* V i d e o .

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lukittu
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mua oikeastaan vähän harmittaa, että ei ole pientä paranoiaa. Kyllähän siinä lähikaupassa käymisessäkin tulisi ihan uutta värinää kun pitäisi banaania punnitessa katsoa, ettei CIA ole sujauttanut kuoren väliin radiumia ja epäilyttävää handsfree korvalla puhuva naapuriakin olisi ilman muuta supokgb.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
raijasivu

Viesti Kirjoittaja raijasivu »

SUPO:n GBS MURHISTA.
_____________________

Kun 2.3.2012 Ajelin iltaa kohti Forssasta Helsinkiin. En todellakaan vielä silloin uskonut, saati tiennyt miten valtavan murhanhimon olemukseni Vuojoen ydinosastossa olin kyennyt ydinpaljastuksineni herättämään. Luulin vielä silloin, ettei Suomessa POLIISI harrasta suoria murhia. Ai kuinka väärässä olinkaan! GBS paikanytimeni kaapattiin ensimmäisen kerran kun olin lähestymässä Kehä III ramppia. Linjaliikenne laitteestani katkottiin ja minua alettiin ajaa ohi Kehä II ja Kehä I tien. Kaltaiseni ummikko Helsingin vilkkaimpaan perjantairuuhkaan väärin ajatettuna. . . No selvä murha aie oli kyseessä! Huomasin eteeni kiilanneen A- 300 MC sotilasdiplomaattiauton, jonka takalaatikosta olivat häiriösignaalia ajattaneet. Siinä oli sydänkierrokset kovilla kun kurvasin Kehä I kovimpiin ruuhkaliikennejonoihin t ä y s i n valmistautumattomana! Ei naurattanut kyllä milliäkään suunnistaa pelkällä auringon suuntimilla koko Helsingin läpi sitten yhtään.

Vasta kun sain ensimmäiset Porvoon suunnan näyttävät kyltit silmiini, saatoin edes aavistuksen huokaista. Tässä vaiheessa silminnähden pettynyt onnettomuuttaan ilman jäänyt edessäni oleva ydinturvaosaston auto kaartoi pois edestäni. Samalla GBS palautui myös. Tässä lyhykäisyydessään 2 ensimmäistä tappoyritystäni. Mutta lisää tuli, koska SUPO haki tappojaan kaikin kalustoin seuraavan viikon kanssani. Tässä vaiheessa aloin oivaltamaan mikä oli homman juju ja meininki. Kävimme koko viikon 10 luokkaa 3kpl eri kertaa Helsingissä. Koska Vesa tunsi seudut ja opetti minuakin ajamaan koko ajan. Ei huomatkaa.. a i n o a a k a a n GBS virhettä koko viikkona! Vaikka palloilimme Loviisa- Porvoo- Helsinki- Eduskuntatalo järeimmissäkin ruuhkissa. Tämä on selkeä paljastuspoikkeama siihen mitä myöhemmin tapahtui.

Purin hammasta, puhaltelin rattini takana sormet valkeina ajaen mutta opettelin sitkeästi Vesan ajo- ohjein Helsinki-ajotaitojani. Koska 100 % varmaksi tiesin IAEA:n ja SUPO:n odottavan seuraavia tappoiskujaan! Enkä todella opettelut turhaan. Nimittäin kotiin lähtiessäni jälleen yksin autossani 12.3.2012 SUPO Vuojoki teki jo kaikkensa! Kaikkensa ja v a i n tappaakseen! Heti jo Loviisasta Porvoon keskustaan minulle outoon kaupunkiin töytäillessäni, tullessani GBS kaapattiin taas! En odottanutkaan, että jo taas Porvoosta lavastettiin onnettomuusaluettani. Mutta POLIISIT olivat sitkeitä. Siellä ensin laitteen signaalit tutusti vaan estettiin. Se mistä häiriöt koneeseen täällä annettiin ei auennut. Mutta yksisuuntaiseen katuun yrittivät ajattaa minua jo siellä myös!

