Koska Apple vähät välittää ohjelmien toimivuudesta yhtä tai kahta versiota vanhemmilla. Läppärissäni on 10.4 ja jo useamman ohjelman kanssa on käynyt niin ettei päivitetty versio toimi - jopa niin, että ohjelman ehdottama automaattin päivitys aiheuttaakin sen että täytyy kaivaa vanhaa versiota roskiksesta.exPertti kirjoitti:^ Kertokaa ummikolle, että mitä eroa versioilla on keskenään? Versionumeroero on enemmänkin "pakoitettu turvapäivitys" kuin vista -> win7.
Miksi siitä pitää maksaa? Koska kaikki applella maksaa?
Tekniikka & Nörtteily-osion Kysy/Vastaa-ketju
^ En käsitä. Miten jengi sietää tota paskaa kieli pitkällä Jobsin hanurissa, pyytäen vain lisää perspanoa Applen suunnalta?
Omenafanit tuntuvat sietävän aivan käsittämättömiä, katastrofaalisia puutteita ja perseeseenpanemisia hardiksen ominaisuuspuutteiden, sekä ohjelmistojen toimivuuden, yhteensopivuuden, rajallisuuden ja puutteellisuuden kannalta, mutta eivät ole moksiskaan siitä kun se pakataan pianolakattuun muovikuoreen.
Lopputuloksena on 100 unboxingkuvaa omaan blogiin tuotteesta, jonka ei edes tarvitse toimia.
Omenafanit tuntuvat sietävän aivan käsittämättömiä, katastrofaalisia puutteita ja perseeseenpanemisia hardiksen ominaisuuspuutteiden, sekä ohjelmistojen toimivuuden, yhteensopivuuden, rajallisuuden ja puutteellisuuden kannalta, mutta eivät ole moksiskaan siitä kun se pakataan pianolakattuun muovikuoreen.
Lopputuloksena on 100 unboxingkuvaa omaan blogiin tuotteesta, jonka ei edes tarvitse toimia.
iPhone users suffering 'Stockholm Syndrome'Manaaja kirjoitti:^ En käsitä. Miten jengi sietää tota paskaa kieli pitkällä Jobsin hanurissa, pyytäen vain lisää perspanoa Applen suunnalta?
Firman omistamaa tavaraa ei viittis kaupata huuto.netissä.NuoriD kirjoitti:Suosittelen huuto.netiä.bliss kirjoitti:Ei mun tarttekaan pävittää käyttistä siihen wanhaan macciin, mun pitää myydä se pois.
Sen lisäksi pitäis myydä 3 tulostinta, 1 kopiokone, 2 faksia ja 2 vanhaa PowerMaccia.
Ideoita?
(ND, ÄLÄ sano huuto.net)
Ja jos luulit olevasi hauska, erehdyt. Sori.
No ainakin yritin.bliss kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Suosittelen huuto.netiä.bliss kirjoitti:Ei mun tarttekaan pävittää käyttistä siihen wanhaan macciin, mun pitää myydä se pois.
Sen lisäksi pitäis myydä 3 tulostinta, 1 kopiokone, 2 faksia ja 2 vanhaa PowerMaccia.
Ideoita?
(ND, ÄLÄ sano huuto.net)
Mutta mitä tulee siihen, että firma omistaa, niin miksi sillä oli merkitystä tässä asiassa?
En halua myydä omilla tunnuksillani huuto.netissä firman tavaroita enkä ole halukas tekemään toista tunnusta. Riittänee syyksi.NuoriD kirjoitti:No ainakin yritin.bliss kirjoitti:NuoriD kirjoitti: Suosittelen huuto.netiä.
Mutta mitä tulee siihen, että firma omistaa, niin miksi sillä oli merkitystä tässä asiassa?
