Torsdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taas ulkotyöpäivä ja upea keli.
Omppupuita tuli leikattua liki 20. Metodina 'tosta poikki ni näyttää hyvälle'.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nythän mä vasta hokasin mikä se mun juttu on, kun sanon että "siitä puuttui se jokin". Mulle se tarkottaa seksuaalista vetovoimaa. Jos toinen ei saa sukkia pyöriin jaloissa eikä pikkupöksyjä märäks, niin se oli sit siinä.
Näin "vanhaks" elin kunnes tajusin ton. Onpas hömelö olo. Toisille se voi tarkottaa jotain muuta, mut mulle näin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Nythän mä vasta hokasin mikä se mun juttu on, kun sanon että "siitä puuttui se jokin". Mulle se tarkottaa seksuaalista vetovoimaa. Jos toinen ei saa sukkia pyöriin jaloissa eikä pikkupöksyjä märäks, niin se oli sit siinä.
Näin "vanhaks" elin kunnes tajusin ton. Onpas hömelö olo. Toisille se voi tarkottaa jotain muuta, mut mulle näin.
Ymm. En oikein ymmärrä mitä muuta se voisi edes teoriassa tarkottaa? Se on se "haluan nussia tolta aivot pihalle" -fiilis.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Nii-i. Siks mulle tulikin hömelö olo kun tajusin ton :oops: Mut kai se voi toisille tarkottaa jotain muuta. Voiko?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti:Ihminen pystyy kuitenkin pysymään kylläisenä myös huomattavasti pienemmillä annoksilla sellaisiin totuttuaan, mikä on loppupeleissä kannattavampaa kuin vatsalaukkunsa mekaaninen venyttäminen vetämällä litra ruokaa kerrallaan ja totuttautuminen vain sitä kautta kylläiseksi.
Missä kohtaa tuossa sanottiin, että vatsa on vedettävä ääriään myöten täyteen? Ei tuossa myöskään sanota, ettei sapuskan kuuluisi sisältää proteiinia ja rasvaa. Fiksumpi ( = lukutaitoinen) ymmärtää tuon niin, että laihduttaessa osa ruoka-annoksesta kannattaa korvata vähemmän energiatiheällä pöperöllä, jolloin kylläisyyden tunne saavutetaan normaali-annostaan pienemmällä kalorimäärällä. Normaali-annos sisältää proteiinia ja rasvaa, nyt vain esmes osa riisipastaperunasta korvataan vaikkapa vihanneksilla. Mikä tuossa on oikeasti niin vaikeata?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:Vähempikin suupalojen kyttääminen tekis ärtyneeks.

Vaihteeks mukiinmenevä pari tossa subin hääohjelmassa. Ei tehny mieli murhata ketään.
Se oliskin mennyt ihan pelleilyksi!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:Mikä tuossa on oikeasti niin vaikeata?
Sitä tässä on kieltämättä tullut eräänkin kerran mietittyä sulle vastatessa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mikä tuossa on oikeasti niin vaikeata?
Sitä tässä on kieltämättä tullut eräänkin kerran mietittyä sulle vastatessa.
Sun ongelmasi on nyt se, että mun oppini tulevat suoraan alan oppikirjasta, sun taas aika pitkälti omasta päästäsi. Uskottavuuspulasi on melkoinen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mikä tuossa on oikeasti niin vaikeata?
Sitä tässä on kieltämättä tullut eräänkin kerran mietittyä sulle vastatessa.
Sun ongelmasi on nyt se, että mun oppini tulevat suoraan alan oppikirjasta, sun taas aika pitkälti omasta päästäsi. Uskottavuuspulasi on melkoinen.
Ahaa. Kyllä mä mielestäni tossa olen ihan linkannut sulle ajankohtaista tutkimustietoa asiasta pointtieni tueksi.

Ei se minun syyni ole että sun oppikirjasi on edelleen 70-luvulta, ja tapasi tulkita sitä kovin yksisilmäinen.
Vastaa Viestiin