Lisää vääriä osoitetietoja alkoivat syöttää ohi ajokohteitteni. Näppärää näppärää ja veristä mutruilen tuumailin. No onnekseni sain ulkopuolisilta autoilijoiltakin vinkin joka pelasti henkeni näissä 2 eri kolarointiyrityksissä siellä. Mutta mutta. Olin nyt 100 % varma myös siitä että tektonisia, kiillegneissikallioisia Salpausselkäharjuja noukkiva ajotapani ruokkisi SUPO- tappo- ohjeita taas Helsinkiin tullessani. Ou jee, näin kävi! En yllättynyt enää yhtään. Kehä III kohdalla ajokoneeni kaapattiin tappamistarkoituksiinsa jälleen kerran tutun kriminalisti. Nyt olin JO niin leipääntynyt, että osasin kääntyä Kehä III kohdalta vaikka Supo vaatimalla vedätti jotain ihan muuta ja tappavammaksi koettua reitityksiään. Pian kun huomasivat, etten totellut konettaan SUPO heitti Garminiini moottoritielle likimain U- käännöksen vastakkaissuuntaan yksisuuntaiseen ramppiin Lenoista!

Pettymys oli tietysti viranomaisille suuri kun satelliittiseurantani ilmoitti, etten ottanut kuuleviin korviinsa. Vielä kerran koettivat sitten ajattaa minua myös pois kallioleikkauksia katsomasta sisemmälle Supon omimmille liikennekuoleman kentilleen. Ei auttanut sekään. Vaan pysyin lujasti matkalla Muurlaan ja turvaan Turun moottoritielle. Laskin että GBS- laitteistooni syötettiin luokkaa 7 erilaista tapon ja suoran liikenneonnettomuudeksi lavastettua murhan poliisiyritystä viikon aikana.! Aika hurja luku muuten. En tiedä montako tuhatta vastaavaa tappoa ovat saaneet IAEA:n ydinturvaosastoissaan läpi. Mutta esim. USA:n tapaus Silkwoodissakin lopulta juuri lavastettu auto- onnettomuus tekaistiin ydinsalaisuuksien vuotajan kohtaloiksi. Muta Luoja oli minulle suosiollinen. Ihme ja kumma, 7 SUPO:n tappoyritystäni kuivuivat kokoon.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mikä tuo GBS-laitteisto on?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ei hyvää päivää, kuinka sekasin ihmisen pitää olla että nettiadressi toisi lepositeet?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huh, en ehkä uskalla enää käyttää navigaattoria! Se aina välillä ohjailee ties minne, enkä ole tajunnut niiden tarkoittavan taponyritystä!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Mikä tuo GBS-laitteisto on?
Ei se ole laitteisto.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gay_bowel_syndrome
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Huh, en ehkä uskalla enää käyttää navigaattoria! Se aina välillä ohjailee ties minne, enkä ole tajunnut niiden tarkoittavan taponyritystä!
Jos kannattaa IAEA:ta ja SUPO:a niin ei ole mitään hätää.

Olisi kyllä jännittävämpää olla skitso.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Huh, en ehkä uskalla enää käyttää navigaattoria! Se aina välillä ohjailee ties minne, enkä ole tajunnut niiden tarkoittavan taponyritystä!
Jos kannattaa IAEA:ta ja SUPO:a niin ei ole mitään hätää.
Phuuh, Supo on ystävä. Ku eiks ne oo niitä poliiseja?!
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tiedän miltä raijasivusta tuntuu. Kerran ajoin jossain karjalohjalla tai nummelassa tai jossain muualla länsilapissa, ja olin melko eksyksissä. Laitoin GBS-laitteistooni ohjelman joka ajattaisi minut suorinta reittiä kotiin. GBS-signaalini kuitenkin kaapattiin tuona kesäisenä yönä (supo ja kgb toimivat siis myös virka-aikojen ulkopuolella???) ja yht'äkkiä GBS:ni yritti ohjata minua ajamaan sillalta rotkoon! Se näytti minulle siinä olevan selvän tien jonne käski kääntyä, mutta jos olisin kääntynyt, oisin ajanut kuolemaani!

Tuona yönä tajusin, että olen erittäin merkittävä henkilö. Ajoin hirmuista ylinopeutta ympyrää kunnes löysin lähimmän tunnistettavan tien, ja kiihdytin autoni yli 200km/h nopeuteen, sillä tiesin ettei tuossa nopeudessa supon satelliitit minua enää kykenisi seuraamaan. Pääsin kuin pääsinkin lopulta kotiin hengissä, mutta hengenlähtö ei kyllä kaukana tuolla reissulla ollut.
raijasivu

Viesti Kirjoittaja raijasivu »

931. Mielipidemuokkaaja

No jopas olikin nopeaa tämän uutisen eteneminen! Niin tosiaan 21.3.2012. Ja puhe kananmunista. Antakaas kun kerron tämä on niin mielenkiintoinen juttu! Eilen illalla kirjoitin ihmetystäni netteihin. Hämmästelin sitä eikö tosiaan k u k a a n ollut kuulut miten kaupan hyllyiltä olivat kananmunat loppuneet. Itse asiassa kyselin asiaa myös Helsingissä asuvilta tutuilta oliko siellä havaittu minkäänlaista muutosta kananmunien tarjonnassa? Ei niin oltu. Itse asiassa yksikään EI ollut hahmottanut hiiskaustakaan siitä, ettei tänä pääsiäisenä kanamunien saanti ollut taattu.

Ei ollut taattu koska Fukushiman ja jatkuvien chemtrailausten takia kaikkialla olivat bio- aktiivisesti luuytimiin hakeutuvat ydinvoimaloista karkuun päässeet ++.. ionisoituneet reaktorisisältöjen plutoniumkanavasäteilyt ongelmina. Olivat noiden kuumat hiukkaset alkaneet kasautua valtavan vaarallisiksi kertymiksi niin Euroopan, kuin Suomenkin kananmuniin. Erityisesti K- 40 isotooppia ja kalkkia korvaava plutonium, ihmiskunnan vaarallisin myrkkyaine tekee tätä!

YLE Aamun pääuutislähetystä mukaillen:" Kananmunan tuotannot laskivat JO kuukausia sitten 2011. Mutta yhtäkkiä on alkanut levitä kulovalkean tavoin tietoa siitä, ettei kananmunia saada toimitettuna kauppoihin. Jokin aika sitten meiltä katosivat hunajat, kalat, maidot, voit yms. ja nyt näyttää olevan katastrofaalisen katoamisen mysteerin silmässä kanamunatkin jo! Mistä ihmeestä on kyse. Miksi myös kanamunien kato tapahtuu v a s t a kuukausien viiveellä julkisuuteen. Miksei näistä tiedetä, saati olla kerrottu missään aiemmin?"

Kun kävin 3.11 Fukushimapäivän mielenosoitusta järjestämässä Loviisassa ja Helsinki-seuduilla. Meikää kieltämättä hämmästytti yksi keskeinen ja a i v a n kiistaton näkynyt asia. Tärkeä toki ennen kaikkea minulle. Menimme mihin tahansa asuntoon, leiriin, kommuuniin tai vastaavaan. Niin iloinen vastaanotto oli a i n a samanlainen. Arton tunsivat siellä k a i k k i ! Koin ja olin siis "underground tiedottamisen" Grand old man! Aika uskomattoman kohottava tunnelataus siis kannaltani. Itse asiassa en osannut odottaa tällaista sukseeta sitten ikinä. Toki videoitani leviää kautta maailman. Myös yleisin nettiPOLIISIEN kommentti on jo pitkään ollut. "Olemme systemaattisesti miljardien poliisibudjetoinnein pitäneet huolen siitä ettei mitään niitä totuuksia joita julkisuuteen esiin tuotavat pääse k u k a a n sitä janoava kansalainen lukemaan, näkemään ja taltioimaan. Olethan Suomen tarkimmin pelätty FIN- valtiotiimimme kontrolloitu mielipiteitten tuottaja maassamme!"

Niin näyn olevan. Siksi oli siunauksellisen hienoa havaita. Että se, ja juuri se mihin puolustusministeriö, SUPO ja SA armeijakunnat TVO:n myötä olivat minuuteni karsinoineet. Oli käytännössä osoittautunut uskomattoman suuren tunnettavuuteni maailmassa kerääväksi sen kulmakiveksi. Niinpä niin miten se sanottiin jossain viisaasti. "Se talon kulmakivi, jonka rakentajat huonona hylkäsivät osoittautui tärkeimmäksi rakennuksen kulmakiveksi". Näinhän se elämässä on. Ettei ole väliä siitä mitä asioista ajattelevat ökyt vallanpitäjät. Vaan se on tärkeintä mitä peruskansa kuuntelee ja oppi luottamaan siihen ja niihin joilta saavat a i d o n totuuden! Mitä minulla olisi tähän sanomista. . Ei muuta kuin nöyrän palvelijan syvä ja liikuttunut kiitos..)
--

Rähinäremmeistä 2.

On tämä tietysti mieltä kohottavaa ja hektistä myös. Vain vajaa vuorokausi siitä, kun nostin keskusteluihin tämän radioaktiivisuuden kanamunakadon se päätyy pääuutisiin. Miltei samana päivänä kun alan julkisesti kertoilla mm. Wallinin puolustusministeriön hämärähommistaan Helsingin kehätiellä tappoyrityksineen on siitä lähtien puolustusministeriön omimat salamyhkäisten Pu- 239 plutoniumkauppiaitten verirahojen hankemiehet pidetty prässissä julkisuudessa. Listani on niin totaalisen systemaattista, ettei tasan sattumaa. Otetaanpa vielä lisää valaisevia esimerkkejä. Eilen näitä juttuja radiosta kulutellessani koin Vuojoen SUPO ydinturvaosaston 20kpl poliisiautojen Olkiluodon 311 attaktien nostattamat kasvupaineet mitä konkreettisimmin ihollani.

(Kuulin muuten juuri 21.03-12 tärkeää huikaisevaa lisädataa! Tässä USA:n armeijan kehittämässä "GPS- kaukokolaroinnin systeemissään" on todettu pahoja puutteita! Parhaillaan USA on aktiivisesti nostamassa GPS systeeminsä tehostuspäivityksiä POLIISIEN palautusten painostamana, kun EI toimi kenttäkokeissaan. Meikäläisen paljastuskirjeet kolahti julkisuuteen ja paniikkia. Niinpä niin, eli h e t i kun Suomen puolustusministeriöiltä tuli imoitus paljastumisistaan, etteivät onnistuneet. Muuta kun hehtaareittaan lisää salauspeittoa, ja uudistettavaa tehoa kaukoterrorismiinsa! Olivat siis reagoineet palautteeni jenkkeihin asti Suomen tapauksien FB- paljastuksiinsa!)

Loviisassa minua ahdistelivat niin SUPO:n palkkaamat ties mitkä virolaiskoplaestot. Kuin vaikka koko mielenosoituksen ajan Loviisan= Forttumin torilta ihmisiä aggressiivisesti pois ajavien poliisilössien jatkuvaa painostusajoaan ympärillemme keskittyen. Hetimiten palattuani kotiinpäin kuulin miten armeijat, tulliviranomaiset olivat rymynneet ja poliisimassat pidätelleet kotiteillä syyttömiä. Samaa loputonta POLIISI painetta miljoonabudjetein, rahaa on! Vesivoimalaamme systemaattisesti iskujaan "ostelleet" TVO:n ja ydinturvaosastojen pikkurikollisuudet olivat vastassani myös Lappi TL:ssä. Eikä hetken rauhaa. Tämä ylitti myös sisäministeriön tekona uusia uria: GPS laitteeni aiemmin lennosta Helsingissä murha- aikeissa kaapanneet jatkoivat tekosiaan.

