Idols 2008

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Ei tullut, oot puutteessa :P
Meinaan, että tuo on aika standardi kikka mainostuksessakin laittaa nainen laulamaan suu kivasti auki mikkiin ja rajata kaikki muu pois. Sillä on myyty paljon levyjä maailmansivu.
Ei tullut. Pertti, olet puutteessa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilen oli hyvä päivä. Inhokkini putosi sekä Idolsissa että BB:ssä \0/
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

swirl kirjoitti:Eilen oli hyvä päivä. Inhokkini putosi sekä Idolsissa että BB:ssä \0/
Kuka oli inhokkisi BB:ssä?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Alituiseen kitisevä ja nalkuttava Tuuli.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä en edelleenkään tajua Koopin suosiota, mihin se perustuu.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä en edelleenkään tajua Koopin suosiota, mihin se perustuu.
Perheenäideillä ei ole saldorajaa kännykkäliittymissään?
Came here for school, graduated to the high life
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^No tota, en ymmärrä mikä siinä vetoaa perheenäiteihin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:Perheenäideillä ei ole saldorajaa kännykkäliittymissään?
Ajatelkaa lapsia!

Kaikki raha Koopin puolesta on pois perheen lasten suusta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mä taas olen ilmeisen etääntynyt teinityttöjen sielunelämästä, kun en vaan tajuu sitä Kallea...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:^No tota, en ymmärrä mikä siinä vetoaa perheenäiteihin.
Jospa sinun pitää tulla sellaiseksi ensin. Onhan hän Miehen (tm) näköinen (no se hollantilaisparta on mitä on) ja kai perussuomalaiseen naiseen aksenttikin vetoaa. Sen enempää en uskalla naisen pään sisälle mennä.

Se joka häntä fanittaa kertokoon.
Viimeksi muokannut exPertti, 24.11.2008 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Mä taas olen ilmeisen etääntynyt teinityttöjen sielunelämästä, kun en vaan tajuu sitä Kallea...
Noku se on niin söpö kun se lässyttää. Mua niin risoo sen kuuleminen, kun tuntuu että t muuttuu sen sanomana ja laulamana aika usein d:ksi.

Jonen arvio eilisestä esityksestä oli varsin osuva, ja onkin vaikea ymmärtää miten kukaan sallii sen jatkaa kilpailussa tilanteessa, jossa loistava biisi mentiin raiskaamaan noin pahasti.

Jos musta pörrötukka riittää, niin perkele - Aarne Tenkanen lavalle!
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^^Älä pelottele. Miehen näköinen juu, mutta ei komean miehen. Ja aksentti kuulostaa järkyltä laulaessa suomeksi. Peteä olisin voinut köyrästä teininä, muistuttaa entistä nuoruuden poikkistani aika paljon.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

huima kirjoitti:jossa loistava biisi mentiin raiskaamaan noin pahasti.
Kieltämättä käy miestäin hiukan sääliksi kun tänä vuonna on Tehareita jo kolmisen kertaa raiskattu, kohta menee Idols kieltolistalle. :lol:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:

Noku se on niin söpö kun se lässyttää.
Aah, onneks meillä oli teinityttöjen Tunteiden Tulkki paikalla! :]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Aah, onneks meillä oli teinityttöjen Tunteiden Tulkki paikalla! :]
Pidä musta kiinni,
rutista -
et voi mua omistaa,
vain rakastaa.

Joo. Eiks toi ole suunnilleen samanlaista teiniangsti-lyriikkaa mitä se Kalle veisteli siinä Jipun seurassa?

Pienessä humalassa toi sama toimii hyvin myös kaksi- ja kolmikymppisiin naisiin, jotka kaipaavat takaisin teini-iän suuria tunteita ja viattomuutta.

Nelikymppiset cougarit ja nuoremmat Geetzut taas tietävät paremmin.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Mä taas olen ilmeisen etääntynyt teinityttöjen sielunelämästä, kun en vaan tajuu sitä Kallea...
Noku se on niin söpö kun se lässyttää. Mua niin risoo sen kuuleminen, kun tuntuu että t muuttuu sen sanomana ja laulamana aika usein d:ksi.

