Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

STADINARSKAN SANOMAT
Helsingissä 6.5.2012

Kevät alkanut Stadinarskalle
Toimittajamme tapasi rentoutuneen Arskan
superkuuta ihailemasta


Toimitajana olin tekemässä raporttia superkuusta kun
äkkiarvaamatta näin jotain oliivisen oloista ympäristössä-
Tajusin, että tässä on aito ja alkuperäinen turskainen
saman kohteen "kimpussa". Vaihdoin haastateltavaa kuusta
Arskaan ja kohtasin tavattoman rentoutuneen Arskalaisen
odottamassa nousevaa kuuta luonnon keskellä.
Kysymyksiini Arskalaisemme ei vastannut, mutta rennon
asiallisesti hän sepusteli kaikkea muuta kuten tukijoiden
tärkeyttä ja elämän mukavuuden toivomusta. Myös rauhaa hän
toivoi ihmisten kesken. Tuttuja teesejä Stadin asukkaamme suusta
jo ennenkin saatuja.
Kysyin Arskalta josko hän ehtisi tulemaan syvällisempään haastatte-
luun kahvikupin kera. Arska vastasi hillityn kohteliaasti, ettei hän
ole nyt sillätavalla tavattavissa ja näytti kohteliaasti toimittajalle oman
paikkansa. En ollut loukkaantunut vaan sain sitten Arskalta vielä nimmarin
ja suukon poskelle, jota en sinkkunaisena tule pyyhkimään
ennekuin uusi nahka poskeen kasvaa.
Johtava arskalainen oli isoin bongaukseni tänä vuonna ja tapahtui
se
täysin äkkiarvaamatta. Poistuin paikalta ja seuraavana päivänä koetin onneani taas,
mutta paikalla oli vain mänty, johon Arska nojasi.
Elämä on kasa onnen hetkiä ja epäonnen hetkiä, oli ajatukseni ja tuijotin
aavaa merta mietteissäni.
Toimittaja Arja Arjalaisarskanen
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AKTIVOIDUIN taas ainakin nyt vaikka tekemisiä on jonoksi asti ääh!! :D

Hyvää päivää Kitinän TUKEMATON JA LUKEMATON JA TUKEVA JA LAIHA kansa! Siis tukijat ja lukijat ja niiden unioni ja leikkaus.
Tässä puhuu se, jonka kyllä tiedätte. Turha mun on sanoa, että olen Herra Ma...eikun siis Saminnars...ei kun tietenkin aito ja oikea ja ainoa original Herraskainen Stadinarska. Ei muovia. Ei myöskään terästä vaan monet kerrat tarkistettua lihaa.

Minulle ei kuulu itselleni mitään erityistä, joten vain päätin, että MUN PITÄÄ olla nyt aktiivinen ja vastata Homeenmiehelle nyt juuri. Listalla on kolme eri postausta, johon laitan kommenttini
PAKSULLA ISOLLA.

Nauttikaa tahi kärsikää!

Tuossa oli aika hauska ketju, jossa oli typerimmät uutiset. Mieleen tuli heti Stadinarskan Sanomat ja varmat vastaukset ketju kaukana siitä onneksi kai kuitenkii. Joku voi olla eri mieltä, mutta ainahan sopii olla ontaa mieltä tai siten olla mielipuoli.

Nyt se sitten alkaa eli Homevastaukset (itseänikin jänskättää, mitä vastauksiaja mahdollisia sukkeluuksia saan aikaan... :roll: )


STADIN MUKAVIN ARSKALAINEN STADIN MUKAVIMMAN MIELESTÄ

------------------------------------------------------------------------------------
Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Mutta ajattele, jos mä kesän ja hiirenkorvien tullessa esiin muutunkin taas aktivisemmaksi Kitinän osallistumisjäseneksi. Niin sanotuksi aktivoituneeksi oliiviseksi arskalaiseksi.
Toivottavasti.

