Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

EveryWoman kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:"Oletteko tekin kuulleet näitä juttuja ja muodostaneet tällaisia käsityksiä?" -tyyppinen tunnustelu.
Tämä alkaa kuulostaa ihan vihreitten puoluekokoukselta. :)

"Ydinvoima on siis paha, vastustetaan"
Tuota, niin millä perusteella ydinvoima on "paha"?
" <laita sarkastinen huomautuksesi tähän>"
Came here for school, graduated to the high life
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

exPertti kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Tämä alkaa kuulostaa ihan vihreitten puoluekokoukselta. :)

"Ydinvoima on siis paha, vastustetaan"
Tuota, niin millä perusteella ydinvoima on "paha"?
" <laita sarkastinen huomautuksesi tähän>"
Niinpä. Suosittelen: i) pysymään aiheessa, ii) lukemaan, mitä kirjoitan ja olemaan laittamatta suuhuni sellaista, mitä en ole kirjoittanut.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Voisko tän vaippa-aiheen jauhannan splitata omaksi paskatopicikseen vaikkapa asiakeskusteluihin?
Ketään_ei_enää_kiinnosta. Varsinkaan mammailu-otsikon alla. Tänks.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

EveryWoman kirjoitti:Niinpä. Suosittelen: i) pysymään aiheessa, ii) lukemaan, mitä kirjoitan ja olemaan laittamatta suuhuni sellaista, mitä en ole kirjoittanut.
Koetin tavoitella suluissa olevalla kommentillani esimerkin omaista kärjistystä siitä millaista tällaisessa mainitsemassani kokoontumisessa voisi olla.

Nyt ajattelin omasta ja vähän muitten puolesta lopettaa tämän asiasta räksyttämisen tässä ketjussa.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti: Koska tutkimuksen ulkopuolelle on rajattu muutamia omasta mielestäni olennaisia kohtia, kyseenalaistan tutkimuksen validiteetin puheena olleessa kysymyksessä.
Mitä olennaisia kohtia tutkimuksen ulkopuolelle oli rajattu?

Jos katsot sivua 28, jossa puutteet on kerrottu, niin puutteita toki on, mutta ei voi tietää, kumpaan suuntaan ne kallistaisivat vaa'an. Viittaan esimerkiksi vesistövaikutuksiin ja siihen, että artikkelin mukaan typestä edelleen n. puolet päätyy vedenpuhdistuslaitoksilta vesistöihin ja lopulta Itämereen.

Edelleen muistutan, että jos väittää tuotteen A olevan tuotetta B parempi jollain tavalla, niin todistustaakka on tuon väitteen esittäjällä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Voisko tän vaippa-aiheen jauhannan splitata omaksi paskatopicikseen vaikkapa asiakeskusteluihin?
Ketään_ei_enää_kiinnosta. Varsinkaan mammailu-otsikon alla. Tänks.
Ahaa. Sinähän olet se henkilö, joka päättää, ketä kiinnostaa.

(Hämmästyttävää kyllä tämä keskustelu on ollut pari päivää kitinän vilkkain ja siihen on osallistunut useita henkilöitä vaikka "ketään ei kiinosta").

Tänks.
Viimeksi muokannut NuoriD, 28.08.2009 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

^No mutta, eikö tämä ala riemastuttavasti muistuttaa niitä oikeita mammapalstoja? Seuraavaksi aiheeksi vaikka "Onko hoitopöytä tarpeellinen vai ei?" Sitten tapellaan siitä, että voiko vaipat vaihtaa myös keittiön pöydällä tai sängyllä, vai onko moinen liian epähygieenistä/lakanapyykkiä aiheuttavaa. Tapeltiinhan täällä jo vaununpyörien lukumäärästäkin, joten kyllä nämä vaipat kuuluvat samaan soppaan.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:^No mutta, eikö tämä ala riemastuttavasti muistuttaa niitä oikeita mammapalstoja? Seuraavaksi aiheeksi vaikka "Onko hoitopöytä tarpeellinen vai ei?" Sitten tapellaan siitä, että voiko vaipat vaihtaa myös keittiön pöydällä tai sängyllä, vai onko moinen liian epähygieenistä/lakanapyykkiä aiheuttavaa. Tapeltiinhan täällä jo vaununpyörien lukumäärästäkin, joten kyllä nämä vaipat kuuluvat samaan soppaan.
Psst. Ketään ei kiinnosta.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: Ahaa. Sinähän olet se henkilö, joka päättää, ketä kiinnostaa.
Kyllä. Kutsu minua Äiti Jumalaksi.
NuoriD kirjoitti:(Hämmästyttävää kyllä tämä keskustelu on ollut pari päivää kitinän vilkkain ja siihen on osallistunut useita henkilöitä vaikka "ketään ei kiinosta").
On varmasti ihan yhtä vilkas ellei vilkkaampikin jossain muualla.
Mamma ND.

EDIT. Suvinen nappasi oleellisimman pointin siitä mitä tarkoitin.
Viimeksi muokannut bliss, 28.08.2009 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vaola kirjoitti:
bliss kirjoitti:Voiko se olla niin helppoa?
Voi. Tytöt eivät aikoinaan millään halunneet luopua vaipoista, mutta sitten kun luovuttiin päiväsaikaan, niin vahinkoja tuli noin muutama yhteensä. Hyvin pian tämän jälkeen ilmoittivat, etteivät enää käytä vaippoja öisinkään. Taisi sattua yksi vahinko kummallekin ja siinä se sit oli.

(Toki noita satunnaisia vahinkoja on ollut toisinaan, esim. kipeinä pienet helposti pissii sänkyyn kun juotavaa on tyrkytetty paljon jne.)
No niin. Se ensimmäinen vahinko sitten sattui. :?
Nuori herra nukkui mun sängyssä nähtyään pahaa unta iltayöstä ja kas, aamulla heräsin siihen, että sänky suorastaan lainehtii... Pienelle tuli iso itku ja ilmeisesti häpesi kovasti vaikka mitäpä vahingoille voi. Onneks taloyhtiössä on iso pesukone :)
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Meillä likka halus yövaipan uudelleen käyttöön, liikaa vahinkoja tai katkonaisia (herää veskiin ite) öitä kai mahtunu kesään... Josko menis muutaman kuukauden yövaipalla, 5-vuotisneuvola tammikuussa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Onko teidän tyttö muuten oppinut "valehtelemaan" ettei ole pisut sänkyyn tullut vaikka onkin? Oon kuullut et jotkut juksaa vanhempiaan kun ei halua sitä vaippaa yöksi :)
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ No kerran käytiin keskustelua märän sängyn äärellä kun tyttö totes, että limpparit kaatu sänkyyn. Minä siihen, ettei missään ole sulla kulta limpparia ja on se vaan pissaa nyt, mitä joskus saattaa lirahtaa huomaamatta. Housutkin ihan märät. Tyttö katteli sänkyä hetken ja huokas "no joo, pissasin mä sen märäks mut selässä on kyllä limpparia!" ... En oo varma jatkettiinko tästä miten, saattaa olla, että tajusin sen nähneen unia.

Muulloin on mun hommaks jääny tytön rauhottelu ja kuiviin siirtäminen. On se jännä miten kauheeta vahinko noin pienen mielestä on, vaikkei ikinä ole sanottu asiasta pahasti. Vähän ku bliss tossa kirjotti poitsun reaktiota vahinkoonsa.

Mut tosiaan, nyt hän halus itse vaipan viime yöks, saa nähä mitä tänään mielessä. Varalta laittelin patjan kuitenkin kunnon muoveihin.

Vuos sitten oli vaihe kun koitti valehdella muista asioista, aika kovastikin... Ennen kuin ehdin sen enempiä "huolestua" niin vaihe jo lopahti, tämä sitä seurannut "rakastan kaikkia ja varsinkin äitiä, äitiä on paijattava kokoajan ja kaikkialla" on paljon kivempi. :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Fcuk kirjoitti:^ No kerran käytiin keskustelua märän sängyn äärellä kun tyttö totes, että limpparit kaatu sänkyyn. Minä siihen, ettei missään ole sulla kulta limpparia ja on se vaan pissaa nyt, mitä joskus saattaa lirahtaa huomaamatta. Housutkin ihan märät. Tyttö katteli sänkyä hetken ja huokas "no joo, pissasin mä sen märäks mut selässä on kyllä limpparia!" ... En oo varma jatkettiinko tästä miten, saattaa olla, että tajusin sen nähneen unia.

