunasalaatti ja yksi olutsalami.

Varmaan jotain 1500kcal abouts.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Clay kirjoitti:Eikö lääkäritäti tiedä, että maitorasva on ihan terveellistä?
Riippuu mikö on tavoite, esim. kuolla mahdollisimman pian tms. Itsemurha kulutusmaidolla voisi olla aika kova kannanotto.

Mä en kuitenkaan tykkää maidosta, jossa on rasvaa, pahaa, yök.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Eilinen ravinto:

Aamulla maitokahvia.

Lounaalla ruis-vihannes-kinkkuvuokaa, lantturaastetta, kiinankaalia, tomaattilohkoja, 2 lasia rasvatonta maitoa, ruisleipäpala margariinilla.

Illalla kaksi karjalanpiirakkaa, margariinia, 2 viipaletta savujuustoa, pari viipaletta kinkkuleikkelettä, puolikas paprika, puolikas kurkku, tomaatti.

Sekä kaksi puolen litran siideriä ja kaksi olutta.

Ja tänään:

Aamulla maitokahvia melko paljon.

Myöhemmin 2 siideriä, neljä olutta, mustikkashot.

Sekä mega-ateria, just sain tungettua kitaan.

Terveys ennen kaikkea!
Vastaa Viestiin