Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:Perussettiä eli sydänsuruja. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...
:paijaa:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mua ei vaivaa mikään, mutta tiedän, mikä Stadinarskaa vaivaa:

Narsistinen persoonallisuushäiriö on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen narsismin muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ja toimintavaikeuksia. Siitä kärsivällä on suuruusharhainen kuvitelma omasta ainutlaatuisuudestaan ja kyvyistään. He kuitenkin vaativat paljon huomiota ja ihailua. Heidän ihmissuhteensa kärsivät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä.

http://www.tietopankki.com/narsismi.html

Pelottavaa.
Ja kritiikki selitetään aina aiheettomaksi, mm. kateellisten nuorten miesten multinikkien syyksi :D
Senverran ihan asiallisesti, että älkää nyt hyvät järkevät immeiset ottako minun puheitani ihan noin todesta.Minä koetan laittaa hauskaa huumoria! Totuus on, että olen ihan mukava,sopivan sosiaalinen, mutta aivan tavallinen, ehkä tavallista lämpimämpi, hyvä on. Minulla riittää runsaasti empatiaa ja kade en muista oikeasti olleeni muuta kuin jostain hyvästä muistista. Ylimielisyys on ihan totta tosi kaukana minusta. Itse inhoan kaikissa tätä piirrettä!
Mulla on aika laaja yleistietous mutta ei se ole mitenkään kovin kummoinen silti. Mitä osaan, on nämä pallopelit ja käytöstavatkin aikas hyvin.

Ja kyllä, Kitinän ongelma ovat moninikkisyydet. Se on syöpää täällä ja se on sitä tylsyyttä! Laita se Tix siihen omituisen jääräpäiseen päähäsi, sinähän olet pahasti tekopyhä jos et sitä myönnä!
Mutta Tixistä oikeastaan pidän! Miksi vihaisin miestä joka jollain tavalla hauskastikin pitää selkeästi Stadinarskasta, mutta se on sellaista ärsyyntynyttä rakkaus-addiktia! Koeta irtautua siitä Tix hyvä! Äläkä tapa ainakaan! Voisimmeko me kokeilla paiskata RAUHAN sorkkaa?

Hitsi soikoon oon väsynyt! Mutta piti vastata, ettei nyt hassuiksi ruveta!Onhan tuo tauti toki varmaan monillakin, mutta ei nyt mulla, ei, hehheh!

Bliss voi tarkistaa asian tapaamalla minut jos haluaa. Tixiä en oikein vielä tapaisi koska hän tappaisi! Hei aika hyvä, eikös!!

Anteeksipyyntöä taitanee Blissiltä, näinkin syvälle henkilökohtaiseen arvioon/loukkaukseen menemisestä huolimatta, olla turha odottaa?

Mutta en minä sitä tarvitse. Pyydän vain huomioimaan sen, että minua "syytetään" leikillesti tai tosissaan kirjoitusten tasosta.

Mielestäni tämä on arveluttavan pahemmalla puolella. Mutta koska Stadinarskassa on kestopinnoite niinkuin kiva Mussukkamme (pus) (oho, Tix halkesi taas ja GoogleB, sorry sorry), totesi joskus, en ole moksiskaan!

Itse en laita edes vitsinä vastaavaa arviota Blissistä, jotakin leikkikostoa, koska se olisi ehkä banaalia.

Ja ymmärrän Blissiä ja olen tietysti erittäin suuresti imarreltu kun hän ajattelee minua!Luonnollisesti, kukapa ei olisi!!Kiitos Bliss-teevatisilmä! Pusi!
Miksi muuten ymmärrän Blissiä näin hyvin että pussasin huulille!?Enkä ole ollenkaan kiukkuinen! Siksi koska olen itsekin henkilöitä analysoiva ja monta "tautia" löytänyt joistain. Ja olen miettinyt myös aika paljon hänen persoonaansa, joka ei aivan helppo ole, hän on sen itse todennut, kun sanoi asuneensa yksin ja poika vain kelpaa.
Hänellä on mielipiteitä hyvin paljon joista itserakkaus ilmenee, mutta ne on puettu niin hauskasti tai persoonallisesti, että minä en ihmettele miksi hän on lähes yhtä suosittu (gallup) kuin minä, tekemättä vähemmän!

En vain mene niin pitkälle, että totuutena laukoisin sairauksia, hehheh!
Silloin ymmärtäisin, että minua arvostellaan, hehheh.

