Helpoiten olisi mennyt, jos olisit antanut sille seksiä. Sit se olis niinQ mission accomplished ja se olis jättänyt sut rauhaan.Savannah kirjoitti:On, harmi vain, että nyt se pommittaa kaveriaan asiasta, joka on ystäväni mies. Toisin sanoen tilanteesta kärsivät muut. Olisi vain pitänyt mennä sinne syömään ja sanoa siellä suorat sanat. Ihan tyhmää tällainen, että muut joutuvat osallisiksi asiassa. Ihan tyhmää, en leiki enääprosessi kirjoitti:Järkevintä niin.Savannah kirjoitti:Tämän jälkeen voisi jättää vastaamatta viesteihin ja soittoihin.
Syy suhteettomuuteesi?
Nonnih! Olisitte heti sanoneet niin olisin päässyt helpommalla. Onneksi voin aina kokeilla teoriaa seuraavalla kerralla käytännössä.prosessi kirjoitti:Aina on olemassa riski kirjainmuutoksesta. "Haluan sinua" muuttuukin muotoon "haluan sinut". Ei hyvä tuollaisissa tapauksissa.Chap kirjoitti:Helpoiten olisi mennyt, jos olisit antanut sille seksiä. Sit se olis niinQ mission accomplished ja se olis jättänyt sut rauhaan.
Kohta SJP pyytää sua treffeille *ennustaa*Savannah kirjoitti:Nonnih! Olisitte heti sanoneet niin olisin päässyt helpommalla. Onneksi voin aina kokeilla teoriaa seuraavalla kerralla käytännössä.prosessi kirjoitti:Aina on olemassa riski kirjainmuutoksesta. "Haluan sinua" muuttuukin muotoon "haluan sinut". Ei hyvä tuollaisissa tapauksissa.Chap kirjoitti:Helpoiten olisi mennyt, jos olisit antanut sille seksiä. Sit se olis niinQ mission accomplished ja se olis jättänyt sut rauhaan.
Ja naisten emansipoitumisen myötä yhä enemmän, kun hame on koko ajan harvemmin pidetty asuste!Savannah kirjoitti:Tästä tuli mieleen, että yritän jatkossa vältellä kaikkia kaksilahkeisia. Historia vain osoittaa, että se on kovin vaikeaa, koska niitä pirulaisia on niin paljon mualimassaChap kirjoitti: Kohta SJP pyytää sua treffeille *ennustaa*
Kamalata suorastaan!Tix kirjoitti:Ja naisten emansipoitumisen myötä yhä enemmän, kun hame on koko ajan harvemmin pidetty asuste!Savannah kirjoitti:Tästä tuli mieleen, että yritän jatkossa vältellä kaikkia kaksilahkeisia. Historia vain osoittaa, että se on kovin vaikeaa, koska niitä pirulaisia on niin paljon mualimassaChap kirjoitti: Kohta SJP pyytää sua treffeille *ennustaa*
Tosin hieman aremmat tapaukset tuollainen vain pelottaa pois, varsinkin naiset jotka nyt eivät yleensä muutenkaan ole aloitteentekijöitä.ninnithequeen kirjoitti:Nuuh! Joku tuolla jo totuuden sanoikin. Esittäkää viileetä ja epäkiinnostunutta, sillon ne vasta koukkuun tarttuukin. (valitettavasti toimii myös silloin, kun et OIKEASTI ole kiinnostunut)
En tiä mistä moinen tila johtuu, mutta nyt siihen on kyllä tultava muutos. Oon kyllästynyt nukkumaan yksin, on kyllästynyt tylsiin viikonloppuihin, oon kyllästynyt kokkaamaan vaan itselleni ja oon kyllästynyt tulemaan aina tyhjään kotiin. Toisekseen, kaipaan yksinkertaisesti miehen seuraa. En tyttökavereiden, en miespuoleisten ystävien, vaan MUN miehen seuraa. Perkele. Taidan tehdä asialle jotain, pystyttää vuoronumerotolpan ja alkaa käymään treffeillä.