NO HYVÄ

Herätty noin kello 4.30. Ruokakaupassa käyty. Alkossa täytyy vielä käydä. Divariin menen katsomaan mitä näistä saisi vaihdossa:

LUIN OIKEASTI MITA NAISTA SAISI VAIHDOSSA. PITÄISIKÖHÄN ITSE MENNÄ VAIHTOON (JÄÄHYLLE)!!!!

3 Manhattan-dekkaria
Kajsa Ingemarsson: Matkalaukkumorsian
Helen Fielding: Bridget Jones - elämä jatkuu
Alexandra Marinina: Seitsemäs uhri
Doris Lessing: Hyviin naimisiin
Alexander McCall Smith: Naisten etsivätoimisto nro 1
Tommy Taberman: Julian parveke
Nalle Puh 1/1985
Nalle Puh 12/1987
Nalle Puh 12/1983
Nalle Puh 8/1983
Nalle Puh 1/1986
Nalle Puh 10/2009
Nalle Puh 6/2008
Nalle Puh 10/2010
Tehokontaktit 6/2009
suomen Mad 5/1990

ON SULLA KAIKENLAISTA KIRJALLISUUTTA

Vitsi:

- Mitä eroa on Koffilla ja Lapin kullalla?
- Koff ei soittele perään.

LOISTAVA TÄLLÄ KERTAA

Homeboy
proffessionaali tryffelisika

Homeboy65 kirjoitti:Vappu 2012:

30.4. Cafe Lemonin terassilla 1 pitkä kolmonen. Kotiin jatkamaan juomista. Kaksi keskaria, 0,5 l Dry vodkaa ja 0,5 l cokista lantrinkia. Kuuntelin levyjä ja istuin parvekkeella. Arskalle tekstari jossa toivotin hauskaa vappua.

ARSKALLE TEKSTARI OLI HYVÄ. MUISTA EN MENE VAKUUSEEN. AI LEVYJEN KUUNTELUHAN ON HIENOA TOKI

1.5. Äitimuorin kanssa kävelemässä, tarjosi Mäkkärissä juustohampurilaisen ja jäävettä. Erottiin, jatkoin kävelemistä Töölöön ja Alppilaan. Käväisin terassilla, 1 pitkä "tuulensuojaan". Kotiin nyhväämään.

AVAA ÄIDILLESI OVI, NIIN HÄN TARJOAA SEURAAVAKSI COCIKSEN!
(HYVÄNTAHTOINEN VITSI)
MUKAVA, ETTÄ KÄYT ÄITISIKIN KANSSA KÄVELYLLÄ!


Kitinä: addiktio jatkuu, matala profiili jatkuu. Ketään ei noressa.
Laihduttamisyritykset jatkuu.

HIENOA!

Vitsi:

- Epäonnistuit Painonvartijoissa?
- Joo, läskiksi meni.

OIKEIN HYVÄ!

Homeboy
pyttipannu ilman sipulia
Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Sit Saulia: Mä näinki Saulin ja Jennin. Söde pari!
Musta ihan hyvä, et Jenni on maan kuninkatar.



P.S Voi kauhistus...mä unohdin Homeelle vastata ja nyt mun aikani loppui...seuraavalla kerralla. Annatko anteeks , Home...
Annan. :)

HYVÄ, KIITÄN

Missä näit heidät?

LINNAN EDESSÄ.

Tapaan eukon huomenna. Kutsui kylään, asuu etelä-haagassa.

RAPORTOI SITTEN VAIKKA TÄÄLLÄ MITEN MENI!

Vitsi:

- En etsi maista mammonaa.
- No mereltäkö sitten?

HYVÄ TÄMÄKIN!

Päivän siteeraus:

"Olen pudonnut lavalta 4 kertaa. Se on OK , koska siitä saa hyvin palstatilaa." - Steven Tyler, Aerosmith
(Onkohan kundi pudonnut yhden kerran liikaa? - Latojan huomautus)

NÄÄ ON VAIKEITA

Faija osti minulle vaatteita tänään. Ja ihan pyytämättä as usual. Enpä ennen tiennytkään että Rolling Stones-boksereita on olemassakaan.

