Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

küllküll kirjoitti:^ Tuo viimeinen lause kyllä mykisti.

IRL käytettynä kannattaa tarkkailla sitä sanoessaan hyvin tarkasti keskustelukumppanin käsiä. Tavallisesti ennen lyöntiä ihminen "sähköttää" eli lyöntikäsi nytkähtää hieman. Tämä jättää tavallisesti hieman aikaa väistöliikkeelle.
Joo ja itämaisissa lakanalajeissa ne suorastaan "viritää" lyöntikäden taaksepäin ensin.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Joo ja itämaisissa lakanalajeissa ne suorastaan "viritää" lyöntikäden taaksepäin ensin.
Mene kokeilemaan joskus. Jos et ole koskaan ottanut tatamilla nenääsi lakanalajeissa tai nähnyt muuten kuin videolla miten käsi tai jalka liikkuu, niin sun osaamisesi näissä asioissa on yhtä syvällistä kuin ihmissuhteissa.
pierupylly
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Kyllä tässä itämaisessa lakanalajissa vedetään selkeästi lyöntikäsi ensin taakse.
Kuva
Pröötprööt
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:
Gat kirjoitti:Joo ja itämaisissa lakanalajeissa ne suorastaan "viritää" lyöntikäden taaksepäin ensin.
Mene kokeilemaan joskus. Jos et ole koskaan ottanut tatamilla nenääsi lakanalajeissa tai nähnyt muuten kuin videolla miten käsi tai jalka liikkuu, niin sun osaamisesi näissä asioissa on yhtä syvällistä kuin ihmissuhteissa.
Nimenomaan jaappanilaisessa karatessa(kin) minulta on otettu senkka nenästä. Toki muuallakin. Kyllhän se karatessakin käytännön sparri on reaalisempaa, väkisin opetettavat muinaisteoriat ja katat on minusta vähän koomisia zombinaskeleineen käsi viritettynä lonkalle ym.
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Koko juttu mykisti. Ei ole ihme, ettei Gatilla ole naista. Edes maksettua sellaista.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:
Koko juttu mykisti. Ei ole ihme, ettei Gatilla ole naista. Edes maksettua sellaista.
Tuolla jutulla vain härnäsin ja kiusasin sinua, kun tykkäät minusta ja haluut kumminkin minua. Niinhän sen täytyy olla, juu.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

pierupylly kirjoitti:Kyllä tässä itämaisessa lakanalajissa vedetään selkeästi lyöntikäsi ensin taakse.
Tää olikin mulle uusi laji. Tuo toinen misu on ilmeisesti vielä alkeiskurssilla, kun sillä ei ole gi:tä tai hoitsu-uniformua.
Mirkku kirjoitti:Koko juttu mykisti. Ei ole ihme, ettei Gatilla ole naista. Edes maksettua sellaista.
G-setä purkaa traumojaan ja turhaumiaan näin virtuaalisti, kun ei kykene irl luomaan minkäänlaista normaalia kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Saa kiksinsä käyttäytymällä törkeästi.

Muut palstalla on tainneet tähän jo tottua. Ymmärrän että uutena tulokkaana tuo särähtää hieman.
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

küllküll kirjoitti:Muut palstalla on tainneet tähän jo tottua. Ymmärrän että uutena tulokkaana tuo särähtää hieman.
Nou hätä. Mun mielestä kyseinen henkilö on vaan surullinen karikatyyri ihmisestä. Ja ikäväkseni voin todeta, että koska olen kotoisin "maalta" tunnen myös muutaman "Gatin" irl. Heillä tosin on jonkinlainen suhde vastakkaiseen sukupuoleen, muutenkin kuin unelmissaan. Napanuora vanhempiin on yhtä paksu. :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Muut palstalla on tainneet tähän jo tottua. Ymmärrän että uutena tulokkaana tuo särähtää hieman.
Nou hätä. Mun mielestä kyseinen henkilö on vaan surullinen karikatyyri ihmisestä. Ja ikäväkseni voin todeta, että koska olen kotoisin "maalta" tunnen myös muutaman "Gatin" irl. Heillä tosin on jonkinlainen suhde vastakkaiseen sukupuoleen, muutenkin kuin unelmissaan. Napanuora vanhempiin on yhtä paksu. :roll:
Minä oikeasti olen surullinen ali-ihminen. Edit: olen lähes koko ikäni kasvanut kaupungeissa, mutta onnistuu se peräkammaripoikuus niinkin.

Mutta lisäksi: Kitinä on minulle vessanseinän jatko. Sori vaan.
Mitä kerron, on useimmiten totta, mutta mitä ja millä tyylillä valitsen sanoa, on enimmäkseen provoilua.