SA-Gestapo 8)
on se ihan terve kuin vastapesty pukki :wink:
eikä musta kyl Gestapoksi oikeesti olis kai ollut! :o
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pelottavan nopeasti etenevä laihtuminen. Edelleen puolta kiloa päivässä, vaikka kylkiluut jo näkyvät. Onneksi ylimääräistä löytyy edes vähän vielä, koska muuten tämä olisi todella vaarallista.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nyt sitten laitettiin se sensori, vaikka sekin meinasi mennä yllättävän haasteelliseksi. Ilmeisesti laihtumiseen liittyen verenkierto rasvakudoksessa on lisääntynyt huimasti, ja se hiivatin sensori pitää saada juuri rasvaan, ei suoraan verikontaktiin. No, sensoreita sitten laitettiin vino pino, mutta jokainen osui tietenkin johonkin isompaan verisuoneen ja jouduttiin poistamaan, minkä seurauksena vatsani lopulta oli täynnä vuotavia reikiä. Siinä vaiheessa kun viimeistä kylmäsäilytyksessä ollutta sensoria laitettiin, hirvitti jo hoitajaakin, mutta onneksi se suostui jäämään sopivaan paikkaan, joten nyt sitten ihmetellään tilannetta ja kuunnellaan hälytyspiippauksia torstaihin asti.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ruoansulatus reistaa.
Aina ruokailun jälkeen on semmoinen olo kuin olisi niellyt jokusen kilon kiviä, närästyksestä nyt sitten puhumattakaan - eikä nyt puhuta mistään 7 ruokalajin chililounaista, vaan n. ½ lautasellisesta ihan tavallista työmaaruokalan ruokaa.
Lisäksi suolisto vääntelehtii ajoittain hyvinkin epämukavasti.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tänään tulostettiin sensorin tulokset. Onnistui siinä mielessä hyvin tuo ajoitus, että koneelle saatiin pyydystettyä hyvin lähes kaikkia verensokereissani viime aikoina esiintyneitä omituisuuksia, ja lisäksi käyrästä näkyi erinomaisesti ne tunnit, jolloin perusinsuliinia menee auttamattomasti edelleenkin liikaa. Uudet säädöt pumpussa, joten ehkä tämä tästä. Noita omituisuuksia voi sitten pohtia lekurin kanssa viikon päästä.

On tuon perusinsuliinin tarve näköjään tippunut ainakin 75%...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Elukka kirjoitti:Ruoansulatus reistaa.
Aina ruokailun jälkeen on semmoinen olo kuin olisi niellyt jokusen kilon kiviä, närästyksestä nyt sitten puhumattakaan - eikä nyt puhuta mistään 7 ruokalajin chililounaista, vaan n. ½ lautasellisesta ihan tavallista työmaaruokalan ruokaa.
Lisäksi suolisto vääntelehtii ajoittain hyvinkin epämukavasti.
Hej sinä, Mr. Hampurilainen/pizza/eskimopuikko x 10. Tottakai sun vatsa oireilee jos syöt normaalia ruokaa rasvaisen einesdietin keskellä. Funtsis vähän; tottakai sun suolistos on ihan sekaisin kaikesta mahdollista jos et syö tarpeeksi kuituja ja hivenaineita. Nih. Vihanneksia kehiin.

T. Paraskin puhuja (joka on ruvennut orjamaisesti syömään ainakin sen yhden tomaatin, ison palan kurkkua ja yhden hedelmän päivässä - helpottaa masun olotilaa huomattavasti)
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elppis kirjoitti:Hej sinä, Mr. Hampurilainen/pizza/eskimopuikko x 10. Tottakai sun vatsa oireilee jos syöt normaalia ruokaa rasvaisen einesdietin keskellä.
Olet luultavasti oikeassa. Varmaan iso osa ongelmasta johtuu aterioiden korvaamisesta välipaloilla ja valmissapuskalla. :oops:
MutQ ei työ- eläin- vauva- koti- ym. kiireiden keskellä oikein ehdi tai jaksa väsätä mitään monipuolista ja terveellistä... Hirveen paljon helpompi vaan lampsia McSyömään. :?
Noi työmaaruokailut olen kyllä pyrkinyt hoitamaan siten, että lautaselle tulee aina iso annos salaattia + täysjyväleipää kyytipojaksi.