NO TUO ELE FATHERILTASI ON LOISTAVA!

Homeboy
vierivä kivi joka ei sammaloidu
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tapasin eukon viime pe hänen luonaan. Juteltiin parvekkeella reilu tunti, tarjosi limonadia.
Tavattiin myös eilen kahvilla kauppahallin luona. :kontrolli: 8)

Seuraavan kerran tavataan ensi perjantaina.

Vitsi:

- Miksi suntio lukitsi kirkon ovet?
- Seudulla liikkui raamatun kääntäjä.

Homeboy
geenimanipuloitu luumutomaatti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Miksi suntio lukitsi kirkon ovet?
- Seudulla liikkui persujen kansanedustajia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:Miksi suntio lukitsi kirkon ovet?
- Seudulla liikkui persujen kansanedustajia.
Miksi suntio lukitsi kirkon ovet?
- Seudulla liikkui taivaan isä ja silloin on herttaisen :h: yhdentekevää lukitsiko hän ovet


Oliko hyvä juttu? Se oli Stadinarskan ihka oma keksintö eikä voi löytyä kirjoista!

Terveisin vanha kunnon alkuperäinen ja elävä oliivinen, miedosti tamminen ja värikylläinen


STADIN ARSKALAISET
puolesta arskalaisten toiminnan bossi, värimestari Arska Von Stadin
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska toivottaa kaikille äideille onnea äitienpäivänä!

Kuva

Stadinarska
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Äitimuorille soitettu. Onnittelin ja kerroin tuovani lahjan (2 DVD:tä) lähiaikoina.

Eukko tavattu 3 kertaa. Tuntuu pitävän minusta. Tunne on molemminpuolinen.

Terassille kai tänään. 8)


Kuin kuuta nousevaa odotan HB:n ja SA:n seuraavaa huippukokousta keskiviikkona 16.5.
(Bad moon rising...- Latojan huomautus)

Vitsi:

- Laihialainen tukankuivaaja?
- Siirretään penkki lähemmäs takkaa.

Homeboy
kuuhullu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ennen 17. huippukokousta voisi miettiä sigun vaihtamista. Siteeraan muistinvaraisesti:

"Homie on pahin paskaläjän ja roskasäkin risteymä mitä maa päällään kantaa." - Snapahead

"Homie on idiootti" - Gat

"Ei se nyt taivu tajuntaan kun röpöttelijä keskikehonrakentaja sanoo näin." - Bluntly

"Röpöttäminen kielletty ja lapset pelkää." - Dumiz

"Anteeksi, loukkasiko aivovamma?"- par-sky

"Uuslukutaidoton palstapeelo" - Tix / So Hard

"Mikä ihmeen voima saa sinut jakamaan jotain näin vitun typerää koko palstan kanssa?" - Hämärämies

Homeboy
dean martin boozing societyn ulkopuolella
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Suositan hämistä, koska se sopii liki kaikkiin viesteihisi oikein hyvin siguksi.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska kirjoitti:
So Hard kirjoitti:^ Suositan hämistä, koska se sopii liki kaikkiin viesteihisi oikein hyvin siguksi.
Piipahdin täällä ja täällähän on jotain muutosta tai koko käyttis muuttunut ja eri pohja. Lienee siis Aasin hommia.
No, kai kaikkeen tottuu...
Olen kyllä nin rajoitetusti ollunna Kitinässä ja aikonen jatkaakin sitä sillai...

Mutta samalla olen hundeerannut miten kehittää Stadinarskan olemusta ja juttuja ja muutakin.

Tuossa aiemmin oli aika hyväkin postausketju Manaustyypiltä "Onko Stadinarskanen provo vai tosissaan" - LOPPUJEN LOPUKSI mä en sitäkään ajatellut ehkä tarpeeksi. Enhän minä toki ihan sellainen ole, mitä täällä kirjoituspalstalla, mutta minussa on samaa kyllä väkivallattomuus ja tietty kohteliaisuus, mutta tuossa tietynlaisessa iskulausemaisessa kohteliaisuudessa voinee olla jotain ärsyttävää.