Mutta koska sulla ei ollut oikeasti ideaa siihen mitä kysyin, niin miksi vastasit

Varoittavana sanana: minusta olitkin.NuoriD kirjoitti:Yritin olla hauska.bliss kirjoitti:
Mutta koska sulla ei ollut oikeasti ideaa siihen mitä kysyin, niin miksi vastasit
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
hopeinenomena.net on Mac-tavaran myyntiin oiva paikka.bliss kirjoitti:Ei mun tarttekaan pävittää käyttistä siihen wanhaan macciin, mun pitää myydä se pois.
Ideoita?
(ND, ÄLÄ sano huuto.net)
Tosin ostajat on asiantuntevia.
Mä olen hukannut mun käyttäjätunnuksethuima kirjoitti:hopeinenomena.net on Mac-tavaran myyntiin oiva paikka.bliss kirjoitti:Ei mun tarttekaan pävittää käyttistä siihen wanhaan macciin, mun pitää myydä se pois.
Ideoita?
(ND, ÄLÄ sano huuto.net)
Tosin ostajat on asiantuntevia.

Joo, eihän noilla torneilla ole mitään rahallista arvoa mutta ei silti raaskis romuksikaan laittaa.
Laser Jetitkin ovat max. 60 euron hintaisia vaikka ovatkin ihan helvetin hyviä tulostimia.
Jaa. No ei niistäkään kyllä mikään oikein toimi kuin hyvässä päivänvalossa.masa kirjoitti:Tässä tapauksessa kyseessä on siis ulkoinen logitechin kamera. Toisn mallia halapa.Toimistorotta kirjoitti: En tiedä, en ole törmännyt yhteenkään hyvään kiinteään läppärin webkamerakaan. Hitaasti päivittyvää, rakeista, epätarkkaa ja kummallisen väristä kuvaa niistä aina tulee.
No Sonyn läppäreissä ehkä just vois kuvitella että kameran optiikka ja kenno on kohtuullisen laadukkaita. Mutta kaipa edes kohtuullisesta irtowebkamerasta joutuu viitisen kymppiä maksamaan.masa kirjoitti:Hankin appivaarille jonkun Vaion joku aika takaperin. Siinä on helvatan hyvä kuva. Kai noissakin vaan on sit toteutuksessa eroja..Toimistorotta kirjoitti:
Jaa. No ei niistäkään kyllä mikään oikein toimi kuin hyvässä päivänvalossa.
Mulla on slim 250giganen ja tuo on kyllä aika hiljainen vekotin. Käytännössä huomannut sen äänen erottuvan vain muutaman kerran, vaikka olen mielestäni normaalia ihmistä tarkempi tarkkailemaan noita kotiteatterini ominaisuuksia.RP kirjoitti:Onks pleikka kolmonen kuinka kovaääninen toosa? Verrattuna esim. kaameeseen Xbox360 mölytoosaan? Ja meinaan tosiaan ihan noin niinku normaalille korvalle, ei millekään meganörtin korvalle.
Eli eipä ole haitannut.
edit: toki täällä ole mikään fiiwis kuin kirkossa, kuuntelen aika lujalla oli sitten leffa, DVD-musa tai guitar heron veivaus kyseessä.
Mulla on tota viimistä sukupolvea oleva läskimooses, ja taitaa olla vielä Slimiäkin hiljaisempi monien mittausten mukaan. Sopii siis oikeen mainiosti esim. BlööRää-soittimeksi eikä puhinat häiritse yhtään.RP kirjoitti:Onks pleikka kolmonen kuinka kovaääninen toosa? Verrattuna esim. kaameeseen Xbox360 mölytoosaan? Ja meinaan tosiaan ihan noin niinku normaalille korvalle, ei millekään meganörtin korvalle.
Jos haluut hiljasen, osta se vanha malli. Slimit vänisee aika lailla samaan malliin kuin Xbox.RP kirjoitti:Hyvä niin. Kai tuo pitää käydä ostamassa. Mies haluaa BR-soittimen ja mä pelikoneen, joten tuo lienee siis järkevin vaihtoehto. Tuo äksäri on vaan ihan kauhee mölytoosa, wii ja pleikka kakkonen on ihan hiljasii siihen verrattuna. Toista semmosta en siis halua huutamaan.