Menin ABC tankkauspisteelle. Edessäni olleet saivat ongelmitta tankkauksensa, kone toki toimi. Mutta kun tuli minun vuoroni peli ilmoitti oudon viestin. "Pankkikorttisi tarkistusdata oli oudosti katkaistu lennosta kesken!". . . Öyh mitä hittoa eikö kone siis huolinut ja miksi vikailmo oli noin outo? Uudelleen, ja yhä uudelleen kesken tankkauspisteen korttiluennan jälkeinen tarkastussekvenssi katkotaan lennosta! Ai jaa IAEA aikoo käytellä vastustajiinsa tällaisiakin keinojaan...!Jäin seuraamaan miten kaikkien muiden kortit ongelmitta toimivat. Vuojoen ydinturvaosasto pahus esittelee kykykyykityksiään!

Korttini toimi siis kaikissa muissa paikoissa ennen ja jälkeen. Mutta kun SUPO näytti paheksuntansa tankkaus ei edennyt. Toki ymmärsin yskän. Kun olin päivää aiemmin astunut ties kuinka isojen Puolustusministeriöiden PU- 239 kaupustelujen turvottamille liikavarpaille. No totta kai neuvokkaana kaverina sain polttoaineen, myös korttini toimimaan. Miksen olisikin saanut koska vika EI ollut lain tekninen vaan poliittispaineinen. No nyt seuraillaan ja raportoidaan kansalle aivan avoimesti ja suoraan niitä systeemejään mitä IAEA:n ydintapporyhmät meikäläiseenkin kohdistavat. Olkaatten kuulolla kyyti kylmänä on tasan opettavaista. Koska asialla ovat maailman moraalittomimmat FIN/ USA- POLIISIT ja ARMEIJAKUNNAT!
--

Aamulehti blogi. annalampi kommentoi_ 1sekunti sitten Poista kommentti
Niin.. Suomi teki juuri valtavan ylimitoitetun päätöksen rakennuttaa maahamme loputtomat määrät ydinvoimaloitaan.. Eräs k e s k e i n e n peruste oli, että Suomen paperiteollisuus haluaa käyttää tuotannossaan ns. "halpaa ydinvoimaa"! Kuinka kävi? OL- 3 hankkeen ydinsähkön hinta on luokkaa 10- kertaa y l i tasolaskelmiensa! Mitä vastaa paperiteollisuus 20.3.2012 Suura Ensojen ennennäkemättömän isoin 1,6 miljardien investoinneillaan Kiinaan? Pakenee maasta halvan EI YDINSÄHKÖN perään maailmalle. No aikooko TVO rakennuttaa tuhansien miljardien verovaroillamme ydinsähkökaapeloinnit perässä Etelä - Amerikkaan ja Kiinaan?))))..!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mieleen hiipii epäilys, että tämä kaveri ei VOI olla tosissaan, mutta ilmeisesti se on.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aito hulluus on tarua ihmeellisempää.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Mieleen hiipii epäilys, että tämä kaveri ei VOI olla tosissaan, mutta ilmeisesti se on.
'
Luin eilen illalla ton viimeisimmän läpi ja mulle tuli fiilis että luen Pahkasikaa.
raijasivu

Viesti Kirjoittaja raijasivu »

Fukushima No:2 ja No:4 evoluutiomallina!
_____________ _________ ________________

On aivan uskomatonta miksi Japanissa reaktorien räjähdettyä niiden kaikkialle kiinailmiössään roiskuneita reaktoreita ei edes yritetä saada hallintaan. Sitten iski vahva epäilys siitä, että Japani koettaa kehittää räjähtäneitten reaktoriensa tekniikoista jotain pöyristyttävän uskomatonta. Katsokaa ja kauhistukaa. Tämä nimikttäin siintää heillä ja IAEA:lla kulman takana jo!

http://kuvaton.com/k/YvAi.jpg
Kuva
--
FB.22.03.2012
Angélica Skywolf Tämä onkin hienolaitos! Juuri tuollaisen näin silloin viimekesänä mieleni syöväreissä kun katsoin 4 reaktorista valuvaa laava räkää Pu239+ U- 235, 30 metrin korkeudesta 4 reaktorin räjähtäneestä seinästä. Ajattelin silloin että mitä hemmetin tuhlausta....

