Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Koska olen eräänlaista prosenttijengiä tässä, niin mua viehättää tuo kyky provosoida samoja tyyppejä vuodesta toiseen. Itse olen tyytynyt vain noraamaan, kun olin kuluttanut ensin kaiken hauskuuspotentiaalin loppuun. Mut mä en usko kyllä kans, etteikö tällä palstalla uskallettaisi puolustaa sellaisia, jotka puolustuksen tarpeessa ovat. Palstan hieno puoli on siinä, että pois pääsee aina, jos liiaksi ahdistaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Arska, kannattaa katsoa mallia tästä

http://kitina.net/viewtopic.php?f=6&t=10663

Tuossa ketjussa pidit itsesi (lähes) kurissa ja keskustelussa kanssasi ei ollut ongelmaa. Mutta kun väännät 99,99%:sti joka ketjun itseesi, niin se ottaa pattiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää tai iltaa arvoisat kitinäläiset!

Kyllähän te tiiätte kuka herra täällä on!
Joo, tosiaan aamulla tulin saaduksi totaalista epäoikeudenmukaisuutta ihan hyvästä ja ystävällisestä postauksesta, joka samalla herätti tiettyä keskustelua ja se on poikinut sitten muutamia postauksia. Kiva.

Kiitän niistä tietenkin teitä. Tottakai. Palaute on aina kirjailijalle tärkeää!

Mutta että nyt on kovasti myöhä, ja Stadinarskallanne on ollut piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkääääääääääääääää päivä ja tehnyt kaikenlaista hyödyllistäkin, siinä on ollut kulttuuria, mukavaa sosiaalisuutta, kaunista vettä ja sitten raakaakin työtä hetken ja ruumiinkulttuuria muutoinkin ja muutama hallinnollinen pakko ja hiukan bensankäryä ja kakkukahvitkin eräässä välissä.

En vastaa nyt koska ihan totta vastauksiani mietin aina ja jos nyt vastaisin tulisi sutta ja sekundaa!

Joka tapauksessa kun äsken äkkiä eri ketjujen vastauksia lukaisin niin ottaahan mua pattiin myös ja eräs puhunut itsensä hauskasti pussiin ja sitten on rehellisempää tyyppiä ja sitten taas sitä suomalaisten kansantautia ja ja
MUTTA kirjoitan sitten enemmän.
Kaikki tiet vievät Roomaan ja tässä tapauksessa itsensä suojelu on se juttu. Se on ihan inhimillistä ja minulle se asia ei milloinkaan täällä ole ollut epäselvä hehheh. Sitähän se on se juttu yheksänkymmentä prosenttisesti meistä vastaajista paitsi sitten kaikkein vahvimmista ei.

Nyt olen valitettavasti ihan liian väsynyt vastaamaan ja kun vielä huomennakin on oletettavasti vilkas päivä niin voipa olla etten voi vastata kunnolla huomennakaan. Mutta kyllähän meillä päiviä riittää.

En malta olla huomauttamatta sitä varsin upeaa tosiasiaa, jonka Homeboy huomasi! Niinpä. Se asia Sleamanan lainauksesta eli Slean minun juttuni ottamisesta ja sen ihailusta eikä suinkaan minun ihailustani vahingossakaan PITÄISI selittää teille ihan täysinkin mistä tässä on kysymys. Itsesuojelusta.

Minä olen aina tiennyt, että juttujani luetaan. Antakaa anteeksi tämä tietoni! Olen pahoillani, heh

KAIKILLE KITINÄN OSALLISTUJILLE, NIIN TUK...anteeksi YSTÄVILLENI TÄÄLLÄ kuin myös niille, jotka oikeasti näkevät minussa jotain ikävää...

LÄMPIMÄT terveiset ja hyvänyöntoivotukset! :) Tarkoitan sitä myös- minä en nimittäin ole ollenkaan ilkeä enkä paha Arska! Sellaiseksi en tulekaan vaikka kuinka "he" painostaisivat!

Eli rauhaa rajoille :h: ja palaan asiaan kun jaksan hyvin syventyä vastauksiin. ne on vain mulle sellaisia hengentuotteita aina, ja arvostan lukijaa siinämäärin etten suolla ajattelematonta juttua, vai oletteko eri mieltä!?


