NuoriDaavid kirjoitti:Mutta tuskin lähtisit ekoillekaan treffeille, ellei se olisi kuitenkin mahdollista kolmansilla treffeillä?
jaa-a. Jäin miettimään tätä... en tiedä. En tosiaan tiedä, kuinka korkealle nykyään priorisoisin tuon seksin (mun treffeistä on vuosia ja taas vuosia... ei voi tietää nykytilannetta)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
AngryBird kirjoitti:
Mietin tässä kohtaa vasta sitä, onko sopivaa lähteä ylipäätänsä jonkunlaisille treffeille. Kun eihän tapaamisen tietenkään tarvitse johtaa yhtään mihinkään.
Ennenkuin menet rehveille, niin voit kohteliaasti ilmoittaa et ollaan kavereita ja katellaan siitä sit mahdollisesti eteenpäin (tai miten nyt tahdot sen muotoilla).
Viimeksi muokannut Dumis, 27.05.2011 11:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta tuskin lähtisit ekoillekaan treffeille, ellei se olisi kuitenkin mahdollista kolmansilla treffeillä?
jaa-a. Jäin miettimään tätä... en tiedä. En tosiaan tiedä, kuinka korkealle nykyään priorisoisin tuon seksin (mun treffeistä on vuosia ja taas vuosia... ei voi tietää nykytilannetta)
Miksi ihmeessä sä olisit miehen kanssa, jos seksi ei kiinnostaisi?
Siis ihan ekoilla/toisilla treffeillä. Muuten kyllä parisuhteessa pistän toimivan (intohomoisen, kiihkeän yms) seksin tosi korkealle prioriteettilistalla. Daah!
Mirkku kirjoitti: jaa-a. Jäin miettimään tätä... en tiedä. En tosiaan tiedä, kuinka korkealle nykyään priorisoisin tuon seksin (mun treffeistä on vuosia ja taas vuosia... ei voi tietää nykytilannetta)
Siis ihan ekoilla/toisilla treffeillä. Muuten kyllä parisuhteessa pistän toimivan (intohomoisen, kiihkeän yms) seksin tosi korkealle prioriteettilistalla. Daah!
Yritän nyt väkisin tunkea jalat suuhusi: eiks se nyt kuitenkin ihan niinQ aikuisten oikeesti ole niin, että et lähtisi treffeille miehen kanssa, jonka kanssa et ehkä kenties mahdollisesti myöhemmin junous pox z'äp?
Se junouspoxzäp selviäisi todennäköisesti niiden ekojen treffien aikana... eli siis kiinnostaako tai ei, puolin ja toisin. (oletetaan siis tässä tapauksessa niin, että kaveri on ulkonäöllisesti ok, ei rujo notredamen-kellonsoittaja tms. Myönnän, olen pinnallinen paska )
Lisäys: En lähtisi treffeille ajatuksella: "mä lähden panee!". Eikä minulla ole koskaan ollut yhdenillanjuttuja ns. baaripanoja.
Manaaja kirjoitti:Voit aina selittää ystävällesi että tuossa iässä sitä etsitään vain elämänkumppania yhteisiin kiikkustuolikahvitteluihin, tää on täysin platonista.
... jonka jälkeen saatkin ihastella loittonevia perävaloja
Kahvin juominen kiikkustuolissa läikyttämättä kertoo muuten, että kyseessä on hyvin tasapainoinen ihminen!
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Taka-ajatus on harvinaisen rasvainen termi. Ei sen tarvitse olla.
Teeveessä tuli juuri äskettäin opetusdokumentti, jossa "taka-ajattelun" tärkeimpiin listattiin suolen puhtaus, riittävä lämmittely ja lubrikantin käyttö. Eli kyllä sen pitää olla rasvainen.
Manaaja kirjoitti:Voit aina selittää ystävällesi että tuossa iässä sitä etsitään vain elämänkumppania yhteisiin kiikkustuolikahvitteluihin, tää on täysin platonista.
... jonka jälkeen saatkin ihastella loittonevia perävaloja
Niin siis tarkoitin tuossa että tuo sanotaan sille ystävälle, jonka ex on tämä jota olisi tarkoitus deitata, eikä sille deittailtavalle itselleen.
Hmm.. Mulla pitää kyllä kiinnostua äijästä joka lailla lähes heti ekoilla treffeillä, et voin ees kuvitella hyppääväni sen kans petiin. Jos fiilis on kaverillinen, niin ei puhettakaan. Ei todnäk siunaannu ees toisia treffejä.
Kuulin juuri lauseen: "Mun rakkaus suhun hiipui pikkuhiljaa....". Puukko läpi sydämen. Aika parantaa? Mä kaipaan niin paljon romantiikkaa, se voisi parantaa
Miksi sillä on merkitystä miten rakkaus loppui, kun lopputulema on kuitenkin sama? Mieluusti hiljaa hiipuen kuin kovalla pamauksella. Kova pamaus kun meinaa että mahtoiko sitä koskaan ollakkaan.
Soittelin miehelle töihin tärkeällä asialla. Mielestäni nimittäin en saanut aamupusua lähtiessään (olin unessa). Kovasti väitti antaneensa. Parempi olisi. No tuli tehtyä tikusta asiaa, äänensä kuulemisesta plussaa.
Kaikkien näiden vuosienkin jälkeen, olen aina saanut aamupusun kun on kotona. Olin hereillä tai en. Se voi olla hellä, se voi olla rakastava, se voi olla kiukkuinen, se voi olla intohimoinen. Mutta oli mitä oli, se tulee. Yhden kerran en ole saanut ja se oli silloin kun otin sormukseni pois. Piti tarkistaa, pusulla on suurempi merkitys kuin vois kuvitella.
Joo. Onhan mulla aina toi Gattis, jota mulle niin kovasti kaupataan... en vaan tajua miksi, koska en ole alaikäinen pystytisu (mua ei ihan oikeasti kohta enää kiinnosta yksikään kaksilahkeinen. Taidan alkaa lesboksi tai nunnaksi)
Mirkku kirjoitti:Joo. Onhan mulla aina toi Gattis, jota mulle niin kovasti kaupataan... en vaan tajua miksi, koska en ole alaikäinen pystytisu (mua ei ihan oikeasti kohta enää kiinnosta yksikään kaksilahkeinen. Taidan alkaa lesboksi tai nunnaksi)
No et ole ihan vaatimustasoani. Mutta minäkin alan käydä epätoivoiseksi, tuollainen vanha poikinut akkakin kelpaisi. Sitäpaitsi olen kuullut, että eronneet naiset ovat helpompia, koska ovat tottuneet säännölliseen mulkun saamiseen eivätkä kestä olla ilman.
IRL käytettynä kannattaa tarkkailla sitä sanoessaan hyvin tarkasti keskustelukumppanin käsiä. Tavallisesti ennen lyöntiä ihminen "sähköttää" eli lyöntikäsi nytkähtää hieman. Tämä jättää tavallisesti hieman aikaa väistöliikkeelle.