Ihan oikeasti ajattelen, jos voisin muuttua oikeasti täysin provottomaksi. Olisiko se sitten ollenkaan hyvä. Minusta tuntuu, että esim. palstan "tytöt" ajattelee minua jonkin sortin propellipäänä. Se nyt ei merkinne mitään, mutta sinänsä hassua. OLEN TÄSTÄ asiasta maininnut ennenkin ja antaapi nyt olla taasen.

ON KEVÄT silripis piip kvirk (Stadinarskan alter ego eli Birdie eli lintunen (golftermi).

Kuulkaas hyvät ihmiset. Eilen oli taas sellainen maailman tapaus, että olin sopinna tavata itsensä herra Homeen! Olin sitten vaihtanut tapaamispaikkaa ihan arvon Mäkkäriin! Tullessani pyörällä liikkeen ulkopuolelle mietin mitä tapahtuu seuraavaksi. Näenkö Homeen hahmon heti astuessani sisään ja mitä onkaan tuleva taasen sen jälkeen. Katselin hieman epäuskoisena sekavaa ravintolaa ja simääni osuivat kauniit tytöt jo keväisissä siroissa vaatteissaan ja siten energiaa antavana kohotin katseeni yhä syvemmälle ravintolaan. Luulin että Homeenpoika myöhästyy ja hengähdin rauhallisesti. Sitten näinkin aivan yllättävästi asian, joka selvitti aivoilleni välittömästi mistä oli kysymys. Hommenpoika oli jo tiskillä. Sitten valitsin pöydän huolella ja kerroin Homeenpojan istuessa alas, että menen jonottamaan kaffetta. Homeenpojalla oli ainakin pari burgeria. Minä jonotin kauan ja siinä jonottaessani katsoin usein erästä kiinnostavaa naista, joka puhui puhelimessa ja se nainen samaan aikaan katsoi minuun. Mietin olikohan tuo nyt taas sattumaa vai mitä. ja taas ja taas. EN kertonut Homeenpojalle tätä asiaa mennessäni kahvin kanssa hänen pöytäänsä vastapäätä. Puhumisemme sisälsi asiaa eukosta, elämästä, televisiosta ja laihdutuksesta ja mietin tosiaan nauraen hänelle tuota provojuttuakin. Homeenpoika nimittää näitä huippukokoukseksi. Miksei näin- ETYKIN aikana 1975 muistan tuon termin mainiosti.
Oikeastaan tapaamisemme ei tuonut sinänsä mitään uutta, mutta ihan kiva tapaaminen ja noin 50 minuutin kuluttua sitten oikeastaan yhteistuumin lähdimme poies. Lupasin panna muutaman rivin Arskan omiin sanomiini eli tähän mun blogiin.

Mietin, että voisin hyvin tavata jonkun muunkin arvon Kitinästä. Ainakin luulen, että tapaaminen olisi myönteinen. Sellaisen tapaisin, joka luulee musta jotain "typerää". Taas tuli mieleen, etä mitä väliä. Oikeassa elämässä sillä olisi, mutta on tämä kirjoitussysteemikin oikeaa elämää!

Minulla olikin siinä toinen, hieman erilainen, tapaaminen perään.

Nyt siirryn taas muille asioille ja palaan taas.
AINIIN, en oo vastanna!

SO HARDIlle vastau, vaikka hän ei minulle olekaan vastannut vaan Homeelle: Vastaisin So Hardin juttuun, että Home nyt kyllä itseänsä moitiskelee liikaa sinänsä niin, että ken noin itseänsä ajattelee niin hän suattaapi siihen uskoa! Siksi minäkään en oikeastaan itseäni vitsinä hauku mahdollisesti saamillani asiattomilla nimillä, vaikka ne tuntuvatkin minusta huvittavilta ja aina osuvat ainoastaan haukkujansa niskaan.


Mutta mielipiteet ovat sinänsä aina hyviä puolesta ja vastaan. Ne tekevät maailman maailmaksi!

Voikaatte kaikki hyvin ja tuleekohan tähän käyttikseen vielä muutoksia? :o

Hyvin se näinkin toimii! Varmaan

terveisin ja aika hurjaa tuo Slovakiavoitto ja Norjakin on Russlandin kanssa tasoissa toisen erän jälkeen? Onko tämä Helatorstai unta vai mitä lienee? :wink:

Kaikkien yhteinen iloinen ja joskus toki surullinenkin rauhanpojke Stadista!
:lol:

STADIN ARSKISPOJKE
No tottamaar oliivia!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HERKKUPALA HAARUKASSA!

Ei nainen, ehei vaan...


Mestarien Liiga: Bayern Munchen- Chelsea ja

LITTI STUDIOSSA. KAIKKI TEEVEEN ÄÄREEN 21.30 ELI NYT!!!!!!!!

Jabadabaduuuu....

Ja aivan todella Stadinarskan märkäuniväripaletti tullut nyt. Onko tää satua. Ihanata :D "


Oliivinen keväinen Arskalainen
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

En oo kotonani, mutta nyt huvitan teitä TÄYSIN ITSEKEKSIMÄLLÄNI vitsillä!

Samalla annan elonmerkkini tukijoille ja lukijoille!

Vitsin aluksi:

Vitsissä on muuttomies ja hänen vaimonsa. Muuttomies on kärsinyt ummetuksesta pitkään ja työpäivän lopuksi hän sanoo kotona riemullisena vaimolleen:


"SainPas kannettua tänään hyvin kaiken!"

Eikö ollut aika hauska kuitenkin!

Siitepölyä on paljon, muttei ole tätä arskalaista haitanna ollenkaan. Viel ainakaan...

Mutta tämä elonmerkki SA:sta riittääpi!


Stadinarska - aina valmis oliivinen kujeilija
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:En oo kotonani, mutta nyt huvitan teitä TÄYSIN ITSEKEKSIMÄLLÄNI vitsillä!

Samalla annan elonmerkkini tukijoille ja lukijoille!

Vitsin aluksi:

Vitsissä on muuttomies ja hänen vaimonsa. Muuttomies on kärsinyt ummetuksesta pitkään ja työpäivän lopuksi hän sanoo kotona riemullisena vaimolleen:


"SainPas kannettua tänään hyvin kaiken!"


Vähän kesti ennen kuin tajusin. Aika hyvä.

Menossa katsomaan mitä näistä saa vaihdossa divarissa:

Carter Brown: Valkoiset bikinit David Wilson: McCloud Kuolleen miehen saalis
Ed Edson: Kuolleen metsän sheriffi

Lippe Suomalainen: Vuosi Karin kanssa
Agatha Christie: 5 pientä possua
Agatha Christie: Hautajaisten jälkeen
Jacqueline Wilson: Kuin kaksi marjaa
Annika Idström: Luonnollinen ravinto
Antti Tuuri: Joki virtaa läpi kaupungin

Aku Ankka 23/1995
Aku Ankka 48/1990
Aku Ankka 11/1994
Aku Ankka 19/1992
Mad 8/1989

Terassille myös tänään. Paskansin housuihini tällä viikolla. "kansantuotetta" tuli aika paljon... :oops:

Homeboy
kakkapylly
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:En oo kotonani, mutta nyt huvitan teitä TÄYSIN ITSEKEKSIMÄLLÄNI vitsillä!

Samalla annan elonmerkkini tukijoille ja lukijoille!

Vitsin aluksi:

Vitsissä on muuttomies ja hänen vaimonsa. Muuttomies on kärsinyt ummetuksesta pitkään ja työpäivän lopuksi hän sanoo kotona riemullisena vaimolleen:


"SainPas kannettua tänään hyvin kaiken!"
Halloo kaikki synnittömät ja syntiset, manattavat ja pelastuvat, tyttiset ja poikaiset!

Tässä pikaisesti vastaan kotipojalle. Muutoin tyydyn toivottamaan kaikille huvaa kesäpäivvöö.
Arskalla on pikku matalalento päällä taas. Pitäis hidastaa ettei tulisi elinhalvausta.

Nuoresta Daavidista lupasin tehdä juttua tähän sanomalehteeni, muttei hän oo viel kertonut min kälaisen haluaa!

Mutta nyt Kotipoikavastaukset
ISOLLA KIRJAIMILLA

Terveisin kaikille

ARSKALAISTEN ARSKA

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Vähän kesti ennen kuin tajusin. Aika hyvä.

EIKÖ OLLUTKIN!
HYVÄ KUN PIDIT!
AI OLIKO SE KUITENKIN HIUKAN VAIKEA TAJUTA SE VITSI- VOIH. SILLOIN MUUTKAAN EIVÄT SITÄ TAJUNNEET. ILMANKOS KUKAAN EI KOMMENTOINUT. PITÄÄ YKSINKERTAISTAA VITSEJÄ...
JA JUTTUJAKIN MUUTEN, ÄH. NE TAITAA OLLA MULLA USEIN LIIAN VAIKEATAJUISIA...

Menossa katsomaan mitä näistä saa vaihdossa divarissa:

Carter Brown: Valkoiset bikinit David Wilson: McCloud Kuolleen miehen saalis
Ed Edson: Kuolleen metsän sheriffi

MITEN SÄ OOT NÄÄ HANKKINUT. MÄ EN OO KUULLUTKAAN.

Lippe Suomalainen: Vuosi Karin kanssa
Agatha Christie: 5 pientä possua
Agatha Christie: Hautajaisten jälkeen
Jacqueline Wilson: Kuin kaksi marjaa
Annika Idström: Luonnollinen ravinto
Antti Tuuri: Joki virtaa läpi kaupungin

SAITKO MITÄÄN? TARKOITAN RAHNAA? JA MISTÄ NOISTA?
KUSTA OVAT TULLEET? MIKSI MYYT JOS OOT OSTANNA?

Aku Ankka 23/1995
Aku Ankka 48/1990
Aku Ankka 11/1994
Aku Ankka 19/1992
Mad 8/1989

MAKSETAANKO YKSITTÄISISTÄ AKUISTA??????????????????????????????? EI KAI?
NOIHAN ON UUSIA...

Terassille myös tänään. Paskansin housuihini tällä viikolla. "kansantuotetta" tuli aika paljon... :oops:

SIIS MITÄ, MITÄ HÄH. MITÄ TUO OLI?
ÄLÄ VAIN SANO, ETTÄ OLET TOSISSASI? EN IHAN PYSTY LUKEMAANKAAN!
ONHAN SULLA VESSAKIN! NYT HEITÄT HETULAA KOTIPOIKA!

Homeboy
kakkapylly
YÄK, KAMALAA. SERAAVALLA KERRALLA PAREMPI TITTELI

KERROPA EUKKOUUTISIA SANOMIINI.
TERKUIN PÄÄTOIMITTAJA-SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Arska, klikkaa tätä ja vastaa Kyllä. Parannat omaa elämänlaatuasi.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia sitten Arskalle: nuo 3 ensimmäistä bukia oli ns. kioskikirjallisuutta, ostin joskus aikoinaan jostain divarista. Muut kirjat plokkasin kirjaston kierrätyshyllystä. En saanut rahaa, vaihdossa sain muuta tilalle 11 eurolla. Akujen alkuperää en muista.

Sarjakuvia olen kerännyt reilu 11 vuotta.

Eukkouutisia: ollaan tavattu 4 kertaa, tänään treffit klo 17.30. Mennään Pizza hutiin.

Vitsi:

- Miksi koira juoksee ympyrää?
- Koska on vaikeampi juosta neliötä.

Soitin eilen tädille Tampereelle. On hengissä.

