Mayah kirjoitti:
Mitä sä sitten niillä kuvilla teet? Palvot niitä ihan muuten vaan eroottisen herkkinä ja pyhinä?
No viehättävää, että joku vaikka vain netistä tuttu ja siis kuitenkin tosielävä persoonamisu näyttää mulle kaiken. En runkkaile vaan kunnioitan. Liikaa kai. Osa heistä on jo kadonnut, joku voi olla vielä joukossamme. Sanottakoon että GeetzuJennyltä en ole saanut, vaikka tuo joskus pelkäsi mulle lähettänneensä. On siis lähettänyt muille. On se niin väärin.
Nii ja siis [email protected] Tekaskaa joku anonyymiosoite ja kuvaa tänne. Sellasta ei ole vielä ollut, mutta pelokkaimmat saavat tästedes rajata päänkin pois jos ujostuttaa
Mayah kirjoitti:
Mitä sä sitten niillä kuvilla teet? Palvot niitä ihan muuten vaan eroottisen herkkinä ja pyhinä?
No viehättävää, että joku vaikka vain netistä tuttu ja siis kuitenkin tosielävä persoonamisu näyttää mulle kaiken. En runkkaile vaan kunnioitan.
Jaa. En nyt oikein tajua, mutta ei varmaan kukaan niin oletakaan Onhan se "ihan kiva" nähdä, minkänäköisten ihmisten kanssa netissä höpisee, mutta se riittää kun kerran näkee kuvan.
Nii ja siis [email protected] Tekaskaa joku anonyymiosoite ja kuvaa tänne. Sellasta ei ole vielä ollut, mutta pelokkaimmat saavat tästedes rajata päänkin pois jos ujostuttaa
Ehei
Joskus aikanaan lähetin kuvani satunnaisille nettitutuille kun pyysivät, mutta en ole aikoihin sitä tehnyt. Enkä tee enää. En tajua miksi silloinkaan niin tein, mitä hittoa ne sillä kuvalla... vitutti vaan jälkeenpäin, vaikkei siitä varsinaisesti mitään haittaakaan ollut
Hmm. Mitähän mä olen tehnyt väärin, kun en saa tuollaisia kokovartaloalastonkuvia koskaan sähköpostiini tai minnekään muuallekaan? Siis että Gattaca saa, ja minä en? Jumalauta! Mitä tässä sitten oikein pitäisi tehdä saadakseen sellaisia? Pyytää?
Mayah kirjoitti:Joskus aikanaan lähetin kuvani satunnaisille nettitutuille kun pyysivät, mutta en ole aikoihin sitä tehnyt. Enkä tee enää. En tajua miksi silloinkaan niin tein, mitä hittoa ne sillä kuvalla... vitutti vaan jälkeenpäin, vaikkei siitä varsinaisesti mitään haittaakaan ollut
elco kirjoitti:EDIT: Olisin toki kiitollinen, jos joku kertoisi, että löytyykö minua hirvihattuineni kavereiden kavereista? Veikkaanpa, että löytyy. Jos joku tietää, mikä täppä pitää kääntää niin kertokaa ihmeessä täälläkin?
Löydyt. Mistään en löydä mitään asetusta, jolla tämän voisi estää, tai edes kuvan näkymisen estää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gat kirjoitti:Sanottakoon että GeetzuJennyltä en ole saanut, vaikka tuo joskus pelkäsi mulle lähettänneensä. On siis lähettänyt muille. On se niin väärin.
elco kirjoitti: Tiedän blissin nimen tahtomattani.
Luin tätä ketjua uudestaan odottaessani leipiä uunista.
Jos olis herkempi flippailemaan, yllä olevasta elcon sanomisesta voisi vetää puoli pellollista herneitä käkättimeen