Mersunsa huoltoon ja tarkistettavaksi viemistä eilen järjestellyt Airisto kihisi poliiseille.
- Lausunnoissa on lievää sovinismia mukana!
- Mistä helvetistä mä sen rekisterinumeron otan kesken vauhdin, mistä mä saan kynän ja paperin? Miten näen rekisteriä, kun toinen ajaa nappi laudassa, jos en lähde perään?
...ja sitten ollaankin heikkoja ja suojelusta kaipaavia.
- Olisin odottanut, että poliisi olisi nuhdellut häntä, mutta ei. Hän oli täysissä voimissa oleva mies. Minä heikko nainen olisin tarvinnut suojelua. Olin suojelun ulkopuolella, Airisto räksähtää.
Täysin loogista.
Lenitat on.
Tietenkin pitää saada vaan rusinat pullasta ja nekin pitää sekä syödä että säästää.
Bluntly kirjoitti:Ei sitten mikropiiriä perseeseen.
Ei ainakaan pakolla. Ainakaan virallisesti. Käytännössähän tilanne tietenkin menee "implantti tai potkut" -valintatilanteeseen.
Ei sillä, kätevähän tommonen tunnistussiru on vaikka passiin tai kaulassa kannettavaan id-lämiskään verrattuna - ei ainakaan vahingossa unohdu toisen kropan persuksiin. Lukeminenkin taitaa olla aavistuksen verran nopeampaa.
Mies, jonka konsertin todella olisin halunnut nähdä. Kummasti sitä vain ajatteli, että kyllä sitä kerkeää tulevaisuudessa sitten, vaikka ulkomaille lähteä katsomaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein