Hah, aika ovela :D Siinä taas yksi bändi, josta en ole kuullut kuin nimen.bedlam kirjoitti:Kalleimman koskaan ostamani t-paidan. 29$, huhhuh.
Mitä Ostit?
-
bedlam
Metallican Justice-levyn 20-juhlapäivää kunnioittava paita. Oli myynnissä vain eilispäivän.Xiberia kirjoitti:Hah, aika ovelabedlam kirjoitti:Kalleimman koskaan ostamani t-paidan. 29$, huhhuh.Siinä taas yksi bändi, josta en ole kuullut kuin nimen.
Helevetin hyvä bändi ja hieno idis.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dqzAK0a8kaw[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4QNVwH8R ... re=related[/youtube]
-
bedlam
-
BettyB.
-
Bliss
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mitä Ostit?
- lohifileen
- broiskua
- müsliä
- broiskua
- müsliä
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.11.2013 22:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
masa
Sillä on kuitenkin joku 80km ajettu automaatti-tiptronic-turbodiesel-kahvinkeitin vuosimallia 2009.masa kirjoitti: Nyt pidätte sitten KK:n kanssa V40:sten kokoontumisajot näsijärven jäällä!
On kyl tuossakin suunnilleen kaikki kohtuulliset lisävarusteet mitä sai -99. Ja täydellinen huoltokirja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
Stinky
-
Herra Manala
-
Vihtahousu
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mitä Ostit?
Hedelmäaakkosia pussi.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.11.2013 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Parhaat 7k mitä oon kuluttanut ikinä.more kirjoitti:Mä voisin ostaa tollasen ässänä, niin uskaltas kotipuoleen mennä. No ostin TomtominMylwin kirjoitti: Volvo V40 -99 1.8 Bensa. Ei kuvan auto, mutta väri täsmäsi. On tuo rumempi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Miehelle, jolle kaasutin tarkoittaa poljinta ja ruisku on pitkätukkien hommaa niin aivan passeli.Herra Manala kirjoitti:HNNNnnnngh.Mylwin kirjoitti:Volvo V40
Voi vnnnNNNnnntttth!
Sanoisin että ppppaaapapapapapaaaapapaaastirol.
Tai että jeejeejeejeeARRRRRGHHMMMmmm niin.
Eihän nyt saattt-ttaisin kai junalle.
Jumaflippudilledäädisdeudeukeijokokkonen.
Tai siis, kyllä Volvo on auto.
Syö muuten bensaa ihan vitusti.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
Bliss
- McJanne
- Kitisijä
Niin no, ei se tyhmä ole kuka pyytää vaan se kuka maksaaBliss kirjoitti:Äläs ny, hajonta on kaikkea väliltä 2000 - 12000 eMcJanne kirjoitti:Nyt pistit kyllä puolet petäjäistä? Ei kukaan voi maksaa noin paljon ton ikäisestä vankkurista :>Mylwin kirjoitti:Parhaat 7k mitä oon kuluttanut ikinä.
edit: sanoo nimimerkki "Maksoin pikkisen ylihintaa hienoista varusteista ja kaikenlisäksi auto oli vielä senkin jälkeen Ooppeli"
Kirjoitan tätä alasti
-
Herra Manala