Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Jotenkin osaa samaistua RP:n ajatuksiin.. Onneksi terapiassa olen tuollaisia ajatuksia päässyt purkamaan, ei ahdista enää.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mielenkiintoista Pupun pohdintaa. Nowan vinkki toimi ainakin minulle hyvin, töihinpaluusta alkoi ahdistamaton kausi. Täällä ongelmat olivat vähän toisenlaisia, jotenkin päästin ilman suodattimia läpi lapsen lisäksi kaikki muutkin toiveineen ja vaatimuksineen. Kun aivan oikeasti siinä lapsessakin oli tarpeeksi tekemistä, alkoi tuntua etten ole olemassa enää kuin muita varten. Työt helpottivat, niistä itse määräämällä sai nopeasti otteen omista haluistaan myös kotona. Herkkää aikaa. Tavallaan sitä oli itselleen tehnyt etukäteen selväksi miten kaikki tulee muuttumaan eikä siksi osannut tehdä eroa muutosten välillä, kaikki meni samalla syyllä läpi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nyt pitäisi tietää, mitä RP päätti? Hänen luonteensa huomioon ottaen veikkaisin lätkimään lähtemistä. Sunnuntain Äitienpäivänä toimi katalysaattorina lähtöä nopeuttamassa.
Paras päivä ikinä.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:Nyt pitäisi tietää, mitä RP päätti? Hänen luonteensa huomioon ottaen veikkaisin lätkimään lähtemistä. Sunnuntain Äitienpäivänä toimi katalysaattorina lähtöä nopeuttamassa.
No et mennyt kuin 180 astetta väärään, hieno luonteentuntija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

So Hard kirjoitti:No et mennyt kuin 180 astetta väärään, hieno luonteentuntija.
Kun pahinta ajattelee, on useimmiten oikeassa. Mutta parempi noin, jonkin asteen uhrautumisestahan vanhemmuudessa on kyse.
Paras päivä ikinä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Nyt pitäisi tietää, mitä RP päätti? Hänen luonteensa huomioon ottaen veikkaisin lätkimään lähtemistä. Sunnuntain Äitienpäivänä toimi katalysaattorina lähtöä nopeuttamassa.
No et mennyt kuin 180 astetta väärään, hieno luonteentuntija.
So Hard on sinänsä oikeassa koska mun luonteelle ei ole kovinkaan ominaista hylätä itselleni rakkaita ihmisiä, päin vastoin oikeastaan.

Ja asiaan, sormus on sormessa ollut tuosta viime postauksesta lähtien koska elco on sinänsä oikeassa siinä että turha mun on parisuhdetta kriiseyttää kun se ongelma ei ole siellä pätkääkään. Nyt keskityn tähän tytsän ja mun suhteen parantamiseen, tarvittaessa sitten vaikka ammattiavun kautta. Menen töihin jne.

Aloitan nyt ensin lukemalla tuon Suvisen suositteleman kirjan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

puput :h: Ja voitte siirtyä sitten bikinipainiin(pienellä tietty hellokittybiksut) kunhan ilmat vähän lämpenevät ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Ei oo suurta ihmissuhdepaskaa, mutta pientä. Jotenkin pääsi taas käymään niin, että tammikuussa eksyin yhden miehen petiin humalassa, ja nyt tätä on sitten taas jatkunut, vaikkei yhtään huvita, enkä osaa lopettaa näitä juttuja siististi. Tykkäisin mennä aikaisin nukkumaan, olla käyttämättä alkoholia joka viikonloppu ja olla katsomatta urheilua telkkarista, mutta just näiden juttujen parissa on suurin osa viime kuukausien viikonlopuista mennyt. Kyseinen ihminen on kyllä ihan kiva, mutta mitenkään joustavaksi ei voi sanoa. Väsyyttää taas viime viikonlopun jäljiltä ihan vietävästi enkä ees jaksa jutella insinöörien kanssa konttorin tupakkapaikalla. Onks olemassa jotain kirjaa Epäselvien seksi- tai lievästi seurustelunomaisten suhteiden päättäminen for dummies?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

