Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mistä kityurpo saisi naisen syliinsä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sannu

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Se voi olla että delirium pukkaa päälle, viinan juontia kun ei koskaan saisi lopettaa seinään pitkän rännin päättyessä...
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

irmelianneli kirjoitti:Ei SAaTAna. On tämän pakko nyt olla joku merkki jostain!!! Mihinköhän kriisipuhelimeen tässä rupeis soitteleen........
Lähetin numeron yv:nä.

:ohyeah: :vihelt:
Hebuli

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

nypari kirjoitti:Mistä firmasta saa halvimman matkavakuutuksen yksittäiselle matkalleni? En ota juurikaan omaisuutta matkaan, enkä osta kuin kulutustavaraa perillä. Mistä oi mistä? Asialla on kiire, lähden maanantaina!
Mahdoton vastata tuosta vaan, sun pitää kilpailuttaa niitä jos haluat halvimman, saattaa vaikuttaa myös missä sulla on muita vakuutuksia. Itse otin Fenniasta vai mikä vittu se nyt on.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Bluntly kirjoitti:Mistä kityurpo saisi naisen syliinsä?
Tuota minäkin olen pohtinut. Yhtenä mahdollisena vaihtoehtona olen pohtinyt vaihtoehtoista elämää kityurpoudelle. Mutta ei baariurpoutta... Eli hyvä kysymys!
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bluntly kirjoitti:Mistä kityurpo saisi naisen syliinsä?
Etkö lukenut killkillin tämän päivän kommenttia.

http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php ... ght=#56495
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Voiko palaneen muovin hajuun kuolla? Narttu melkeen poltti keittiön :evil:
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kittys kirjoitti:Voiko palaneen muovin hajuun kuolla? Narttu melkeen poltti keittiön :evil:
Kyllä kai siitä vaarasta olisi viestintävälineillä valistettu kansalaisia.
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mulli75 kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Voiko palaneen muovin hajuun kuolla? Narttu melkeen poltti keittiön :evil:
Kyllä kai siitä vaarasta olisi viestintävälineillä valistettu kansalaisia.
Nuuh! se haju on TÄÄLLÄ. Ainakin aivosoluja menee, jos ei muuta :roll:
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mistä porkkana motivoimaan galleriatirkistelijöitä avaamaan oman sana-arkkunsa täällä tai poistumaan kuin tuhka tuuleen nikkiensä kanssa ?
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:Voiko palaneen muovin hajuun kuolla? Narttu melkeen poltti keittiön :evil:
Et kai sä samperi oo niitä narttuja, jotka jättää paistinlastat levylle?! Jooh, eteenkin keraamisella liedellä se tekee aika mukavaa jälkeä.
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Voiko palaneen muovin hajuun kuolla? Narttu melkeen poltti keittiön :evil:
Et kai sä samperi oo niitä narttuja, jotka jättää paistinlastat levylle?! Jooh, eteenkin keraamisella liedellä se tekee aika mukavaa jälkeä.
Se oli koira! Juu, onneks ei ollu keraaminen ja kämppäki menee ihan just vaihtoon :oops:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:
Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Voiko palaneen muovin hajuun kuolla?
Et kai sä samperi oo niitä narttuja, jotka jättää paistinlastat levylle?!
Se oli koira!
Haiseeko palanut koira muoville :?: :!:
Nighthawk

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Miksi huutomerkkien perään laitetaan monesti pari ykköstä? Eli näin: !!!!11
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nighthawk kirjoitti:Miksi huutomerkkien perään laitetaan monesti pari ykköstä? Eli näin: !!!!11
Miksi sä kyselet typeriä?+?+++?!!!111!!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Meik kirjoitti: Et kai sä samperi oo niitä narttuja, jotka jättää paistinlastat levylle?!
Se oli koira!
Haiseeko palanut koira muoville :?: :!:
Koira laittoi levyn päälle ja ruokakippo on muovia :oops: .. Okei, okei, mä sen jätin liian likelle... Ja toi ovi on aina kii, mut nyt ei ollu :roll: . No, onneks ei syttyny tuleen..

Tää isoNpi naRttukin oppi jotain :wink:
Nighthawk

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ann kirjoitti:
Miksi sä kyselet typeriä?+?+++?!!!111!!
Siks ku mä en aina oikeen dajuu näit jutskii!!11
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

Starflare kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Kiitokset, tämä selvä. Mutta mikä juutas tuo retroseksuaali sitten on :?: .
Vähän niinku esim. Remontti-Reiska tai Kikka, kai. Sekoseksuaali taas on vähän sellainen joka ei tiedä mitä pitäisi minnekin laittaa ja missä vaiheessa. "You can really hurt yourself if you don't know what you are doing."
Kummaksi on meno mennyt jos remontti-reiskan ja kikan kaltaisille ihmisille on pitänyt ihan oma terminsäkin antaa :roll: .
allekirjoittanut esittää eriävän mielipiteensä. kai se retroseksuaali on joku metroseksuaalin vanhempi versio.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:
Tää isoNpi naRttukin oppi jotain :wink:
Niin. Laita aina ruoka kattilaan, jos koira alkaa lämmittää sitä. *Huokaus* Elämän perusasiat ihan kuralla.
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Tää isoNpi naRttukin oppi jotain :wink:
Niin. Laita aina ruoka kattilaan, jos koira alkaa lämmittää sitä. *Huokaus* Elämän perusasiat ihan kuralla.
:komp:
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

Bluntly kirjoitti:Mistä kityurpo saisi naisen syliinsä?
Mä luulen, että sulla menee paljon juttuja ohi koska et huomaa niitä. Perhana. Missasit minunkin viattoman silmänvilkutteluni tuolla toisessa ketjussa. Siinähän se ongelma muidenkin naisten kohdalla! :)
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Na kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mistä kityurpo saisi naisen syliinsä?
Mä luulen, että sulla menee paljon juttuja ohi koska et huomaa niitä. Perhana. Missasit minunkin viattoman silmänvilkutteluni tuolla toisessa ketjussa. Siinähän se ongelma muidenkin naisten kohdalla! :)
Mä niin komppaan. Eikä ne naiset aina voi tulla ja käydä suoraan käsiksi. Kyllä sunkin täytyy nähdä vaivaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Na kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mistä kityurpo saisi naisen syliinsä?
Mä luulen, että sulla menee paljon juttuja ohi koska et huomaa niitä.
Tuosta voitaneen olla samaa mieltä. Ei meikäläinen mitään pieniä vinkkejä huomaa, halolla päähän vain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

Bluntly kirjoitti:
Na kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mistä kityurpo saisi naisen syliinsä?
Mä luulen, että sulla menee paljon juttuja ohi koska et huomaa niitä.
Tuosta voitaneen olla samaa mieltä. Ei meikäläinen mitään pieniä vinkkejä huomaa, halolla päähän vain.
Aika harva nainen on vaan tarpeeksi rohkea tai itsevarma tällaisiin halolla päähän-tekniikoihin. Sitten kun höntit miehet ei tajua vihjailuja, niin veikkaan että aika moni valitettavasti kävelee onnensa ohi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Na kirjoitti:
Tuosta voitaneen olla samaa mieltä. Ei meikäläinen mitään pieniä vinkkejä huomaa, halolla päähän vain.
Aika harva nainen on vaan tarpeeksi rohkea tai itsevarma tällaisiin halolla päähän-tekniikoihin. [/quote]

Kaippa sitten etsin alitajuisesti niin dominoivaa naista, jolla löytyy pallia tuommoisiin tempauksiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin