Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Olen enemmän hesegirl, koska diggaan siitä majoneesista ts. sen takia sieltä haen hamppareita. Nyt ollaan syöty enemmän mäkkäriä koska täällä se on lähempänä, hese on jossain hevontuutissa :/ No harvemmin syödään pikaruokaa, mutta.... kaipaan majoneesia! Että kai se myy kun joka nurkilla on, toisin kuin muita vaihtoehtoja!
Viimeksi muokannut RP, 07.02.2011 14:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:Makuasioista voi kiistellä, mutta onhan se mäkkäri aika monta hampparia myynyt. Eli siis pakostakin tekevät jotain oikein.
So? On pääkallopitsojakin myyty miljoonia atrian ja hookoon toimesta ja silti ne ovat ihan kammottavaa paskaa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hesessä mua vituttaa pihvit, vaikka soosit parempia olisivatkin. Tosin hesessä vituttaa myös soosit, koska ne ovat mun mielestä mauttomia, mutta rasvaisia. En oo koskaan oikein tajunnut sen paprikamajon ja kurkkumajon puolesta löyhyttelyä. Mun mielestä ne on melko täydellisen mauttomia. Hesen bursan väliin saa olla kaatamassa sitä suolaa kaksin käsin, ettei se majolöntti olisi ihan täysin mauton.

Niin ja siis ne pihvit. Missä helvetin ravintolassa kutsutaan isoksi pihviksi raakapainoltaan 75-grammaista paperinohutta hyttysverkkoa? Mäkkärissä sentään iso pihvi on sen 110 grammaa.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

No nyt tekee mieli hampurilaista. Pitäsköhän sitä käydä testaamassa toi ikkunasta näkyvä hampuris..
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Ei se ainakaan 10 vuotta sitten huono ollut. Kuten ei Snackykään. Snackystä heavy monster niin pysyy nälkä vähän aikaa loitolla. :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Männäviikolla kävin kokeilemassa tuon vastapäisen mäkin. En voi sanoa pettyneeni kun ennakko-odotukset oli aika matalalla.

Elmaco jr. (vai miten ta tavataankaan) oli oikestaan aika kivan makuinen. TuplaQB olikin sitten aivan mauton kuten myös perunapuikot.

Masussa tuntui puolitäydeltä seuraavaan pieraisuun asti, jolloin oli pakko mennä hakemaan kaupasta puoli kiloa rahkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:^ Ei se ainakaan 10 vuotta sitten huono ollut. Kuten ei Snackykään. Snackystä heavy monster niin pysyy nälkä vähän aikaa loitolla. :P
Kyttä tuplamällillä :)

Carrols taisi ostaa lähes kaikki Snackyt ja sitten taas Hese osti Carrolsin?
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

paitövei, jos kolmostiellä liikkuu, niin kannattaa poiketa tei-tuvalle hampparoimaan. Mammat piti aikoinaa grilliä siinä Ikaalisten mäessä ja veikkaan että davekin on siinä joskus pysähtynyt? Listalla oli poliisi, taksari jne jne. Ihan hillittömän isoja ja hyviä mättöjä.

http://www.tei-tupa.fi/
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Dave kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta järkevältä tuo vanha käytäntö. 12-14 haastattelua, sehän sitoo aivan helvetisti resursseja.

Tosin enhän mä rekrytoinnista tiedä.
Niillä on kyllä ainakin ameriikan raitilla äärimmäisen vapaamuotoinen työjärjestys, töihin tullaan ja mennään silloin kun lystää ja työaikaa saa käyttää surutta silkkaan haaveiluun, jota myös tuotekehitykseksi ja innovatiivisuudeksi kutsuvat. Maksavat vielä tästä hyvin, joten noilla spekseillä eivät halua eivätkä tietenkään voikaan ottaa sisään mitä tahansa lahjattomuuksia tai vetelehtijöitä, vaan ne hakee sinne oikeasti alansa parhaita. Toistakymmentä haastattelukierrosta kuulostaa kuitenkin siltä, että jostain päästä hommaa voisi hieman tehostaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Boner kirjoitti:
Dave kirjoitti: Eiköhän nää oo jotain itsensä käppyrämäntyyn kahlitsevia risupartoja.
No ihmekkös kun urpiaista ei ole taas hetkeen näkynyt.
Heh. Mä panostan enemmän intternetissä vaahtoamiseen kuin oikeaan toimintaan. Paskanpuhujia ja toteuttajia, sano. Poissaolo taas selittyy sillä, että tuli kylmä ja käytin säästyneet lomapäivät eteläilyyn. Mutta nyt siis taas Koti-Suomessa sinunkin ilonasi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti: Mutta nyt siis taas Koti-Suomessa sinunkin ilonasi.
Ryhmähali sen kunniaksi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Mutta nyt siis taas Koti-Suomessa sinunkin ilonasi.
Ryhmähali sen kunniaksi.
Mä en tahdo halia teitä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dave kirjoitti:Carrols taisi ostaa lähes kaikki Snackyt
Snacky on palannut kartalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
RP kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Mutta nyt siis taas Koti-Suomessa sinunkin ilonasi.
Ryhmähali sen kunniaksi.
Mä en tahdo halia teitä.
Ei väkisin sitten.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
RP kirjoitti: Ryhmähali sen kunniaksi.
Mä en tahdo halia teitä.
Ei väkisin sitten.
No se nyt vielä puuttuisi!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Dave kirjoitti:Carrols taisi ostaa lähes kaikki Snackyt
Snacky on palannut kartalle.
Onneksi!
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Dave kirjoitti:Makuasioista voi kiistellä, mutta onhan se mäkkäri aika monta hampparia myynyt. Eli siis pakostakin tekevät jotain oikein.
:D ND on oikein urakalla alkanut puolustaa konsensusta ja yleistä mielipidettä aiheessa kuin aiheessa. Se kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että jos tieteelliseen konsensukseen uskotaan liian vahvasti, tiede lakkaa korjaamasta itse itseään. Tieteellinen metodi tarvitsee toimiakseen sen hyppysellisen mahdollisimman hyvin perusteltua epäilystä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