musta muumio kirjoitti:Onks olemassa jotain kirjaa Epäselvien seksi- tai lievästi seurustelunomaisten suhteiden päättäminen for dummies?
En tiedä oppaasta, mutta mulla oli tällanen ja vastapuoli lopetti sen tekstarilla. En sano, että olisi ollut parhain vaihtoehto, mutta Toimi. Nii ja tietenkin se auttoi myös, että "dumppaavalla" osapuolella oli uusi kumppani oven takana jo odottamassa... :lol:
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

musta muumio kirjoitti:Ei oo suurta ihmissuhdepaskaa, mutta pientä. Jotenkin pääsi taas käymään niin, että tammikuussa eksyin yhden miehen petiin humalassa, ja nyt tätä on sitten taas jatkunut, vaikkei yhtään huvita, enkä osaa lopettaa näitä juttuja siististi. Tykkäisin mennä aikaisin nukkumaan, olla käyttämättä alkoholia joka viikonloppu ja olla katsomatta urheilua telkkarista, mutta just näiden juttujen parissa on suurin osa viime kuukausien viikonlopuista mennyt. Kyseinen ihminen on kyllä ihan kiva, mutta mitenkään joustavaksi ei voi sanoa. Väsyyttää taas viime viikonlopun jäljiltä ihan vietävästi enkä ees jaksa jutella insinöörien kanssa konttorin tupakkapaikalla. Onks olemassa jotain kirjaa Epäselvien seksi- tai lievästi seurustelunomaisten suhteiden päättäminen for dummies?
Ööh. Mä en nyt ymmärrä mikä sua estää menemästä nukkumaan koska huvittaa, olla käyttämättä alkoholia ja katsomatta urheilua televisiosta. Se että on seurustelunomaisissa olosuhteissa ei normaalisti tarkoita sitä, että on tahdoton tossukka.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Sä oot MM kyllä kans yksi whinettäjä. Jos sulla on mies, niin sä haluat olla rauhassa. JOs sä saat olla rauhassa, niin sä haluat miehen ja itket sitä, kun kaikki muut vaan panee panee.

Oon ennenkin sanonut, että sulla pitäis olla mies, jonka sä voit ottaa kaapista esiin, kun siltä tuntuu, ja sitten laittaa kaappiin takaisin, kun et jaksa leikkiä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Dave kirjoitti:...pitäis olla mies, jonka sä voit ottaa kaapista esiin, kun siltä tuntuu, ja sitten laittaa kaappiin takaisin, kun et jaksa leikkiä.
Hei, mut tällanen olisi TOSI näppärä :D
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mirkku kirjoitti:
Dave kirjoitti:...pitäis olla mies, jonka sä voit ottaa kaapista esiin, kun siltä tuntuu, ja sitten laittaa kaappiin takaisin, kun et jaksa leikkiä.
Hei, mut tällanen olisi TOSI näppärä :D
Ottakaa ton MM:n kanssa yhteiseksi joku äijä. Sellanen näppärä kaappihetero.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Te ette nyt ymmärrä. Kyse on miehestä, joka ei ole se oikea, joten sen kanssa ei huvittaisi tehdä juttuja, mutta niitä tulee vain tehtyä, kun on selkärangaton paska ja paska on parempaa kuin paska ilman paskaa. Öh, tätähän se juuri yrititte selittää, nyt mäkin hokasin.
Paras päivä ikinä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:Te ette nyt ymmärrä. Kyse on miehestä, joka ei ole se oikea, joten sen kanssa ei huvittaisi tehdä juttuja, mutta niitä tulee vain tehtyä, kun on selkärangaton paska ja paska on parempaa kuin paska ilman paskaa. Öh, tätähän se juuri yrititte selittää, nyt mäkin hokasin.
Ei se järvi soutamalla kulu.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kyllä kai paskamälli alkaa ennen pitkää haista, mikä ilmenee liian vanha silli -efektinä. Ns. kunnon mies haistaa sen ja seurauksena on, että paskamälliä tulee vain lisää ja syöksykierre on valmis.
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Jeh.

Miksei MM voi vain sanoa, että väsyttää ja borettaa. Nyt tekisi mieluummin pelata vaikka lautapelejä kavereiden kanssa, mutta kun olet pippelisi kanssa valmis panemaan vauhdikkaasti, niin soita ja tuhotaan yksi keittiön pöytä.

Nykyään kun kerran booty calling on ihan hyväksyttyä, niin ei tarvitse väkisin leikkiä seikkailua ja ajan viettoa keskenään - jos ei se oikeasti nappaa. Ja jos se pelkkä seksiin hyppääminen suoraan ei muuten luonnistu, niin napatkaa mukaan roolileikit, jotka luovat sen kontekstin sille kohtaamiselle. Silloin ei tarvitse olla se vaivautunut arkiminä, jonka pitäisi hypätä suoraan punkkaan toteuttamaan efektejään tai jonka pitäisi kainosti ajatella että tässä pitäisi olla nyt jotain muitakin efektejä että jotta jos vaikka voisikin tehdä näin.

Kun kummallakin on sovitut roolit päällä, voi turvallisesti heittäytyä leikkimään. Voi sitten leikkiä vaikka bändäri-rokkistara -roolileikin, tai akateeminen sinkkutyttö-putkimies -leikin tai mitä vain.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

^^Mä en suosittele, että odottaa kotona, että prinssi tulee noutamaan valkoisen ratsun selässä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:Kun kummallakin on sovitut roolit päällä, voi turvallisesti heittäytyä leikkimään. Voi sitten leikkiä vaikka bändäri-rokkistara -roolileikin, tai akateeminen sinkkutyttö-putkimies -leikin tai mitä vain.
*tekee muistiinpanoja*
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti: booty calling
Taas sanavarasto laajeni.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dave kirjoitti:^^Mä en suosittele, että odottaa kotona, että prinssi tulee noutamaan valkoisen ratsun selässä.
Entä jos tekee niin kuin Pera Pervo myrkyssä taannoin ja odottaa alasti kotona jos vaikka himokas jehova sattuisi soittamaan ovikelloa?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Dave kirjoitti:^^Mä en suosittele, että odottaa kotona, että prinssi tulee noutamaan valkoisen ratsun selässä.
:shock: Eix tää niinku toimi, vai? Ja mä kun niin luulin.... Eihän mulla ole koskaan aikaa käydä missään muualla kuin kotona <-> töissä, ni mistä sellasen kaappiheteron sit sais? :(
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mirkku kirjoitti:
Dave kirjoitti:^^Mä en suosittele, että odottaa kotona, että prinssi tulee noutamaan valkoisen ratsun selässä.
:shock: Eix tää niinku toimi, vai? Ja mä kun niin luulin.... Eihän mulla ole koskaan aikaa käydä missään muualla kuin kotona <-> töissä, ni mistä sellasen kaappiheteron sit sais? :(
Nettideittailu ei vaadi merkittävästi enemmän efforttia kuin kitinään kirjoittaminen. Oikeastaan aika lailla sama prosessi. Rekisteröidyt ja kerrot että munan tarpeessa olisin. Ainoa ero että deittisaitilla saatat törmätä paskanpuhujien joukossa johonkuhun Toteuttajaankin.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:
Dave kirjoitti:^^Mä en suosittele, että odottaa kotona, että prinssi tulee noutamaan valkoisen ratsun selässä.
:shock: Eix tää niinku toimi, vai? Ja mä kun niin luulin.... Eihän mulla ole koskaan aikaa käydä missään muualla kuin kotona <-> töissä, ni mistä sellasen kaappiheteron sit sais? :(
Nettideittailu ei vaadi merkittävästi enemmän efforttia kuin kitinään kirjoittaminen. Oikeastaan aika lailla sama prosessi. Rekisteröidyt ja kerrot että munan tarpeessa olisin. Ainoa ero että deittisaitilla saatat saada paskanpuhujien joukosta jonkun Toteuttajankin.
Tota... miksi luulet kaikkien näiden sinkkunaisten olevan kitinässä? Mutta no sex please, we are kitinäläisiä.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:Tota... miksi luulet kaikkien näiden sinkkunaisten olevan kitinässä? Mutta no sex please, we are kitinäläisiä.
Miksi toistelet mitä juuri sanoin, captain obvious? Mähän tässä juuri koitin tehdä manuaalisen uudelleenohjauksen oikealle nettisaitille.
Vastaa Viestiin