Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vadim kirjoitti:"Maahanmuuttajia virtaa tällä hetkellä eniten uusista EU-maista työpaikkojen ja hyvien palkkojen perässä."

Mikseivät nämä hullut halua Suomeen, tähän maalliseen paratiisiin?
Meinasin sanoa, että meillä on ruoka huonoa, mutta sitten tajusin puheen olleen Englannista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vadim kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:http://www.yle.fi/uutiset/24h/id68014.html

Näin muualla.
"Maahanmuuttajia virtaa tällä hetkellä eniten uusista EU-maista työpaikkojen ja hyvien palkkojen perässä."

Meillä eivät ole hyvät palkat? Eikös se ole tunnettu tosiasia.

Löysitkö mitään muuta kommentoimisen aihetta uutisesta?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:http://www.yle.fi/uutiset/24h/id68014.html

Näin muualla.
"Maahanmuuttajia virtaa tällä hetkellä eniten uusista EU-maista työpaikkojen ja hyvien palkkojen perässä."

Täällä ei räjäytellä riittävästi pommeja ja mellakointi on muutenkin hyvin vähäistä?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aijjai. Nyt kävi MäkLäärenille kyllä paskat

Luulis että alkaa jo kunnon tuomioita tulemaan ja ovia paukkuun.
PerttiMakimaa

...
NuoriDaavid

Madeleinen äidistä epäilty

Melkoinen tarina. Olisi tietysti tavallaan helpotus, jos vanhemmat olisivat syyllisiä.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Olisi tietysti tavallaan helpotus, jos vanhemmat olisivat syyllisiä.
Erityisesti isältä poistunee simpanssi selästä 8) En tiedä, aika vitun hitchcockia eniveis. Vähän spookia kans.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti: Melkoinen tarina. Olisi tietysti tavallaan helpotus, jos vanhemmat olisivat syyllisiä.
Tulee mieleen JonBenet Ramseyn tapaus.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Madeleinen äidistä epäilty

Melkoinen tarina. Olisi tietysti tavallaan helpotus, jos vanhemmat olisivat syyllisiä.
Olen tän tapauksen ensiotsikoista asti sanonut että vanhemmat ovat syyllisiä. Ja voi perskeles jos olen oikeassa.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:

Olen tän tapauksen ensiotsikoista asti sanonut että vanhemmat ovat syyllisiä. Ja voi perskeles jos olen oikeassa.
Minä taas olen epäillyt veljeä, jonka vahingon jälkiä vanhemmat olisivat peitelleet, jotteivät menettäisi muitakin lapsiaan.
PerttiMakimaa

prosessi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:

Minä taas olen epäillyt veljeä, jonka vahingon jälkiä vanhemmat olisivat peitelleet, jotteivät menettäisi muitakin lapsiaan.
Minä taas epäilen Portugalin poliisin epäkompetenssia, joka alkaa näkyä lomapaikan suosiossa. Olisipa kätevää jos saisimme jotenkin osoitettua sormella vanhempia, HEI! mehän saamme.
NuoriDaavid

PerttiMakimaa

Tulee mieleen tarina miehestä, joka joi unohtaakseen. Mutta oli juonut jo sen verran kauan ettei enää muistanut mitä yritti unohtaa.... :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Body Shopin perustaja Roddick kuoli:

http://www.taloussanomat.fi:80/page.php ... 156&rss=13

64-vuotiaana! R.I.P. vaikkakin myi sielunsa ja elämäntyönsä kaksi vuotta sitten L`Orealille. Pahan palkka... :twisted:
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Olut muovipulloihin: http://www.koff.fi/fi/ajankohtaista/tiedotteet/657.html
Höh.
Mitäs nuoriso nyt paiskoo paskaks alikulkusiltojen kulmiin, kysyn vaan häh?
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Megaluokan superjättipotti uutinen:

BRITNEY NÄYTTI TAAS PILLUA

http://perezhilton.com/?p=5363#more-5363

En tiedä kumpi on säälittävämpi; tähti vai lehdistö.
Elukka

Storia kirjoitti: BRITNEY NÄYTTI TAAS PILLUA
Miksen ylläty? :roll:
Storia kirjoitti: En tiedä kumpi on säälittävämpi; tähti vai lehdistö.
Taitaa tulla tasapeli.
NuoriDaavid

Pahoinpitelee teho-osastolle, rangaistukseksi 1.5 viikkoa hautausmaan haravointia

Edit: Iltalehden otsikko on ilmeisesti väärä, ilmeisesti hovioikeus nimenomaan kovensi tuomion ehdottomaksi. :jee:
PerttiMakimaa

Storia kirjoitti:Megaluokan superjättipotti uutinen:

BRITNEY NÄYTTI TAAS PILLUA

http://perezhilton.com/?p=5363#more-5363

En tiedä kumpi on säälittävämpi; tähti vai lehdistö.
Ota sinäkin parempi netti, vain 14,95/kk. :D

Disneytähden puskaa tarjolla:
http://www.digitoday.fi/page.php?page_i ... =200722092

Freesiä näin Britnin jälkeen, mutta saisi kyllä ajella itsensä hieman tarkemmin. 8)
PerttiMakimaa

NuoriDaavid kirjoitti:Pahoinpitelee teho-osastolle, rangaistukseksi 1.5 viikkoa hautausmaan haravointia

Edit: Iltalehden otsikko on ilmeisesti väärä, ilmeisesti hovioikeus nimenomaan kovensi tuomion ehdottomaksi. :jee:
[jeesustelu/]

Mitähän olisi käynyt jos kyseessä olisi ollut miehen pahoinpidellyt nainen? Tai sitten kultamuna?

[/jeesustelu]

Oikeansuuntainen päätös, siksi se kai ihmetyttääkin.
Elukka

Päivän Metro-lehti (pdf) on samoilla linjoilla A_J:n allekirjoituksen kanssa.
Minäminäminäminäminä:!:
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Elukka kirjoitti:Päivän Metro-lehti (pdf) on samoilla linjoilla A_J:n allekirjoituksen kanssa.
"Alle 35-vuotiaista ympäristönsuojelua arvostaa kuitenkin vain hieman alle puolet."

Yllätyin tästä. Olen elänyt sellaisessa harhaluulossa, että kaikki, ehkä muutamaa vinoutunutta paksukalloa lukuunottamatta, periaatteessa arvostavat ympäristönsuojelua (käytännön teot sitten eri juttu).
PerttiMakimaa

NuoriDaavid

Aito_Johanna kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Päivän Metro-lehti (pdf) on samoilla linjoilla A_J:n allekirjoituksen kanssa.
"Alle 35-vuotiaista ympäristönsuojelua arvostaa kuitenkin vain hieman alle puolet."

Yllätyin tästä. Olen elänyt sellaisessa harhaluulossa, että kaikki, ehkä muutamaa vinoutunutta paksukalloa lukuunottamatta, periaatteessa arvostavat ympäristönsuojelua (käytännön teot sitten eri juttu).
En nyt jaksa lukea juttua, mutta eiköhän tässä ole sama juttu kuin oikeudenmukaisuudessakin. Uskoakseni kaikki kannattavat oikeudenmukaisuutta, mutta se, mitä se tarkoittaa, onkin jo toinen juttu.

Toisen mielestä oikeudenmukaisuus tarkoittaa esim. tasaista tulonjakoa, toisen mielestä ei.
Vastaa Viestiin