Suuri irtohauskakysely

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kun minulla ei ole parisuhdetta...

(Mies) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
17
24%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
4
6%
(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
18
25%
(Nainen) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
1
1%
(Nainen) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
3
4%
Gäh! Tästä puuttui vaihtoehto jota olisin äänestänyt! :x
14
20%

Ääniä yhteensä: 71

Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

No ei sitä nyt niin tyhmä tarvi olla.
Ihminen
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Mulla menee niin kauan hyvin, kun pidän lättyni kiinni.
:) Olet komea mies. Hymyile vain ja ole hiljaa.
BS. Vaikka olisi minkälainen naamataulu, niin ei sillä vielä mitään viedä. Nämä suomalaiset neitokaiset ovat pääasiallisesti aloitekyvyttömiä ja muutenkin sosiaalisesti vähintäänkin yhtä invalideja kuin minä. Sitä siimaa on niin vaikea ilmeisesti höllentää, vaikka mieli ilmeisesti monestikin tekisi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:Tai pääset Meilahteen polille täyttelemään lappua kumppanien määrästä, sukupuolesta ja mistä tartunta on mahdollisesti tullut.
Aikoinaan YTHS:llä kun lääkäri kyseli tartunnan mahdollista lähdettä, niin jouduin totuudenmukaisesti vastaamaan, että en muista niiden nimiä.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Duckzilla kirjoitti:
Chap kirjoitti:Kun saat sen yhden baaripokan, taivaan portit avautuvat sinulle ja miss suomea alkaa tulla ovista ja ikkunoista. Muutut komeaksi teräsmieheksi, jolla on kryptoninen itseluottamus.
Aivan. ;) Tai kaksi, tai kolme baaripokaa. Mieluiten yhtaikaa.
No ei muuta kuin kurssittamaan itseäsi. Harva se on seppä syntyessään, saati sitten rööri-insinööri.
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Duckzilla kirjoitti:Ajatellaan vaikka näin: sitten kun onnistun siinä halutessani, uskon olevani pelastunut, kaikki on hyvin ja maailma hymyilee. :ohyeah: Hullunkurista toki, mutta ei kai täysin älytöntä kuitenkaan?
Kunhan ei tee siitä itselleen elämäänsä hallitsevaa pakkomiellettä. Uskon sinun kuitenkin lähinnä leikittelevän ajatuksella ja löpisevän lämpimiksesi aiheesta.

Bliss lohkaisi osuvasti itsevarmuuden merkityksestä. Se on vähän samanlainen asia kuin iloisuus ja elämänilo, ainakin sopivissa annoksissa yleismaailmallisesti erittäin vetoavia ominaisuuksia ihmisessä.

Kaiketi ihmiset kokevat saavansa voimaa iloisista ja itsevarmoista ihmisistä ja siksi hakeutuvat heidän seuraansa. Melankoliset ja epävarmat ihmiset imevät kehoistamme kundaliinienergiaa aiheuttaen sinne energiatyhjiön joka täyttyy pahoilla hengillä ja pierulla.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Kaiketi ihmiset kokevat saavansa voimaa iloisista ja itsevarmoista ihmisistä ja siksi hakeutuvat heidän seuraansa. Melankoliset ja epävarmat ihmiset imevät kehoistamme kundaliinienergiaa aiheuttaen sinne energiatyhjiön joka täyttyy pahoilla hengillä ja pierulla.
Neruda osaa sanoa asiat lyhyemmin, mutta ei tuokaan huono versio ollut.
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Are you calling me nehru?
Duckzilla

Googlebot kirjoitti:Uskon sinun kuitenkin lähinnä leikittelevän ajatuksella ja löpisevän lämpimiksesi aiheesta.
Jep.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:Aikoinaan YTHS:llä kun lääkäri kyseli tartunnan mahdollista lähdettä, niin jouduin totuudenmukaisesti vastaamaan, että en muista niiden nimiä.
Työkaveri sanoi sukupuolen kohdalla, ettei tiedä, koska siinä vessan seinässä oli ollut vaan reikä, johon hän oli vehkeensä työntänyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Aikoinaan YTHS:llä kun lääkäri kyseli tartunnan mahdollista lähdettä, niin jouduin totuudenmukaisesti vastaamaan, että en muista niiden nimiä.
Työkaveri sanoi sukupuolen kohdalla, ettei tiedä, koska siinä vessan seinässä oli ollut vaan reikä, johon hän oli vehkeensä työntänyt.
:D Hävisin.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
:D Hävisin.
Nyt voi kyllä puhua voitetusta hopeasta.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

