Vitutusketju
No nyt vasta vituttaakin!! Kiireellä aikataululla lähdössä viettämään laatuaikaa tyttöjen kesken niin enkös kotiin saavuttuani huomaa että se v*tun tyräkki oli kipannut TAAS!! Ja tällä kertaa luonnollisestikin sähköpatterin päälle joka tulipalopakkasista johtuen hohkaa tulipunaisena! Voi SAATANA!!!11111 Nakkaan sen hankeen!!!111
Ensin kiharran hiukset.
Ensin kiharran hiukset.
Vituttaa serkku ja sen monta vuotta säännöllisesti jatkama petos.
Mä olen salaa vähän ihastunut Helluun. Nainen, joka osaa vallisäännön, uuh.Hellu kirjoitti:Vituttaa kaikki saatanan filibusterit jotka kuvittelee että biliksessä on tarkoitus ns. homoilla eli yrittää vaan estää toista saamasta palloa pussiin ja saada näin peli kestämään ikuisuuksiin, kukaan ei tietenkään mistään vallisäännöstä oo ikinä kuullukaan.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Eilen oli ilmoilla paljon vitutusta, mutta tänään olen taas yellow-mellow. Oliskohan niin että monella muullakin viikonloppu yllättäin laskee vitutuksia, lauantaissa kun on itsessään jo sitä Tunnelmaa ja sunnuntaikin on yleensä suht okei..
Ainoa mistä tässä nyt keksii vitutusta, on se, että on todella ärtsyä kun huomaa uniohtaneensa laittaa nenäliinan varuiksi takin taskuihin (kuten tapana on jos omaa taipumusta kylmä ilma-nuhanenä-ilmiöön) ja sitten alkaa niiskuttaa ja niiskuttaa eikä apua löydy mistään.. Istut julkisessa kulkuvälineessä vieläpä, ehkäpä, ja sitten kylmän ilman vaihduttua kulkuvälineeseen astumisen seurauksena lämpimään sisäilmaan, alkaa nenäkin lämmetä ja niiskutus tekee ilahduttavaa tuloaan. Aargh.
Joskus olen niiskuttanut käsineeseenkin, mutta yritän välttää sitä.
Pitää vaan aina muistaa joko ottaa nenäliina mukaan takin taskuun tai sitten rynniä sisään johonkin paikkaan missä on paperia ja napata sitä mukaansa. Wc-paperia, ruokaliinoja, mitä vaan.. Helpotus.
Ainoa mistä tässä nyt keksii vitutusta, on se, että on todella ärtsyä kun huomaa uniohtaneensa laittaa nenäliinan varuiksi takin taskuihin (kuten tapana on jos omaa taipumusta kylmä ilma-nuhanenä-ilmiöön) ja sitten alkaa niiskuttaa ja niiskuttaa eikä apua löydy mistään.. Istut julkisessa kulkuvälineessä vieläpä, ehkäpä, ja sitten kylmän ilman vaihduttua kulkuvälineeseen astumisen seurauksena lämpimään sisäilmaan, alkaa nenäkin lämmetä ja niiskutus tekee ilahduttavaa tuloaan. Aargh.
Joskus olen niiskuttanut käsineeseenkin, mutta yritän välttää sitä.
Pitää vaan aina muistaa joko ottaa nenäliina mukaan takin taskuun tai sitten rynniä sisään johonkin paikkaan missä on paperia ja napata sitä mukaansa. Wc-paperia, ruokaliinoja, mitä vaan.. Helpotus.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Parasta on sellainen kymmensenttinen niisku-jojo joka syntyy äkkiarvaamatta nenunpäähän. Sanotaan sitä johtamistipaksi koulussa koska se tapaa tulla aina johtovastuussa oleville henkilöille.HellBell kirjoitti:sitten alkaa niiskuttaa ja niiskuttaa eikä apua löydy mistään..
Viikon vitutuksen jälkeen taas helpottaa. Oon oikeastaan huolestunut siitä että kuinka voi olla niin hajalla, vittuuntunut ja väsynyt viikolla vaikka koulukin on ollut suhteellisen kevyttä.