Jonen arvio eilisestä esityksestä oli varsin osuva, ja onkin vaikea ymmärtää miten kukaan sallii sen jatkaa kilpailussa tilanteessa, jossa loistava biisi mentiin raiskaamaan noin pahasti.
No vittu joo. Satuin eilen katsomaan koko souvin läpi jopa ilman krapulaa (join toki naukun viskiä samalla), ja ton tyypin alisuoritus sattui korviin. Tuli ihan A.W. Yrjänä mieleen, hänenkin ydinosaamisalueensa kun sijaitsee laulamisen ulkopuolella. Erityisvitutukset tuli todellakin tyypin duodadoiddiid-tyylisestä sössötyksestä. Ehdin jo ristiä kaverin Iso-D:ksi.

Melko huonoja laulajia kaikki paitsi kilpailun ylivoimaisesti voittava Pete. Mitäs seuraavaksi, alkaisinko seuraamaan BB:ia, Salkkareita vaiko Paratiisihotellia?
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Viddu. Ei mitään mainintaa kuka tippu! Pitääkö mun keretä vielä muutakin nettiä selaamaan?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Siis Patricin mukaan Kallen Dreamer oli parempi kuin Ozzyn alkuperäinen. Ei saatana, kai ne löi lekkeriksi tuomaritkin sitten. Kun ei se kerran haukkumalla tipu, niin aletaan kehua. Säälistä äänestäjät jäi siis vihdoin pois.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

No jo oli aikakin sen honottavan pörröpään pudota.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bedlam kirjoitti:Siis Patricin mukaan Kallen Dreamer oli parempi kuin Ozzyn alkuperäinen. Ei saatana
Ei stna itsekin, mutta ehkä kehujen määrä oli jo niin yletön, että tyhminkin tajusi mistä tuulee.

Aamulla soittivat otteita Kallen "laulusta" radiossa ja voi veljet kun sitä kuuli ilman kuvaa niin oli vielä kahta kauheampaa karaokea aamukolmelta "Matkaravintolasta". :)
Viimeksi muokannut exPertti, 01.12.2008 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eiköhän sille Kallelle kuitenkin levytyssopimus napsahda, kun sillä on varmaan armeijoittain pikkutyttöjä fanittajina. Levy-yhtiön ukkelit jo hykertelee dollarinkuvat silmissään, hieroen karvaisia käsiään yhteen.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Onkohan nuo ihmiset ihan tosissaan? Sivukaupalla tuommoista jorinaa joka tuutista.
Eiköhän noista suurin osa unohda Idolinsa viimeistään seuraavaan Idolsiin mennessä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Kalle- fanien pettynyttä purkausta:

.......
Onkohan nuo ihmiset ihan tosissaan? Sivukaupalla tuommoista jorinaa joka tuutista.
Tosissaan. Koska ovat pissiksiä.

Tänään Annan tokasta laulusta ensin ajattelin, että lälly biisi, en ole koskaan pitänyt. Ja sanojen tavutus alkuun väkisin tehtyä eikä kerronnan mukaista. Mutta lopuksi huomasin, että minulla kostui.. silmät.

Pete silti luultavasti voittaa ja ansaitsee sen. Koop myös hyvä, mutta ei rock.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Gat kirjoitti:Pete silti luultavasti voittaa ja ansaitsee sen. Koop myös hyvä, mutta ei rock.
Ennustat kehnosti tapahtumia. Petehän meinasi tippua jo pari viikkoa sitten, kun tuli se "äänestysskandaali" ja lisä-ääniä alkoi löytyä.

Tietty voihan tämä olla hyvä career-move hänelle. Koop taas tarvitsee voittoa enemmän kuin hän. En oikein usko naupurkylän tytön mahollisuuksiin (no ei nyt ihan naapurikylästä sentään, mutta suunnalta).
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ai Petekö tippui? Se kuuppi ei ole kyl yhtään stara-ainesta. Lavalla näyttää kuin pelästyneeltä emonsa työntämältä bampivarsalta hauraalla järven jäällä. Aina joutuu jännäämään mokaako se. Kaks muuta ottavat lavan haltuun jo olemuksellaan ja läsnäolollaan. Ei mene tasan nallekarkit.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vastaa Viestiin