Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mulla on paha mieli. :(
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Uhkaus toteutettiin, mutta se jäi tällä kertaa yritykseksi. Pelkään ihan helvetisti.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

aimohaiku kirjoitti:Uhkaus toteutettiin, mutta se jäi tällä kertaa yritykseksi. Pelkään ihan helvetisti.
Kuulostaa sille että olet siirtynyt himoitsemaasi elämään ja exä uhkaa itsemurhalla?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onkohan tämä edes vaiva? Ei voi tietää.. mutta "vaivaa" silti.

Todella tuskainen olo. Moni sanois että johtuu varmaan hormooneista. Varmaan. Yö oli todella vaikea, tuntui että kuihduin litran, silmät polttaa päässä, vatsa kivistää ja valittaa miksi heiluin koko yön ja liiskasin sitä tahtomattani hyvää asentoa etsiessä. En uskalla soittaa mihinkään/kenellekään, en taida olla kovin hyvää juttuseuraa. Meinasin äsken heittää tiskipöydältä kaiken roskikseen, kun oli niin kauhea sotku ehtinyt ilmaantua yhdessä illassa (jonka olin poissa kotoa). Grr.

Nää on niitä hetkiä jolloin tekis mieli ottaa sellanen 1km pituinen "juokse niin lujaa et sattuu"- pyrähdys, mut kuka pitäis mahaa sillä aikaa?

Hoih.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Onkohan tämä edes vaiva?
Ei o.
Kuuluu taudinkuvaan, ennemmin tai myöhemmin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onkohan tämä edes vaiva?
Ei o.
Kuuluu taudinkuvaan, ennemmin tai myöhemmin.
Jaa, no sithän mä valitan turhasta...
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Hoitokeinona suosittelen valitusta. Maximaalista. Anna tulla vaan! Älä kasaa kaikkea ääliösotkija-apinan harteille vaan rasita hieman tasaisemmin meitä kaikkia. Ja maailma on taas parempi!
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Joo, totta. Valitus ja marmatus muuten auttaa tohon. Niin että Elppa, anna mennä vaan, sytämen pohjasta :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:Älä kasaa kaikkea ääliösotkija-apinan harteille !
Se on päässyt helpolla. Lähinnä oma pää räjähtää kun ei "viitsi" asioista valittaa :P

Eiköhän tää tästä... (kiitos teille :h:)
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Me akat varotaan ihan liikaa sanojamme. Kukaan ei haluu olla nalkuttajavaimo. Buah.
Mut valita ku tuntuu siltä. Muuten oot epänormaali, nih!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ihottuma vaivaa, samoin syylät jalkapohjassa. Kummallisia selkäkipuja on nyt ollut myös.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

karmivat menkat, päätä särkee, vatsa kramppaa, oksettaa ja huimaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tauti näemmä iskenyt keuhkoputkiinkin, höh. Posket ja otsa särkee, kuumetta, nenä vuotaa, silmät kirvelee ja keuhkoputket rahisee viimosen päälle.

Lisäksi ikuisuus sitten telomani varvas vihoittelee edelleen.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Haikea olo, mutta tuskin mitään vakavaa.

Parisuhde päättyi viikko sitten ja nyt on virallisesti ensimmäinen viikonloppu "yksin" pitkään aikaan. Tunnen syyllisyyttä toisen jättämisestä, se oli mulle ensimmäinen kerta. Mutta en kerta kaikkiaan enää jaksanut riidellä ja kinata. Oli paljon ihanaa, mutta jotenkin tämä tuntui ja tuntuu edelleen oikealta ratkaisulta oman itseni kannalta. Onhan mulla tietysti ikävä. :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Aamupalan söin jo reilu tunti sitten; kaurapuuroa marjoilla ja mehua. Nyt yhtäkkiä oksetti, menin vessaan, ja oksu tuli :?

