Ympyrätalon rosso rules OK.ninnithequeen kirjoitti:Joopa joo.
Kyllä käytiin päälle ku toinen yritti esim. pikkujouluja järkätä. Ja ihan apuja sulta kysyin sillon.
Emätinorgasmi
Miten mä muistan ihan toisin, lopuksi meni toki farssiksi. Voih, ku olis yyveet tallessa. Ne sun ekat pikkarit OLI hienot ja kivat.BettyB. kirjoitti:Miten mä muistan tän homman menneen jotenkin ihan toisin? Lopultahan se toki muodostui lähes farssiksi.ninnithequeen kirjoitti:Kyllä käytiin päälle ku toinen yritti esim. pikkujouluja järkätä. Ja ihan apuja sulta kysyin sillon.
Mut hei, ei se mitään, muistan taatusti lopunikäni etten sulta apuja enää pyydä.
Käsittääkseni KUKAAN ei maksanut etukäteen, vaan vasta mestoilla. Ihan kuten oli sovittukin.ninnithequeen kirjoitti:Niistäkö, jotka tuli etukäteen maksamatta?
Siellähän sitten JOKU päätti olla kokonaan maksamatta, eli MINÄ maksoin jonkun kitisijän safkat. Ja toisekseen paikalle ilmaantui henkilö/itä, jotka eivät olleet tulostaan ilmoittaneet, ja näin ollen ilmoittautuneille piti järjestää lisätuoleja jo valmiiksi ahtaisiin pöytiin.
Haluatko tarkemman raportin? Voin laittaa sen yyveellä.
Viimeksi muokannut BettyB., 26.05.2008 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se minua jaksaa hymyilyttää, että miehet kohkaavat ketjussa erilaisista naisten orgasmeista into piukassa. Asiantuntevaa kommenttia tulee joka toiselta, kyllä on läksyjä luettu ahkerasti. Mitkä sitten lienevät lähteet, välillä vaikuttaa Kallen asiantuntija-artikkeleilta. Tulee ihan sellainen olo, että tässä olisi oikein monimutkainenkin laite, melkein autonmoottoriin verrattavissa. Vielä kun pojat laittaisitte tämän teorian ja innon käytäntöön niin hyvää tulisi ja naisilla polvet notkahtais.
Ai niin, mutta kun se nainen sit kuitenkin on vuorovaikutuksellinen väline ja siltä saattais joutua kysymään neuvoa eikä Mies sellaista tee.
Mitä vitun (hih!) väliä miehille on jollain naisen orgasmin laadulla? Että tuleeko tää nyt emättimen pohjasta saakka vai klitorista kiihottamalla? Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!". Hitto mitä suorittamista, eikös seksin kuulu olla hauskaa ja hellyydestä ja rakkaudestakin on joskus puhuttu kumppanien välillä. Vai nuohoaako joku äijä kertakäyttötavaraakin emätinorgasmit mielessä?
Joo, mä olen taas kuolemanväsynyt ja meinaan nukahtaan työn ääreen, pakko oli tulla piristäytymään provoamalla. Samalla huomaan, kuinka pahasuisen kitinöinti on minusta vuosien aikana tehnyt, alatyyli ei edes kulmaa kohota tai poskia punastuta.
Ai niin, mutta kun se nainen sit kuitenkin on vuorovaikutuksellinen väline ja siltä saattais joutua kysymään neuvoa eikä Mies sellaista tee.
Mitä vitun (hih!) väliä miehille on jollain naisen orgasmin laadulla? Että tuleeko tää nyt emättimen pohjasta saakka vai klitorista kiihottamalla? Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!". Hitto mitä suorittamista, eikös seksin kuulu olla hauskaa ja hellyydestä ja rakkaudestakin on joskus puhuttu kumppanien välillä. Vai nuohoaako joku äijä kertakäyttötavaraakin emätinorgasmit mielessä?
Joo, mä olen taas kuolemanväsynyt ja meinaan nukahtaan työn ääreen, pakko oli tulla piristäytymään provoamalla. Samalla huomaan, kuinka pahasuisen kitinöinti on minusta vuosien aikana tehnyt, alatyyli ei edes kulmaa kohota tai poskia punastuta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ei! Jos mies ei saa naistaan laukeamaan emätinorkulla (toistuvasti yhden session aikana), on mies epäonnistunut luuseri. Klittaorkut on muutenkin jo ihan last season!Lolita kirjoitti: Hitto mitä suorittamista, eikös seksin kuulu olla hauskaa ja hellyydestä ja rakkaudestakin on joskus puhuttu kumppanien välillä.
*on epäonnistunut luuseri*
Mä vaan uskon mitä isot tytöt on kertonu.Lolita kirjoitti:Asiantuntevaa kommenttia tulee joka toiselta, kyllä on läksyjä luettu ahkerasti.
Vielä kun pojat laittaisitte tämän teorian ja innon käytäntöön
Oliks toi tarjous?

Pahus, en ole Mies :/ No, mitäpä aseksuaalilta kaappihomolta voisi muuta odottaakaan, kuin että alastoman naisen kanssa on hoomoilasena ja kyselee, että mistä napista sää toimit.kun se nainen sit kuitenkin on vuorovaikutuksellinen väline ja siltä saattais joutua kysymään neuvoa eikä Mies sellaista tee.
Ei yhtään mitään. Naiset siitä emätinorkun ihmeellisyydestä kohkaavat.Mitä vitun (hih!) väliä miehille on jollain naisen orgasmin laadulla?
Ei, vaan Tosimies saa Vosunsa tulemaan vaikka työntämällä metrisen halon poikittain anukseen.Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!"
Ei, sen kuuluu olla hampaat irvessä tapahtuva akrobaattis-esteettinen performanssi, jossa keskeisenä elementtinä ovat kameralle ilmeily, deep throat ja persepano. Etkö sä katso opetusvideoita?eikös seksin kuulu olla hauskaa
Kuullostaa homolta!hellyydestä ja rakkaudestakin on joskus puhuttu kumppanien välillä.
Ja se minua jaksaa hymyilyttää että kauanko piti mennä että tulee eka tällainen kommentti.Lolita kirjoitti:Se minua jaksaa hymyilyttää, että miehet kohkaavat ketjussa erilaisista naisten orgasmeista into piukassa. Asiantuntevaa kommenttia tulee joka toiselta, kyllä on läksyjä luettu ahkerasti.
Katsos, jos miehet puhuisivat miesten orkuista, se olisi joko naisten alistamista okkujen tuottajiksi miehille, tai sitten jos he vertailisivat käteenvetotekniikoita, se olisi vaan håmåa. Jostain on kuitenkin puhuttava, joten emätinorkuista sitten.
Vaan onko kukaan saanut kohdunsuuorkkua?

Nykymiehisyyttä rasittaa, miten vaikeaksi asiaksi naisen tyydyttäminen nykyään selitetään. Ihan rakettitiedettä. Ja niin pelkkää tekniikkaa eri nuppien ja nippelien säätämisineen. Nörttimiehiä voi kiinnostaa, mutta arvaan että tosiluolamies kokisi vajavuutta miehisyydessään jos ei saisi naista tulemaan ihan omana itsenään ja luonnonmukaisesti vain panemalla ilman käsikirjoja. Ja muistakaa, että aikaisemmin miehet pitivät pillun nuolemistakin kutakuinkin alentavana puuhana.Lolita kirjoitti:Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!"
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....