bedlam kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mä oikeastaan vähän säälin sellasia miehiä, joilla ei ole selkärankaa antaa pippelin olla ohjaamatta itseä. Hyvä seksi perustuu aika pitkälti kiusauksiin ja pitkäjännitteisyyteen. Se luo sähköä joka pitää suhteenkin terveempänä. Aivot on ihmisen tärkein sukupuolielin, eikä naista todellisuudessa kiihoteta klitorista potkimalla vaan sähköä ja jännitteitä luomalla.
Tuntisit varmasti suurta sääliä myös siinä tilanteessa, että joku ihanainen nainen ilmaisisi himoitsevansa sinua niin paljon että jo ensimmäisenä iltana haluaisi päästä iholle?
Sä et nyt taida olla ihan peleissä mukana? Halu päästä iholle != toteuttaa ihollepääsy saman tien.
Googlebot kirjoitti:Aivan Huimaa, mr Kynttiläillallinen. Voin jo arvata että vastasit kieltävästi Geetzun PikaPano-kyselyynkin.
Arvailet aika paljon muitakin asioita päin persettä.
Vastauksestasi tuli kuva että molempia osapuolia tyydyttävät hyvät seksikokemukset voi saavuttaa lähinnä vain pihtaamalla ja nostamalla jännitystä pitkän ajan kuluessa kiusoitellen. Valitettavasti kääntöpuolena tuollaisessa on spontaaniuden puuttuminen. Jotenkin voisin kuvitella että molempi parempi, tilanteesta riippuen.
Äh. Kiusoittelevuus ei ole mikään vastakohta spontaaniudelle.
Tosin jos kyseessä on fyysisen vetovoiman puuttuminen uuteen tuttavuuteen, en näe mitä siinä tilanteessa auttaa yrittää lisätä jännitystä. Jos kipinä puuttuu, se puuttuu. Ei sitä pihtaamalla saa syttymään.
No tän enempää ei sitten taas voisikaan pihalla puhutusta asiasta olla.
masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Hyvä seksi perustuu aika pitkälti kiusauksiin ja pitkäjännitteisyyteen. Se luo sähköä joka pitää suhteenkin terveempänä. Aivot on ihmisen tärkein sukupuolielin, eikä naista todellisuudessa kiihoteta klitorista potkimalla vaan sähköä ja jännitteitä luomalla.
:P Sorry vaan mana, mutta nyt kyllä putosin.

Kyllä ne naiset harrastavat irtokivaa ihan samoilla perusteilla kuin miehetkin. Jos miestä vie silloin oma kyrpä, niin naisella se on kyllä sitten vituke joka vie.
Niin, ja minkälaisen uutisarvon tämän piti sisältää? Osuinko nyt jotenkin herkästi puhuessani "suuren äänen DonJuaneista" kun aloit heti puhumaan viidesti yössä Drive Inille juoksemisen tärkeydestä? Viisi bursaa vetää kyllä yön aikana, muttei viittä kunnon ateriaa. Se kun on jo fyysisesti mahdotonta.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: Osuinko nyt jotenkin herkästi puhuessani "suuren äänen DonJuaneista" kun aloit heti puhumaan viidesti yössä Drive Inille juoksemisen tärkeydestä?
Ei, et osunut mitenkään herkästi, eikä tuo viisiheitto ollut osoitettu sinulle.

Vain ja pelkästään analyysisi naisten haluista nauratti ja naurattaa edelleen.
Herra Manala

Duckzilla kirjoitti:Jepskomps. Kun nyt edes muutaman kerran saisi baaripokan onnistumaan ilman sähellystä ja morkkiksia niin voisin tyytyväisesti todeta juoksuni juosseen, ja todeta että pystyn siihen, eli olen ihan jees. En minä niitä tavaksi aio ottaa.

Ajatellaan vaikka näin: sitten kun onnistun siinä halutessani, uskon olevani pelastunut, kaikki on hyvin ja maailma hymyilee. :ohyeah: Hullunkurista toki, mutta ei kai täysin älytöntä kuitenkaan?
Mä taas sanoisin että aika täysin älytöntä. Sä olet "Olen tyytyväinen sitten kun" -miehiä. Sulle ei mikään ole koskaan tarpeeksi hyvin. Keksit aina vain uusia materialistisia maaleja jotka mukamas tekevät sut onnelliseksi ja maailma hymyilee. Tota ennen se oli varmaan se parisuhde. Sitä ennen se oli seksinsaaminen. Sitä ennen suutelu jne. Ihan sama meininki kuin Gattacalla. Ei teitä henkistä kuoppaa voi kukaan oikeasti tyydyttää, narina senkuin jatkuu ja ainoastaan valittamisen syy vaihtuu.

