Re: Autoilu 2
Lähetetty: 31.08.2012 17:38
No jos lunta tulee taas samaan malliin niin ei tuo Avtoros Shaman ihan heikoin vaihtoehto ole:


No jos ei mahdu yhteen ruutuun, niin sitten kahteen.NuoriDaavid kirjoitti:^Taitaa olla aika vaikea sovittaa kauppakeskuksen parkkiruutuun
Jos useampi rekka voi liittyä saattueeseen, ja saattueessa perässä ajaminen mahdollistaa kuskin lepäämisen niin että se kelpaa lepoaikasäädöstenkin mukaan, niin voin kuvitella että kuljetusliikkeet ovat hyvinkin kiinnostuneita.NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/ulkomaat/Volvo+tuomass ... 5601196105
Eli onko tuon saattueen johdossa aina joku ammattikuski? En oikein tajua, mitä järkeä tuossa on, jos saattueita menee harvakseltaan.
Tuskin tuolla lepoaikasäädöksiä saa hoidettua, koska kuskin pitää olla valmiina ottamaan ajoneuvo hallintaansa.aasi kirjoitti:Jos useampi rekka voi liittyä saattueeseen, ja saattueessa perässä ajaminen mahdollistaa kuskin lepäämisen niin että se kelpaa lepoaikasäädöstenkin mukaan, niin voin kuvitella että kuljetusliikkeet ovat hyvinkin kiinnostuneita.NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/ulkomaat/Volvo+tuomass ... 5601196105
Eli onko tuon saattueen johdossa aina joku ammattikuski? En oikein tajua, mitä järkeä tuossa on, jos saattueita menee harvakseltaan.
Vaan enpä haluaisi yrittää ohittaa tuommoista letkaa Suomen teillä..
Oon myös kattonut myyttäreitäBluntly kirjoitti:Todistettavasti Hilux kestää vaikka alta räjäytettäisiin kerrostalo.
'exPertti kirjoitti:Oli siellä C4kkukin ja meganea sai tietty 1.5 ja eiköhän se 1.6:kin jostakin löytyisi. Rellu on nykyään noista luotettavampi (4v takuu kai vähän pakottaa siihen).masa kirjoitti:'exPertti kirjoitti: ranskikset tai italialaiset.
C5 on liian iso duunimatkaautoksi, samoin scenic ja alfaromeota en huoli mistään hinnasta. Haluan päästä sujuvasti duunimatkat enkä istua hätävilkut päällä tien poskessa.
Tilasin koeajot uudelle Golffiille ja A-sarjan mersulle.
EDIT: Oletan keskustelunavauksestasi, että liisaria pohdit.
http://www.autotalli.com/uusi-auto/3353 ... 0Bus%20aut
No mikä siinä sitten on, että katselet tuollaisia tylsiä mutta luotettavia perusgolfeja sun muita toyotoja? Edukkaammin uraansa rakentaneet tuttavani aina julistavat (ja käytännössä toteuttavat), että jos työsuhdeautossa ei olla kuitenkaan ihan premium-luokassa, niin sitten nimenomaan leasing-puolella leikitellään kaikilla näillä italialaisilla ja amerikkalaisilla leluilla, joita ei järkimies omaksi koskaan ostaisi.masa kirjoitti:Ja kyllä. Työsuhdeautoa tuumailen.
Koska kammoksun ajatusta rikkoutuneesta autosta motarin tai kehäteiden ruuhkissa. Mulla on yks ns. halpaluokan auto ollut ja se testi riitti. Se muovisuus, kolina, räminä, viimeistelyn laatu, materiaalien laatu, surkea ajettavuus ja kaikki mitä nuo lelut omistavat ei vaan ole asia josta haluan maksaa 3 vuotta. Haluan vekottimeni luotettavina ja toimivina, vaikka sitten hieman vanhanaikaisina.urpiainen kirjoitti: leasing-puolella leikitellään kaikilla näillä italialaisilla ja amerikkalaisilla leluilla, joita ei järkimies omaksi koskaan ostaisi.
Sitten vaan luotettavuustilastoja tutkimaan ja valinta sen pohjalta. Eihän ne mitään takaa, mutta kyllähän auton valinnalla voi todennäköisyyksiä hieman pienentää. Prosentit on kyllä sen verran pieniä ja vallankin erot suurimman osan väliltä, että todella huonoa tuuria tarvitaan, että uusi auto tielle jättää. Ainakaan useammin kuin kerran.masa kirjoitti:Koska kammoksun ajatusta rikkoutuneesta autosta motarin tai kehäteiden ruuhkissa.
Vagabondo kirjoitti:
Tässä jonkinlainen linkki ADAC:n tuloksiin. Parempiakin listauksia nähnyt, mutta en just hyt heti löytänyt.
Noita ADAC:n tuloksia käsittääkseni hieman vääristää se, että joillakin automerkeillä on omia huoltopalveluita, jotka koittavat ehtiä pelastamaan auton ennen ADAC:a, jolloin siitä ei tule merkintää tiedostoihin.masa kirjoitti:Näytän olleeni ennakkoasenteissani oikeassa.