Homeboy
etäisten lauseiden "mies"
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Arska, klikkaa tätä ja vastaa Kyllä. Parannat omaa elämänlaatuasi.
Voi Sleadoiz-toverini- en minä millään uskalla klikata! Nykyisen tietotekniikan aikana pelkään, että koneestani syöksyisi nelipäinen hirviö terävine hampaineen ja sillä olisi se sun lusikkasi. Tosin mä nitistäisin sen ja tylsyttäisn sen hampaat ja ottaisin lusikan uusiokäyttöön ja söisin sillä juuri tekemääni tuoretta raparperikiissulia, mutta koska olen hempeämielinen rauhan mies, en sitä nitistystä tee.

Älkää tekään kukaan uskaltako painaa tuota mystistä uutta "Arskalaisnappia".

Arskan kyllä tekisi mieli painaa ja vastatakin "ei" . Hih. Kyllä mä olisin NIIN kiero! :lol:

Ei silti, leikkiähän tämä Slea-veitikalta on! Kiitos kuitenkin omasta klikkausnapista. Onha upeaa kun on saanut oman napin!!

Kukahan sä oot loppujen lopuksi? Hyvin mahdollisesti olet sielultasi tukijakin tai sitten jopa ylläpitomies? Minkähän vuoksi pidät minusta noinkin paljon? No, ei se tykkääminen ongelma saa olla, eihän! Tykätään molemmat!


On muuten erinomaisen tyylikkäitä nämä uudet värit. Kaikki ovat pastellinsävyisiä - aivan kuten eka kertaa muistaakseni teknokraatitar Kiukkutipu ne mulle esitteli! En olisi uskonut, että Arskalle tarjotaan oikea väritaivas!!

Lienee Sleadoizin toivomus ja pyyntö! Jos on niin kiitän!

Rauhaa rajalle ja kaikille toivoo yhteinen oikeasti rakkautta ja rauhaa toivova vekkulinne

OLIIVINEN STADIN JOSKUS SYNTYNYT POIKALAPSI :)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No niin heipä taas kaikki Tukijat :h: ja lukijat!

On pirun hieno sää

No, tämä taas tässä tällä kertaa. Halaus tukijoille :h:

Terveisin

STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää hajumenta Arskalaiset ja parkalaiset!

Stadinarskan Sanomat kokoaa muutamia ajankohtaisia ja tosi yllättäviä ja kiinnostavia ja mediaseksikkäitä asioita taasen, joita ei muuten huomattaisi:


-Kesä on ihan ovella
-On tullut valoisampaa
-Polkupyörällä on mukava nyt kulkea
-Tiepöly on ikävää
-Tytöillä on vähemmän vaatteita kun tulee lämpimämpää
-Ihmisiä ei saa ampua
-Elokuvia on mukava katsoa usein
-Kävellen pääsee kohteeseen hitaammin kuin autolla
-Jos ostoksia on paljon, niin auto kuljettaa ne helpommin kuin pyörä
-Jos laitat liikaa päälle kesäilmalla niin saattaa tulla kuuma
-Kukkia tulee kastella, jotteivat ne kuole
-Kukat ovat kauniita ja ne ovat värikkäitä
-Stadinarska on syntynyt maailmaan ja on ihminen
-On tarpeellista syödä, jottei tule pahaa oloa
-Jos lyöt toista niin toinen tuntee kipeää
-Tukijat ovat tarpeellisia elon tiellä
-Ilma on tarpeellista ja sitä pitää hengittää
-Televisio ja lukuisat muut laitteet sammutetaan käytön päätteeksi


Siinä hiukan ohjeita, jotka kaikkien on hyvä lukea. Tiedämme, että nykyajan ihmisille nämäkin ylläolevat kaikki on hyvä kerrata aika ajoin.

Ohjeitten antaja on


VÄRIMESTARI HERRA ARSKA STADINARSKA I OLIIVINEN
Vuoden 2009 valittu Kitinäläinen
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: Hyvää hajumenta Arskalaiset ja parkalaiset!