Voit ihan huviksesi miettiä hetken verran päässäsi miten kaikki tuntuu olevan ihan paskasti ennen tuon asian toteutumista ja miten sen jälkeen kaiken pitäisikin olla todella ihanaa. Sen jälkeen mieti, miten mitättömästä asiasta loppupeleissä onkaan kyse, jonka pitäisi mullistaa koko elämänlaadullinen sisältösi. Ei mene yksi yhteen.
Herra Manala

masa kirjoitti:Vain ja pelkästään analyysisi naisten haluista nauratti ja naurattaa edelleen.
Ihan sama onko hakemassa yhdenillansuhdetta vai seurustelunalkua, nainen silti hoidetaan valmiiksi pää- eikä alapäätasolla. Tietty jos niin huonosti menee että ollaan laskeuduttu tasolle "Sä oot tommonen, ja mä oon tämmönen, etkä sä vois vähempää kiinnostaa muuten kuin panopuuna", on verranto elottomaan seksileluun varmasti paremmin paikallaan.
masa

Herra Manala kirjoitti: Ihan sama onko hakemassa yhdenillansuhdetta vai seurustelunalkua, nainen silti hoidetaan valmiiksi pää- eikä alapäätasolla.
Niinpä, mutta ei sen saavuttamiseen tarvita parisuhdetta. Hyvä kokki kun loihtii juhla-aterian huonommistakin aineksista.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herra Manala kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mä oikeastaan vähän säälin sellasia miehiä, joilla ei ole selkärankaa antaa pippelin olla ohjaamatta itseä. Hyvä seksi perustuu aika pitkälti kiusauksiin ja pitkäjännitteisyyteen. Se luo sähköä joka pitää suhteenkin terveempänä. Aivot on ihmisen tärkein sukupuolielin, eikä naista todellisuudessa kiihoteta klitorista potkimalla vaan sähköä ja jännitteitä luomalla.
Tuntisit varmasti suurta sääliä myös siinä tilanteessa, että joku ihanainen nainen ilmaisisi himoitsevansa sinua niin paljon että jo ensimmäisenä iltana haluaisi päästä iholle?
Sä et nyt taida olla ihan peleissä mukana? Halu päästä iholle != toteuttaa ihollepääsy saman tien.
Älä saivartele. Eli jos hemaisevan kaunis leidi ensitreffeillä muutaman viinilasillisen jälkeen laskeutuisi eteesi ja alkaisi riisuja housujasi, loisit häneen säälivän katseen ja kehottaisit kehittämään pitkäjänteisyyttään?

No ei siinä, olen minäkin joskus torjunut penetroitumisyritykset ekoilla treffeillä. Enemmän ne naiset ovat välittömästi olleet sitä paneskelua vailla.
Duckzilla

Herra Manala kirjoitti: Sulle ei mikään ole koskaan tarpeeksi hyvin.
Koska tiedät hyvin ettei tuo pidä paikkaansa, sanot sen vain ilkeilläksesi. Miksi?

Alan ymmärtää miksi omat tähänastiset parisuhteesi ovat syöksyneet maahan ilmiliekeissä. :evil:
Herra Manala

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ihan sama onko hakemassa yhdenillansuhdetta vai seurustelunalkua, nainen silti hoidetaan valmiiksi pää- eikä alapäätasolla.
Niinpä, mutta ei sen saavuttamiseen tarvita parisuhdetta. Hyvä kokki kun loihtii juhla-aterian huonommistakin aineksista.
Ei kyse ole huonommista aineksista vaan pikaruokakulttuurista. Huono aines taas olisi verrattavissa kamalaan haahkaan. Kyllähän sieltä mäkkärin luukulta saa ihan maistuvaa bursaa jos sattuu olemaan pienessä känässä. Jos yrität kuitenkin sanoa että itsetehty illallissetti ei eroa edukseen bursaseksistä, en voisi enempää eri mieltä olla.

