Kuulostaa pläniltä...Enthu kirjoitti:Pikkujouluplääni:
5. Yritän "aikuisten oikeesti" iskeä jonkun kityrunkkuböönan
6. Wokottelen sen böönan mun luo ja sit nussitaan
...naisten jättää tulematta koko pikkujouluihin.
Jos joku kuvittelee olevansa kovakin kaveri kusipäisyydessä, sinä kyllä vedät maton alta ja näytät ihan uudet levelit idioottimaisuudessa, vittumaisuudessa ja kiittämättömyydessä. Sinulla ei saatana vieköön ole mitään arvosteltavaa järjestelyjen huonoudesta. Sinulla, joka vaan keksit perustaa jonkun ketjun, ja ilmoittaa suoraan että SINÄ OLET PÄÄTTÄNYT että kityn pikkujoulut vietetään jossain X rossossa aikaan Y, sen jälkeen itse kadoten sanaakaan sanomatta koko palstalta, kiinnostuneena paskaakaan itse käytännön järjestelyistä.KGrilli kirjoitti:alkaa etoa tämä suunnittelu ja etkoilu ja jatkoilu jne. varsinkin tietysti, koska itse erehdyin jotain ehdottamaan ja sain pahasti korvilleni. on se kumma kun edes yhdestä ravintolasta ei päästä sopuun ilman kamalaa kävenvääntöä. mutta joo, mä taidan käydä cantinassa syömässä jossain pikkuisessa pöydässä jonkun nurkan takana ja höpistä juttuni sitten lähimmälle alle 40-v:lle ja lähteä sitten kotiin. sillähän niistä pileistä päästään. perujaksi minusta ei ole, vaikka mieli tekisi. toisaalta, ainahan voi tehdä oharit jos oikein vituttaa ja kyllästyttää.
haloo. mä nyt tarkoitin sitä että oletetaan että ilmoittautuneita on 40 kpl. ihan satasen varmasti kaikki eivät tule paikalle. me muut sitten maksellaan vai? good planning, sanoisin.
Samalla tavalla viime hetkellä ilmestyy ihmisiä, jotka sittenkin pääsisivät ja haluaisivat mukaan, ja kompensoivat tilannetta. Moni täällä osaa arvostaa Patsyn työpanosta sen verran reilusti, että ovat hänelle valmiita tarjoamaan tuopposen jos toisenkin vaivannäöstä. Eiköhän ihmiset ole valmiita saman rahan maksamaan siinä tilanteessa, jos ne 5+5 ihmistä jättävät tulematta vaikka ovat ilmoittautuneet, ja vaikka heiltä ei saisi rahoja pois. Tämä kymmenen poisjäänyttähän on erittäin epätodennäköistä, ja jos nämä 10 ihmistä jättävät tulematta ja maksamatta ilmoittautumisesta ja "paikkaajista" huolimatta, lopuille jää maksettavaksi ainoastaan reilut 3.5 euroa ylimääräistä. Tuskin kukaan on niin mulkku - sinut poislukien - että yrittäisi Patsylle yksinään tuota maksua langettaa.KGrilli kirjoitti:hei ihan tosi. eikö kellekään muulle tullut mieleen että porukkaa jättää taatusti tulematta, sairastuu, tulee viime hetken AITOJA esteitä jne. yksi heitto ohareista ei voi olla syy siihen että patz peruu, tai sitten on ehkä syytä ottaa hermoloma miittivastaavan toimesta burn outiin vedoten.
Sinä se kyllä olet oikea kaksinaismoralismin kukka. Siis voi vittu mikä piloille hemmoteltu täysin itsekeskeinen kakara. Kehtaat vielä vetää tämän kaiken itseesi? Ei vittu, tämäntyyppiset kommentit edustavat kyllä sitä alhaisinta pohjasakkaa, mitä omasta luonteestaan voi lyhyesti ja ytimekkäästi kertoa.KGrilli kirjoitti:tosi törkeesti sanottu! tässä kohtaa mun mielestä mennään aika pitkälle jos aletaan ehdottelemaan itsemurhaa.
mä olen tosissani loukkaantunut ja surullinen patzin postista. voin myöntää että itkettää se, että kehoitetaan "etsimään rasvattu köysi".
Mua alkoi just nyt vähän hirvittämään tämä suunnitelmiin tehty muutos siitä, että PE-TRA tulee auton vetokoukkuun kiinnitettynä koko matkan Oulusta Helsinkiin.HoundDog kirjoitti:Aivan! Siis juopuneet laitetaan sinne peräkoukkuun kiinnitettyyn Pellon Traileriin!Exsat kirjoitti:Ja sitäpaitsi kuskeja taitaa olla ainakin neljä, joten "ravintolavaunuun" päässee heti oman ajo-osuutensa suoritettuaan.
Se on muuten ihan kiva kompata, ihan oikeesti bändissäkin.killkill kirjoitti: Havainto:
Jos Kity olisi bändi, meillä olisi enemmän komppikitaristeja kuin millään muulla bändillä ikinä
Kuulostaa siis siltä, että olen uutta majapaikkaa vailla. Syyt: Tulen autolla ja se pitäsi saada parkkiin minut majoittavan henkilön pihalle. Vieras paikkakunta, joten tarvitsen jonkun oppaaksi paikasta toiseen siirtymisissä tai muuten menee liian vaikeaksi.Enthu kirjoitti:Pikkujouluplääni:
1. Käväisen Kallion Etkoilla
2. Käväisen Ytimen Etkoilla
3. Syöpöttelemään&Juopottelemaan Cantinaan (ihmetellään lisää)
4. Jatkoille jonnekkin
ei etkot ala tuntikausia ennen...esim Kallion Etkot alkaa vasta noin klo 16 ja kestää jonnekkin kuuteen mistä siirrytään Cantinaan mikä muuttaa hieman tilannetta..... luusaa sittensafi kirjoitti:Kuulostaa siis siltä, että olen uutta majapaikkaa vailla. Syyt: Tulen autolla ja se pitäsi saada parkkiin minut majoittavan henkilön pihalle. Vieras paikkakunta, joten tarvitsen jonkun oppaaksi paikasta toiseen siirtymisissä tai muuten menee liian vaikeaksi.Enthu kirjoitti:Pikkujouluplääni:
4. Jatkoille jonnekkin
En halua etkoilla tuntikausia etukäteen, koska juovuksissa masuun ei mahdu enää suurta määrää ruokaa.
Lisäksi en halua joutua tilanteeseen, että Enthun löytäessä kityrunkkuböönän joudun kuuntelemaan naimisesta aiheutuneita ääniä pienessä asunnossa ja minä en heruta kenellekkään, joten sen varaan on turha laskea.
Mulla on isohko asuntosafi kirjoitti:Kuulostaa siis siltä, että olen uutta majapaikkaa vailla. Syyt: Tulen autolla ja se pitäsi saada parkkiin minut majoittavan henkilön pihalle. Vieras paikkakunta, joten tarvitsen jonkun oppaaksi paikasta toiseen siirtymisissä tai muuten menee liian vaikeaksi.Enthu kirjoitti:Pikkujouluplääni:
4. Jatkoille jonnekkin
En halua etkoilla tuntikausia etukäteen, koska juovuksissa masuun ei mahdu enää suurta määrää ruokaa.
Lisäksi en halua joutua tilanteeseen, että Enthun löytäessä kityrunkkuböönän joudun kuuntelemaan naimisesta aiheutuneita ääniä pienessä asunnossa ja minä en heruta kenellekkään, joten sen varaan on turha laskea.
Vitut, herkkä ja väärin ymmärretty ihminen.Herra Manala kirjoitti: Siis voi vittu mikä piloille hemmoteltu täysin itsekeskeinen kakara.
Heruta lisää sankari, ehkä pääset liukkaille.1108 kirjoitti:Vitut, herkkä ja väärin ymmärretty ihminen.Herra Manala kirjoitti: Siis voi vittu mikä piloille hemmoteltu täysin itsekeskeinen kakara.
Tulee Manalasta mieleen ala-asteen kovis, jota isä lyö ja äiti laiminlyö. Tuloksena välituntisin patoutumia poistetaan hakkaamalla nörttejä. Kyllä olet hieno mies.
Haluatko todella vakuuttaa? Jos paikalla on keskimäärin 40 henkilöä niin myynnin pitää olla 50€/henkilö. Tämä on etkot ja CW huomioiden IMO melko paljon - jengi kun on pääosin luultavasti ysiltä jo aikalailla päissään.Patz kirjoitti: Kirjoitamme ravintola Iguana Kalevankadun puolelta.Jos vakuutatte meille 2000€ myynnin illan aikana,saatte koko ravintolan yksityiskäyttöön klo. 21:00-02:00 tai 03:00 ajaksi.