Vois tietty pistää raskauden piikkiin, mutta pahoinvointia ei ole ollut kolmeen kuukauteen.. miksi nyt? Mä en halua mitään viruksia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Vois tietty pistää raskauden piikkiin, mutta pahoinvointia ei ole ollut kolmeen kuukauteen.. miksi nyt?
Kun se pahoinvointi voi palata takaisin :?
Nimim. viimeisen raskauskuukauden kärsinyt.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Vois tietty pistää raskauden piikkiin, mutta pahoinvointia ei ole ollut kolmeen kuukauteen.. miksi nyt?
Kun se pahoinvointi voi palata takaisin :?
Nimim. viimeisen raskauskuukauden kärsinyt.
*kuolema*

Outoa vain se, ettei ollut yhtään huono olo herätessä, vaikka olikin nälkä. Normaalisti mun pahoinvointi alkoi ennenkuin ehdin silmät avata. Katsellaan - menen lintsille tartuttamaan kaikki pikkuoliot :twisted:

(PS. jos olet vapaalla ja sulla on auto alla, tuu pörröpään kanssa mukaan!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: (PS. jos olet vapaalla ja sulla on auto alla, tuu pörröpään kanssa mukaan!)
Hitto. Luvattiin mennä alkuiltapäivästä mummin luo kun ei olla käyty aikoihin, muuten olis voinu lähteä :?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:Ei minulla aina ole ollut näin, muutaman vuoden nyt. Tuntuu pahenevan. Vältän päivisin kuin ihan pikkupalojen syömistä. Tänään yllätti nälkä, ja puolenpäivän aikaan söin äiteen sianlihakastiketta ja perunamuusia pienen lautasellisen--> kanttuvei ja melkein taju pois muutamaksi tunniksi. Iltaseitsemältä söin isomman annoksen --> taas ihan sairas petiin kaatava väsymys kolmeksi tunniksi. Kahvilla yritän tapella vastaan, mutta ei kahvin liikakäyttökään tervettä ole.
Vaikuttaa, että syömisiäsi voisi kehittää. Perunamuusia pahempaa on vaikea keksiä, jollei nyt jotain ranskalaisia. Nopeasti imeytyvät hiilihydraatit nostavat äkkiä verensokerin ja väsyttävät muutenkin. Proteiini taas piristää. Tottakai elimistö voi muutenkin olla aikamoisessa tilassa rankan karhuttelun seurauksena.

Jätä vaan perunat, pasta, leivät ja muut viljatuotteet pois ja niiden tilalle erilaisia kaali ym kasviksia (parsa ehkä paras, tomaattia, bataattia ym) niin etköhän piristy. Saat siinä sivussa paljon vitskuja ym hyödyllistä.

Tietysti ihmiset reagoivat erilailla mutta useimpiin tämä pätee.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Huih, ajattelin ihan hyvin pystyväni käymään ostarilla (matka 200-300m)... ja olin ihan varma, että tuuperrun puolessa välin matkaa sinne.. Mä taidan olla nyt sit ihan oikeasti kipeä. Voi bärbäri. Ja siis kun ei niinkään satu kurkkuun vaan keuhkot on ihan tuusannuuskana. En jaksanut edes kävellä portaita toiseen kerrokseen kotirapussa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tinnitus vasemmalla puolella toista päivää ja korva on hieman tunnoton. Koko ajan huippaa. Tätä on jatkunut koko alkuvuoden harvakseltaan lyhyitä aikoja, mutta nyt on oikein putki päällä :(
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Oisinkohan mä lihonu ihan pikkasen?

Tähän ketjuun olis usein myös tarvetta "Ilmavaivoja"- ja "Kuukautiset alko"-hymiöille. Voisko esim. tarpeettomaksi käyneen shakkihymiön tilalle joku duunata semmoset?
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mistä tietää, milloin masennus on niin vakavaa, että kannattaisi hakeutua lääkäriin?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

del*
Viimeksi muokannut masa, 20.02.2008 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

killkill kirjoitti:Mistä tietää, milloin masennus on niin vakavaa, että kannattaisi hakeutua lääkäriin?
http://www.tukiasema.net/gallup/default.asp?gallupID=19

Tuosta voi jotain johtoa saada.
Vastaa Viestiin