Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Riemumieli kirjoitti:Ilmenihän tuo jutustakin

Ei ilmennyt postauksen aikoihin. Iltapaskan toimittaja on sittemmin muuttanut juttuansa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Ilmenihän tuo jutustakin (ainakin implisiittisesti, se on sellainen hieno sivistyssana), jos osaisi lukea ja miettiä hetken, eikä heti työntäisi kaktusta perseeseen.
Juttua on muokattu huomattavasti siitä, mikä se oli siinä vaiheessa, kun Masa ja minä sitä ihmettelimme.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vitun netti. Painettu sana oli parempaa, mokailut jäivät muistiin ja peeloille naurettiin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Ok. Toimittaja ei ehkä oo tajunnut mistä on kyse tai sitten olettaa, että lukijat tietävät enemmän kuin tietävät.
Lainaus uutisesta:

"Joukkueilla on tapana kerätä niin sanottua sakkokassaa virkistysreissua tai saunailtaa varten."

Suomeksi sanottuna: Joukkueella on osittain yhdessä sovitut ja osittain valmentajan määräämät käyttäytymissäännöt, joiden rikkomisesta jaetaan joukkueen sisäisiä sakkoja. Kauden lopussa kertyneet varat ryypätään porukalla.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ok. Toimittaja ei ehkä oo tajunnut mistä on kyse tai sitten olettaa, että lukijat tietävät enemmän kuin tietävät.
Lainaus uutisesta:

"Joukkueilla on tapana kerätä niin sanottua sakkokassaa virkistysreissua tai saunailtaa varten."

Suomeksi sanottuna: Joukkueella on osittain yhdessä sovitut ja osittain valmentajan määräämät käyttäytymissäännöt, joiden rikkomisesta jaetaan joukkueen sisäisiä sakkoja. Kauden lopussa kertyneet varat ryypätään porukalla.
Ja kuten Masa ja minä kirjoitimme, juttua on muokattu huomattavasti siitä, mitä se oli silloin kun minä ja Masa asiaa ihmettelimme. Alkuperäisessä uutisessa kerrottiin vain, että Granlund saattaa saada sakot maalistaan ja asiaa harkitaan. Ei kerrottu taustoista mitään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ok. Toimittaja ei ehkä oo tajunnut mistä on kyse tai sitten olettaa, että lukijat tietävät enemmän kuin tietävät.
Lainaus uutisesta:

"Joukkueilla on tapana kerätä niin sanottua sakkokassaa virkistysreissua tai saunailtaa varten."
Tätä taas ei ollut kun MÄ luin artikkelin ekan kerran.
Ihan turha "uutinen" joka tapauksessa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Perjantai-illan huumaa! Itse menen paikalle väijymään:

http://www.espoonoilers.fi/uutiset.html?1723
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Alkuperäisessä uutisessa kerrottiin vain, että Granlund saattaa saada sakot maalistaan ja asiaa harkitaan. Ei kerrottu taustoista mitään.
:sir:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Johnny Winter kirjoitti:Perjantai-illan huumaa! Itse menen paikalle väijymään:

http://www.espoonoilers.fi/uutiset.html?1723
Oon muuten tällä kaudella väijynyt viisi sekalaista liigamatsia ja ilokseni voin todeta tason nousseen taas selvästi. Nuoria taitavia yksilöitä tuntuu syntyvän kuin sieniä sateella, sellaisia vielä nuorten maajoukkueessa pelaavia. Sitten esmes Kooveen Lahtinen, herranjestas missä lyönnissä. Maagiset kädet ja pelikäsitys ollut ennenkin, mutta nyt mies on vaarallinen kentällä käytännössä joka sekunti.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Johnny Winter kirjoitti:Perjantai-illan huumaa! Itse menen paikalle väijymään:http://www.espoonoilers.fi/uutiset.html?1723
Homojen reikäpallo on ihan kivaa (pelaan itsekin, termi kaverin keksimä), mutta ei siitä lajina erikoisen huumaavaa saa. Vähän kuin maahockey, pliisua, pliisua. Hyvää kuntoliikuntaa massoille, muovimailalla huitomalla ei saa päätä irti niin kuin jäkiksessä. Aloittelijat kun yleensä aina telovat kaikki ympäriltään.
Paras päivä ikinä.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Oon muuten tällä kaudella väijynyt viisi sekalaista liigamatsia ja ilokseni voin todeta tason nousseen taas selvästi. Nuoria taitavia yksilöitä tuntuu syntyvän kuin sieniä sateella, sellaisia vielä nuorten maajoukkueessa pelaavia. Sitten esmes Kooveen Lahtinen, herranjestas missä lyönnissä. Maagiset kädet ja pelikäsitys ollut ennenkin, mutta nyt mies on vaarallinen kentällä käytännössä joka sekunti.
Itse pääsen vasta nyt nauttimaan ensimmäistä livenä, mutta noin pro1:n välityksellä olen huomannut saman. Mulla ehkä virtaa öljy suonissa, sillä se että toi Öljymiesten tällekin kaudelle edelleen nuorentunut rosteri vetää noin korkeella tasolla, on musta kauden positiivisimpia juttuja. Aksun lähtö ja taas nuorentunut rosteri aiheutti kauden alla jännitystiloja.

Pelejä on kyllä mukava katella kun sattuu ja tapahtuu. Enemmän ihmetyttää toi Espoolainen yleisö. Siellä kuitenkin pelataan kansallisen tason huippupelejä useissa eri lajeissa ja jengiä ei jaksa kiinnostaa.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Riemumieli kirjoitti: Homojen reikäpallo on ihan kivaa (pelaan itsekin, termi kaverin keksimä), mutta ei siitä lajina erikoisen huumaavaa saa. Vähän kuin maahockey, pliisua, pliisua. Hyvää kuntoliikuntaa massoille, muovimailalla huitomalla ei saa päätä irti niin kuin jäkiksessä. Aloittelijat kun yleensä aina telovat kaikki ympäriltään.
No mut jos tykkää siitä että miehet painii varusteet päällä pystypainia ja lyö siinä välissä muutaman iskun, niin ei siinä mitään. Varmasti viihdyttävää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Johnny Winter kirjoitti: Pelejä on kyllä mukava katella kun sattuu ja tapahtuu.
Näyttäis vaffasti siltä, että suurin osa joukkueista pelaa jonkin sortin nopeisiin suoraviivaisiin kontrahyökkäyksiin perustuvaa säbää, jossa tilanteita riittää kummassakin päässä. Kooveen systeemin nimi taitaa olla joku vitun pumppaus. Kun siis paikka nopeaan on, siihen pyritään aina. Ylipäätään pelinopeus on taas kasvanut selvästi. Nuoret taitavat pelaajat ovat lähes poikkeuksetta pelirohkeita. Olisikin hauska nähdä nuorten maajoukkueen peli mj-äijiä vastaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Johnny Winter kirjoitti:No mut jos tykkää siitä että miehet painii varusteet päällä pystypainia ja lyö siinä välissä muutaman iskun, niin ei siinä mitään. Varmasti viihdyttävää.
MM-lätkä on viihdyttävää, mutta muuten pidän enemmän futiksesta. Myös rugby on miehisempi laji kuin kiekko, amerikkalaisesta soikiopelistä puhumattakaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Mä niin toivon että höntsä-räkä saa punaista valoa ja Bottas pääsisi tositoimiin.

http://www.iltalehti.fi/formulat/201111 ... 1_fo.shtml
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Mä niin toivon että höntsä-räkä saa punaista valoa ja Bottas pääsisi tositoimiin.

http://www.iltalehti.fi/formulat/201111 ... 1_fo.shtml
No siis ei hänen williamsille pitäisi mennä, mutta johonkin voisi mennä ajamaan. Paras kuski kuitenkin.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Paras kuski kuitenkin.
Millä mittareilla?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Paras kuski kuitenkin.
Millä mittareilla?
No jos pysytään suomalaisissa kuskeissa niin kuka oli muka parempi ja miksi?
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: No jos pysytään suomalaisissa kuskeissa niin kuka oli muka parempi ja miksi?
Mitä tekemistä menneisyyden kuskeilla on nykyisissä formuloissa?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti: No jos pysytään suomalaisissa kuskeissa niin kuka oli muka parempi ja miksi?
Mitä tekemistä menneisyyden kuskeilla on nykyisissä formuloissa?
Kaipasit Bottasta paikalle, joten luultavasti kaipasit hyvää suomalaista kuskia. Oletan näin. Näyttöjen perusteella _minusta_ räikkönen on paras valinta jos haluaa katsoa suomalaisen kuskin menestymistä radoilla.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Näyttöjen perusteella _minusta_ räikkönen on paras valinta jos haluaa katsoa suomalaisen kuskin menestymistä radoilla.

Paskaa. Räikkönen on kuin ikääntyvä kiekkoilija höntsäilemässä huipputasolla. Uutta sankaria suoleen ja reliikit katsomoon.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Jaaha, huhtikuussa ropisee naamariin taas, tämän hetken paino 84kg ja alle 71kg pitäs kuihdutella. No, katotaanpa miten viikonlopun superjalkaseminaarin jälkeen pystyy kävelemään, paras tapa aloittaa laihdutus on lopettaa liikunta.


http://itfeurope2012.com/

Kuva
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Venäjän liigan fudis; serious business.
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011 ... 4_jp.shtml
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viime viikolla viisi aerobista eli pallopelejä (futsal ja säbä) + sali.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vastaa Viestiin