Stadinarskan Sanomat kokoaa muutamia ajankohtaisia ja tosi yllättäviä ja kiinnostavia ja mediaseksikkäitä asioita taasen, joita ei muuten huomattaisi:


-Kesä on ihan ovella
-On tullut valoisampaa
-Polkupyörällä on mukava nyt kulkea
-Tiepöly on ikävää


Jep. Tiepöly on ikävää allergian takia.

Vähän epäselvää kuinka monta Hyvinkäällä kuoli.

Terassille kai taas tänään.

Vitsi:

- Paljonko on 3 + 3?
- Koivu...vai oliko se kuusi?

Levyhankintoja: Eaglesin kokoelma (tupla-CD)

Homeboy
pyttipannu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaikka mulla onkin hauskaa niin te olette pojat kitinässä monelle allergiselle aika siitepölyä! :D :D :lol:
Mulla on auto ihan siitepölyssä, voisitte käydä pölyhuiskaanne sen päällä heiluttamassa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuva
Heissan Nuori vanha Taavid! Tai nuorihan sä oot, sovitaan niin!

Munhan piti susta tehdä jonkinlainen kirjoitus, mutta en muista laitoinko sulle johonkin pyynnön sanoa minkälaiseksi kirjoituksen laittaisin: Mukavaksi, ikäväksi, hauskaksi, pöllöksi, hyvin asialliseksi, sekopäiseksi, kuivaksi vai jopa tavalliseksi?

Mutta saisit kertoa että onhan tämä hauska pikku kuvasi, jonka tässä lähetit, positiivinen ilmaus Stadinarskan palstaa ja sitä edellistä postausta ajatellen. Minusta se postaus oli jollaintavalla kuitenkin hyvä!
Hyvä jos ja kun pidit siitä!


Minulle tämä suviaika on jollain tavalla herkistynyttä aikaa kun aina tämä aika on jotenkin oikeasti merkityksellinen ollut. Koulut päättyy ja saa tehdä omia kesäjuttuja muiden ja kavereiden kanssa. Se on aina niin upeaa kun on oliivinen kevät ja kaikki tuoreet asiat esillä tuolla luonnossa.
En vain osaa onneksi vieläkään suhtautua siihen ihan NOIN VAAN ilman tunnetta. Samoin kun sitten tulee elokuun pimenevät yöt niin sitten sekin on sellainen tila, jonka tuntee syvällä sielussaan!

vai mitä mieltä on Kitinän kaverit? TIEDÄN, että osa teistä, varsinkin miehet, ovat hyvin suoraviivaisia etenijöitä ja havaitsevat nämä asiat vasta joskus 70- vuotiaina jos havaitsevat...
MUTTA kukin tallaa tyylillään ja siihen ei oo nokan koputtamista.

parahinta kevätaikaa kaikille, tottakai tukijoille tiukempi halitus, mutta myös epäilijöille! :)


STADINARSKALTA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti:Vaikka mulla onkin hauskaa niin te olette pojat kitinässä monelle allergiselle aika siitepölyä! :D :D :lol:
Niin sinäkin, oletan. :wink:

Siitepöly ei vaivaa enää niin paljon kuin ennen. Ennen täytyi ostaa joka kevät antihistamiinia, enää ei tarvitse.

Paskansin housuihini eilen, "kansantuotetta" tuli aika paljon. :paska:

Pussikaljoittelusta sovittu serkkupojan kanssa la 2.6. :miitti: :beer:

Eukon tapaaminen pe 1.6. klo 17.30.

Arskan tapaaminen joskus lähitulevaisuudessa.

Vitsi:

Koulussa äidinkielen tunnilla:
- Mikä aikamuoto on kyseessä kun sanon "Minä olen kaunis."
- Mennyt.

Homeboy
kylmäsavustettu kirjolohifilee
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:No niin heipä taas kaikki Tukijat :h:
Jaa ketkä?
Vastaa Viestiin