prosessi kirjoitti:
Dave kirjoitti:Makuasioista voi kiistellä, mutta onhan se mäkkäri aika monta hampparia myynyt. Eli siis pakostakin tekevät jotain oikein.
:D ND on oikein urakalla alkanut puolustaa konsensusta ja yleistä mielipidettä aiheessa kuin aiheessa. Se kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että jos tieteelliseen konsensukseen uskotaan liian vahvasti, tiede lakkaa korjaamasta itse itseään. Tieteellinen metodi tarvitsee toimiakseen sen hyppysellisen mahdollisimman hyvin perusteltua epäilystä.
Lähinnä yritin sanoa, että ei ne Mäkkärin hampparit nyt voi aivan huonoja olla, kun ajatellaan paljonko niitä on myyty.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Huomenna mennään pienen kanssa kokeilmaan QP:a. En muuten, mutta kun kaveri tahtoo. 8)
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dave kirjoitti:Lähinnä yritin sanoa, että ei ne Mäkkärin hampparit nyt voi aivan huonoja olla, kun ajatellaan paljonko niitä on myyty.
Helvetin hyvin niitä on myyty onnistuneella mainonnalla ja brändäyksellä.
[mutu]
Eikös tuo mainonta ole painanut ko. puljun tuloksen miinukselle?
[/mutu]
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:Justhan ne korjas tilanteen tuomalla Double QP:n ja QP:n pekonilla.

No en käynyt hampurissa kun se on niin pieni luukku ettei sinne mahu sisään, joten kävin testaamassa tupla qp:n.

Siis voi elämä miten surkea käntty se oli. Ei mitään makua, ei kastikkeita, ei vittu mitään muuta kuin kuiva leipä ja kuivat pihvit. Välissä hieman jotain soosia ja pari suolakurkun siivua. Ihan mistä tahansa snäkäriltä saa paremmat safkat kun mäkistä nykyään. Nyt meni totaaliboikottiin mun osalta, niin suuri pettymys taas mäkki oli.

Vittu mitä paskaa, olkoot arvosanana :evil:
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Dave kirjoitti:Lähinnä yritin sanoa, että ei ne Mäkkärin hampparit nyt voi aivan huonoja olla, kun ajatellaan paljonko niitä on myyty.
Eihän ne nyt niin huonoja olekaan. Nytkin uppoisi yksi ElMaco jos saisi kotiinkuljetuksena.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:
Dave kirjoitti:Lähinnä yritin sanoa, että ei ne Mäkkärin hampparit nyt voi aivan huonoja olla, kun ajatellaan paljonko niitä on myyty.
Eihän ne nyt niin huonoja olekaan. Nytkin uppoisi yksi ElMaco jos saisi kotiinkuljetuksena.
No, ei. Smurffit-levyjä myydään muuten ihan vitusti melkein joka vuosi. Tyyliin 50k+. Kai te tiedätte ne jollotukset smurffiaksentilla coverihengessä. Et ei nekään aivan huonoja voi olla :roll:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Eikös tuo mainonta ole painanut ko. puljun tuloksen miinukselle?
Mäkkäri ei ole koskaan tehnyt suomessa positiivista tulosta, verotusteknisistä syistä...

Boner kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Justhan ne korjas tilanteen tuomalla Double QP:n ja QP:n pekonilla.
No en käynyt hampurissa kun se on niin pieni luukku ettei sinne mahu sisään, joten kävin testaamassa tupla qp:n.

Siis voi elämä miten surkea käntty se oli. Ei mitään makua, ei kastikkeita, ei vittu mitään muuta kuin kuiva leipä ja kuivat pihvit.
Helvetin hyvä burgeri kun työntää väliin habaneropyrettä ja majoa tai BBQ-soosia! Just oikeassa suhteessa pihviä ja pullaa.
Vastaa Viestiin