En tosin osaa enkä jaksa niin hyvin kuin vaikkapa Niba tai Stadinarska täällä. Joilla se tosin menee niin överiksi, että saattavat olla ihan kokonaankin just sitä mitä tekstinsä ovat.
BrianW
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:

,
Taitaa olla historiallista. En muista Gatin törkeilyjään ennen anteeksi pyytäneen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:
,
Taitaa olla historiallista. En muista Gatin törkeilyjään ennen anteeksi pyytäneen.
Ei vaan "Sori" tuossa oli enemmänkin sarkastinen "Niin se on, Haistakaa Paska" :D
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:
,
Ei vaan "Sori" tuossa oli enemmänkin sarkastinen "Niin se on, Haistakaa Paska" :D
Niin vanhemmat ovat ainoastaan pakollisia synnytykseen ja alkuunsattamiseen ellei ole adoptio, mutta..
Totuudenkertominen voi olla kuulijalle joskus raskasta..
Pyyhin Netikettiin..
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gat kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Ja ikäväkseni voin todeta, että koska olen kotoisin "maalta" tunnen myös muutaman "Gatin" irl. Heillä tosin on jonkinlainen suhde vastakkaiseen sukupuoleen, muutenkin kuin unelmissaan. Napanuora vanhempiin on yhtä paksu. :roll:
Minä oikeasti olen surullinen ali-ihminen. Edit: olen lähes koko ikäni kasvanut kaupungeissa, mutta onnistuu se peräkammaripoikuus niinkin.
Varkaus ei ole kaupunki, maaseutua se on. Älä nyt viitsi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

par-sky kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Ja ikäväkseni voin todeta, että koska olen kotoisin "maalta" tunnen myös muutaman "Gatin" irl. Heillä tosin on jonkinlainen suhde vastakkaiseen sukupuoleen, muutenkin kuin unelmissaan. Napanuora vanhempiin on yhtä paksu. :roll:
Varkaus ei ole kaupunki, maaseutua se on. Älä nyt viitsi.
Statilaisten tyhmänylpeyttä tuo.
Nyt vasta asun maalla. Täällä ei ole kaukolämpöä, viemäriverkostoa, vesijohtoa kuin omalta kaivolta, ei kaapeliteeveetä, ei internet-laajakaistaa muuten kuin surkea langaton, ei uimahallia tai marketteja, kirjastoa, juottoloita tai pikaruokaloita kuin kymmenen kilsan päässä, eikä elokuvateattereita sielläkään. Varkaudessa on. Se kun on kaupunki.

Sitäpaitsi olen syntynyt Tampereella ja asunut yli kymmenen vuotta Hellsingissäkin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Olen Varkaudessa. Tämä on tori.
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Mä joudun huristelemaan edes takaisin varkauden läpi elokuussa.. wrom!
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Olen Varkaudessa. Tämä on tori.
Kummalla niistä toreista? Jos Päiviönsaarella, voisit vilkuttaa minulle ikkunaani paitsi että olen vielä Orimattilassa, illaksi Varkauteen. Jos Taulumäellä niin ja muutenkin muista ettei kukaan ota selvää, mikä nykyään on Varkauden "keskusta" niitähän on monta ja vesistöt erottavat ne.

Ditakin: Varkaus taitaa olla uusi trendi"kaupunki" :D
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

DitaVonShagwell kirjoitti:Mä joudun huristelemaan edes takaisin varkauden läpi elokuussa.. wrom!
Suunnittelin ajavani siitä läpi maanantaina.

Harkitsen jättäväni ulosteitani abclle.
Came here for school, graduated to the high life
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mä en ole koskaan käynyt Varkaudessa enkä taida olla sinne ikinä menossakaan.
Piti nyt ilmoittaa tämä kun näköjään kaikki muut ovat sinne suuntaamassa.
exPertti
Kitisijä

AngryBird kirjoitti:Mä en ole koskaan käynyt Varkaudessa enkä taida olla sinne ikinä menossakaan.
Piti nyt ilmoittaa tämä kun näköjään kaikki muut ovat sinne suuntaamassa.
En minäkään koskaan siellä käynyt ole. Ohi on monesti tullut ajettua ja joskus pikku pysähdyksiä tehtyä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Näyttää siltä, että ajan elokuussa kahdesti Varkauden läpi. Ellei sitten navi ehdota muuta reittiä Kuopion reissulla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
exPertti
Kitisijä

Pulkannaru kirjoitti:Näyttää siltä, että ajan elokuussa kahdesti Varkauden läpi.
Näinkin saattaa käydä.

Vähän voisi pohtia, että mistä lähdetään jos pitää ajaa Varkauden kautta Kuopioon. Ehkä se oli tarkoituskin.
RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ihmissuhteet ovat tarpeettomia.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
exPertti
Kitisijä

RolloTomasi kirjoitti:Ihmissuhteet ovat tarpeettomia.
Kyllä sinä tuntuisit elävältä esimerkiltä siitä miksi ne ovat tarpeellisia.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pulkannaru kirjoitti:Näyttää siltä, että ajan elokuussa kahdesti Varkauden läpi. Ellei sitten navi ehdota muuta reittiä Kuopion reissulla.
Joensuusta päin tai sinne pitää ajaa osin läpi ja sekin vähän takapihoja, etelä-pohjoisakselia ajaen ei moottoriliikennetieltä näe kuin savupiippuja kaukaa.
Vastaa Viestiin