Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jyrki73 kirjoitti:Sain varmistettua tuuraajan pikkujoulun ajaksi, joten ilmoittauduin.
Ihmettelen vaan, miten tämmösen pikkujoulun voi järjestää, kun 43:sta 29 on epävarmoja?

Eli epävarmojen määrä on kaksinkertainen varmoihin verrattuna.
Näinpä.

Maksimissaan 38 kuitenkin, joten nopeat syövät hitaat.
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

ninnithequeen kirjoitti:Maksimissaan 38 kuitenkin, joten nopeat syövät hitaat.
Ja jokin aika sitten itkit/kiukkusit/raivosit siitä että joku muu aikoi järjestää pikkujoulut. Eika hyvää käytöstä taas yhdenkerran, jos kerran kityssä saa olla vain yhdet pikkujoulut niin eikö sinne pitäisi sitten mahtua kaikki?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jyrki73 kirjoitti:Sain varmistettua tuuraajan pikkujoulun ajaksi...
Jesssss!!!

...joten ilmoittauduin.

No voi perse. Mä luulin, että olit löytänyt jonkun tuuraamaan sua pikkujouluissa. Ei syytä muuttaa omaa pallotustani.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustanikki kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Maksimissaan 38 kuitenkin, joten nopeat syövät hitaat.
Ja jokin aika sitten itkit/kiukkusit/raivosit siitä että joku muu aikoi järjestää pikkujoulut. Eika hyvää käytöstä taas yhdenkerran, jos kerran kityssä saa olla vain yhdet pikkujoulut niin eikö sinne pitäisi sitten mahtua kaikki?
Rohkea veto, mustanikki.

Pikkujouluihin toki mahtuu kaikki, kuten viime vuonnakin. Syömään ei, kuten ei viime vuonnakaan. Se luku 38 on ilmoitettu jo ajat sitten, joten elä sie vikise siellä puskassa.

EDIT: ja se joku MUUUU meinasi järjestää omansa vittuillakseen vaan samana päivänä, kun ruokailut oli jo varattu. Minä hoidin tämän varauksen, joku muu päättäköön mihin mennään isommalla poppoolla jatkoille. Vai jäähäänkö sinne yökerhoon.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

entäs jos porukkaa tulee esim. 15, niin osallistujat maksaa syömisestä tuplahinnan?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jyrki73 kirjoitti:entäs jos porukkaa tulee esim. 15, niin osallistujat maksaa syömisestä tuplahinnan?
Kyllä mä luotan siihen, että vähimmäismäärä 20 saadaan täyteen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:entäs jos porukkaa tulee esim. 15, niin osallistujat maksaa syömisestä tuplahinnan?
Kyllä mä luotan siihen, että vähimmäismäärä 20 saadaan täyteen.
Kyllä te tuutte, ootte te ennenki tulleet!
(kityhistoriaa pläjäys)
Pyyhin Netikettiin..
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:EDIT: ja se joku MUUUU
Yritätkö sä vittuilla mulle? Älä viitsi edes aloittaa niin ei munkaan tarvitse alkaa häijyksi sua kohtaan, kun en tähänkään mennessä ole vielä aloittanut.

Ja kyllä, ne toisetkin pikkujoulut ovat edelleen voimassa ja kyllä, varsin samaisena päivänä kun nämä toisetkin. Ja ei, se ei ole sinulta eikä keneltä muultakaan pois.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:EDIT: ja se joku MUUUU
Yritätkö sä vittuilla mulle? Älä viitsi edes aloittaa niin ei munkaan tarvitse alkaa häijyksi sua kohtaan, kun en tähänkään mennessä ole vielä aloittanut.
Katoppas neiti avatartas :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:EDIT: ja se joku MUUUU
Yritätkö sä vittuilla mulle? Älä viitsi edes aloittaa niin ei munkaan tarvitse alkaa häijyksi sua kohtaan, kun en tähänkään mennessä ole vielä aloittanut.

Ja kyllä, ne toisetkin pikkujoulut ovat edelleen voimassa ja kyllä, varsin samaisena päivänä kun nämä toisetkin. Ja ei, se ei ole sinulta eikä keneltä muultakaan pois.
Nää tälläset viestit on niin söpöjä!
Pidetään oikein kunnolla eri juhlat, niin nähdään kenellä on hauskaa ja kenellä ei!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Melkein alan olla tyytyväinen siihen etten taidakaan olla maisemissa tän vuotisten pikkisten aikaa.. Mutta tapelkaa ihmeessä lisää, hassuhan sitä on seurata :P
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toivoisin kovasti, että ihmiset varmistaisivat tulonsa 3.11. mennessä, jolloin lyön lukkoon montako tulee ja mitä syödään. Olin yhteydessä bilepaikkaan ja maksimimääräksi sanottiin tällä kertaa 35. Ota tuosta nyt sitten selvää...
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ehdotus ninni: päivitä nuo tärkeät tiedot (aika, paikka, maksiosallistujamäärä, milloin viimeistään pitää ilmoittaa osallistumisestaan jne.) ensimmäisen sivun viestiisi, etteivät ihmiset joudu etsimään kyseisiä tiedonmurusia joudenin ja geetzun välisen kirjeenvaihdon seasta.

Eiköhän tästä hyvä tule.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CandyMan kirjoitti:Ehdotus ninni: päivitä nuo tärkeät tiedot (aika, paikka, maksiosallistujamäärä, milloin viimeistään pitää ilmoittaa osallistumisestaan jne.) ensimmäisen sivun viestiisi, etteivät ihmiset joudu etsimään kyseisiä tiedonmurusia joudenin ja geetzun välisen kirjeenvaihdon seasta.

Eiköhän tästä hyvä tule.
Niin. Aasi siis voisi tehdä sen, koska hän on ketjun aloittaja ;)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

ninnithequeen kirjoitti:Niin. Aasi siis voisi tehdä sen, koska hän on ketjun
aloittaja ;)
Kirjoitin historiaa uusiksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sannnu

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mihin täältä on hävinnyt se Patzin avaama ketju niistä sisäpiiripikkareista?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannnu kirjoitti:Mihin täältä on hävinnyt se Patzin avaama ketju niistä sisäpiiripikkareista?
Ai haluutsä mennä niihin vai mielummin??!!!1111
PITS! ;)


Juu ei, mä hoidan nämä siihen 3.11. asti, ja jos jotakuta häiritsee, että minä järjestän, niin voidaan toki vaihtaakin. En mä enempää vielä ole tehnyt kuin puheluita, joten ei haittaa, enkä kitise.

Jos joku haluaa hoitaa tämän loppuun, ilmoittakoon yyveellä.
Sannnu

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

No en, mutkun se Patzin läppä oli niin hauska :lol: ja sitten jotenkin aika huvittavaa et se ketju on poistettu täältä...täällä on kova sensuuri. Kiva kun Ninni järkkäät!
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä oon nyt funtsinut tätä silleen, et taidan jättää sinne ruokailuun tulematta ainakin. On se kumminkin semmonen summa rahaa. Vaiks varmaan ihan maittavaa ruokaa saiskin. Jatkoillaks vois ehkä piipahtaa, ehkä ei, mutta senhän voin päättää sitten myöhemminkin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Sannnu kirjoitti:No en, mutkun se Patzin läppä oli niin hauska :lol: ja sitten jotenkin aika huvittavaa et se ketju on poistettu täältä...täällä on kova sensuuri. Kiva kun Ninni järkkäät!
miten niin poistettu? http://kitina.net/viewtopic.php?t=4180

tottakai yleiset pikkujoulut kiinnostaa enempi, ainahan jos jonkun seura ei kiinnosta voipi hakeutua jonkun toisen juttusille. Tuleepahan rohkeammin ihmisiä kun ei ole esisensuuria/vaatimuksia. Vähän niinkun noin deitti-ilmotukset. hirveä lista vaatimuksia, eikä edes kerrota mitä tarjotaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:tottakai yleiset pikkujoulut kiinnostaa enempi, ainahan jos jonkun seura ei kiinnosta voipi hakeutua jonkun toisen juttusille. Tuleepahan rohkeammin ihmisiä kun ei ole esisensuuria/vaatimuksia. Vähän niinkun noin deitti-ilmotukset. hirveä lista vaatimuksia, eikä edes kerrota mitä tarjotaan.
Ja suurin osa meistä kyllä tuntee toisensa.

Siksi tässä kuulutankin uusia tyyppejä rohkeasti mukaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Siksi tässä kuulutankin uusia tyyppejä rohkeasti mukaan.
Todella petyn, kun en tapaa Supaa ja Marttaa jos tulen? Elanorista aka Xiberiasta nyt puhumattakaan. Anyway, ilmoitan kyllä ajoissa tulenko nyt sitten. Iski työpaikan pikkujoulut tuohon 5.12. joten voi olla hiukan tiukkaa rahan ja kunnon suhteen, mutta harkitsen kuitenkin vakavasti. Toivoisin kyllä enemmän porukkaa ja sakkiin jonkun muunkin miittineitsyen..?
Olemme edelleen valmiita viemään kityneitsyyden uutukaisilta ja oikein joukolla! Sekaan vaan..jne.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niba kirjoitti:Olemme edelleen valmiita viemään kityneitsyyden uutukaisilta ja oikein joukolla! Sekaan vaan..jne.
Sä et kyllä yhtään auta hei tässä asiassa. Ne ihan oikeesti haluu uutta porukkaa, älä sano mitään jooko.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olemme edelleen valmiita viemään kityneitsyyden uutukaisilta ja oikein joukolla! Sekaan vaan..jne.
Sä et kyllä yhtään auta hei tässä asiassa. Ne ihan oikeesti haluu uutta porukkaa, älä sano mitään jooko.
Kyllä säkin sit viitit olla tymä ja tosikko.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pus :D
Vastaa Viestiin