Kiire ja stressikään ei varmaan kauhean hyvää masulle tee. :|
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^voit tietenkin kokeilla syödä kuituja ihan suoraan purkista, esim. agiocur. helpotti ainakin mulla kovasti. eikä ole niin tarkkaa onko vatta viallinen ruokavalion vai stressin vai sekä että takia, auttaa kumminkin.

hyvinvoiva osa ei reistaa niin helposti :)

täällä on nyt vikana hirveä paleleminen. sisälämpötila 24 C, päällä niin töppöstä kuin huopaa pitkien vaatteiden lisäksi. harkitsen pipoa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Mulla on niskassa, kallonpohjan ja hiusrahan tuntumilla, kaksi TODELLA inhottavaa puremaa. Paukamat ovat kovia ja sormenpään kokoisia, eivätkä tunnu kestävän yhtään koskemista. Jo pelkkä Pantysonin levittäminen saa ne kirvelemään kuin olisi laittanut Neoamiseptia avohaavaan. Sen lisäksi aluetta polttelee ja särkee laajalti. Välillä kun levitän Pantysonia alueelle, iho tuntuu kovasta kipuilusta huolimatta puutuneelta. Kuitenkin poikaystävän mukaan alueella ei näy mitään naarmuja, saati edes punoitusta.

Oon syönyt antihistamiinia, särkylääkettä ja pitänyt alueen jatkuvasti Pantysonissa, mutta toipuminen tuntuu todella hitaalta. Sain nämä viime pe-la sieltä pirun Venäjän reissulta.

Eivät taida lääkärissä kuitenkaan voida tälle asialle mitään sen enempää, kuin mitä jo kotona näitä hoidan?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti:^voit tietenkin kokeilla syödä kuituja ihan suoraan purkista
:doh: Nythän mä sen vatsa hokasin, että mullahan on kotona hyvinpitkälti koko laatikollinen Vi-Sibliniä.
Täytyypä tuoda jokunen annospussukka työpaikallekin.
Vaola kirjoitti:Eivät taida lääkärissä kuitenkaan voida tälle asialle mitään sen enempää, kuin mitä jo kotona näitä hoidan?
Voi ne olla syytä käydä tohtorille näyttämässä, jos on vaikka joku pahempikin tauti niihin pesinyt. Saat ainakin antibioottia tarvittaessa.
Viimeksi muokannut Elukka, 24.08.2007 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Aina mä tyrkytän maitohappobakteereja kaikille... Kaikki tarttee niih!
ps. Onpa hieno allekirjotus! Buah.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Elukka kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Eivät taida lääkärissä kuitenkaan voida tälle asialle mitään sen enempää, kuin mitä jo kotona näitä hoidan?
Voi ne olla syytä käydä tohtorille näyttämässä, jos on vaikka joku pahempikin tauti niihin pesinyt. Saat ainakin antibioottia tarvittaessa.
Kävin arvauskeskuksessa. Itse kipupisteessä ei näy yhtään mitään edelleenkään. Ei edes punoitusta, ei edes suurennuslasilla. Joten otaksuivat että kyseessä on vain pari pahasti ärtynyttä imusolmuketta, joihin eivät antihistamiinit tai Pantysonit tepsi. Särkylääkkeet ehkä tsägällä.

Laittoivat niskaan paikallispuudutuksen, joka ei kyllä muuttanut tilannetta mihinkään. Alan tosissaan kiipeillä seinille tämän asian kanssa. Sattuu niin perkeleesti!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:^ Aina mä tyrkytän maitohappobakteereja kaikille... Kaikki tarttee niih!
Mulla on purkki kapseleita aina kaapissa --> käsilaukkussa mukana. Vatta voi hyvin.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Aina mä tyrkytän maitohappobakteereja kaikille... Kaikki tarttee niih!
Mulla on purkki kapseleita aina kaapissa --> käsilaukkussa mukana. Vatta voi hyvin.
Pitää vissiin pikkuvauvasta asti syöttää tulevalle muksulle, joku tohtorisetä suositteli...

Nyt mua vaivaa flunssailun jälkeen ihan hillitön kropan väsy. Voimat on jotenkin kadoksissa ja epäilen palaileeko ne ihan perus-ruokavaliolla ja odottelulla. Ehkä sitä pitäisi osata levätä enempi, levätä taudit loppuun. Jalat kramppaili viime yönä vähän väliä, vaikka magnesiumia menee triplana, karsee vaiva.