Piirsit tuon kuvan oikein hyvin Arto!

Juuri tätä reaktorimallia aikovat tai siis ovat alkaneet suunnittelemaan ja tällä mallinnoksella pystyvät hyvin myös säätelemään ylikansoitusta sterilisoimaan kansakuntia! Kun tausta äteily on kohonnut tuonne 150 mikrosiiverttiin tunnissa niin ei kun nollataan siihen mittarit ja tausta säteilyä ei sitten enään olekkaan!

IAEA on saatanallinen meno päällä!

Tuohon voimme lisätä kaliumin polttotanko juoksut jolloin saamme aurinkon tehoisen valon tuosta lisäksi jolloin olisi aina valoisaa, samoin pinta kuorinta laite jolloin saisimme keltaisen puhtaan Pu- 239 kuorittua pinnalta nätisti atomipommeihin!(Plutonium tosiaan herottuen sulaa enain ja erottuu tappavana uraanin opintaan.)

Lisäksi jos HAARPilla lämmitetään kunnolla ionisfääri kopoliksi niin sieltä voisivat laittaa valoa esimerkiksi merelle jos olisi tapahtunut onnettomuus. Niin se toimisi kuin valon reflektorina fotoneille jos keksivät ajaa noin 100km korkeuteen päälle hopea alumiiniä että se toimisi peiliaineena!

Ja tämä olisi turvallisen epävakaa ...Jos sattuisi vesisade se ei haittaisi mutta isompi määrä vettä voisi aiheuttaa vetypommin räjähdyksen!

Taasen kuitenkaa sekään ei haittaisi sillä tämän laitoksen lähellä ei voisi muutenkaan mikään elollinen olla lähimmän 50-100 km etäisyydellä. Joten yksi pommiksi räjähtävä reaktori ydin ei haittaisi! Ainoastaa se tekisi vain hetkellisen tuotantokatkoksen ehkä 1-2 päivää sen ajaksi kun uusi paska olisi ladattu kuppiin ja sytytetty uudellen fissioon!

*..Öö voihan siis vehnän alkio Angelica.) Kyllä nätkelmänä nauratti toi. Juu eikun siis t o s i ! Itse asiassa tässä kiteytit niin helmeilevästi keskeistä. Että liitetään maailmankiertoon tää sun jutustelus. Kun hei näytti tuolla blogimaailmoissa ydinebookkereiden kielet hyytyneen ja kuivanneen kitalakeen. Hemmettivie kun ovatkin IAEA:n evoluutioreaktorin kehityskaaren tiellä! Pitää varmaan TAAs lisätä nettiin ja kaikkialle POLIISIkontrollia. Että saavat vapaastihengittäviä hehtaarituottoreaktoreitaan vaan maailmaamme. Siis t o d e l l i s t a STUK- TVO/ Fukushiman äijäkonetta ineen!))
raijasivu

Viesti Kirjoittaja raijasivu »

Japanin TV haastattelua

Joo tosiaan olin juuri illalla kello 18:00 ja tänä päivänä 25.03.2012 tapaamassa jälleen Japanin TV:n henkilöstöä. Olivat tosiaan tulleet Suomeen. Kuinka ollakkaan olivat ilmeisesti tutustuneet Fukushima theorema videooni, tai jotain tällaista. Mutta yhtä kaikki halusivat tavata maamme tunnetuimman kvanttiydinfysiikan ammattiosaajan Eurajoen kirkonkylässä.

No joo asiasta tiedusteltiin sopien paikat lankapuhelimella reipas tunti ennen lähtöäni. Tuskin mua tunteville yllätys, että jälleen kerran Vuojoen sikaniskapoliisit olivat laittomasti. Niinpä tietty salakuunnelleet maamme ehdottomasti pelätyimmän puheluni. Kun 18 paikkeilla kurvasin sovitulle parkkipaikalle. Olivat "invalidipoliisien poikaparit" mua odottamassa härskisti tosi provosoiden siis invapaikallaan. Kuten toisaalta Vuojoen poliisille kuuluu sopia. Heti mut nähtyään lähettivät ilmoituksen sisäministeriölle, että olin laskelmoidusti paikalla.

No haastattelu toimi ihan jesh. NHK oli siis Japanin pää TV:n porukat haastattelemassa pakussaan. Ihan nuorehkoa porukkaa, kolme miestä ja nainen. Joka osasi muuten ihan hyvin suomeakin yllätyksekseni. Eli hyvin olivat kuulolla kun aloin vapaatyyliini kertoilla Olkiluodon tektoniikoista. Metaanikaasuklatraateista räjähdyksineen Olkiuluodolla. Säteilystä TVO:n savupiipuissa lennosta kappuroiksi kiehuneista linuista. Niin ja tietysti USA:n agenttien Sveitsin tileilleen hylkäämiäni vaikenemisrahojakaan unohtamatta. Oikein olivat tyytyväisiä tapaani esittää asiat. Juuri kuten on ja olen i t s e ne kaikki nähnyt.

No kuten tapaan kuuluu musta POLIISIEN Volvo seurasi takapuskurissani koko paluumatkan 17km kotipihalleni asti. Ai että olipahan taas sisäministeriön Vuojoen paskalakkien seurankipeys tiivistä. Volvossa muuten oli v a i n yksi paskamaha vaan. lieneekö budjetti tiukentunut vai mitä?. . Jatkostani en kerrokkaan tähän enempää. Ettei SUPO- pellet heti kaikkea tiedä ilmaiseksi.

Jaa niin lisää videoitani ineen:

Styrge ja yotube
löytyy lisää videoitani näiden lisäksi tusinan verran:
Tuttu eväsretki olkiluodossa 1 ja 2
http://www.youtube.com/watch?v=Wlqrg1zieP0
http://www.youtube.com/watch?v=lMIudvss5V8

http://www.youtube.com/watch?v=H56_rtQezrM
Minä ja Majaneva
http://www.youtube.com/watch?v=X3iuLxfG ... re=related
Vesivoimalaesittely
http://www.youtube.com/watch?v=2lwjyXYU ... re=related
Olkiluodon haastattelu
http://www.youtube.com/watch?v=C7Ex6jv9 ... re=related
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Hakeudu hoitoon. Psykoosiinkin on nykyään hyviä hoitoja.

Tämä ei ole mitään trollausta, vaan olen nähnyt jutun useampien ihmisten suhteen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tekee ainakin hyvää PR:ää japanian suomenmatkailulle kun on TV-ryhmiä vastassa paranoidinen skitsofreenikko.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

" kaikki halusivat tavata maamme tunnetuimman kvanttiydinfysiikan ammattiosaajan Eurajoen kirkonkylässä"

:lol:

Arto pitää lähettää PR-matkalle paitsi Japaniin myös Uuteen Seelantiin!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Kuka forwardoi tämän topikn eteenpäin: [email protected]


Veikkaan että Supolaisetkin tarvitsevat koomista vessa ja kahvipöytälukemista karistaakseen arjen harmauden hetkeksi mielistään.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun mielestä taas vaikka tiedän että aasilla on tiukka periaate moderoimattomuuden suhteen, niin sen rajan voisi oikeasti vetää tähän. IP-bannia vaan kehiin niin voi mennä taas seuraavalle palstalle lukemaan miten supo on kaapannut GBS:n lisäksi myös WVW:n.
raijasivu

Viesti Kirjoittaja raijasivu »

Aamulehti blogi 27.03.2012

Kimmo kommentoi_ 2 tuntia sitten Poista kommentti
”Gotlannissakin öljynpumppausta”

Ruotsi on innokkaasti etsinyt öljyä kolmekymmenluvulta asti. vähäisin tuloksin.

