Emätinorgasmi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

No olen nainen...

...ja emätinorgasmi on enemmän sääntö kuin poikkeus.
4
13%
...ja saan joskus emätinorgasmin, useimmiten vaatii kuitenkin Kliton B:n räpläämistä samalla.
7
23%
...ja en kyllä yhdyntäorkkuja koe. Suulla ja/tai sormilla saattaa mies onnistua.
2
7%
...mutta en saa orgasmeja miehen räpläämänä. Oma käsi sentään suo onnen.
2
7%
*kärttyilee* ...mikä v*tun orgasmi. Saiskin joskus!
1
3%
Olen Niba-Antero-Oltermanni-Ilmari, ja koen että haluan napauttaa jotain vastausvaihtoehtoa kyselyssä ihan muuten vaan.
14
47%

Ääniä yhteensä: 30

Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Joopa joo.
Kyllä käytiin päälle ku toinen yritti esim. pikkujouluja järkätä. Ja ihan apuja sulta kysyin sillon.
Ympyrätalon rosso rules OK.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pidettäiskö sellanen emätinorkkumiittii, missä Ninni demonstrois kaikille miten Tosimies Ottaa Vosun tai vaihtoehtoisesti laittaa peniksensä emätinoravan pesään?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Pidettäiskö sellanen emätinorkkumiittii, missä Ninni demonstrois kaikille miten Tosimies Ottaa Vosun tai vaihtoehtoisesti laittaa peniksensä emätinoravan pesään?
Joo, jos sä lupaat olla Maniksen päällä!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Kyllä käytiin päälle ku toinen yritti esim. pikkujouluja järkätä. Ja ihan apuja sulta kysyin sillon.
Miten mä muistan tän homman menneen jotenkin ihan toisin? Lopultahan se toki muodostui lähes farssiksi.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Joo, jos sä lupaat olla Maniksen päällä!
Maniksella on liian korkee BMI ja liian tiukka pillu.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tämähän alkaa muodostumaan turbosuperjuutalaisvainoksi.

Emätinorkku, anyone?
ninnithequeen

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyllä käytiin päälle ku toinen yritti esim. pikkujouluja järkätä. Ja ihan apuja sulta kysyin sillon.
Miten mä muistan tän homman menneen jotenkin ihan toisin? Lopultahan se toki muodostui lähes farssiksi.
Miten mä muistan ihan toisin, lopuksi meni toki farssiksi. Voih, ku olis yyveet tallessa. Ne sun ekat pikkarit OLI hienot ja kivat.
Mut hei, ei se mitään, muistan taatusti lopunikäni etten sulta apuja enää pyydä.
BettyB.

ninnithequeen kirjoitti: Ne sun ekat pikkarit OLI hienot ja kivat.
Itkusta ja parusta ois voinu päätellä toisin.
ninnithequeen kirjoitti: Mut hei, ei se mitään, muistan taatusti lopunikäni etten sulta apuja enää pyydä.
Helvetin hyvä.
ninnithequeen

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ne sun ekat pikkarit OLI hienot ja kivat.
Itkusta ja parusta ois voinu päätellä toisin.
Niistäkö, jotka tuli etukäteen maksamatta?
BettyB.

ninnithequeen kirjoitti:Niistäkö, jotka tuli etukäteen maksamatta?
Käsittääkseni KUKAAN ei maksanut etukäteen, vaan vasta mestoilla. Ihan kuten oli sovittukin.

Siellähän sitten JOKU päätti olla kokonaan maksamatta, eli MINÄ maksoin jonkun kitisijän safkat. Ja toisekseen paikalle ilmaantui henkilö/itä, jotka eivät olleet tulostaan ilmoittaneet, ja näin ollen ilmoittautuneille piti järjestää lisätuoleja jo valmiiksi ahtaisiin pöytiin.

Haluatko tarkemman raportin? Voin laittaa sen yyveellä.
Viimeksi muokannut BettyB., 26.05.2008 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onneks mua valistettiin et täällä menee tällainenkin keskustelu! Mä jo luulin palstan kuolleen.

Jatkakaa..

(mä saan muuten sit isompaa ku Ninni, 33cm ju nou pox?)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niistäkö, jotka tuli etukäteen maksamatta?
Käsittääkseni KUKAAN ei maksanut etukäteen, vaan vasta mestoilla. Ihan kuten oli sovittukin.
Niinpä.

Tiedät mitä tarkoitan.
ninnithequeen

Elppis kirjoitti:mä saan muuten sit isompaa ku Ninni, 33cm ju nou pox?)
Mä jo venasin mis te viivytte sen kolmekolmoses kans!!! Prkl!!!
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Se minua jaksaa hymyilyttää, että miehet kohkaavat ketjussa erilaisista naisten orgasmeista into piukassa. Asiantuntevaa kommenttia tulee joka toiselta, kyllä on läksyjä luettu ahkerasti. Mitkä sitten lienevät lähteet, välillä vaikuttaa Kallen asiantuntija-artikkeleilta. Tulee ihan sellainen olo, että tässä olisi oikein monimutkainenkin laite, melkein autonmoottoriin verrattavissa. Vielä kun pojat laittaisitte tämän teorian ja innon käytäntöön niin hyvää tulisi ja naisilla polvet notkahtais.
Ai niin, mutta kun se nainen sit kuitenkin on vuorovaikutuksellinen väline ja siltä saattais joutua kysymään neuvoa eikä Mies sellaista tee.

Mitä vitun (hih!) väliä miehille on jollain naisen orgasmin laadulla? Että tuleeko tää nyt emättimen pohjasta saakka vai klitorista kiihottamalla? Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!". Hitto mitä suorittamista, eikös seksin kuulu olla hauskaa ja hellyydestä ja rakkaudestakin on joskus puhuttu kumppanien välillä. Vai nuohoaako joku äijä kertakäyttötavaraakin emätinorgasmit mielessä?

Joo, mä olen taas kuolemanväsynyt ja meinaan nukahtaan työn ääreen, pakko oli tulla piristäytymään provoamalla. Samalla huomaan, kuinka pahasuisen kitinöinti on minusta vuosien aikana tehnyt, alatyyli ei edes kulmaa kohota tai poskia punastuta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Che

Viesti Kirjoittaja Che »

Rouva Pupu kirjoitti: Toinen paha on kanssa hallitus. Yök.
Hallitushan olisi juuri hyvä. Voit kutsua minua rouva presidentiksi! :D
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lolita kirjoitti: Hitto mitä suorittamista, eikös seksin kuulu olla hauskaa ja hellyydestä ja rakkaudestakin on joskus puhuttu kumppanien välillä.
Ei! Jos mies ei saa naistaan laukeamaan emätinorkulla (toistuvasti yhden session aikana), on mies epäonnistunut luuseri. Klittaorkut on muutenkin jo ihan last season!

*on epäonnistunut luuseri*
Lolita
Kitisijä

Mitä eroja muuten klitta- ja emätinorkun teeskentelemisessä pitää ottaa huomioon, ettei mies huomaa eroa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lucas Jackson

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Frederik Krueger kirjoitti:Mua muuten epäilytti vahvasti jossain vaiheessa että Lucas on samalla osastolla töissä kuin minä. Liippasivat jotkut työjuttukertomukset niin läheltä.
Et voi olla viittaamatta mihinkään muuhun kuin konttorin håttiksiin.
Elppis
Kitisijä

Lolita kirjoitti:Mitä eroja muuten klitta- ja emätinorkun teeskentelemisessä pitää ottaa huomioon, ettei mies huomaa eroa?
No hei haloo, klittaorkku sillai normaalisti, emätinorkusta mainitaan erikseen.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lolita kirjoitti:Asiantuntevaa kommenttia tulee joka toiselta, kyllä on läksyjä luettu ahkerasti.
Mä vaan uskon mitä isot tytöt on kertonu.
Vielä kun pojat laittaisitte tämän teorian ja innon käytäntöön

Oliks toi tarjous? :jouden:
kun se nainen sit kuitenkin on vuorovaikutuksellinen väline ja siltä saattais joutua kysymään neuvoa eikä Mies sellaista tee.
Pahus, en ole Mies :/ No, mitäpä aseksuaalilta kaappihomolta voisi muuta odottaakaan, kuin että alastoman naisen kanssa on hoomoilasena ja kyselee, että mistä napista sää toimit.
Mitä vitun (hih!) väliä miehille on jollain naisen orgasmin laadulla?
Ei yhtään mitään. Naiset siitä emätinorkun ihmeellisyydestä kohkaavat.
Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!"
Ei, vaan Tosimies saa Vosunsa tulemaan vaikka työntämällä metrisen halon poikittain anukseen.
eikös seksin kuulu olla hauskaa
Ei, sen kuuluu olla hampaat irvessä tapahtuva akrobaattis-esteettinen performanssi, jossa keskeisenä elementtinä ovat kameralle ilmeily, deep throat ja persepano. Etkö sä katso opetusvideoita?
hellyydestä ja rakkaudestakin on joskus puhuttu kumppanien välillä.
Kuullostaa homolta!
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lolita kirjoitti:Se minua jaksaa hymyilyttää, että miehet kohkaavat ketjussa erilaisista naisten orgasmeista into piukassa. Asiantuntevaa kommenttia tulee joka toiselta, kyllä on läksyjä luettu ahkerasti.
Ja se minua jaksaa hymyilyttää että kauanko piti mennä että tulee eka tällainen kommentti.

Katsos, jos miehet puhuisivat miesten orkuista, se olisi joko naisten alistamista okkujen tuottajiksi miehille, tai sitten jos he vertailisivat käteenvetotekniikoita, se olisi vaan håmåa. Jostain on kuitenkin puhuttava, joten emätinorkuista sitten.

Vaan onko kukaan saanut kohdunsuuorkkua? :jouden:
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Che kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Toinen paha on kanssa hallitus. Yök.
Hallitushan olisi juuri hyvä. Voit kutsua minua rouva presidentiksi! :D
Mä olen käskenyt kutsumaan diktaattoriksi.
Äh, tuo hallitus vaan kuulostaa niin öh... mies on vietävissä, tahdoton sätkynukke.

Ja se semmonen on yök.
Elppis
Kitisijä

NegaDuck kirjoitti: Vaan onko kukaan saanut kohdunsuuorkkua? :jouden:
Se oliskin hyvä! :D Pitää muistaa pyytää moista mieheltä illalla.. :D *aikauheekunaurattaa*
Lolita
Kitisijä

Nyt naurattaa, kiitos, jaksaa taas arkistoida :D
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lolita kirjoitti:Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!"
Nykymiehisyyttä rasittaa, miten vaikeaksi asiaksi naisen tyydyttäminen nykyään selitetään. Ihan rakettitiedettä. Ja niin pelkkää tekniikkaa eri nuppien ja nippelien säätämisineen. Nörttimiehiä voi kiinnostaa, mutta arvaan että tosiluolamies kokisi vajavuutta miehisyydessään jos ei saisi naista tulemaan ihan omana itsenään ja luonnonmukaisesti vain panemalla ilman käsikirjoja. Ja muistakaa, että aikaisemmin miehet pitivät pillun nuolemistakin kutakuinkin alentavana puuhana.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Vastaa Viestiin