Joo ja itämaisissa lakanalajeissa ne suorastaan "viritää" lyöntikäden taaksepäin ensin.küllküll kirjoitti:^ Tuo viimeinen lause kyllä mykisti.
IRL käytettynä kannattaa tarkkailla sitä sanoessaan hyvin tarkasti keskustelukumppanin käsiä. Tavallisesti ennen lyöntiä ihminen "sähköttää" eli lyöntikäsi nytkähtää hieman. Tämä jättää tavallisesti hieman aikaa väistöliikkeelle.
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Mene kokeilemaan joskus. Jos et ole koskaan ottanut tatamilla nenääsi lakanalajeissa tai nähnyt muuten kuin videolla miten käsi tai jalka liikkuu, niin sun osaamisesi näissä asioissa on yhtä syvällistä kuin ihmissuhteissa.Gat kirjoitti:Joo ja itämaisissa lakanalajeissa ne suorastaan "viritää" lyöntikäden taaksepäin ensin.
- pierupylly
- Kitinän uhri
Nimenomaan jaappanilaisessa karatessa(kin) minulta on otettu senkka nenästä. Toki muuallakin. Kyllhän se karatessakin käytännön sparri on reaalisempaa, väkisin opetettavat muinaisteoriat ja katat on minusta vähän koomisia zombinaskeleineen käsi viritettynä lonkalle ym.huima kirjoitti:Mene kokeilemaan joskus. Jos et ole koskaan ottanut tatamilla nenääsi lakanalajeissa tai nähnyt muuten kuin videolla miten käsi tai jalka liikkuu, niin sun osaamisesi näissä asioissa on yhtä syvällistä kuin ihmissuhteissa.Gat kirjoitti:Joo ja itämaisissa lakanalajeissa ne suorastaan "viritää" lyöntikäden taaksepäin ensin.
Tää olikin mulle uusi laji. Tuo toinen misu on ilmeisesti vielä alkeiskurssilla, kun sillä ei ole gi:tä tai hoitsu-uniformua.pierupylly kirjoitti:Kyllä tässä itämaisessa lakanalajissa vedetään selkeästi lyöntikäsi ensin taakse.
G-setä purkaa traumojaan ja turhaumiaan näin virtuaalisti, kun ei kykene irl luomaan minkäänlaista normaalia kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Saa kiksinsä käyttäytymällä törkeästi.Mirkku kirjoitti:Koko juttu mykisti. Ei ole ihme, ettei Gatilla ole naista. Edes maksettua sellaista.
Muut palstalla on tainneet tähän jo tottua. Ymmärrän että uutena tulokkaana tuo särähtää hieman.
Nou hätä. Mun mielestä kyseinen henkilö on vaan surullinen karikatyyri ihmisestä. Ja ikäväkseni voin todeta, että koska olen kotoisin "maalta" tunnen myös muutaman "Gatin" irl. Heillä tosin on jonkinlainen suhde vastakkaiseen sukupuoleen, muutenkin kuin unelmissaan. Napanuora vanhempiin on yhtä paksu.küllküll kirjoitti:Muut palstalla on tainneet tähän jo tottua. Ymmärrän että uutena tulokkaana tuo särähtää hieman.

"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Minä oikeasti olen surullinen ali-ihminen. Edit: olen lähes koko ikäni kasvanut kaupungeissa, mutta onnistuu se peräkammaripoikuus niinkin.Mirkku kirjoitti:Nou hätä. Mun mielestä kyseinen henkilö on vaan surullinen karikatyyri ihmisestä. Ja ikäväkseni voin todeta, että koska olen kotoisin "maalta" tunnen myös muutaman "Gatin" irl. Heillä tosin on jonkinlainen suhde vastakkaiseen sukupuoleen, muutenkin kuin unelmissaan. Napanuora vanhempiin on yhtä paksu.küllküll kirjoitti:Muut palstalla on tainneet tähän jo tottua. Ymmärrän että uutena tulokkaana tuo särähtää hieman.
Mutta lisäksi: Kitinä on minulle vessanseinän jatko. Sori vaan.