Muulloin on mun hommaks jääny tytön rauhottelu ja kuiviin siirtäminen. On se jännä miten kauheeta vahinko noin pienen mielestä on, vaikkei ikinä ole sanottu asiasta pahasti. Vähän ku bliss tossa kirjotti poitsun reaktiota vahinkoonsa.

Mut tosiaan, nyt hän halus itse vaipan viime yöks, saa nähä mitä tänään mielessä. Varalta laittelin patjan kuitenkin kunnon muoveihin.

Vuos sitten oli vaihe kun koitti valehdella muista asioista, aika kovastikin... Ennen kuin ehdin sen enempiä "huolestua" niin vaihe jo lopahti, tämä sitä seurannut "rakastan kaikkia ja varsinkin äitiä, äitiä on paijattava kokoajan ja kaikkialla" on paljon kivempi. :D
Hallo Fuck-murunen,Larunen! :)
Hienoa, että taas tapamme täällä. Olemme kovin erilaiset vaan kun sinä olet mami ja minä olen vaan kuhnurikoiras.

Asiallisesti sanottuna kaikkien vanhempien pitäisi tietää niinkuin sinä Fuck toki tiedät, että lapsi vaistoaa aivan kaiken. Lapsi on paljon herkempi kuin aikuinen. Ja mitä tapahtuukaan kun pissa on sängyssä. Silloin ei naureta ainakaan vaan silloin naama on sellainen josta vaistotaan vaan se että se on pahaa. Mutta sitä en ymmärrä kuinka kuitenkin annettaisiin ymmärtää että se ei nyt oikein hyväkään ole...

Kysyin kerran äidiltäni, olinko minä helppo lapsi ja kastelinko minä ja hän kyllä sanoi kirkkain silmin etten olisi kastellut koskaan vauvaiän jälkeen. Ja kuten olen sanonut en tosiaankaan ole oksentanut koskaan.Eikä minulla ole kuulemma ollut korvatulehdusta koskaan. Se on totuus. TULEEKO nämä kaikki vielä myöhemmin korkojen kera? Onneksi muutama rokko on sairastettu sentään.

Arska Rokko
kuiva kuin ruuti
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stadinarska kirjoitti:Kysyin kerran äidiltäni, olinko minä helppo lapsi ja kastelinko minä ja hän kyllä sanoi kirkkain silmin etten olisi kastellut koskaan vauvaiän jälkeen. Ja kuten olen sanonut en tosiaankaan ole oksentanut koskaan.Eikä minulla ole kuulemma ollut korvatulehdusta koskaan. Se on totuus. TULEEKO nämä kaikki vielä myöhemmin korkojen kera? Onneksi muutama rokko on sairastettu sentään.

Arska Rokko
kuiva kuin ruuti
Voi tullakin hei myöhemmin nuo, minullakin tuli! No ainakin kastelu (oikeasti kastelin aikuisiällä sänkyni, tossa yhdessä vaiheessa) ja korvatulehdukset, joita tulikin oikein urakalla 20-vuotiaasta eteenpäin. Oksentamisen oon osannu aina. 8)

Tuo minun prinsessani lukee kyllä meitä isoja hyvin, niin kuin muutkin lapset. Ja kun nyt kirjoitit niin valaisevasti tulipa mieleen, että ensimmäinen meidän aikuisten sängyn kastelu -vahinko saattoi kirvoittaa kasvoilleni vähemmän onnellisen ilmeen. Saatoin huokaista ja vähän vinkaistakin ääneen, vaikka toki sylitinkin lapsen heti ja laitoin muualle unia jatkamaan. Ihanko noin pienestä äitin pettymyksestä aiheutuisi moinen häpeä? Ehkä, kun siihen lisätään se, että onhan meidänkin lapsia aina kehuttu mielettömästi kun on opittu potalle / pöntölle / puskaan pidättämään...