Dodii. Pistä nettideitti-ilmoitus. Vain kuvalliset vastaukset hyväksytään. Pyydä kertomaan, miksi juuri hänet pitäisi valita.BettyB. kirjoitti:En tiä mistä moinen tila johtuu, mutta nyt siihen on kyllä tultava muutos. Oon kyllästynyt nukkumaan yksin, on kyllästynyt tylsiin viikonloppuihin, oon kyllästynyt kokkaamaan vaan itselleni ja oon kyllästynyt tulemaan aina tyhjään kotiin. Toisekseen, kaipaan yksinkertaisesti miehen seuraa. En tyttökavereiden, en miespuoleisten ystävien, vaan MUN miehen seuraa. Perkele. Taidan tehdä asialle jotain, pystyttää vuoronumerotolpan ja alkaa käymään treffeillä.
"Haemme kokenutta miesystävää Pårnaisten toimistoon. Toimisto vastaa osaltaan allekirjoittaneen vapaa-ajan viihdytyksestä.
Edellytykset
Hakijalta toivomme viihdytystehtäviin valmistavaa koulutus- ja kurssitustaustaa, aiempaa kokemusta, normaalien toimisto-ohjelmien hallintaa ja eduksi luetaan Major Blue-vapaa-ajan- sekä henkilötietojärjestelmän käyttökokemus.
Tehtävä edellyttää kokemusta edustusruokien valmistuksesta, kustannustehokkuutta ja sitoutumista allekirjoittaneen konsepteihin
Tarjoamme
Tarjoamme sinulle perusteellisen sisäänajon tehtäviisi. Pystymme tarjoamaan sinulle haastellisia ja vastuullisia tehtäviä kansainvälisessä ympäristössä sekä mahdollisuuden jatkuvaan osaamisen kehittämiseen"
Vaarana on, että BB saa seuraavanlaisia vastauksia:NuoriDaavid kirjoitti:Dodii. Pistä nettideitti-ilmoitus. Vain kuvalliset vastaukset hyväksytään. Pyydä kertomaan, miksi juuri hänet pitäisi valita.BettyB. kirjoitti:En tiä mistä moinen tila johtuu, mutta nyt siihen on kyllä tultava muutos. Oon kyllästynyt nukkumaan yksin, on kyllästynyt tylsiin viikonloppuihin, oon kyllästynyt kokkaamaan vaan itselleni ja oon kyllästynyt tulemaan aina tyhjään kotiin. Toisekseen, kaipaan yksinkertaisesti miehen seuraa. En tyttökavereiden, en miespuoleisten ystävien, vaan MUN miehen seuraa. Perkele. Taidan tehdä asialle jotain, pystyttää vuoronumerotolpan ja alkaa käymään treffeillä.
"Haemme kokenutta miesystävää Pårnaisten toimistoon. Toimisto vastaa osaltaan allekirjoittaneen vapaa-ajan viihdytyksestä.
Edellytykset
Hakijalta toivomme viihdytystehtäviin valmistavaa koulutus- ja kurssitustaustaa, aiempaa kokemusta, normaalien toimisto-ohjelmien hallintaa ja eduksi luetaan Major Blue-vapaa-ajan- sekä henkilötietojärjestelmän käyttökokemus.
Tarjoamme
Tarjoamme sinulle perusteellisen sisäänajon tehtäviisi. Pystymme tarjoamaan sinulle haastellisia ja vastuullisia tehtäviä kansainvälisessä ympäristössä sekä mahdollisuuden jatkuvaan osaamisen kehittämiseen"
"Olen 3x vuotias varattu komeaksi haukuttu mies. Koulutukseltani olen lääkäri/myyntipäällikkö/insinööri. Matkustan välillä työni puolesta ja voisimme viettää joskus "laatuaikaa" hotellihuoneessani...
Hmm... ei pöllömpää.. Mutta kyllä mä itse hoidan noi edustustason safkat ja viihdyttämisessäkin olen aika pätevä. Oikeestaan oon niin täydellinen, etten oikeestaan tarviste mitään muuta kun sitä hyvää seuraa. Onko liikaa vaadittu?
Tehkääs mulle pojat kunnollinen ilmoitus, niin lupaan julkaista sen ja raportoida käänteistä
Tehkääs mulle pojat kunnollinen ilmoitus, niin lupaan julkaista sen ja raportoida käänteistä

Luulen, ettei sinun tarvitse pistää kuin kuvallinen ilmoitus, jossa näkyy edes hieman tissivakoa/kumpua, niin saat vastauksia enemmän kuin haluaisitkaan. Sieltä sitten vaan karsimaan...BettyB. kirjoitti:Hmm... ei pöllömpää.. Mutta kyllä mä itse hoidan noi edustustason safkat ja viihdyttämisessäkin olen aika pätevä. Oikeestaan oon niin täydellinen, etten oikeestaan tarviste mitään muuta kun sitä hyvää seuraa. Onko liikaa vaadittu?
Niin. Jos sä laitat kuvan perseestäs tai tisseistäs, niin se kyllä muokkaa vastaajien ennakko-odotuksia tiettyyn suuntaan.BettyB. kirjoitti:Mutta jospa mä haluankin ihmisten kiinnostuvan musta jollain muulla perusteella?SaintJohnPerse kirjoitti:Luulen, ettei sinun tarvitse pistää kuin kuvallinen ilmoitus, jossa näkyy edes hieman tissivakoa/kumpua, niin saat vastauksia enemmän kuin haluaisitkaan. Sieltä sitten vaan karsimaan...
Laita kokovartalokuva businessvaatteissa.
Olen ymmärtänyt, että nainen saa about sata vastausta. Kai niistä nyt voi sitten karsia vaikka 5 ja käydä rehveillä?
No, kuva kannattaa kuitenkin laittaa (olet nätti). Älä turhaan laita ilmoitukseesi mitään kovin suuria vaatimuslistoja. Se vaan ärsyttää ja saattaa karsia "oikeasti hyvien tyyppien" yhteydenottoja. Laadi nyt joku ilmoitus ihan itse ja anna vaikka kitinäraadin arvostella seBettyB. kirjoitti:Mutta jospa mä haluankin ihmisten kiinnostuvan musta jollain muulla perusteella?SaintJohnPerse kirjoitti:Luulen, ettei sinun tarvitse pistää kuin kuvallinen ilmoitus, jossa näkyy edes hieman tissivakoa/kumpua, niin saat vastauksia enemmän kuin haluaisitkaan. Sieltä sitten vaan karsimaan...

Ja mikä estää sinua vastailemasta miesten ilmoituksiin?
Lykkyä tykö. Nettiideittailu voi olla hauskaa. Itselleni jäi kesän noin kahden kuukauden ilmoitusajalta käteen, yksi hyvä ystävä ja yksi potentiaalinen tyttöystävä ehdokas (ankka on uinut kohta kaksi kuukautta vain yhdessä lammikossa. Pelottavaa?)
Mut mitä pitää sanoa tai tehdä tai olla tekemättä, jos ihan oikea frendi ihastuu muhun? Näin kävi viikonloppuna, ja jotenki jopa ärsytti kuunnella semmosta, ja sanoin, että en usko, että se on totta. Onko naivia ajatella, että ehkä se menee nopeasti ohi ja ystävyys voi jatkua niinkuin ennenkin?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Minusta taas juuri nätin ei kannata laittaa kuvaa, koska silloin tulee väistämättä paljon sellaisiakin vastauksia, joissa yhteensopivuus lähestyy nollaa, ja vastaajan ainoa ajatus on "ainakin tuo on nätti". Lisää turhaa työtä.SaintJohnPerse kirjoitti:No, kuva kannattaa kuitenkin laittaa (olet nätti).
Eli vaan rumien kannattaa laittaa kuva?prosessi kirjoitti:Minusta taas juuri nätin ei kannata laittaa kuvaa, koska silloin tulee väistämättä paljon sellaisiakin vastauksia, joissa yhteensopivuus lähestyy nollaa, ja vastaajan ainoa ajatus on "ainakin tuo on nätti". Lisää turhaa työtä.SaintJohnPerse kirjoitti:No, kuva kannattaa kuitenkin laittaa (olet nätti).
No eikai se vastauksien nopea läpikäynti kauaa kestä? Pistää kuvattomat vastaukset heti silppuriin.prosessi kirjoitti:Minusta taas juuri nätin ei kannata laittaa kuvaa, koska silloin tulee väistämättä paljon sellaisiakin vastauksia, joissa yhteensopivuus lähestyy nollaa, ja vastaajan ainoa ajatus on "ainakin tuo on nätti". Lisää turhaa työtä.SaintJohnPerse kirjoitti:No, kuva kannattaa kuitenkin laittaa (olet nätti).
Kyllä minusta molempien on syytä nopeasti esitellä kuvansa, koska absoluuttinen totuus (TM) on, että osapuolten on syytä olla ulkonäöllisesti samaa tasoa, ilman sitä hommalla ei ole mitään edellytyksiä.
*alkaa laskea, kuinka kauan kestää, että ilmoittautuu ensimmäinen idealisti, joka kertoo, että ulkonäöllä ei ole väliä*
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 15.10.2007 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älä vaan laita julkisesti tänne arvosteltavaksi. Jos sulla on sana hallussa ja ymmärrät nyanssien päälle, niin ulkopuolinen ei voi sinua juuri auttaa. Päinvaistoin. Ilmoitus tulee olla omannäköisensä.SaintJohnPerse kirjoitti:Laadi nyt joku ilmoitus ihan itse ja anna vaikka kitinäraadin arvostella se
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 15.10.2007 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..jolloinka homma muuttuu aivan loputtomaksi suoksi.BettyB. kirjoitti: Mutta jospa mä haluankin ihmisten kiinnostuvan musta jollain muulla perusteella?
Nettideittaaminen vaan on kylmästi tarkkuusammuntaa kriteereillä ja vaatimuksilla kuvineen päivineen. Myös kaikki kuvattomat vastaukset vaan suoraan roskiin. Meili, soitto ja sitten tapaaminen. Jos ei kolahda, niin haku jatkuu.
SaintJohnPerse kirjoitti:Eli vaan rumien kannattaa laittaa kuva?prosessi kirjoitti:Minusta taas juuri nätin ei kannata laittaa kuvaa, koska silloin tulee väistämättä paljon sellaisiakin vastauksia, joissa yhteensopivuus lähestyy nollaa, ja vastaajan ainoa ajatus on "ainakin tuo on nätti". Lisää turhaa työtä.SaintJohnPerse kirjoitti:No, kuva kannattaa kuitenkin laittaa (olet nätti).

Kestää, jos niissä on muutakin sisältöä kuin se kuva.NuoriDaavid kirjoitti:No eikai se vastauksien nopea läpikäynti kauaa kestä? Pistää kuvattomat vastaukset heti silppuriin.
Tää idealisti ilmoittautuu kertomaan, että ulkonäöllä on liikaa väliä. Hyvännäköiset saavat ihan liian paljon anteeksi ja rumia rankaistaan liikaa. Ihan tyhmää.Kyllä minusta molempien on syytä nopeasti esitellä kuvansa, koska absoluuttinen totuus (TM) on, että osapuolten on syytä olla ulkonäöllisesti samaa tasoa, ilman sitä hommalla ei ole mitään edellytyksiä.
Nopeasti joo, mutta ei ilmoituksessa eikä ekassa vastauksessa. Paitsi jos on hyvännäköinen ääliö, jolle kelpaa lyhyet suhteet.
*alkaa laskea, kuinka kauan ilmoittautuu ensimmäinen idealisti, joka kertoo, että ulkonäöllä ei ole väliä*