Mitä kerron, on useimmiten totta, mutta mitä ja millä tyylillä valitsen sanoa, on enimmäkseen provoilua.
En tosin osaa enkä jaksa niin hyvin kuin vaikkapa Niba tai Stadinarska täällä. Joilla se tosin menee niin överiksi, että saattavat olla ihan kokonaankin just sitä mitä tekstinsä ovat.
Niin vanhemmat ovat ainoastaan pakollisia synnytykseen ja alkuunsattamiseen ellei ole adoptio, mutta..Gat kirjoitti:Ei vaan "Sori" tuossa oli enemmänkin sarkastinen "Niin se on, Haistakaa Paska"BrianW kirjoitti:Taitaa olla historiallista. En muista Gatin törkeilyjään ennen anteeksi pyytäneen.Gat kirjoitti:
Mutta lisäksi: Kitinä on minulle vessanseinän jatko. Sori vaan.
,
Totuudenkertominen voi olla kuulijalle joskus raskasta..
Pyyhin Netikettiin..
Varkaus ei ole kaupunki, maaseutua se on. Älä nyt viitsi.Gat kirjoitti:Minä oikeasti olen surullinen ali-ihminen. Edit: olen lähes koko ikäni kasvanut kaupungeissa, mutta onnistuu se peräkammaripoikuus niinkin.Mirkku kirjoitti:Ja ikäväkseni voin todeta, että koska olen kotoisin "maalta" tunnen myös muutaman "Gatin" irl. Heillä tosin on jonkinlainen suhde vastakkaiseen sukupuoleen, muutenkin kuin unelmissaan. Napanuora vanhempiin on yhtä paksu.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Statilaisten tyhmänylpeyttä tuo.par-sky kirjoitti:Varkaus ei ole kaupunki, maaseutua se on. Älä nyt viitsi.Gat kirjoitti:Minä oikeasti olen surullinen ali-ihminen. Edit: olen lähes koko ikäni kasvanut kaupungeissa, mutta onnistuu se peräkammaripoikuus niinkin.Mirkku kirjoitti:Ja ikäväkseni voin todeta, että koska olen kotoisin "maalta" tunnen myös muutaman "Gatin" irl. Heillä tosin on jonkinlainen suhde vastakkaiseen sukupuoleen, muutenkin kuin unelmissaan. Napanuora vanhempiin on yhtä paksu.
Nyt vasta asun maalla. Täällä ei ole kaukolämpöä, viemäriverkostoa, vesijohtoa kuin omalta kaivolta, ei kaapeliteeveetä, ei internet-laajakaistaa muuten kuin surkea langaton, ei uimahallia tai marketteja, kirjastoa, juottoloita tai pikaruokaloita kuin kymmenen kilsan päässä, eikä elokuvateattereita sielläkään. Varkaudessa on. Se kun on kaupunki.
Sitäpaitsi olen syntynyt Tampereella ja asunut yli kymmenen vuotta Hellsingissäkin.
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Kummalla niistä toreista? Jos Päiviönsaarella, voisit vilkuttaa minulle ikkunaani paitsi että olen vielä Orimattilassa, illaksi Varkauteen. Jos Taulumäellä niin ja muutenkin muista ettei kukaan ota selvää, mikä nykyään on Varkauden "keskusta" niitähän on monta ja vesistöt erottavat ne.Manaaja kirjoitti:Olen Varkaudessa. Tämä on tori.
Ditakin: Varkaus taitaa olla uusi trendi"kaupunki"

En minäkään koskaan siellä käynyt ole. Ohi on monesti tullut ajettua ja joskus pikku pysähdyksiä tehtyä.AngryBird kirjoitti:Mä en ole koskaan käynyt Varkaudessa enkä taida olla sinne ikinä menossakaan.
Piti nyt ilmoittaa tämä kun näköjään kaikki muut ovat sinne suuntaamassa.
Came here for school, graduated to the high life
- Pulkannaru
- Kitisijä
Näyttää siltä, että ajan elokuussa kahdesti Varkauden läpi. Ellei sitten navi ehdota muuta reittiä Kuopion reissulla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- RolloTomasi
- Kitisijä