Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/5-000 ... 13429.html

Varmasti tohon tienistiin täytyy painaa koko valoisa aika ja niinhän ne tekeekin. Ainoastaan valon puute pakottaa lopettamaan. Vapaapäiviäkään tuskin pidetään yhtään.

Mutta hieno homma, että ahkeruudella tienaa hyvin ja vieläpä rehellisesti.
Jos thaimaalaiselle jää majoituksen ja lentojen jälkeen 4000€ käteen, niin tuo vastaa thaimaalaisten keskipalkkaa. Suomalaiseen keskipalkkaan rinnastettuna tuo vastaa suomalaiselle 36 000€ tienestiä, verottomana, kuukauden-parin työllä tienattuna. Ei siis ihme, jos thaikut näkevät metsissämme rahaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

sivustahuutaja kirjoitti: Jos thaimaalaiselle jää majoituksen ja lentojen jälkeen 4000€ käteen, niin tuo vastaa thaimaalaisten keskipalkkaa. Suomalaiseen keskipalkkaan rinnastettuna tuo vastaa suomalaiselle 36 000€ tienestiä, verottomana, kuukauden-parin työllä tienattuna. Ei siis ihme, jos thaikut näkevät metsissämme rahaa.

Odotan ensimmäistä uutisointia jossa pitkäaikaistyötön Hervannasta tai Kontulasta huutaa vääryyttä siitä, että Thaimaalainen vie mustikat sen pöydästä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Jos thaimaalaiselle jää majoituksen ja lentojen jälkeen 4000€ käteen, niin tuo vastaa thaimaalaisten keskipalkkaa. Suomalaiseen keskipalkkaan rinnastettuna tuo vastaa suomalaiselle 36 000€ tienestiä, verottomana, kuukauden-parin työllä tienattuna. Ei siis ihme, jos thaikut näkevät metsissämme rahaa.

Odotan ensimmäistä uutisointia jossa pitkäaikaistyötön Hervannasta tai Kontulasta huutaa vääryyttä siitä, että Thaimaalainen vie mustikat sen pöydästä.
Mun mielestä se on oikeasti kummallista, että raha ei kelpaa. Onhan se toki KOVAA työtä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestä se on oikeasti kummallista, että raha ei kelpaa. Onhan se toki KOVAA työtä.
Mun mielestä se on oikeasti kummallista, että seksi oman vaimon kanssa ei kelpaa. Onhan se toki KOVAA työtä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestä se on oikeasti kummallista, että raha ei kelpaa. Onhan se toki KOVAA työtä.
Metsä on useimmiten kauempana kuin pitkäripainen. Voi hengästyä ja tulla jopa hiki.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Johnny Winter kirjoitti:Mun mielestä se on oikeasti kummallista, että seksi oman vaimon kanssa ei kelpaa. Onhan se toki KOVAA työtä.
Sanoo mies joka on vokotellut suunnilleen jokaista kitinän naista. :lol:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/tappa ... 51214.html

Uusi hallitus puuhastelee taas huolestuttavia.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Johnny Winter kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestä se on oikeasti kummallista, että raha ei kelpaa. Onhan se toki KOVAA työtä.
Mun mielestä se on oikeasti kummallista, että seksi oman vaimon kanssa ei kelpaa. Onhan se toki KOVAA työtä.
Eihän siinä tuu edes hiki!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Johnny Winter kirjoitti:Mun mielestä se on oikeasti kummallista, että seksi oman vaimon kanssa ei kelpaa. Onhan se toki KOVAA työtä.
No ku sillä ei oikein pääse tienesteille. Toista se on naapurin rouvan kanssa, ku sen mies on rikas lääkäri. :D
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Anteeksi, tuossa on "private partsit".

http://colombiareports.com/pics/2011/mphoto/miss_sp.jpg
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Anteeksi, tuossa on "private partsit".

http://colombiareports.com/pics/2011/mphoto/miss_sp.jpg
:sir:

Perttiin voi luottaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti::sir:

Perttiin voi luottaa!
:kontrolli:
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alkaako Tästä Angry Birdsin alamäki?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Tämä tuntuu huolestuttavalta, minusta Niba on oikeasti jäljillä.
Came here for school, graduated to the high life
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

masa kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:Mun mielestä se on oikeasti kummallista, että seksi oman vaimon kanssa ei kelpaa. Onhan se toki KOVAA työtä.
Sanoo mies joka on vokotellut suunnilleen jokaista kitinän naista. :lol:
Interwebin ihmeellisessä maailmassa sattuu ja tapahtuu - se on vähän kuin pelaisi jotain räiskintäpeliä, mutta ei kuitenkaan menisi kartsalle oikeasti tappamaan. Ja se nyt on jo tehty selväksi, että heruttamista ei enää sallita ja minä lainkuuliaisena luonnollisesti tottelen yksinkertaisen enemmistön demokraattista päätöstä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Helsingissä viriää ajatus pormestarista

Taidetaan ajatus vetää kiireenvilkkaa jäihin kun tajuavat vakanssin olevan menossa persuille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bluntly kirjoitti:Helsingissä viriää ajatus pormestarista

Taidetaan ajatus vetää kiireenvilkkaa jäihin kun tajuavat vakanssin olevan menossa persuille.
Mun mielestä parhainta olisi, jos jokaisella kaupunginosalla olisi oma pormestari. Suurpiirien pomoina olisi suurpormestareita ja kaikkien ylimpänä kyykyttäjänä ultrapormestari.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Bhven kirjoitti:Mun mielestä parhainta olisi, jos jokaisella kaupunginosalla olisi oma pormestari. Suurpiirien pomoina olisi suurpormestareita ja kaikkien ylimpänä kyykyttäjänä ultrapormestari.
Eikös Mafian toimittama rinnakainen hallinto toimittaisi toiveesi haluttuun tapaan? Hell's Angels on myös jalkauttanut toimivan organisaatiomallin. Mafian määrittäminen yhdeksi organisaatioksi on ehkä vähän hankalaa, joten kyllä sanoisin, että Enkelien organisaatiomalli on se toimiva. Nähdäkseni sama malli on juuri nyt käytössä Venäjällä. Tai no ei välttämättä juuri nyt, mutta tulee olemaan taas välikauden jälkeen, kunhan Mister Biker saa taas vallankahvan käteen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/jaak ... 26783.html

Voi ny vittu sentään. Siinä meni yksi joukkueellinen kiekkostarboja.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/jaak ... 26783.html

Voi ny vittu sentään. Siinä meni yksi joukkueellinen kiekkostarboja.
Vähän ehkä taas vituttaa toi uutisoinnin taso, kun ei edes kavereiden kansallisuuksia viitsitä tarkistaa. Surullista yhtä kaikki.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, tulin kanssa kauhistelemaan tuota liutaa jääkiekkoilijoita.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090 ... 4_uu.shtml

Hyvä että saadaan tällekin jonkinlainen päätös.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin