Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
- Stadinarska
- Kitisijä
Puhutteko Candymanista?sipsi kirjoitti:Joo, eikä siinä allekirjotuksessa vielä mitään..mut se jälkiselostus, mikä siihen liittyy on kyl aika raivostuttava.irmelianneli kirjoitti:Miksi vitussa joidenkin on pakko a l l e k i r j o i t t a a jokainen viestinsä tänne?!Ei vaan mee jakeluun. Kyllähän kaikki n ä k e e kuka sen viestin on kirjoittanut hyvä jumala sentään! Mä en voi millään ikinä ymmärtää tuota. Ihan vitun urpoa. Eikä millään lailla hauskaa ainakaan, mikäli se siinä se pointti yrittää olla.
Terveisin Stadinarska
varsin kauhea ja raivostuttava otus
- Stadinarska
- Kitisijä
Kyseessä on huuhkajapotilas itse, nimeltä CM,eikä tämä vaadi allekirjoitusta!CandyMan kirjoitti:Kyseessä on tehokeino, jolla yritetään pönkittää keskustelufoorumia varten luotua roolihahmoa, joka tässä tapauksessa on retee kaikkienkaveri. Toisaalta kyseinen tapa kielii myös potilaan kyvyttömyydestä keskustella asioista abstraktilla ja objektiivisella tasolla, koska hyväksynnän tarve yhteisön taholta on niin valtava.irmelianneli kirjoitti:Miksi vitussa joidenkin on pakko a l l e k i r j o i t t a a jokainen viestinsä tänne?!
- Stadinarska
- Kitisijä
Candy on oudolla tavalla ristiriitainen ihminen. Minä olen aina tykännyt analysoida ihmisiä.Keikaus kirjoitti:Ollaan oltu jo kaksi vuotta. Ihastuin ensiksi tietenkin Candyn jumalaiseen vartaloon ja sänkykamarikasvoihin ja pikkuhiljaa sitten hänen sisäiseen kauneuteensa. Candy on humaani ja tunteva ihminen, jonka ajoittain musta ja poliittisesti epäkorrekti huumori naurattaa mua. Pidän hänen estyneisyydestään myös.Stadinarska kirjoitti:candyman ja keikaus, oletteko te rakastavaisia?
Mikä sua Candyssa miellyttää, arvon Kiekaus?
Eikö se häiritse, että se häjysti joskus arvostelee Sir Arskaa?
Ei mua kai hirveästi häiritse, että se arvostelee sua, ei vaan jaksa panna energiaa sellaiseen, että kaikilla olisi aina kivaa. Sitäpaitsi sä olet jopa minusta joskus aika rasittava, koska vaadit huomiota ja hyväksyntää koko ajan. Minä nyt en hirveästi jaksa siitä huomautella, mutta Candy näköjään jaksaa. Ehkä se ajattelee, että kun se ilmaisee ärsytyksensä, sitä helpottaa. Ehkä hänenkin kannattaisi keskittyä etsimään sitä onnea jostain muualta kuin Arskan arvostelusta.
Minä hieman liikaa pelleilen täällä,niin sinäkinkö luulet et ihanoikeesti hyväksyntää haen, miksi? Minusta tää on hauskaa kun olen kuitenkin ystävällinen.
Sinusta minä olen huomannut että olet erittäin varovainen,arka. Mutta se ei ole haukkuminen, se on toteamus. Mutta mielipiteesi ovat virkistävän tasapainoisia ja sympaattisia ja aikuisia. Uskon että olet luotettava nainen.
Joo. En mä usko millään, et ihmiset mua oikeesti arvostelee uskoen johonkin ihmeelliseen huonouteen mussa. Kyl määää oon ihan yhteiskuntakelpoinen immeinen, juhuu!
Mut JOS HAKISIN OIKEASTI hyväksyntää niin enhän minä näin "hassusti" käyttäytyisi! Tiedän itsekin ettei huumorini pure liian suoraviivaiseen tekniseen ihmistyyppiin! Jos hakisin oikeasti hyväksyntää, olisin vain lähinnä hiljaa ja myötäilisin muita . Kyllä mä sen osaan. Sitten Stadinarskaa siedetään. Kun se on ihan hiljaa. Ei kovin humaania toimintaa, sano!
Toivoopi sydäntä kaikille ja elämänviisautta Stadinarska mutta minua saa "vihata" jos se tuntuu tarpeelliselta!
- Stadinarska
- Kitisijä
Sanoisin polleasti että muna on kanaa viisaampi, Candyman-isukilla on opittavaa vielä. Keikaus, koska olet minut pyöräyttänyt? Olinko kiltti lapsi?Keikaus kirjoitti:Kumpi hakee jälkikasvumme tarhasta tänään?CandyMan kirjoitti:Lapset tarvitsevat huomiota ja hyväksyntää! Jos aiomme kasvattaa Arskasta tasapainoisen ihmisen, pitää häntä jaksaa huomioida ja ohjata elämässään. Ei kukaan ole seppo syntyessään. It takes a whole discussion forum to raise a child, but only one freak to fuck him up.
- Stadinarska
- Kitisijä
HUIPPU HOMEBOY. sait 65989 irtopistettä! Humaanisuutta kehiin!!!Homeboy65 kirjoitti:Miksi joidenkin pitää vetää pultit aivan_pikkuasioiden_takia?irmelianneli kirjoitti:Miksi vitussa joidenkin on pakko a l l e k i r j o i t t a a jokainen viestinsä tänne?!Ei vaan mee jakeluun. Kyllähän kaikki n ä k e e kuka sen viestin on kirjoittanut hyvä jumala sentään! Mä en voi millään ikinä ymmärtää tuota. Ihan vitun urpoa. Eikä millään lailla hauskaa ainakaan, mikäli se siinä se pointti yrittää olla.
Nimimerkki löysäpipo![]()
![]()
- Stadinarska
- Kitisijä
Hieno kirjoitus! Arvaapa vaan tunnenko joskus sitä kuuluisaa myötähäpeää! Liian usein, mutta kun en tosiaankaan halua olla ilkeä!Keikaus kirjoitti:No jaa. Jos kyse on siitä, että joku keskustelija täällä ärsyttää, asian voi hoitaa painamalla ignore-nappulaa. Miksi toisten ihmisten pitää kärsiä siitä, että sinulla on huono päivä? Jos on huono päivä, siihen auttaa se, että juttelee ja valittaa läheisilleen. Mulle ainakin tulee huono olo siitä, jos olen epäystävällinen jollekin ja yleensä haluan vielä pyytää anteeksi sen jälkeen. Tässä on vielä sellainenkin mielenkiintoinen juttu, että enpä ole huomannut Stadinarskan vittuilevan täällä kenellekään, vaikka hänelläkin varmaan on hetkiä, että joku juttu ottaa päähän.Dr.Diarrhea kirjoitti: Mun mielestä on paljon aidompaa sanoa mielipiteensä ääneen kuin hymistellä aina taustalla. Hymistelijöihin ei saa kosketuspintaa, ja jos jotain saa, niin silloinkin helposti ajattelee, että ketähän se nyt peesaa jne.
Toihan on ihan luonnollista ja hyväksyttävää, että huonoina hetkinä ihmisen tekee mieli avautua ja tuulettaa päätään.
Täällä on paljon ihan nuoria, joilla ei ole elämänkokemusta ja se näkyy neonvihreästi , eikä sitä sinänsä saisi naureskella, siihen en sorru!
Ja muut käyttävät kiltteyttäni kylmästi hyväkseen!
Tää on aivan kuin huonossa parisuhteessa, hehheh!
- Stadinarska
- Kitisijä
Jos jotain täällä en täysin ymmärrä, on se, että neiti tai rouva Ann saa täällä näinkin hyväksytysti riehua tyhmästi! Minä naureskelen Annan tyylille, mutta samaan hengenvetoon ihmettelen hyväksyvyyssuhdetta. Onhan mun kirjoitukseni asteikossa pikkuauton "tyhmyyttä" kun Annia vois verrata raketin älyvapauteen...Ann kirjoitti:Selkärankaa jumalauta vittu! Jos lähdet jotain suustasi/näppäimistöltäsi ulostamaan, niin seiso sitten sanomasi takana, äläkä heti seuraavalla hengenvedolla ala anteeksipyytelemään tai nöyristelemään.Niba kirjoitti:Tämä oli tietysti kirjoittajan mielipide, eikä ole mitään syytä olettaa asian olevan kuten tässä kirjoitettuna on.
Te nyt ootte kaikki typeriä kakkapökäleitä. Mut täähän nyt on hei vaan mun mielipide!!1111!!!!11 MIITTI!
Huomatkaa nyt että itse pidän Annasta mutta pitäisin myös Stadinarskasta enemmän,hehheh!
- Stadinarska
- Kitisijä
Candyn kanssa kun mentiin naimisiin, olin jo raskaana. Että sellaiset pari vuotta sitten. Olet lapsineromme, koska olet jo työelämässäkin kannuksesi hankkinut. Kiltti olet ollut, mutta aika vilkas.Stadinarska kirjoitti: Sanoisin polleasti että muna on kanaa viisaampi, Candyman-isukilla on opittavaa vielä. Keikaus, koska olet minut pyöräyttänyt? Olinko kiltti lapsi?
Kikkelis kokkelis.
- Stadinarska
- Kitisijä
Mulla on ihana äiskä Keikaus, mutta iskä on kummallinen. Voisitko muori ojentaa häntä hiukan. Onko Iskällä jo tutisevat polvet?Keikaus kirjoitti:Candyn kanssa kun mentiin naimisiin, olin jo raskaana. Että sellaiset pari vuotta sitten. Olet lapsineromme, koska olet jo työelämässäkin kannuksesi hankkinut. Kiltti olet ollut, mutta aika vilkas.Stadinarska kirjoitti: Sanoisin polleasti että muna on kanaa viisaampi, Candyman-isukilla on opittavaa vielä. Keikaus, koska olet minut pyöräyttänyt? Olinko kiltti lapsi?
Kakkiaiset! Sivuutitte mut kahdella sivulla. Kaipaan vieläkin vastausta.
Kiits.
Kiits.
Kid kirjoitti:Jollain teistä täällä oli kokemusta pesupähkinöistä? Toimiiko? Pesee puhtaaksi ja vaalentamatta tummia?
Kun ajattelin hankkia mutta ois kiva tietää kokemuksia. Kävin ekolossa eilen, mutta hyvin oli tietämättömän tuntuset myyjät..
- irmelianneli
- Kitisijä
Toimii loistavasti! Meillä pesty pähkinöillä jo paru kuukautta ja on vaan positiivista sanottavaa. Ei tarvitse huuhteluainetta ja pyykit ovat puhtaita ja hajuttomia. Jos jotain tahroja tulee, ne kannattaa sappisaippualla käsitellä ennen pesua, tai sitten pähkinäpaketin mukana tulevalla ohjeella keittää pähkinöistä hiukan vahvempaa liuosta, jolla tahroja voi poistaa.Kid kirjoitti:Jollain teistä täällä oli kokemusta pesupähkinöistä? Toimiiko? Pesee puhtaaksi ja vaalentamatta tummia?
Kun ajattelin hankkia mutta ois kiva tietää kokemuksia. Kävin ekolossa eilen, mutta hyvin oli tietämättömän tuntuset myyjät..
Mikä siinä mättää kun sähköpostiin tulevat pdf tiedostot kieltäytyvät avautumasta oikein? Acrobat reader 5 löytyy, kuin myös adobe acrobat 6, pitäiskö mulla olla joku adobe acrobat sitten vai löytyykö vika koneen asetuksista täh?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kiitos ja kumarrus! Pähkinät on ostettu ja koska vanhaa pesuainetta on vielä vähän jäljellä, kestää hetki ennen kun pääsen niitä käyttämään. Jos totean itsekkin ne hyviksi, jatkossa käytän vaan niitä ja mainostan kavereille kanssa.saira kirjoitti: Toimii loistavasti! Meillä pesty pähkinöillä jo paru kuukautta ja on vaan positiivista sanottavaa. Ei tarvitse huuhteluainetta ja pyykit ovat puhtaita ja hajuttomia. Jos jotain tahroja tulee, ne kannattaa sappisaippualla käsitellä ennen pesua, tai sitten pähkinäpaketin mukana tulevalla ohjeella keittää pähkinöistä hiukan vahvempaa liuosta, jolla tahroja voi poistaa.
Ne yrittävät avautua wordissa ja siellä sitten näkyy vaan palikoita ja ympyröitä ja sen sellaista.bedlam kirjoitti:Millä tavalla "väärin" ne sitten avautuvat?Georgina kirjoitti:Mikä siinä mättää kun sähköpostiin tulevat pdf tiedostot kieltäytyvät avautumasta oikein?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better