Mikä on kohtuuhintainen?Edith kirjoitti:Suositelkaa kohtuuhintaista ja hyvää jälkeä tekevää kampaamoa Helsingistä.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Hyvä kysymys. En mä edes tiedä, mitä hiustenleikkuut yleensä maksaa. Varmaan semmonen edullinen keskitaso olis hyvä. Kolmella kympillä ei varmaan saa mitään? (Olisi kiva, jos saisi, tietty.) Mutta voisiko neljälläkympillä saada leikkauksen?Keikaus kirjoitti:Mikä on kohtuuhintainen?Edith kirjoitti:Suositelkaa kohtuuhintaista ja hyvää jälkeä tekevää kampaamoa Helsingistä.
Onko kellään kokemusta Gymstickistä? Eli tästä http://www.gymstick.net/?link=Gymstick% ... fi&us=&nw=
Ajattelin hankkia mutta kyselen ensin..
edittiä: Mä olen gymstickin onnellinen omistaja.
Mä maksan yleensä viiskybää, mutta kyllä halvemmallakin saa, jos lähtee keskustasta. Nykyään mä tykkään vaihtaa kampaajaa aina silloin tällöin ja seuraavaksi kokeilen tällaista puljua, jonka Kallion toimipisteessä leikkaukset maksavat alk. 40 eukkaa.Edith kirjoitti:Hyvä kysymys. En mä edes tiedä, mitä hiustenleikkuut yleensä maksaa. Varmaan semmonen edullinen keskitaso olis hyvä. Kolmella kympillä ei varmaan saa mitään? (Olisi kiva, jos saisi, tietty.) Mutta voisiko neljälläkympillä saada leikkauksen?Keikaus kirjoitti:Mikä on kohtuuhintainen?Edith kirjoitti:Suositelkaa kohtuuhintaista ja hyvää jälkeä tekevää kampaamoa Helsingistä.
http://www.hairespace.com/
Kikkelis kokkelis.
Kumpi?! 
1. 32 neliötä, 350 e + 10 e vesi. 2 h, kk, kph, vk, lasitettu parveke.
Lähellä koulua, kauempana keskustasta. Neljäs kerros viidestä.
2. 28 neliötä, 320 e + vesi ?. 1 h, alkovi (195 -sänky ei mahu poikittain), kk, kph, parveke. Juuri remontoitu (pinkki vessa!). Lähempänä keskustana, tosin rautatiekin näkyy :S Pienkerrostalon ylin kerros.

2. 28 neliötä, 320 e + vesi ?. 1 h, alkovi (195 -sänky ei mahu poikittain), kk, kph, parveke. Juuri remontoitu (pinkki vessa!). Lähempänä keskustana, tosin rautatiekin näkyy :S Pienkerrostalon ylin kerros.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Onneksi kahvi ei jähmety.. Kylmääkin kahvia kiva juoda, aina kulkee. Ei kökköjä paitsi parin päivän päästä, mikäli unohtanut kupin jonnekin.ninnithequeen kirjoitti:*kahvit näytölle*Ann kirjoitti:Ajattelit sitten ottaa siitä oppia?Mylwin kirjoitti:Miksi oliiviöljy menee kökköiseksi jääkaapissa? Mua kiinnostaa niinku se kemiallinen peruste, miksi se jähmettyy.
Ihan sama. Kuuntele sydämesi (tai maksasi) ääntä.Razormaid kirjoitti:Kumpi?!

Kikkelis kokkelis.
Moi!
Pökäsen sunnuntai aamuna helsinkiin junalla ja pitäis puolenpäivän jälkeen olla hartwall areenalla katsomassa apassionataa. Illalla sitten mennä lento asemalle ja luuvanilla kotio. Neuvokaas palijasjalakaset miten siellä kannattaa liikkua paikasta a b c kätevimmin?
Edit. Siis sunnuntaina
Pökäsen sunnuntai aamuna helsinkiin junalla ja pitäis puolenpäivän jälkeen olla hartwall areenalla katsomassa apassionataa. Illalla sitten mennä lento asemalle ja luuvanilla kotio. Neuvokaas palijasjalakaset miten siellä kannattaa liikkua paikasta a b c kätevimmin?
Edit. Siis sunnuntaina
Viimeksi muokannut Georgina, 30.01.2007 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgie, sun kannattaa ehdottomasti mennä www.reittiopas.fi:n sivuille ja syöttää sinne kaikki noi reitit; tarjoaa sulle eri vaihtoehtoja ajastusten kera. Tosi kätevä ja mainio systeemi. Kun klikkaat sitten sen reittisyötön jälkeen siitä "tarkemmat pysäkit" tms, saat aivan tarkan taulukon miten mennä ja mihin aikoihin minnekin.Georgina kirjoitti:Moi!
Pökäsen lauantai aamuna helsinkiin junalla ja pitäis puolenpäivän jälkeen olla hartwall areenalla katsomassa apassionataa. Illalla sitten mennä lento asemalle ja luuvanilla kotio. Neuvokaas palijasjalakaset miten siellä kannattaa liikkua paikasta a b c kätevimmin?
Ehdottomasti ykkönen. Perustelut:Razormaid kirjoitti:Kumpi?!
a) Ykkösen ikkunasta on kauniimmat näköalat.
b) Kakkosen naapurissa asuu juoppopariskunta ja yläkerrassa entinen seksuaalirituaalimurhaaja.
c) Ykkösessä on enemmän neliöitä.
d) Kakkosen läheisellä junaradalla tulee tapahtumaan parin kuukauden kuluttua raju kahden kaukojunan nokkakolari.
e) Kaukaisuus keskustan paheista ja opiskelupaikan läheisyys ohjaa sinua elämässäsi oikeaan suuntaan.
Se on semmonen valmissysteemi. Löytyy Mealsista. Kassan vieressä on semmonen erillinen kylmäallas, missä niitä on eri makuja.HellBell kirjoitti:Onko se erikoiskahvia suodatinjauhatuksella eli myydäänkö sitä ihan normaaleissa kahvipakkauksissa vai onko Stockan kahvilan tekele?Ann kirjoitti: .. sellasta namia choco lattea, jota myydään Stockalla. Tosin se on kyllä enempi pirtelöä kuin kahvia..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Nyt kun näin Pirkassa jumppaohjeita ja katselin tuota kotisivua ja niitä ohjeita, niin minäkin haluan gymstickin!Kid kirjoitti:Onko kellään kokemusta Gymstickistä? Eli tästä http://www.gymstick.net/?link=Gymstick% ... fi&us=&nw=
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mä taas haluaisin sellaiselle jumppatunnille, jolla painitaan pallon kanssa.Lolita kirjoitti:Nyt kun näin Pirkassa jumppaohjeita ja katselin tuota kotisivua ja niitä ohjeita, niin minäkin haluan gymstickin!Kid kirjoitti:Onko kellään kokemusta Gymstickistä? Eli tästä http://www.gymstick.net/?link=Gymstick% ... fi&us=&nw=
Kikkelis kokkelis.
Jumppapallon saisi Citymarketista Plussa-kortilla hintaan 9.95. Sen kanssa voisi sitten painia kotosalla. Mä henkilökohtaisesti olen aina tykännyt enemmän leikkimielisestä painimisesta miehen kanssa. Hauskaa ja tehokasta.Keikaus kirjoitti:Mä taas haluaisin sellaiselle jumppatunnille, jolla painitaan pallon kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Löytyykös palstalta joku oikeasti onpelutaitoinen henkilö (muistaakseni täällä oli parikin ammattilaista?), joka voisi muuntaa silkkilakanat oikeaan kokoonsa? Siis kahdesta pienemmästä yksi pussilakana ja yhdestä isommasta kaksi aluslakanaa (mennyt mitat thaimaalaisilla hieman sekaisin, eikä isäpappa luonnollisestikaan tarkistanut työn jälkeä...). Itselläkin kyllä onpelukone löytyy, mutta silkki on ikävää ommeltavaa ja todennäköisesti polttaisin hihani tuhanteen kertaan ommellessa. Kyseessä on melko simppeli homma ja palkkaakin heruu. Anyone?
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Kuinkas usein hiuksia maksimissaan saisi värjäillä jos kyseessä kestoväri. Niin, että ne hiukset ei kovin suuresti pahastuisi?
Onhan tähänki jotkut suositukset varmasti olemassa....
Onhan tähänki jotkut suositukset varmasti olemassa....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Jostain syystä oon ajatellu jotain ihan muuta... ja hiuksia "suojellakseni" värjäilly korkeintaan 2-3 kuukauden välein... nyt voin siis hyvällä omalla tunnolla lähtä shoppailemaan hiusväriä, vaikka edellinen värjäyskerta oliki joskus joulukuun alkupuolella tai puolivälissä...Suvinen kirjoitti:Ei kai kaupan pakettiväreistä haittaa ole, nehän pikemminkin suojaa hiusta ainakin jos tummemmaksi sävyksi vetää. En ole alan ammattilainen mutta veikkaisin että huoletta voi kerran tai kaksi kuussa ainakin värjätä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Muistelisin, että kortti lähtee kuivumaan jos on 3 sakkoa vuoden, tai 4 kahden vuoden aikana.Tsaari kirjoitti:Neljän kuukauden sisällä on napsahtanut kahdet ylinopeussakot, montako vielä kestää ottaa ja millä aikavälillä ennen kuin lähtee kortti kuivumaan?
Edit: Niin ja väliaikaisella kortilla 2 vuoteen tai 3 kahteen vuoteen (jonka jälkeen joutuu käymään inssin ja kirjalliset uudelleen).
Viimeksi muokannut Think, 06.02.2007 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovela kuin orgasmi