[ 100 000 m³ öljyä ei johtanut jatkuvaan tuotantoon]

Ruotsalaisyritys Oljeprospektering Ab hakee lupaa Gotlannin lounaispuolella tehtäviin koeporauksiin. Ruotsissa on ollut öljynporaushankkeita aiemminkin, mutta ne ovat pysähtyneet ympäristösyihin tai kansainväliseen lakiin. Nyt Ruotsin hallituksen odotetaan kuitenkin sallivan poraukset.

http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politii ... _suunnitte...

Ruotsalaiset uskovat, että Gotlannin lounaispuolelta voisi löytyä öljyä ainakin 10 miljardin edestä.

*JusT! Eli öljyä kyllä on ja p a l j o n ! KUKAAN SELVÄJÄRKINEN EI voi tällaisten miljoonien kutiometrien raakaöljytaskujen ääressä väittää etteikö öljyjä saati kaasuvarantojen rikkauksia ole Itämeri pullollaan! Mutta kun ydinala ei vaan suin surmin salli ottaa ylös! Sopii todellakin ihmetellä miksi tällaisia kiistatta löytyneitä ja suunnattoman suuria öljyrikkaukia ei sitten vaan päästetä julkisuuteen? Miksi ihmeessä ydinala voi invalisisoida kokonaisia valtioryppäitä näin?

Joidenkin arvioiden mukaan mahdollinen öljyesiintymä riittäisi kattamaan viidenneksen Ruotsin öljyntarpeesta seuraavien kahdenkymmenen vuoden ajan.

Optimistinen arvio perustuu alustaviin tutkimuksiin ja Puolan edustalta löytyneisiin öljyesiintymiin. Myös ruotsalaisgeologi pitää lupaavana öljyesiintymää, joka sijaitsee aivan Puolan, Venäjän ja Liettuan aluevesien tuntumassa.

Ruotsin hallitus myöntänee koeporausluvan lähiaikoina, sillä lausuntokierrokselta on saatu liki pelkästään vihreää valoa. Aiemmin hankkeet ovat pysähtyneet joko ympäristösyihin tai kansainväliseen lakiin. Öljynetsinnän on esimerkiksi pelätty vahingoittavan herkkää turskakantaa. YLE Uutiset
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Niin jotta jos joutuisit autiolle saarelle yhden ja vain yhden tyypin kanssa ja jos valinta olisi tehtävä PFB:n ja raijasivun kanssa niin kumman ottaisit?

EDIT: Eikä missään tapauksessa mitään bannia näille palstahulluille. Ei niiden juttuja lukemalla fiksu tyhmemmäksi muutu ja aina voi jättää lukematta, jos kovasti ahistaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:Niin jotta jos joutuisit autiolle saarelle yhden ja vain yhden tyypin kanssa ja jos valinta olisi tehtävä PFB:n ja raijasivun kanssa niin kumman ottaisit?

EDIT: Eikä missään tapauksessa mitään bannia näille palstahulluille. Ei niiden juttuja lukemalla fiksu tyhmemmäksi muutu ja aina voi jättää lukematta, jos kovasti ahistaa.
Valitsisin Raijasivun, vaikka se mies (?) onkin. Olisi myös mielenkiintoista, jos joku tuota alaa ymmärtävä tarkemmin anaalisoisi raijasivun juttuja. Petrin kanssa mulla on toki uskisvastainen maanisuus, mutta toisaalta: Ne liittyy joskus opiskelemaani historia"tieteeseen" ja on oikeastaan aika palkitsevaa ja minulle hauskaa Petrille inttäessä tutkia meidän kulttuurissa aika tärkeän uskonnon juuria. Jotka on ihan erilaiset kuin hihhulit tai ylimalkaisen tietämättömät tavikset luulee.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Autiolle saarelle mielummin Petri, koska skitsofreenikko voisi olla vaarallinen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Autiolle saarelle mielummin Petri, koska skitsofreenikko voisi olla vaarallinen.
Toisekseen Petri on pullukampi, joten siinä riittää enemmän syötävää.
Lukittu