Palaan iltapäivällä valittamaan pääkipua, tunnen sen lähestyvän! Liikaa kitinää heti aamusta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kramppaan. Viime viikolla useana päivänä vasen jalkapöytä, viime yönä helvetillinen kramppi vasemmassa pohkeessa, tänään vasen kämmensyrjä ja siitä leviten kyynärpäähän asti.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Kramppaan. Viime viikolla useana päivänä vasen jalkapöytä, viime yönä helvetillinen kramppi vasemmassa pohkeessa, tänään vasen kämmensyrjä ja siitä leviten kyynärpäähän asti.
Otas magnesiumia lissää.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Vaola kirjoitti:Sattuu niin perkeleesti!
Patit ovat tallessa, särky tosin lieventynyt huomattavasti. Mutta...

:tiistai: :9mm: :evil: :doh:

Ihmettelin tossa hetki sitten että mitenkä mun jalkaa kuumottaa, ja kurkkasin lahkeen alle. Kyseessä siis samaiselta reissulta saatu purema, joka antihistamiinin ja Pantysonin turvin ehti jo parantua nuppineulanpään kokoiseksi punaiseksi pikku pisteeksi. Ja nyt on koipi tulessa.

Kuva

Mitäs nyt? Lisää antihistamiinia? Amputaatio?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Sattuu niin perkeleesti!
Patit ovat tallessa, särky tosin lieventynyt huomattavasti. Mutta...

:tiistai: :9mm: :evil: :doh:

Ihmettelin tossa hetki sitten että mitenkä mun jalkaa kuumottaa, ja kurkkasin lahkeen alle. Kyseessä siis samaiselta reissulta saatu purema, joka antihistamiinin ja Pantysonin turvin ehti jo parantua nuppineulanpään kokoiseksi punaiseksi pikku pisteeksi. Ja nyt on koipi tulessa.

Kuva

Mitäs nyt? Lisää antihistamiinia? Amputaatio?
Suositen lääkäriin menoa. Antibioottia kirjoittaisin.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

NuoriDaavid kirjoitti:Suositen lääkäriin menoa. Antibioottia kirjoittaisin.
Voiko odottaa huomiseen, jos kestää kutinan ja polttelun siihen asti?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Suositen lääkäriin menoa. Antibioottia kirjoittaisin.
Voiko odottaa huomiseen, jos kestää kutinan ja polttelun siihen asti?
Päivystykseen!

Sinne aion suunnata minäkin tänään: yli 38 ollut kuume jo muutaman tunnin, ja työnteko vain provosoi kuumetta. Joka paikkaan särkee, pää ja korvat vihloo, silmät palaa päähän. Ihanaa.
Pakko mennä tänään päivystykseen; en ole varma että jaksanko aamulla klo 8 nousta jonottamaan terkkariin, ja sitten vielä kävelemään sinne.
Huomenna olis harjoitukset kirkossa ym. joten pitää levätä. Viime yönä menin klo 21 nukkumaan ja heräsin tänään 10.20. Ai ei kipee vai? :x
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Suositen lääkäriin menoa. Antibioottia kirjoittaisin.
Voiko odottaa huomiseen, jos kestää kutinan ja polttelun siihen asti?
ööäää todennäköisesti kyllä, mutta parempi varmasti olisi aloittaa ennemmin kuin myöhemmin.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Niinkun mulla on huomenaamulla aika sisätautilääkärille kilpirauhastutkimuksiin, niin mietin vaan että josko kannattaisi oottaa siihen. Muuten se on lähtö samaan sairaalaan, eli Jorviin, kahden lapsen kanssa jonottamaan. Eli jos ei ole tosi kyseessä, niin sitten odottaisin mieluusti aamuun.

No, katsotaan jos saan vaikka kyydin.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Laihtumiseni tahti on onneksi hidastunut, mutta tänään huomasin niinkin hassun ilmiön, että varpaitteni varret ovat laihtuneet todella paljon. Eikä se kyllä selity millään alipainolla ainakaan, koska todelliseen alipainoon on vielä pitkä matka.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Punkinpuremaksihan tuo sitten diagnosoitiin. On vielä villimmän näköinen ku eilen. Ja samat antibiootit, mitä jo aiemmin vedin keuhkoputkentulehdukseen. Mutta 10+ kyllä minua hoitaneelle lääkärille. Kerrankin.

Toivottavasti tuo nyt tosta lähtee. Tylsä mennä häihin lauantaina, jos koipi on ärtyisä.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin