Jooh, asensin sitten Kubuntun tolle 80 gigaselle ja jätin puolet siitä asemasta FAT32:kkoseksi, jotta voi käyttää sitä molempien käyttiksien mediapankkina.Manaaja kirjoitti:Uudelleenpartitioi.
<tietonurkka>
(Kubuntua ei sitten kannata asentaa uusimpaan versioon asti, vaan pitäytyä 9.04:ssa. Aloitin migraation 8.04 version live CD:llä ja päivittelin siitä pikkuhiljaa parin päivän kuluessa ylöspäin ja ajattelin, että onpas Linux ihanaa, kun kaikki toimii heittämällä ja ohjelmat osaa itse hakea tarvittavat ajurit jne... Olin jo ihan saatanan tyytyväinen, että täähän on parempi kuin windows ja asensin sitten 9.10 version ja mikään ei toiminut enää. Kaiken hässäkän jälkeen (kyrvähtänyt kovalevy, viallinen viime viikolla ostettu uusi Kiinassa valmistettu muistipalikka joka aiheutti lisähämmennystä, windows-osio IDE2 väylässä, yms....) olen nyt paljon oppineena neljättä kertaa takaisin aloitusruudussa 8.04 versiossa ja aion pitäytyä 9.04:ssa jahka saan päivitettyä sinne asti.
Onhan mulla myös 9.04 live CD, jota kokeilin, mutta siitäpä puuttuikin ohjelmia kuten Kaffeine ja Adept ynnä muuta ja enhän mä osaa mitään asennella vielä ja jotain vitun komentosarjaa pitäis naputella. 8.04:sta on hyvä lähteä ylöspäin, niin on ohjelmat valmiina.)
Lopuksi haluan sanoa:
Mac OS on huono käyttöjärjestelmä (lausutaan Mikael Fräntin äänellä).< />