STADIN TURkasen TERve herra, herra SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

On kyllä sellasta naamapalmukamaa taas että eihän tästä tule yhtikäs mitään. Tällä puheella minä valtaan tämän keskusteluketjun.

Terve kaikki 1 tukijaani jotka siirryitte nyt automaattisesti puolelleni edelliseltä omistajalta!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Jos nyt kuitenkin vielä vastaan tälle ketjun edelliselle omistajalle.

Turska ehkä et ole ilkeä etkä paha (itseasissa kuulemma livenä ihan mukava) mutta aiavan helvetin tyhmy kun jatkat tuolla tyylilläsi, josta ei tykätä ja sitten uikutat kun asiasta huomautetaan. Sinä et todellakaan ole millään lailla hauska.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jotenkin tästä Arskan haukkumisesta tulee mieleen Ruben Stillerin sanat: "Rentouden puute on Suomessa ongelma."
Tulee myös mieleen Waldemar Walleniuksen sanat: "Harmiton överiksi vetäminen ei ketään vahingoita - päinvastoin."
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eilen röpötin. :beer: Yritin myös soittaa Mike Nesmithille (USA, kalifornia) mutta numero ei ollut käytössä. Tosin osavaltiosta en ollut aivan varma.
Jos Mike Nesmith on outo nimi, niin voi googlata.

Vitsi:

- Mitä eroa on joulupukilla ja basistilla?
- Joulupukilla on lahjoja.

Homeboy
sleepless drinker
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos taas sekä kommentoijille että tällä kertaa tuk... siis tuk tuki tuk... outs. :|

MULLA ON NYT TAAS RIMA liian korkealla että jaksaisin kaikille teille vastaajille erikseen vastata VIELÄ, mutta kyllä vastaan, ehkäpähkä jo huomenna.

OLEN VAAN JOTENKIN poikkiväsy taas ja levähdän ja nautin hieman elämästä nyt.

Manaajakin on peräti vallankaappausta ajatellut. Kylläpä kateutensa onkin jopa minutkin yllättämä!
Olihan se niin hellyyttävää kun hän koetti Saminnarskun sanomilla aikoinaan. Ja minäkin koetin siihen postata kannustuksen vuoksi, mutta ei se siitä enää virinnyt eläväksi.
Eihän Manaajasta olisi näin valtavan projektin vetäjäksi kuin Stadinarskan Sanomain koko konserni on.
Eikä johtoon voisi valita väkivaltapuheista kiinni jäänyttä.
Kuinkahan Manaus käsittelisi Homeenpoikaa sitten? Huhhuh. Ja muut tukij...ei hitto kun tuli lässytystä - "So hard". Siis Arskas friends. He, arskalaiset, olisivat varmaan ns. jyränneet pienen Manaaja-paran. Vai onko hän suuri Manaaja? Mukava mies varmaan kuitenkin! Arvaatteko muuten, että meistä oikeasti tulisi hyviä kavereita ja mukana olisi naureskelemassa BrianW ja So Hard myhäilisi- tarvittaisiin vain ilo-ilta mun piikkiini hihhih. Tai ehkä mun olemassaolo rauhoittaisi jo yksin!?

MUTTA Manaajalle tulen vastaamaan erikseen ja siinä vastauksessa on varmasti myös niitä ihan oikeita prosentteja. Myös tulee olemaan raportissani promilleja mutta pidän häntä jännityksessä. Toivottavasti nukkuu silti hyvin!

Daavidille tulen tietysti vastaamaan ystävällismielisesti ja BrianW myös laittoi paljon sovinnollisimman postauksen jo. Hänelle tule vastaamaan toki ja sitten Exsulle ilman muuta, kivalle auringolleni. So Hardkaan ei ole vielä vastanna mitä on Torspouksen tykistökeskittymä muuta kuin siis minä itse, mutta että nauroin sille jopa yöllä, joka hieman kyllä vaikuttaisi siltä, että johtaja olisi tulossa hulluksi (minä), mutta niinhän ei toki asianlaita ole.

Homeelle kiitos puolustuksesta. Hän on vahva muiden mielipiteistä välittämätön. Mutta saakin lokaa aivan kamalan törkeästi niskaansa. Muistakaa, että Home on ihminen!!

TULEN TIETENKIN sanomaan teille, että syy siihen, ettei minulle uskalleta vastata , ne tavalliset ihmiset, täällä palstalla ilman yv:tä, on erittäin simppelisti sama syy kuin elävässä elämässäkin. Persoonallisuuksia pelätään ja pelätään isosta joukosta jäämistä, suuria äänitorvia- halutaan kuulua joukkoon, ja jos nyt joku Stadinarskaa alkaa puolustamaan vaikka pitääkin Arskasta, niin sitten nuo tyhjimmät tynnyrit saavat täällä yleisen mielipiteen aikaan ja se Arskan puolustaja on automaattisesti idiootti. KUKA HULLU sitä nyt vapaaehtoisesti haluaisi pois Kitinäjoukoista! Vain erittäin vahvat. Ja Stadinarska itse, joka omaa kyllä herkänkin sielun ja ei tykkää haukuista. Ellei haukkujana ole mukava villakoira!

Niin se on poijaat, mutta kun sen syyn tietää niin se on ihan kylliksi.

KAIKKI kitinäläiset eivät ole samassa ryhmässä. Jokainen kuuluu eri ryhmäänsä ja omaa eri syynsä suhtautua muihin. Esitän uudet prosenttiluvut.

Ai etten minä ole hauska, virkkoi BrianW. Se toki on sellainen asia, jota yksi ihminen ei voi päättää.
Mutta silti sen vaan sitten yksi henkilö päättää. Eiköhän poijaat julisteta sellainen päättävyys ihan päättömäksi! :lol:

Niin, kyllähän nämä mun postaukseni eroaa aika tavalla sellaisista harmaista, mutta kyllä minä harmaatkin osaan. Olenhan kertonut etten kertakaikkiaan jaksa olla yli 8 tuntia päivässä harmaa!

Tietysti sain kunkkuidean tässä- joskos olisinkin Stadinarska original ja Stadinarska Uusi. Ja uusi Stadinarska kirjoittaisi suoraviivaisesti yhdellä kahdella sanalla ja esiintyisi tylsästi haukkuen kaikkia erilaisia liikkuvia. Hehheh. Olisiko se hupaa!

NYT TYYDYN vielä vain toivottamaan kaikille lukijoilleni hyvät yöt ja olen tässä huumorilla jutellut hiukan asioita myös muutamille jo etukäteen.

Älkää missään tapauksessa loukkaantuko kukaan ja palataan ystävällismielisesti!

Kiitos jos olet, lukijani, lukenut tämän loppuun ja KIRJOITIN kuitenkin pitkään tämänkin. Olisin voinut vastata jo erikseenkin, mutta näin kävi.

Voih, en ole paljoa itsestäni kertonut taaskaan. Minä voin aivan hyvin. Väsy on ja aika hyvä mieli ja mieli tekisi hiukan lämpimämpiä kelejä. Eikö ole aivan peruskauraa mun toiveeni! Niin, ja toivon nättejä naisia lenkkipolulleni! :lol:

Palataan :wink: :h:


ORIGINAL STADINARSKA, THE BIG OLIVE MAN
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Arska, tee tämä perässä, niin kyllä me pojat sitten naureskellaan! :lol:

Kuva
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arskaa ei ole vähään aikaan Kitinässä näkynyt. *ihmettelee*

Rannalle tänään ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Auringosta saa D-vitamiinia.

Vitsi:

Postissa:
- Tässä on liikaa painoa. Pitää lisätä postimerkkejä.
- Eikö se siitä tule vain painavammaksi?

Kari Suomalaisen piirroskokoelmia hankittu 22, vielä voisi hankkia lisää.

Homeboy
majuri sika
röh-pataljoona
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Oliivi on parasta pitsassa tai pizzassa tai pitsassa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti:Oliivi on parasta pitsassa tai pizzassa tai pitsassa..
Kyllä se salaatissakin on OK. :wink:

Ruoasta edelleen: tänään menin Mäkkäriin ja tilasin kahvin ja donitsin. Vein tarjottimen pöytään ja menin vessaan. Kun palasin, joku oli nyysinyt em. donitsin... :evil:

Bruce luukuttaa tänään stadionilla. Kun istun parvekkeellani n. kolmen kilometrin päässä kuulen stadionkonserttien musan, jopa niin hyvin että tunnistan tutut biisit.

Arska vaan poissa, edelleen.

Homeboy
trooppinen torspo
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:Arska, tee tämä perässä, niin kyllä me pojat sitten naureskellaan! :lol:

Kuva
Kukaan ei ole vielä tuominnut Manaajaa tästä.

Tänään röpöttämään. :beer:

Vitsi:

- Mitä eroa on lyhtypylväällä ja blondilla?
- Lyhtypylvään yläpäässä on valoa.

Tilkantori skulaa 18.8. klo 16.00. - 22.00. Ilmaiskonsertti. Sinne voisi mennä röpöttämään.

Homeboy
alppien jodlaaja a-duurissa
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mitä arskalle on tapahtunut? Toivottavasti ei ole tehnyt itselleen mitään. :think:

Kaveripyyntö lähetetty (Facebook) "yhdelle" ihmiselle.

Vitsi:
- Minne kuokkavieraat ovat tervetulleita?
- Perunapellolle.

Tilkantori skulaa 18.8. kello 16.00. - 22.00. Ilmaiskonsertti, voisi röpöttää samalla. :beer:

Homeboy
velliaivo
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:Kukaan ei ole vielä tuominnut Manaajaa tästä.
Eikä kukaan ole vielä tuominnut sinua naisten alusvaatteissa transuna siivoamisesta toisten homopetterien luona, joten eiköhän tilanne ole vähintään tasapeli.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Etkö pysty erottamaan vakavaa asiaa ei-vakavasta?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Etkö pysty erottamaan vakavaa asiaa ei-vakavasta?
Pystyn, siksi tää ei oikeastaan olekaan tasapeli, vaan sä oot saanut enemmän anteeksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Saako tähän ketjuun kirjoittamalla pillua? Vastaus on että, ei. Tähän kirjoittamalla saa onnettoman elämän.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nergal kirjoitti:Saako tähän ketjuun kirjoittamalla pillua? Vastaus on että, ei. Tähän kirjoittamalla saa onnettoman elämän.
Onnittelen.

En ole pitkään aikaan lukenut Kitinässä näin "älykästä" postausta. :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Täytyy varoa, etten vaan vahingossakaan kirjoita tähän ketjuun! Eiku..
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska edelleen poissa. :think:

Uusi facebook-kaveri saatu.

Laihduttamisyritykset jatkuu, siitä "aasinsilta" vitsiin:

- Mikä on kiinalainen laihdutuskuuri?
- Saa syödä niin paljon kuin haluaa, mutta vain yhdellä puikolla. :lol:

Harkitsen, alanko lukea Erlend Loen "Tosiasioita Suomesta"-kirjaa. *harkitsee* :think:

Päivän siteeraus:

"Maalihan niiden pitikin tehdä." - Mick Jagger (seuratessaan Hollanti - Länsi-Saksa jalkapallo-ottelua vuonna 1980) :cheer:

Homeboy
born to lose/ born in Tolouse (valitse oikea vaihtoehto)
Viimeksi muokannut Homeboy65, 20.10.2012 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Saako tähän ketjuun kirjoittamalla pillua? Vastaus on että, ei. Tähän kirjoittamalla saa onnettoman elämän.
Onnittelen.

En ole pitkään aikaan lukenut Kitinässä näin "älykästä" postausta. :perse:
Oletko koskaan vilkaissut omiasi?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Saako tähän ketjuun kirjoittamalla pillua? Vastaus on että, ei. Tähän kirjoittamalla saa onnettoman elämän.
Onnittelen.

En ole pitkään aikaan lukenut Kitinässä näin "älykästä" postausta. :perse:
Oletko koskaan vilkaissut omiasi?
Useinkin. Mutta minulla ei ole mitään vaikeuksia myöntää olevani väärässä, jos faktisesti olen väärässä. Toisin kuin sinulla ja So Hardilla.
Ylipäänsä jos ihmisellä ei ole itsekritiikkiä, hän on aika rasittava. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:Ylipäänsä jos ihmisellä ei ole itsekritiikkiä, hän on aika rasittava. :wink:
No tässä kohtaa sä alat jo tragikoomisesti olla jäljillä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Ylipäänsä jos ihmisellä ei ole itsekritiikkiä, hän on aika rasittava. :wink:
No tässä kohtaa sä alat jo tragikoomisesti olla jäljillä.
Oletko sinä Kitinässä koskaan myöntänyt olevasi väärässä missään? En muista sellaista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin