Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Flunssaa pidellyt viikon verran. Viskiäänestä on kyllä töissä hyötyä joten en valita vaikka kuolema kolkuttelee.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nenä menossa tukkoon, päätä särkenyt jo pari päivää ja tuntuu että lämpöä pukkais. Yyyh, en haluu tulla kipeeks (salaa tosin haaveilen et tulisin kunnol kipeeks, ni sais maata kotona eikä tarttis kuunnella paskaa töissä).
Viimeksi muokannut Stinky, 14.09.2007 10:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
chevilyn

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Stressaa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Näköä hämärtävä päänsärky, onneksi on vapaapäivä. Kuumettakin pukkaa.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

chevilyn kirjoitti:Stressaa.
:paijaa: Elämä on.
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Mulla on toisinaan niin hemmetin pitkät piuhat. 2,5 kk on mennyt tosi mukavasti touhuten, elämä on ollut aikalailla pelkkää auringonpaistetta ja linnunlaulua, nyt pari viimeistä päivää on ollut mieli aivan maassa. Masennus tuntuu lisääntyvän kiihtyvällä vauhdilla. Johtuisikohan taas menkoista tämä... (toivottavasti, niin sitten tämä on helposti korjattavissa).
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Tai ehkä sulla on vaan jäänyt ne asiat käsittelemättä sen touhuamisen takia. Itselläni oli aiemmin tapana toimia noin, eli kun jätti paskojen ajattelemisen väliin ja keskittyi muihin asioihin, ei ne paskat sieltä itsestään minnekään kadonneet vaan läjähtivät sitten naamalle jossain toisessa tilanteessa.
No, ilmeisesti ikä teki tehtävänsä ja olen kantapään kautta oppinut käsittelemään asiat NYT eikä ens viikolla. Siinä hetkessä paskamaista ja saatan vatvomisieni ja kyselyineni olla erittäinkin raivostuttava hameväen edustaja, mutta kun kerralla suomii asiat läpi, on helpompi katsoa taas eteenpäin.
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

^ Mä niin toivoin, että olisin käsitellyt noita asioita jo niin paljon suhteen aikana ja myös erosta päätettäessä, ettei se tulisi enää järkytyksenä vaan helpotuksena. Tai siis helpotushan toi ero oli. Eipä tässä ole hirveästi ehtinyt pysähtyä ja miettiä, tarkoituksella kun on pitänyt itsensä kiireisenä.

Sillä hetkellä kun lähdin tavaroitteni kanssa entisestä kodista yritin luvata itselleni olemaan itkemättä ko asian takia kertaakaan. Ehkä olisi vain pitänyt surra silloin, mutta ympäristö ei ollut paras surutyön tekemiseen, vanhempien luona ei saa tunteilla.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Stinky kirjoitti:Nenä menossa tukkoon, päätä särkenyt jo pari päivää ja tuntuu että lämpöä pukkais. Yyyh, en haluu tulla kipeeks (salaa tosin haaveilen et tulisin kunnol kipeeks, ni sais maata kotona eikä tarttis kuunnella paskaa töissä).
Edelleen sama vaiva. Nyt ketuttaa kybällä. Olo on paska!
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vasemmassa korvassa jotain vikaa kun haukottelee tai nielasee niin pieni kipu tuntuu. Johtuu sukeltamisesta vaikka tasasin korvien paineet aika usein alas päin mennessä.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Päätä särkee kolmatta päivää putkeen huolimatta levosta, unesta ja ulkoilusta. Pitäiskö tässä alkaa huolestumaan..?
Mussukka hyvä!
Se on myöhäisreaktio.
Olet levännyt kunnolla, saanut unta ja ulkoillut. Silloin keho on ikäänkuin normalisoitunut ja hermoradasto normalisoituu. Lisäksi saatat saada happea ylimäärin. Pää särkee vain merkkinä siitä, että se on muutoksessa. Hyvässä muutoksessa.
Toki tämä on vain teoria. Minulla parantumiseen liittyy aina tuo jonkinlainen pään ja muun kropan kolotus ja kankeus juuri lepovaiheessa. Se on tottumista.

MUTTA olen kyllä ymmärtänyt että sulla yleisten postauksiesi mukaan oli stressiä kovasti. Eihän tuollainen nyt äkkiä unohdu! Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus! Päänsärky on stressireaktio. En voi uskoa, että stressihuolesi ovat yhtäkkiä ohi!

MUTTA jos piänsärky jatkuu kauan, sit kyllä sitä APPUU tulee hakea. Jossakin se syy on kuitenkii. Paras arvaukseni on syksyinen matalapaine, joka jo fyysisenä ilmiönä aiheuttaa painetta päässä.
Pyrkisin unohtamaan jollain tavalla asian. Mutta baariin en sinuna menisi, vaikka se tällä kertaa voisi rauhallisessa hyvässä seurassa ollakin oikein hyvä ratkaisu!

Kivuttomuutta päin riennä

hoppas Arskalainen kansalainen

Saaren oma poikanen, mieheke
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kaikesta mitä syön, tulee suunnattoman huono olo :barf:
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Kaikesta mitä syön, tulee suunnattoman huono olo :barf:
Ja mun ennustukset käyvät toteen.

Kauas siitä nyt on aikaa, kun näit SikaMikan?
Bliss

huima kirjoitti:
Ja mun ennustukset käyvät toteen.

Kauas siitä nyt on aikaa, kun näit SikaMikan?
Ei tää ole sitä mitä sä kuvittelet :P
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Moottoritiellä alkoi vaivaamaan esinahan alle mennyt häpykarva. Sain reponoitua pukukaapilla. Älkää olko huolissanne, pesin käteni.
brona
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja brona »

Mummun hautajaiset kahden viikon kuluttua. Äidin jaksaminen huolettaa, kun sillä on lisensiaattityön seminaarikin samalla viikolla.
...
Stadinarska
Kitisijä

Älä syö mitään.

60 euroa, kiitos!

SA
guru
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Bliss

Stadinarska kirjoitti:
Älä syö mitään.

60 euroa, kiitos!

SA
guru
Ihan itsekö keksit vai lunttasitko kirjasta?
Stadinarska
Kitisijä

Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Älä syö mitään.

60 euroa, kiitos!

SA
guru
Ihan itsekö keksit vai lunttasitko kirjasta?
Siis enhän mä nyt tällaista ikinä itse voisi keksiä! Olen sen lukenut tietokirjasta. Oikein pöllö silmälasien kanssa kirjan päällä!

Ja tästä vastauksesta saat pulittaa 40, joten se olis tasan satanen.

Tilinumeroni on 123456-789012 Kroisos Arskius Stadius on nimeni.
Ikäni on 101 vuotta, painoni 102 kiloa ja pituuteni 103 senttiä ja rinnanympärys 104 senttiä, mulla 105 senttiä kukkarossa.

Hetkinen, tää on shrink ja mikä vaivaa:

Mua vaivaa nyt lapsellisuus! Mikä avuksi! Pimpeliponpeli puks!

SA
vaivautunut vaivaavainen
Kimmen
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

NuoriDaavid kirjoitti:Moottoritiellä alkoi vaivaamaan esinahan alle mennyt häpykarva.
Oliko oma vai potilaasi häpykarva?

Sormessa tikkejä ja vatsassa n. 5 cm miehuudesta avohaava. Kaveri tunaroi rälläkkä kädessä ja satuin olemaan liian lähellä. Luojan lykky että selvisin näin vähällä, olis voinut käydä pahemminkin. Oli omituista katsella haalareiden ja kalsareiden läpi vatsassa olevaa ammottavaa aukkoa ihossa. Kävi vielä niin hyvä tuuri että päivystävä lääkäri sattui olemaan käsikirurgi, niin sain sormen oikein kivasti parsittua. Käsi ei sinänsä haittaa menoa, se on söpössä paketissa, mutta vatsaa kirvelee eikä pysty oikein istumaan. Nukkuminenkin on hankalaa, koska olen tottunut nukkumaan vatsallani ja kättäkin pitäisi varoa. Viime yönä sain nukuttua vain 2-3 tuntia. Aika käy pitkäksi, en ole tottunut makaamaan paikoillani.
Älä löi! En ole hurrit!
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Ilmeisesti torstain punttisalitreenien yläselkäliikkeen painojen lisäys kostautui myöhemmin samana iltana ja seuraavana yönä erittäin häiritsevänä, vaikeasti paikallistettavana kipuna jossain vasemman lapaluun tienoilla. Oletan johtuneen venähtäneestä selkälihaksesta. Häiritsi yöunia, mutta vaimeni ja lopulta katosi perjantai-illan ja lauantain aikana. Molempina päivinä nautittu alkoholi toimi mahdollisesti relaksanttina, ei voi tietää.

Uskaltanen maanantaina kuitenkin salille.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kimmen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Moottoritiellä alkoi vaivaamaan esinahan alle mennyt häpykarva.
Oliko oma vai potilaasi häpykarva?
Siis tietysti oma. Silloinhan se kiristää silleen inhottavasti. Jos se on irrallaan oleva, niin eihän sitä edes huomaa.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Joku nuoridaavidin kaveji totes mulla just turpean poskiontelon. Roppii roppii. Pitäis lähtee parin tunnin päästä ryyppään eli tuulastusreissulle. Joko tai? - Taidan valita kummatkin.
William Somerset

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

NuoriDaavid kirjoitti:Siis tietysti oma. Silloinhan se kiristää silleen inhottavasti. Jos se on irrallaan oleva, niin eihän sitä edes huomaa.
No eikö tämä riitä jo perusteeksi sheivaamiselle? Aattele otsikoita; Länsiväylällä 50 auton ketjukolari! Kolarin aiheutti tuskallisesti housunsaumaan jumittunut häpykarva, jota korjatessaan nuorehko lääkärismies tömäytti SUVinsa viereisellä kaistalla körötelleen Hummerin kylkeen.

Tuskallisia noi häpykarvat. Siksi ne pitää ajella pois pois.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Käväisin työfysioterapeutilla niska-hartiaongelmieni kanssa.
Ilmeisesti vaivat aiheutuvat pääasiassa epäergonomisesta tavastani "lysähtää" lievään etukumaraan tuolissa. Lisäksi sain ohjeet muutamaan taukojumppaliikkeeseen.
Kattotaan nyt josko nuo niskat tuosta hyvinkin vetreytyisivät. :)
Vastaa Viestiin