Sitäpaitsi tinkimättömän hyvät raaka-aineet ovat tärkeitä kelle tahansa oikealle ammattilaiselle. :-p
bedlam kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Tuntisit varmasti suurta sääliä myös siinä tilanteessa, että joku ihanainen nainen ilmaisisi himoitsevansa sinua niin paljon että jo ensimmäisenä iltana haluaisi päästä iholle?
Älä saivartele. Eli jos hemaisevan kaunis leidi ensitreffeillä muutaman viinilasillisen jälkeen laskeutuisi eteesi ja alkaisi riisuja housujasi, loisit häneen säälivän katseen ja kehottaisit kehittämään pitkäjänteisyyttään?
Enpä nyt säälivää katsetta loisi. Toteaisin vain että ylös sieltä narttu.
masa

Herra Manala kirjoitti:pienessä känässä. Jos yrität kuitenkin sanoa että itsetehty illallissetti ei eroa edukseen bursaseksistä, en voisi enempää eri mieltä olla.
On kuitenkin hyvä maistaa myös sellaisiakin makuja, joita omat kokkikirjat eivät kerro.
Herra Manala

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:pienessä känässä. Jos yrität kuitenkin sanoa että itsetehty illallissetti ei eroa edukseen bursaseksistä, en voisi enempää eri mieltä olla.
On kuitenkin hyvä maistaa myös sellaisiakin makuja, joita omat kokkikirjat eivät kerro.
Done that. Now what?
Herra Manala

Duckzilla kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Sulle ei mikään ole koskaan tarpeeksi hyvin.
Koska tiedät hyvin ettei tuo pidä paikkaansa, sanot sen vain ilkeilläksesi. Miksi?

Alan ymmärtää miksi omat tähänastiset parisuhteesi ovat syöksyneet maahan ilmiliekeissä. :evil:
Hei itseensä kaiken ottava idiootti. Pitäisiköhän sun pysähtyä joskus kuuntelemaan itseäsi sen sijaan että oletat että se kertoo jotain parisuhteistani kun toistan perässä ihan ikiomia sanojasi?
Duckzilla kirjoitti:Minulla oli esimerkiksi absoluuttisesti onnellinen ja turvattu lapsuus (ei ollut sotaa, kellariin sulkemista eikä pahoinpitelyä), mutta subjektiivisesti koin sen silti onnettomaksi, koska ahneena materialistina olisin halunnut enemmän leluja kuin sain, ja koulukaverit kiusasivat koska minua oli hauska kiusata sillä otin kaiken tosissani. Eli aiheutin itse itselleni onnettoman lapsuuden hyvistä oloista huolimatta koska olin idiootti.

Ja nyt aikuisena kaikki on ihan vitun hyvin ja silti valitan että voi kun on kurjaa. Eli olen edelleen idiootti.

henkkoht minulla on silti sellainen olo (olinpa sitten miten väärässä tahansa), että juuri ne ulkoiset tekijät tekisivät minut onnellisemmaksi. Mutta sehän voi tietenkin olla haihattelua, koska en kykene juuri nyt näkemään metsää puilta.

Niin, ja tämä ei tarkoita sitä että sysäisin vastuun onnellisuudestani ulkoisille tekijöille. Ne vain tekisivät minut onnellisemmiksi, simple as that.
Sulle ei mikään ole koskaan tarpeeksi hyvin. M-fucking-O-fucking-T.
Duckzilla

Herra Manala kirjoitti:Sulle ei mikään ole koskaan tarpeeksi hyvin.
Mutta kun on mielestäni paljon asioita jotka ovat todella hyvin, tai ainakin tarpeeksi hyvin. Miksi sanot "ei mikään" jos valitan yhdestä epäkohdasta?
masa

Herra Manala kirjoitti:Done that. Now what?
nthg. Halusin vain kuulla tuon.
Herra Manala

Duckzilla kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Sulle ei mikään ole koskaan tarpeeksi hyvin.
Mutta kun on mielestäni paljon asioita jotka ovat todella hyvin, tai ainakin tarpeeksi hyvin. Miksi sanot "ei mikään" jos valitan yhdestä epäkohdasta?
No voi pilknus. Sulle ei mikään elämäntilanne ole koskaan tarpeeksi hyvin. Sen sijaan jos sun sosiaaliseen ideologiaan kuuluu se että alat esittämään ymmärtämyksiäsi toisten ihmisten suhteiden kariutumisista - joista et tiedä vittujakaan sen enempää kuin esimerkiksi suhdestatuksestanikaan - ei tarvitse ihmetellä jos on tullut kiusatuksi läpi elämänsä. Se nyt vain on helvetin mautonta jopa sinulta. Toisin sanoen jos olet valmis viemään keskustelua henkilökohtaisella tasolla ei-mitenkään-aiheeseen-liittyen koskemaan toisten henkilökohtaisia parisuhdeasioita negatiivisessa valossa, älä ihmettele jos sua pidetään kusipäänä ja saat kohtelua sen mukaan.
Vastaa Viestiin