Melkonen pissis. Tänään ei kuulema vaippa kelpaa. Nyt annan neidille konevuoron, saa värittää nettikirjaa vielä tuntia ennen unille menoa, oon huono äiti! Ei kerrota kellekään. Vartiks vaan, saan opetettua pojalle rauhassa insinööritaitoja.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Laitan mammailuun koska eiköhän tämäkin siitä johdu:

Keräsin omenoita puutarhasta ja nitkautin ristiselän toisen sivun niin, ettei kävelykään tahdo just onnistua. Säteilee silleen iskiasmaisesti vielä koipeen :evil: Sais tää invailu jo pian alkaa hellittää.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Zeb kirjoitti:Laitan mammailuun koska eiköhän tämäkin siitä johdu:

Keräsin omenoita puutarhasta ja nitkautin ristiselän toisen sivun niin, ettei kävelykään tahdo just onnistua. Säteilee silleen iskiasmaisesti vielä koipeen :evil: Sais tää invailu jo pian alkaa hellittää.
Sain ton saman efektin aikaan pelaamalla salibandyä kolmen kuukauden tauon jälkeen. Vai oonkohan mä...
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kannattaa hakea apteekin oma testi ihan heti huomiselle jos kovin pienestä meni :wink:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Fcuk kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kysyin kerran äidiltäni, olinko minä helppo lapsi ja kastelinko minä ja hän kyllä sanoi kirkkain silmin etten olisi kastellut koskaan vauvaiän jälkeen. Ja kuten olen sanonut en tosiaankaan ole oksentanut koskaan.Eikä minulla ole kuulemma ollut korvatulehdusta koskaan. Se on totuus. TULEEKO nämä kaikki vielä myöhemmin korkojen kera? Onneksi muutama rokko on sairastettu sentään.

Arska Rokko
kuiva kuin ruuti
Voi tullakin hei myöhemmin nuo, minullakin tuli! No ainakin kastelu (oikeasti kastelin aikuisiällä sänkyni, tossa yhdessä vaiheessa) ja korvatulehdukset, joita tulikin oikein urakalla 20-vuotiaasta eteenpäin. Oksentamisen oon osannu aina. 8)

Tuo minun prinsessani lukee kyllä meitä isoja hyvin, niin kuin muutkin lapset. Ja kun nyt kirjoitit niin valaisevasti tulipa mieleen, että ensimmäinen meidän aikuisten sängyn kastelu -vahinko saattoi kirvoittaa kasvoilleni vähemmän onnellisen ilmeen. Saatoin huokaista ja vähän vinkaistakin ääneen, vaikka toki sylitinkin lapsen heti ja laitoin muualle unia jatkamaan. Ihanko noin pienestä äitin pettymyksestä aiheutuisi moinen häpeä? Ehkä, kun siihen lisätään se, että onhan meidänkin lapsia aina kehuttu mielettömästi kun on opittu potalle / pöntölle / puskaan pidättämään...

Melkonen pissis. Tänään ei kuulema vaippa kelpaa. Nyt annan neidille konevuoron, saa värittää nettikirjaa vielä tuntia ennen unille menoa, oon huono äiti! Ei kerrota kellekään. Vartiks vaan, saan opetettua pojalle rauhassa insinööritaitoja.
Fuckmurunen!
Joo, kyllä kai sitä sitten AINAKIN vanhana kastelua tulee vai ehdinkö jo silloin käyttää vanhuuden vaippoja? Ehkä sitä on onnekas ja eläisi terveenä vanhuudenkin? Mulla on kyllä ennakoiva asenne, jotta remppoja tulee kuitenkin, ne pitää vain kestää. Vai että korvatulehduksiakin! EI KAI, tai sitten voisi luulla, että ne parantavat kuuloa kun parannetaan. Tai siis oletan että kuulo heikentyy vanhetessa.

Kyllä se prinsessasi on varmasti vaistonnut niinkuin pitääkin. Nämä asiat ovat niin vaikeita tehdä optimaalisesti, että se on aina onnen kauppaa. Lapsuuteen kuuluu möröt ja kastelut ja olenko minä jäänyt jostain paitsi kun en ole kastellut! Niin kauhean monia lapsia kohdellaan huonosti niin että esim. uskon että meidän Kitisijöiden lapsia kohdellaan normaalisti ja se on hyvin. Minä uskon, että pahinta lapselle on väkivalta ja luottamuksen pettäminen ja ruumiillisen koskemattomuuden särjentä ylipäänsä.
JOSTAIN niitä häirikköjä tulee hirveästi ja jos katsoo ympärilleen millaisia vanhempia oikeasti on niin kyllä mullakin siksi verran itsetuntoa on, että haluaisin joidenkin vanhempien lapset turvaan vanhemmilta ja haluaisin lapset turvaan vaikka itselleni ja jutella niille. Mutta se on aina väliaikainen juttu sillä lapselle omat vanhemmat ovat ensiarvoisen tärkeät. USEASTI voisi lapset antaa isovanhemmilleen. Se on parempi vaihtoehto kuin muualle.

MUTTA NYT eksyin aiheesta.

Fuck tuntuu hauskalta äidiltä ja on sikäli sitä parasta. Ainoa vika sussa on se ettet ole aina Larussa.
Neiti on OIKEILLA jäljillä kun värittää kirjaa! Minähän siis olen Kitinän värimestari vaikka itseni olenkin nimittänyt! Sano Fuck-kulta, että minä olen värimestari! :) Kun ei nuo muut oikein kannusta minua värielämässäni!

Ahaa, pojasta inssi! Laita sille hiukan huumoria sekaan- minusta insinöörit ovat hirmuisen tylsiä ja kaavamaisia miehiä...
:wink:

Stadinarska
tykkää Fuckista
värien sulttaani
lasten ystävä, lapsellinen, ilman lapsia
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stadinarska oot värimestari! <3
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Fcuk kirjoitti:Stadinarska oot värimestari! <3
Supertamma Fcuk alias G-Woman!

Otan teidät suureen kiihkeään syleilyyn ja olen OIKEIN onnellinen vihdoin tulleesta tunnustuksesta! :h:

Jos joku nyt ajattelee, että tämä ei sovi mammailupalstalle, niin vastaatko heille äitinä, että tarvitsit syleilyä, kiitos!

Arskis
vihdoinkin tunnustettu värisulttaani!
Suuri Fcfuck-fani!
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Äidit tarttee ihan pirusti syleilyä!

Jatkan lapsistani hehkuttamalla tytön kuivaa sänkyä. Halusi ja sai olla ilman vaippaa, ei herännyt kesken unien hätään mutta pidätti silti aamullakin hienosti vessaan. Aika hyvin 11 timman unilta, en ehkä pystyis!

Pojalla on mahdoton "taisteluvaihe" päällä. Koko melkein-2-veen vimmalla haluaa jatkuvasti miekkailla meidän kaikkien kanssa ja jos kokoajan joku ei ole sohimassa niin tarvitaan korvatulppia... Mun on ehkä vietävä se miekkailuharrastuksen pariin? Onkohan tää joku Turtles-juttu, en tiiä. Oon leikisti viilloilla ja oikeesti väsyny. Mitenköhän anoppi jaksaa kun haluu nuo pian hakea useamman päivän retkelle...
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ehkä sittenkin 30 viikkoa voisi olla sellainen sopiva aika olla raskaana, se menee uutuudenviehätyksellä ja innostuksella alkupahoinvointeineen kaikkineen. Sitten alkaakin tulla ikävä vartaloaan ihan vain omaan käyttöön, olisihan se hienoa pukeutua taas omiin vaatteisiin, päästä liikkumaan niin kuin normaalit ihmiset, harrastaa normaalia seksiä ilman kolmatta osapuolta välissä, myrkyttää itseään haluamillaan nautintoaineilla, syödä listeriapitoisia ruokia ja päästä raskauden mukanaan tuomista vaivoista ja krempoista.

Valivali. En mä silti haluaisi että tämä vielä syntyisi, ihan vaan vauvan takia. Itselle alkaisi kyllä riittää jo. Mut ei tässä mitään, pitää kestää kuin nainen. Tätähän me haluttiin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Fcuk kirjoitti:Äidit tarttee ihan pirusti syleilyä!

...
Olin siis oikeassa! Ja tässä saat syyskuun ison syleilyannoksen mmmmmmmmmm! :)

SA
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Kiitos! Rutistus!

Lapsikaipuussani mieheen kyllästyneenä halailen täällä hoitokoiraa... Kuljetin saappaissa metsälenkiltä eteiseen kärpässienenpalasia ja koirankakkaa, syksyinen fiiwis!

Lapsukaiset anoppilassa, ovat päässeet saksiin käsiksi ja tyttö on taituroinut pikkuveljelleen uuden kampauksen. Huoh. Onneksi ei haavoja.
Vastaa Viestiin