Ensi viikolla pierumäelle viettämään hiihtolomaa liikuntakasvatusleirille. Naurettiin kavereiden kanssa että jotkut ihmiset maksavat pari tonnia siitä ilosta että pääsevät urheilukeskukseen hiihtämään ja meitä se lähinnä vituttaa, mutta päivärahat juoksevat onneksi silti. Joka aamu 08.00 aamu-unti, järvessä. Odotan innolla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Jos voisin saada edes viikoksi tuommoisen ohjattua toimintaa olevan aktiviteettipaketin niin ostaisin sen heti, ilmaiseksikin kelpaa. Siinä kun olisi vielä täysi ylläpito niin hermot lepäisi kun ei tarvitsisi ajatella kustannustehokkaasti työjuttuja.Mylwin kirjoitti: Ensi viikolla pierumäelle viettämään hiihtolomaa liikuntakasvatusleirille. Naurettiin kavereiden kanssa että jotkut ihmiset maksavat pari tonnia siitä ilosta että pääsevät urheilukeskukseen hiihtämään ja meitä se lähinnä vituttaa, mutta päivärahat juoksevat onneksi silti. Joka aamu 08.00 aamu-unti, järvessä. Odotan innolla.
Vituttaa, kun yksi tyyppi sanoi, ettei se halunnut loukata käytöksellään, vaikka loukkasikin. En tiedä, voinko uskoa hänen näkemystään tilanteesta, koska en tunne häntä vielä kovin hyvin. Tyhmää, kun tyyppi vaikuttaa hauskalta ja muuten mukavalta ja olisin voinut hyvinkin ryhtyä hänen kaverikseen, jos ei olisi toiminut niin kuin toimi. No, kai lopullisen johtopäätöksen tekeminen vaatisi sitä, että tutustuisin häneen paremmin, mutta kun en tiedä, jaksanko. Lupasin kyllä, mutta nyt jo ajatus väsyttää. Oh no, this is so yläaste.
Kikkelis kokkelis.
Se mun Itsetunto ja perse-galluppini oli ihan vaan joukki. Välillä minulla menevät jutut yli ja sopivuuden rajat hämärtyvät, luoden irvokkaita varjokuvia eksistentiaalisuuden valkokankaalle.Keikaus kirjoitti:Vituttaa, kun yksi tyyppi sanoi, ettei se halunnut loukata käytöksellään, vaikka loukkasikin.
Kulta... Grrrr! Nyt kyllä voisin loukkaantua tuosta. Perseen häpeäminen kuuluu yläasteelle, sen jälkeen siitä tulee pitää.CandyMan kirjoitti:Se mun Itsetunto ja perse-galluppini oli ihan vaan joukki. Välillä minulla menevät jutut yli ja sopivuuden rajat hämärtyvät, luoden irvokkaita varjokuvia eksistentiaalisuuden valkokankaalle.Keikaus kirjoitti:Vituttaa, kun yksi tyyppi sanoi, ettei se halunnut loukata käytöksellään, vaikka loukkasikin.
Kikkelis kokkelis.
Sitä se on. Ja etenkin jos ei seilaukset osu kohdilleen, voi käydä tollaistakin.Keikaus kirjoitti:Vituttaa, kun yksi tyyppi sanoi, ettei se halunnut loukata käytöksellään, vaikka loukkasikin. En tiedä, voinko uskoa hänen näkemystään tilanteesta, koska en tunne häntä vielä kovin hyvin. Tyhmää, kun tyyppi vaikuttaa hauskalta ja muuten mukavalta ja olisin voinut hyvinkin ryhtyä hänen kaverikseen, jos ei olisi toiminut niin kuin toimi. No, kai lopullisen johtopäätöksen tekeminen vaatisi sitä, että tutustuisin häneen paremmin, mutta kun en tiedä, jaksanko. Lupasin kyllä, mutta nyt jo ajatus väsyttää. Oh no, this is so yläaste.
Juttele tyypin kanssa, ota selko mistä kyse. Voihan olla että olet itse vaikka loukannut häntä tms. Kierrezydeemi. Harmillista.
Siihen löytyy lääke: kynsileikkuri.Keikaus kirjoitti:Toivottavasti kynsi ei sentään katkennut.Vadim kirjoitti:Kauluspaitojeni kauluslaatat ovat kadoksissa. Ärsyttää!!!
Mutta katoavat kauluslaatat saavat mut raivon partaalle. Tässä tapauksessa olin antanut tuttujeni asustaa vaatimattomassa majassani, kun olin poissa. Muuten kaikki oli ensiluokkaisesti hoidettu, mutta täällä oli järjestys muuttunut aavistuksen verran - ja ne saamarin kauluslaatat olivat kadonneet. Jos niitä pitää kiinni paidoissa, ne katoavat, kun paidat vie pahaa aavistamatta pesulaan; tästä viisastuneena olin irrottanut ne ja pistänyt näkyvälle paikalle, jotten nimenomaan kadottaisi niitä. Ja eivätkös ne kadonneet!

No, menin Pizza Huttiin ja söin ja mieleni lauhtui.